Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 146 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: xtrancer
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 410
Online návštěvníků
Návštěvníků: 142
Uživatelů: 4
Celkem: 146

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

26.05 2015 7:15


Kluci, dá se přes budíky resp. pře VAG zjistit, v kolika Km byl měněný olej?

Já totiž minule po výměně měnil a hrál si s nastavováním intervalu (kódoval) a taky času do servisu, pak jsem to moc nesledoval co píše, najednou mi to píše "Servis!", ale já blbec si nenalepil samolepku a nemůžu ji najít. A teď nevím, kdy a v jakých km jsem ten olej měnil (jelikož se doma starám ještě o 2 auta, tak absolutní výpadek).

Osobně si myslím, že nejsem ani v půli intervalu výměny, a že servisní výzvu spustil jen ten čas, který jsem asi zkrátil (vím, že jsem tam šachoval s dny).

A zas nechci měnit olej, který má najeto např. jen 8000-9000 km jen proto, že jsem hňup.
nahoru

sponzor





26.05 2015 7:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

26.05 2015 7:29


Michal.K (26.05 2015 7:15) orig :
Kluci, dá se přes budíky resp. pře VAG zjistit, v kolika Km byl měněný olej?

Já totiž minule po výměně měnil a hrál si s nastavováním intervalu (kódoval) a taky času do servisu, pak jsem to moc nesledoval co píše, najednou mi to píše "Servis!", ale já blbec si nenalepil samolepku a nemůžu ji najít. A teď nevím, kdy a v jakých km jsem ten olej měnil (jelikož se doma starám ještě o 2 auta, tak absolutní výpadek).

Osobně si myslím, že nejsem ani v půli intervalu výměny, a že servisní výzvu spustil jen ten čas, který jsem asi zkrátil (vím, že jsem tam šachoval s dny).

A zas nechci měnit olej, který má najeto např. jen 8000-9000 km jen proto, že jsem hňup.

Osobne si myslim ze se to neda protoze tam nikde nepises stav km pred vymenou nebo po vymene a jestli sis prekodoval interval to jedine ze by sis pamatoval kolik si tam natukal nebo nekde vycist kolik si tam dal a prevest si to
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

26.05 2015 7:54


1. ta tisícovka za olej a filtr tě nezabije,
2. vyměnit u 2.0 TFSI* olej po 8-9tkm není žádná ostuda, spíš naopak,

nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 10.9. 2013
Příspěvků: 658 | Témat: 25

26.05 2015 8:01


Jestli se staras o 3 auta, a mofta se ti to, tak si porid notes a tuzku a pis si to. Ja se staram o jedno a pisu si kazdej prt, a kolikrat se musim podivat jakze dlouho uz mam to a to delane. A ver ze se to hodi. Pro priste.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

26.05 2015 8:06


Nakadah:
Tak to netvrdím, že ano, jde mi spíš fakt jen teď o to, že zda se to dá s VAG-u zjistit, protože jsem to včera hledal a nenašel...

Co se týče samotné výměny, tak tam, jsem to už nějak podle přepočtů propočítal (i bez servisní knížky-tu mám někde na chalupě, podle záznamů zde na AK), že další výměna by měla být za cca 5000-6000km).

Ale teď mi jde jen o princip, zda to umím nebo neumím vyčíst z VAG-u přesně...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

26.05 2015 9:43


Ne, fakt to nejde. Pokud si nevynuluješ při výměně servisní interval nebo si to někam nenapíšeš, tak to není jak zjistit.

Já už několik let (7) používám web spotřeby.cz - píšu tam všechno. Tankování, doplňování provozních kapalin, výměny, opravy a prostě všechen servis. I prasklou žárovku. Mám tak dokonalý přehled kolik co vydrží a co mě to už stálo
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

26.05 2015 18:51


Nakadah no nic v zlom ALE menit olej po 8000 km vav taky luxus nerobia ani svajciari a to viem o com pisem.Ak pretiahne nejaku tu tisicku kilometrov osobne si myslim ze sa nic nedeje.Videl som video z nemeckej ZDF kde OFICIALNA firma olej nemeni--ano citas dobre..Pride chlapik s autom odsaje ti olej vymeni filter a da ti ten specialny olej...garancia 10 rokov a poistene v najvecsej poistovni na svete ALIANZ.Kilometre nehraju ulohu.To video z yutu je zavesene na fore audiclub.cz.Osobne si myslim ze tie oleje tema atd..su abnormalne nafukovane..SHELL CASTROL atd..vsetke primiesavaju opetovne zrecyklovane oleje atd...normy su splnene..A ak niekto dobabre motor skor si myslym ze to nie je vinou oleja ale diesel ale ak benzin - start par sekun a uz PLNY KOTOL..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.7. 2012
Příspěvků: 1281 | Témat: 19

26.05 2015 18:54


A co je na tom špatného vyměnit olej dřív ? Já na své předešlé A4 1.8TQ měnil olej jednou ročně a nenajel jsem na něj ani 8000
nahoru

sponzor





26.05 2015 18:54


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

26.05 2015 19:09


Tomikcek tak pozor tu v tom nemas jasno - jasne vyrobca odporuca menit olej po 15000-30000 km zalezi od vyrobcu a oleja ALEBO JEDENKRAT ROCNE - na kilomtroch nezalezi..mozes kludne nabehat tisicku za rok - vyrobca odporuca ako som uviedol..viest vlastnit auto ake mas a nabehat rocne 8000km no...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

27.05 2015 10:11


A když za rok najedeš 3000km taky bys měl vyměnit olej. Luxus? Kdepak, nutnost. Já měním v 1.8 20V pod 10tkm. Luxus? Nemyslím si. Nic tím nezkazím spíš naopak. Jestli mám investici do oleje s filtrem 0,1Kč/km (10tkm) a nebo 0,0667Kč/km (15tkm) neřeším.

Podezrívám výrobce nových aut, že doporučují výměnné intervaly 30tkm (longlife), aby životnost auta nepřekročila obecně plánovaných 250tkm/7let. Dokonce snad Renault u nějakých svých modelů měl interval 50tkm na výměnu oleje, ale nevím to přesně...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

27.05 2015 22:22


Nakadah vies nehnevaj sa ale si zabavny prispievatel....daj si tu namahu a chod na forum - audiclub.cz - a vo videach uvidis prispevok od verejnopravnej nemeckej stanice ZDF myslim a je tak krasna reportaz..rozhovor z GENERALNYM RIADITELOM VYSKUMNEHO USTAVU MAZIV A OLEJOV v Nemecku..jasne sa vyjadril na kameru -ze dnesne oleje splnaju normy a kludne vydrzia aj 60 000 - 80 000 tisic km od vymeny do vymeny...jeden preoblem je u dieselov ktory sa nedari odstranit --mikrociastocky sadze ktore vznikaju pri spalovani nafty..benzin bez problemov..VIES - JA NIE SOM ODBORNIK NEMAM CHEMICKU VYSOKU - A ANI TY -- a ak sa vo verejnopravnej televizii v nemecku vyjadri GENERALNY RIADITEL...tu uz nie je co riesit...p.s.boli oslovene televiziov koncerny AUDI-MERCEDS-FIAT-co sa tyka olejov..ziadny komentar...len poslali odkaz televizii auto v ZARUKE musi splnat terminy...tot vse..p.s. ale v pohode kludne men olej ako si myslis ze je spravne..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

27.05 2015 22:48


Již v minulosti jsme upozorňovali na nevhodnost používání prodloužených intervalů výměny motorového oleje. Krátce jen zopakujme: vlivem přísad síry v našich palivech dochází k rychlé degradaci motorového oleje, paradoxně čím kvalitnějšího, tím rychlejší. Po ujetí cca 7 500 km u benzinových a 17 600 km u dieselových motorů dochází k naprostému vyčerpání přísad v plně syntetických olejích. Dolévání oleje následkem jeho zvýšené spotřeby k jeho revitalizaci nestačí. Ty potom zcela pozbývají své funkce, jmenujme alespoň ty nejdůležitější, jako je rozpouštění karbonu, antikorozní vlastnosti, odolnost v tlaku a střihu, viskozita, schopnost malého odpařování atd. U dieselových motorů navíc dochází k zvyšování obsahu sazí jako produktu hoření nafty, které se profukem do oleje dostanou kolem pístních kroužků, podobně jako křemík ze vzdušného prachu. V oleji nám tak v motoru proudí dva nejtvrdší prvky na zemi, uhlík a křemík, výsledná emulze má skvělé abrazivní vlastnosti.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.11. 2014
Příspěvků: 231 | Témat: 3

27.05 2015 23:28


Ja pouzivam longlife a menim misto po 30tkm, po 10-15tkm a mam pak takovej dobrej pocit, ze se o auto dobre staram
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

27.05 2015 23:53


belmondo NO KLOBUK dole tiez sa v tom hrabes ze????vies to je vecna dilema atd..ropna loby..recyklacne oleje pridavane aj do znaciek SHELL CASTROL atd...hold chemia..ale vies osobne si myslim ze NAJVECSI PROBLEM je v rychlosti na auta..ak ma voda 90 stupnov olej nema zdaleka podla mna ani polovicu...a HOD* obaleny rezen do fritezy co je v teplote 70 stupnov..viem mozno ti to pripadne smiesne ale ta chemia je HLAVNE O TEPLOTE...sadze tie su jasne u dieselu..ALE osobne si myslim ze vela-vela problemov robia neskuseny majitelia..zanesene turbolopatky-DPF* filtre atd...atd..ja osobne menim 10W-40 po ale kedy ako...vies ak som v svajci a potom nemec a opet svajc..a konocne domov je to aj cez 20-25 000..lenze mam legendarnu C4...p.s.Pavluňa a to si myslis ALEBO vies ze ked menis olej po 10 000 km tak auto bude slapat lepsie ako po vymene po 30 000????mas na to nejaky argument..p.s.2.belmondo odkaz na nejaku stranku..vav..kazdy z necoho zijeme--ze---a ta sira sa pomali v nafte nenechadza..ved uz po pol roku uskladnenia je ryzyko pouzivat naftu...na tom odkaze to nafukuju ako balon...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.11. 2014
Příspěvků: 231 | Témat: 3

28.05 2015 23:39


taipan (27.05 2015 23:53) orig :
p.s.Pavluňa a to si myslis ALEBO vies ze ked menis olej po 10 000 km tak auto bude slapat lepsie ako po vymene po 30 000????mas na to nejaky argument


Nemam, delam to leta jen pro svuj dobrej pocit, nic vic
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

29.05 2015 11:59


Ok Pavluna.V poho.men olej ako uznas za vhodne,mna len rozculuje ked tu prispievaju a radia tzv.odbornici ze je to tak a tak.Pre mna su jediny odbornici chalani v Ingolstate ktory poznaju velkost prietokovych kanalov,rychlost mazania olejovym cerpadlom atd...oni si tie intervaly nevycucali z prstu ale na zaklade vedeckych vypoctov a tisicok hodin v testovacich labolatoriach.A to iste plati aj pre olej..zaklad je ciselne oznacenie pre typ motora a az na druhom mieste su znacky ci uz Shell alebo Vision oba splnaju normu.
nahoru

sponzor





29.05 2015 11:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2010
Příspěvků: 194 | Témat: 2

29.05 2015 13:56


taipan:
Citace:
ak ma voda 90 stupnov olej nema zdaleka podla mna ani polovicu...


Tak to sa prudko mýliš. Aj u benzínových atmosfér je teplota oleja pri normálnej jazde cca 80 - 90 st. C (podľa budíka na palubovke)
Keď sa trošku rozšantím, tak nie je problém, aby teplota oleja skočila na 100 st. C.

A otázka na zamyslenie: prečo by teda u audi dávali do V8 chladiče motorového oleja typu olej-voda, keď podľa teba má voda vyššiu teplotu (na zohrievanie oleja vodou )?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 572 | Témat: 8

29.05 2015 14:26


taipan (Pá, 29.05, 2015 11:59) orig :
Ok Pavluna.V poho.men olej ako uznas za vhodne,mna len rozculuje ked tu prispievaju a radia tzv.odbornici ze je to tak a tak.Pre mna su jediny odbornici chalani v Ingolstate ktory poznaju velkost prietokovych kanalov,rychlost mazania olejovym cerpadlom atd...oni si tie intervaly nevycucali z prstu ale na zaklade vedeckych vypoctov a tisicok hodin v testovacich labolatoriach.A to iste plati aj pre olej..zaklad je ciselne oznacenie pre typ motora a az na druhom mieste su znacky ci uz Shell alebo Vision oba splnaju normu.


Taipane...nic ve zlém....ale jsi hodně naivní, jestli si myslíš, že v zájmu výrobců aut je to, aby vydržela déle, než je záruční doba. To definitivně skončilo na konci devadesátých let.
Jsou známy případy, kdy dodržování intervalu výměny oleje daného výrobcem znamenalo totální destrukci motoru.
Ale sni dál o intervalu výměny oleje po 50 000 km a podobných krásných číslech.
A tvá důvěra k odborníkůmv Ingolstadtu.....?
Mám kamaráda, který dělá v Audi několik let a od něj mám informaci, že Audi není pro chudý a s delší životností, než je záruka se nepočítá.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

29.05 2015 23:16


Luboš75 Mas absolutnu pravdu..uplne s tebou suhlasim..ja nesnivam len ako si spravne napiasl nove audiny nie su - TIE STARE - to je kazdemu jasne...Osobne som fakt narazal na vymeny olejov --- ale -- presne ako pises ty isty odbornici alebo nova generacia vedia vypocitat zivotnost dielov,ze...xxx majitelov audin s motorom 2.0 TDI* prepac kodove neviem ma problem praskajuce hlavy?preco?Audi dava zaruku 5 rokov alebo 100 000km.A hlavy zacnu praskat pri 130 000 - 150 000 atd...a aj ked na tej UPLNE NOVEJ AUDINKE NABEHOS ZA TRI ROKY 100 000...uz nemas zaruku..Ale vies ak si niekto kupi jazdenku aj dajme tomu zo 130 000km - myslis si ze castajsie intervaly mu predlzia zivotnost TDI*?Podla mna a mojich viac ako xxx rocnych skusenosti predlzi zivotnost TDI* dialnice - nie behat po meste sam musis vediet Turbo*-VGT* ...atd...PRECO ASI NEMCI AKO JEDINY NA SVETE MAJU NEOBMEDZENU RYCHLOST???V TDI* sa pri vysokiych teplotach vsetko vypaluje...p.s.a zaverom vecsina nemcov si kupuje nove AUDI na lizing..ten vecsinou po styroch rokoch konci a nemec si kupi nove audi...a AKO SI PISAL KTO KUPI JAZDENKU...TO NENI PRO CHUDY...a interval vymeny oleja tu audinku nezachrani..tot vse..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

29.05 2015 23:30


sobik - tak pre upresnenie chladic oleja-vody nie je len u A8 ma ho aj audi A6 aj audi A4-a asi aj vela inyg aut.Presna definicia - jedna sa o vymenik tepla medzi olejom a vodou.A nachadza sa presne nad filtrom oleja.Vies nove auta uz maju v palubnom pocitaci teplotu oleja teda vecsina.ale logicky najprv sa nahreje voda az potom olej.Osobne som myslel celorocnu prevadzku a nielen benzin - ktory sa nahreje ovela skor.Myslel som tym ze kym nema olej spravnu teplotu nemaze ako ma a je len na majitelovi auta kym pocka....alebo mu da plny kotol..ved vsetci snad vieme aka je hustota oleja za tepla a studena-ze?sobik ja to beriem vseobecne nie na konkretnu osobu - ty to mozno robis na 100 percent spravne..ale koílko xxx majitelov o tom vobec via???
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

30.05 2015 8:51


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 572 | Témat: 8

30.05 2015 9:11


U olejů nejde jen o počet najetých kilometrů, ale taky o to, kde jsou najety. Manuál k A4 B5 uvádí, že pokud majitel jezdí často v městském provozu, na krátké vzdálenosti, nebo třeba s přívěsem, má se interval výměny (15 000 km) úměrně tomu zkrátit. Oleje degradují nejen tím, že "čistí" motor od karbonu. Už tu o tom bylo psáno hodně v jiných tématech.

Jen pro ilustraci...
U A4 B5 1.8 92 kW do r. v. 03/1999 je psán interval výměny rozvodů po 120 000 km, nebo po 5- ti letech - záleží co nastane dříve ( pro 1.8 vyrobené od března 1999 už omezení na 5 let neplatí, jen počet najetých km).
A teď řečnická otázka....je normální měnit rozvody za cca 10 000 Kč např. po 40 000 km nebo i méně?

Píšu to proto, že tady se dohadujeme o "úsporách" v řádu stokorun při nedodržování každoroční výměny oleje, ale u rozvodů se jedná o úplně jiné sumy.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email