Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 154 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 151
Uživatelů: 3
Celkem: 154

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.11. 2013
Příspěvků: 1 | Témat: 1

16.11 2013 20:39


Dobrý den,chci se zeptat jestli někdo řeší s motorem TFSI* častý úbytek oleje cca po 5-7tis.km.Jsem s toho vcelku překvapený,mám najeto 141tis.km a musím pořád sledovat olej ,,je to normální,, slyšel jsem že TFSI* jsou na tohle chulostivé.V servise mi řekli že je to normální.Auto mám 5 měsíců jsem s ním spokojen ale ten olej mně vcelku trápí.

Děkuji za odpovědi

audi q5 2,0tfsi r.v 2009
nahoru

sponzor





16.11 2013 20:39


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.10. 2011
Příspěvků: 37 | Témat: 6

21.05 2014 21:48


Mam 2011 2.0 TFSI* 19000 mile najeto a je to to same co u tebe no uvidim pri vymene zkusim zmenit olej z castrol na mobil one full syntetic mel jsem golfa mk6 a bylo to stejny na castrol jsem musel dolejvat mezi vymenou a na mobil ne.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.5. 2014
Příspěvků: 2 | Témat: 0

23.05 2014 18:54


Mám také Q5 od jeho narození začátek 2009, najeto 152tis km,
Problém s olejem tam byl velký, ještě v záruce jsem to řešil, protože to bylo kolem 5 litrů na 10tis km. Podstoupil jsem na svůj, řekli mi jestli to bude na 5litrů vymění motor, protože na začátku výroby měli problém s povrchem ve válcích. Ve váhové zkoušce dopadlo že 5,5litru, ale rázem v servisu vytáhli směrnici, že motor se mění při spotřebě 7litrů. Nicméně tam něco opravili, nevím již co a spotřeba oleje nebyla žádná. Po tak 60tis km to zase začalo olej trochu polykat.
Tenkrát na českých forech nic jsem nenašel, ale na zahraničních jo a problém se spotřebou oleje poměrně častý a i podobný co jsem měl já.
Longlife olej už nepoužívám. Teď si to vezmě cca 1 - 1,5 litru na 10tis km. A to je asi v normálu u těchto motorů.
Jak to máte se spotřebou PHM?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.10. 2011
Příspěvků: 37 | Témat: 6

23.05 2014 19:41


Spotrebu zatim sleduju jen na palubnim pocitaci dostavam se na 28-29 mil na galon coz je podobne jako na mk6 golf s 2.5litrem 5valcu ) takze snad dobry budu spokojenej a stim olejem uvidim je to 2011 rok a tez jsem slysel o 2009 no ale uvidime...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.1. 2012
Příspěvků: 2 | Témat: 0

25.05 2014 1:13


Dobrý den,

také mám problémy s vyšší spotřebou oleje, v podstatě od začátku. Také Q5, motor 2.0TFSi, roko výroby 2010. Po roce kvůli vyšší spotřebě oleje měněno gufero. Pak asi na rok klid. Poté opět postupně se zvyšující se spotřeba oleje. Před měsícem se zničehonic rozsvítila kontrolka EPC*, po krátké jízdě zhasnula a už se opět nerozsvítila. Následovalo dolití litru oleje( signalizace kontrolky). Po dolití absolvování 70km cesty, rozsvícení postupně kontrolky žluté, vzápětí oranžové výstražné- odtah do servisu- zjištěno úbytek 3 litry oleje. Servisem olej doplněn a zkušebně najeto 1000km, zjištěna spotřeba 1 litr oleje na 1000km- navržena oprava- výměna pístních kroužků a ojnice plánovaná na pondělí. Bohužel v pátek auto již nenastartovalo, baterka v pořádku, olej v pořádku, nejde nastartovat, při pokoušení se o nastartování- kovový zvuk v motoru... Prosím o radu, o jaký problém by mohlo jít?
AUDI Q5, 2.0TFSi, 155kW, automat, rok výroby 2010, 120 000km
Děkuji.
Michal
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 8.9. 2013
Příspěvků: 176 | Témat: 11

25.05 2014 8:53


to all: s niecim podobnym som sa u stretol. Skusali ste pozriet tesnenie hlavy ventilov a hrdla ventilov?
Z osobnej skusenosti Q5 hybrid 2.0TFSI (2012), olej po 50tis km absolutne v poriadku bez akychkolvek ubytkov.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.10. 2011
Příspěvků: 37 | Témat: 6

25.05 2014 19:42


Ja zatim nic protoze jsem zacal jezdi par tydnu zpet ...takze uvidim az budu menit olej zkusim tam dat mobil 1 5w-30 a uvidim....ale musim rict ze me to taky prekvapilo. Jak mluvis o kovovem zvuku to uz nevypada dobre ale tak to je tezko povedet. Muze byt od ojnic a ojnicnich lozisek...buze byt od rozvodu ....retez nebo napinak
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.3. 2012
Příspěvků: 477 | Témat: 11

28.05 2014 20:44


taky záleží jak se motor zajede pokud někdo toší motor co má 400km do omezovače k tomu ještě studenej se nesmí divit,že žere olej dávám pouze příklad jako že už toto párkrát prokázalo
nahoru

sponzor





28.05 2014 20:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.1. 2012
Příspěvků: 2 | Témat: 0

28.05 2014 21:01


Děkuji za odpověďi.

Ad zajíždění motoru- v tom problém rozhodně nebyl, naopak .
Ad porucha- prasklý napínák řetězu, ohlé ventily, komplet výměna rozvodů.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.11. 2013
Příspěvků: 61 | Témat: 2

22.04 2015 15:56


Zdravím,tak jaké máte zkušenosti po opravě?Stále ubytek oleje nebo už je vše v pořádku?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.10. 2011
Příspěvků: 37 | Témat: 6

22.04 2015 16:16


Ahoj tez jsem to resil a nakonec jsem nalil hustsi olej a mam klid... Castrol 5w-40
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.11. 2013
Příspěvků: 61 | Témat: 2

22.04 2015 19:16


jaký máš rok výroby?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.9. 2010
Příspěvků: 47 | Témat: 1

25.05 2015 15:34


Tak tak 5W-40 třeba Liqui Moly Toptec 4100 (Long Life pro BMW a MB)a měnit po 15000 km.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 20.10. 2011
Příspěvků: 37 | Témat: 6

25.05 2015 15:39


Jojo zerou mrsky ale ted jsem menil na rotellu 5w-40 full synthetic a uz jsem najel a nic si nevzal. Sleduju porad tady v USA podali hromadnou stiznost ze by audi se tim interesovala a udelala nejakou svolavacku.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.11. 2013
Příspěvků: 61 | Témat: 2

25.05 2015 18:47


Zajímavé že některé problém mají a některé ne,že by nějaká špatná serie motoru?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email