Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 314 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: marbro88
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 389
Online návštěvníků
Návštěvníků: 307
Uživatelů: 7
Celkem: 314

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

25.11 2011 18:56


Audi2001:
Vysoké otáčky - bežne auto zaberá tak pri asi 1200, teraz som mal asi 1700 a ešte sa len pomaličky rozbiehalo. Úplne presne ako keby sa normálne auto pohýňalo so zatiahnutou ručnou brzdou

S tými otáčkami som to nikde v manuály nenašiel, ale predpokladám, že to tak asi bude, v chladnejšom počasí asi treba chvíľočku auto prehriať, dúfam, že to pomôže

máte s tým niekto skúsenosti? lebo ja ešte nemám




ako som pisal, v zime je multitronik ako lemra, v manuale je urcite napisane ze po nastartovani studeneho motora mas nechat motor bezat na volnobeh (na N ) az kym neklesnu siticove otacky na volnobezne...
po tomto ohriati sa uz prevodovka chova tak ako ma
sponzor





25.11 2011 18:56


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 25.4. 2009
Příspěvků: 621 | Témat: 4

25.11 2011 19:11


to Slavo555:

tie odkazy su krasne rozpisane a rozkreslene fakt

skoda ze si mi to neukazal pred 2,5-3 rokmi
ale aj tak je to super, odporucam vsetkym ktorych to zaujima, pozrite si to....
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.12. 2011
Příspěvků: 5 | Témat: 1

06.12 2011 9:41


Zdravím Vás všechny,
jsem tu nový a tak se nezlobte když položím stupidní otázku.
Mám Multitronic* A6 2.5TDI 120kW rv2003 a chtěl jsem vyměnit olej.
Na převodovce jsou vedle sebe dva výpustné šrouby, jeden na imbus 10 a jeden na tisícihran. U levého unašeče je kontrolní šroub také na imbus 10.
Když jsem povolil ten spodní (výpustný) 10 imbus, tak mě to 3 krát zakloktalo a vyteklo z převodovky něco kolem 0,5l.
Nevím jak přesně vypustit olej z této převodovky a když ho tam budu plnit "za studena" plnícím otvorem, tak jestli tam dostanu všechnu náplň.

Díky za help
AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.2. 2009
Příspěvků: 2684 | Témat: 57

06.12 2011 10:03


pavelv: Tak Ty jsi tomu dal.. Plní se to přímo podle postupu krok po kroku, jsou na to speciální plniče atd.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.12. 2011
Příspěvků: 5 | Témat: 1

06.12 2011 10:09


čtu tady všechny příspavky, ale přesný postup kde by se zmiňovali dva výpustné šrouby jsem nenašel.
Co stím teď mohu dělat?
Odpoledne bych měl mít nějakou elektrickou plničku od známého.
Hledám už 3 dny někde nějaký postup nejlépe obrázek k čemu je jaký šroub.
Jestli můžeš poraď mi prosím.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.2. 2009
Příspěvků: 2684 | Témat: 57

06.12 2011 10:44


kontaktuj uživatele lubomt tady na klubu.. Jinak Ti neporadím
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.12. 2011
Příspěvků: 5 | Témat: 1

06.12 2011 10:47


Našel jsem postup v UK a právě ho překládám.
Mohu ho sem někam dát?
Našel jsem ho pozdě, ale přECI*.
Ještě bych se chtěl zeptat k čemu je kontrolní ovtor u té levé hnací hrídele?
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.12. 2011
Příspěvků: 5 | Témat: 1

06.12 2011 11:48


Tak tady jsem nahrál návod na výměnu oleje pro Multitronic*:

http://www.ulozto.cz/11569342/vymena-oleje-Multitronic*-pdf

Teď co s tím horním kontrolním otvorem?
sponzor





06.12 2011 11:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 8.2. 2009
Příspěvků: 2684 | Témat: 57

06.12 2011 12:22


pavelv: To jsi udělal pěkně asi budeš muset počkat na kluky, až sem sednou večer.. Nevím co to je za šroub
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.5. 2012
Příspěvků: 1 | Témat: 0

24.05 2012 11:18


Zdravim
Nakolko som sa prehrabaval medzi starsimi prispevkami, no nenasiel som odpoved na moju otazku, obraciam sa na skusenejsich touto formou.
Vlastnim (bodaj by som ho nemal...) AUDI A4 1,9 TDI* Multironic r.v. 2004.
Ma najazdenych cca 185tis km. Asi pred rokom sa mi zacali ukazovat prve problemy na nom.
Najprv som musel menit riadiacu jednotku v prevodovke (kvoli samovolnemu preskakovaniu z "D" na "S"). Vyriesilo sa to repasovanim riadiacej jednotky prevodovky. Pri tej prilezitosti sa menil aj olej v prevodovke. Potom som na cas mal pokoj.
Zaciatkom tohto roku sa mi vsak objavil novy problem, ktory sa prejavuje cukanim pri rozjazde a kmitanim otacok pocas jazdy konstantnou rychlostou.
Ako som si tak cital starsie prispevky, moze to byt zapricinene spojkou.
Alebo to moze byt aj niecim inym?
Auto som zobral aj do autorizovaneho servisu, no tam sa s takymto niecim este nestretli a ani diagnostika nic neukazala.
Nerad by som vyhadzoval velke peniaze za opravu, ak nie je treba.
Moja otazka by bola nasledujuca: Vedeli by ste mi poradit niekoho (podla moznosti na Slovensku), kto sa takymto niecim zaobera?
Vopred dakujem
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

24.05 2012 18:51


afaklen: na automaty je macher LuboMT z Martina
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.6. 2012
Příspěvků: 48 | Témat: 3

16.09 2012 19:12


muj multitronik zase když jedu z mírného kopečka a prudce zabrzdím tak mi přestane jet a na přístrojovce mě začne blikat PRND. Musím vypnout motor znovu nastartovat a jedu dál.Udělá to jenom někdy na diagnostice žádnou chybu neukázalo Dík za nějakou radu zdraví BABČA Audi a6 24 i multitronik
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.2. 2012
Příspěvků: 44 | Témat: 7

15.11 2012 20:24


ccer01:
zdravím všechny... Mám problém s multutronicem, pokusím se popsat co nejdetailněji... Za studena OK plynulá jízda... po zahřátí při jízdě na D v rozmezí 1100-1900 ot poškubává při stejně sešlápnutém plynovém pedálu na rovině vyběhnou otáčky cca o 50ot výše ( jako by chtěla podřadit) pak to škubne a otáčky spadnou zpatky. Při jízdě cca 30-40 přišlápnu plyn cca vteřinu to škube pak podřadí ... někdy i při klesání otáček... když řadim na sekvemci tak se škubání projeví vždy jen na rychlostní stupeň 2 a jen odkolo otáček 1100-1900 (cca vteřinu né po celou dobu zrychlení) Je to a4 avant 2.5TDI 120kw 2003 najeto 215tkm. Pomůže olej? Hrozí nějaké poškození když s tím budu jezdit? ( v servisu mi řekli jezdit až to nelehne uplně, že tam nejdriv nepujde zpatecka pak nejaky kvalty dopredu... a pak ze udelame repas) díky za jakékoliv info Borek


mám přesně ten stejný problém...co stím?
ještě mi to dělá, že když je pod 0 stupnu tak když po startu hned nastartuji, tak mi to někdy i chcípne motor..

akorát když dám D i v kopci tak mi auto jede normálně dopředu
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.7. 2013
Příspěvků: 1 | Témat: 0

14.07 2013 15:55


ciko_pp: mozes mi poslat kontakt na teba prosim, ja som z kezmarku a tiez mi zacal blbnut Multitronic*, dik
AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.3. 2014
Příspěvků: 1 | Témat: 0

26.03 2014 12:56


Zdravím jsem tady zcela nový a mám několik otázek. Řízením osudu jsem zdědil krásnou Audi A6 1.9. TDI* rok výroby 2003 s vadným Multitronicem. Automobil již 2,5 roku stojí v garáži. Je v naprosto skvělém stavu, má najeto 112 000 km (servisní knížka z Německa) a na první pohled mu nic nechybí. Mám dotaz, kdo má nějaké reference nebo zkušenosti s opravou Multitronicu. Vozidlo je totiž úplný hřích kvůli tomu prodat na ND, protože může jezdit ještě spoustu let. Je v plné výbavě (kůže, el. sedačky, navigace apod.) Měl bych zájem vůz opravit a používat ho. Automobil chvíli jede a pak začne Převodovka* prokluzovat. Bohužel bývalý majitel svěřil opravu převodovky nějakému pitomci, který sice dělá automaty ale s Multitronicem nemá žádné zkušenosti. V převodovce se vyměnily nějaké díly za cca 25.000,- Kč, ale co přesně nevím. Po nezdařené opravě bylo vozidlo odstaveno do garáže. Majitel ani "opravář" již bohužel nežijí a já netuším, kde je problém a co všechno se měnilo.
Poraďte, kdo by byl slušný a ochotný převodovku rozebrat a uvést do chodu. Samozřejmě se zárukou. Díky za odpovědi.
AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 10993 | Témat: 89

26.03 2014 15:45


bobikaX11: moc lidi, kteri Multitronic* realne umi neni. Autorizovana je firma Kaps (nebo Kapch, nebo tak nejak), ale popravde zadna hitparada, 2x reklamace.
Doporucuju udelat si vylet za uzivatelem lubomt, je to na slovensku v Martine.

Nebo kolik bys za auto chtel ve stavu jak je?
sponzor





26.03 2014 15:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.4. 2011
Příspěvků: 1 | Témat: 0

18.04 2014 16:54


Ahoj všichni rozhodl jsem se podělit se s vámi o můj problém s převodovkou a vidím že tady má každej trošku odlyšnej problém.Prosím potřebuji radu popřípadě někoho kdo se na to podívá.

Když je vůz studený jede jako nový ale jak se zahřeje na 90C rozblikají se všechny rychlosti červeně a při rozjezdu cuká....

Vag hlásí chybu na čidle kontroly otáček z motoru na převodovku.

a ráno zase sednu do auta a jede normálně a po zahřátí zase cukanice!!

už nevím co s tím. prý by to mohla být řídící jednotka asi nějakejstudenej spoj bo fáááákt nevím. prosím poraďte mi...
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

19.04 2014 8:51


Ahoj, ty chybu z VAG si nejak skomolil. Napis presne, co pise. Ale najskorej RJ prevodovky.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

18.12 2014 8:21


Ako je to s poruchovostou, zivotnnostou Multitronic* - ov v A6,C6 predokolkach? Mam zaujem o aktualizaciu svojho auti, quattro* nepotrebujem, ale takmer vsetky predokolky v automate su s Multitronic* - om.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

18.12 2014 10:03


Multitronic* nebrat v životě..
AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

18.12 2014 12:28


zepelin (Čt, 18.12, 2014 10:03) orig :
Multitronic* nebrat v životě..

ani tie novsie ?
Kolko km to realne nabeha pred vacsou investiciou ?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.2. 2013
Příspěvků: 217 | Témat: 11

13.05 2015 9:13


Ahoj, prosím o nějaké tipy, kde mi vymění olej v automatu (Multitronic* A4 B8). Jde mi o to, aby tomu dotyčný rozuměl a pak se mi to nevy.ralo. Nejlépe v okolí Chrudimi/Pardubic. Díky
AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

13.05 2015 16:11


d3DEk: Me to na C5 delal kdysi frajer z Dolan, je to asi 5 let a Multitronic* furt multitroni, takze asi cajk. Tehda delal v audi a doma jel melouchy. Cislo uz nemam, ale bydli v tom zlutym baraku na obrazku
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 16.7. 2015
Příspěvků: 93 | Témat: 7

01.08 2015 16:50


Chlapi jak poznam jako laik jestli mam Multitronic* nebo ne?
sponzor





01.08 2015 16:50


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.6. 2013
Příspěvků: 164 | Témat: 38

08.10 2015 10:12


Kluci, chystám se jet o víkendu pro jednu A6, r.v. 2006, je v automatu a má pádla pod volantem a předokolka, takže Multitronic*, že?
Zkušenosti s automatem žádné nemám. Auto má najeti cca 280.tis km. olej v prevodovce měnen každých 60tis km.
Poradí mi někdoprosím, na co se zaměřit, jak převodovku otestovat že je OK? jak se projeví, když už by byla nějak načnutá?

Díky MOC
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.10. 2015
Příspěvků: 1 | Témat: 0

08.10 2015 12:54


Ahoj chtel jsem se zeptat koupit audi a4 s mamualem nebo automat multitronik 8stupnovej. Dík r.v 2010.
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.5. 2017
Příspěvků: 1 | Témat: 0

19.06 2017 12:12


Ahoj, mám takový problém s multitronicem...jsem zoufalý, nedávno jsem si koupil Audi A4 Avant r.v.2002, 1,8Turbo 120kW, 6 st.automat. v bazaru s tím, že auto je po mechanické stránce naprosto v pořádku. No...není, ale o tom někde jindy a jinde (ohledně přístupu bazaru k řešení problémů). Občas, ale opravdu jen občas (na 20 km cestě se to stane jednou, někdy dvakrát, někdy i vůbec) se stane, že při přeřazení z 1.stupně na 2.st. v automatickém režimu začne auto poposkakovat a silně vibrovat, vzdáleně to připomíná protáčení kol na nezpevněném povrchu, ale to se neděje, to poznám, navíc by svítila stabilizace, což se neděje. Celé to zavibrování trvá pár vteřin, a dá se vyřešit okamžitým sešlápnutím plynu nebo ubráním tak, aby došlo k dalšímu přeřazení, pak to přestane. Jednou se mi naopak stalo, že jsem sešlápl plyn a auto příliš nezrychlovalo, jen začalo "řvát", jako bych tam měl neutral, což jsem ale neměl. Věděl by někdo co s tím?
AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.7. 2017
Příspěvků: 3 | Témat: 0

26.05 2018 17:31


Můžu poprosit o radu při zařazení R se mi neobjeví signalizace o zařazeném stupni a auto necouva chyba je P0851 a 01119 při zařazení P se rozblika celý ukazatel červené diky
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

26.05 2018 20:09


Za tymi cislami je aj popis zavady, napisat treba aj ten, neviem z hlavy vsetky cisla zavad
AK nováček
AK nováček


Registrace: 28.7. 2017
Příspěvků: 3 | Témat: 0

26.05 2018 20:22


Rozpoznání zařazeného stupně a signál uzaverky řazení skrat na kostru
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email