Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 466 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 463
Uživatelů: 3
Celkem: 466

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.6. 2013
Příspěvků: 16 | Témat: 0

10.08 2013 1:00


Už jsem tu o tom jednou psal, měl jsem problém takový, že při záběru turba se ozývalo až nesnesitelné pískání a syčeni z motoru, vyzkoušel jsem spoustu věcí až přišlo na řadu i Turbo*, po výměně hned při prvním startu a volnoběhu pro promazání turba se objevila na palubním počítači kontrolka filtru pevných částic a hláška "kritické zanesení DPF*" nevěnoval jsem tomu moc pozornosti protože jsem ještě přetěsňoval svody a nějaké hadice od sání atp.
Po přetěsnění a po opadnutí sněhu (výměnu jsem prováděl již v únoru) když jsem chtěla auto trochu víc projet přišel problém a to takový, že auto bylo skoro bez výkonu, Turbo* začalo naplno tlačit až kolem 2600 ot. někdy nenatlačilo vůbec - vkládal jsem sem i LOG.
Vyzkoušel jsem snad všechno...ještě párkrát se objevila hláška zanesení filtru na palubáku, filtr jsem měl dvakrát venku z auta proplachoval vapkou a přípravkem přímo na mechanické čištění filtru a žádný úspěch s nekonal, po delší době mi nezbylo nic jiného než Turbo* reklamovat kvůli podezření na špatně zregulované Turbo*, společnost u které jsem repasované Turbo* koupil mi poslala výměnou jiné, po namontování a přetěsňení všeho jsem auto ještě připojil na diagnostiku a smazal hodnoty jednotky naučené samo výukou, při asi třetí jízdě s jiným turbem ještě proběHLA* celkem silná regenerace filtru a to taková, že se za mnou otáčeli lidi a nebylo za mnou ještě 2 minuty po projetí vidět z vejfuku šel úplně bílý hustý dým ( možná taky pálením zbytku vody ve filtru z mechanické regenerace) po této regeneraci se ale auto celkem "rozjezdilo" není to úplně ono ale Turbo* už slyším od nějakých 1900ot. ( pískání a syčení kvůli kterému jsem původně Turbo* měnil přetrvává ), stále ale ten výkon není 100%.
Objednal jsem se tedy na příští týden na SW odstranění DPF*, protože mi přijde, že po regeneraci to auto jede chvíli skoro jako dřív...tak uvidím po vyřazení DPF* a po kompletní diagnostice a sladění všeho v motoru (snad odborníky) v servise.
Jak jsem již říkal každopádně výměna turba byl asi největší krok k lepšímu, plus takový můj malý poznatek, na prvním repasovaném Turbo* úplně chyběl regulační šroubek, kterým by se mělo Turbo* reguloval, druhé repasované Turbo* již tento šroubek má a dokonce zapečetěný cena za kompletní repas byla v únoru okolo 8800 kč.
nahoru

sponzor





10.08 2013 1:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.7. 2011
Příspěvků: 486 | Témat: 27

10.08 2013 9:19


Hledal bych spíš příčinu proč ti to zanáší DPF*, vzhledem k bílýmu dýmu vidím 2 možnosti. Turbo* nebo vstřikovače.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.12. 2010
Příspěvků: 815 | Témat: 28

10.08 2013 10:39


No hele a ohledně toho syčení a pískání zkus kouknout na chladič na EGR* a vedení EGRu, už sem viděl ne jeden prasklej a pak to vydávalo všelijaký zvuky, a stačila malá prasklinka...
A z toho bílýho dýmu po namontování si nic nedělej, to jak si do turba uřčitě taky přidal trochu oleje a bylo trochu mastný, tak se to pak dostalo do DPF* a tam to chvíli trvalo než to shoří a tak to takhle bíle kouřilo, já když sem si měnil vstřik tak mi taky nateklo trošku nafty do válce a nevěřil sem jak to auto může bíle kouřit,ale jen cca 2minuty než to vyhořelo:)
Jinak tobě to dělalo taky to že Turbo* nic nic a najednou auto vystřelilo?
Pokud jo tak se ti to DPF* zanáší hlavně kvůli tomu,protože jak to vystřelí tak to auto zahulí, a docela dost v práci se mi právě podobně choval passat už teda CR ale to nevadí, taky nic nic a najednou to vystřelilo a úplně se zasralo DPF* tak si ho majitel vyndal a pak to vždycky zahulilo jak prase,ale alespoň už to jelo a nemělo se co zasírat, ale to s tím razantním zabráním turba se tím odstarněním DPF* neodstranilo, nakonec pomohla až výměna turba...
Takže já už na něj tak nějak sázím že už ani u mě to bejt nemůže nic jiného, protože už mě nenapadá co jiného by to mohlo způsobovat...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.6. 2013
Příspěvků: 10 | Témat: 0

25.02 2014 7:40


cav.Mam ten isty problem z a4 125kw.auto taha az od 2000 otacek..uz ste to vyriesili?Vsetko co tu bolo pisane som aj ja uz urobil...Tak ze cerpadlo podavacie ok tamdemove ok nove vstrekovace..nove Turbo* ...nova vaha vzduchu novy snimac tlaku v interculerri..klapky v sani ok novy ventil n7podtlaky v poriadku tlak vo valcoch ok...skusali sme uz aj mozne aj nemozne....zatial bezo zmeny...ako ste natom vy...lebo uz mi dochadza baterka a fakt neviem kam stuchnut...Daka za rady
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.6. 2013
Příspěvků: 10 | Témat: 0

25.02 2014 9:49


Navyše sa môže vyskytovať pomalšie zrýchľovanie až do otáčok motora približne 2 200 1/min.
Technické pozadie
Vypadnuté zátky olejových kanálikov z osi vahadiel. V dôsledku úbytku oleja sa znižuje tlak oleja v hlave valcov natoľko, že sa ventily neotvárajú celkom úplne.
V prípade reklamácie postupujte nasledovným spôsobom:
Najprv vykonajte ⇒ Riadené vyhľadávanie závad.
Ak na základe navrhnutých skúšobných programov nemôžete nič zistiť, potom demontujte kryt hlavy valcov v súlade s ⇒ Dielenskou príručkou.

‒ Skontrolujte, či v každej osi vahadiel sú na oboch stranách zalisované hliníkové záslepky (pozrite obr. 1). Ak vypadla jedna alebo viacero hliníkových záslepiek, nájdite a odstráňte hliníkové záslepky z hlavy valca.


• 4-ventilový motor:Os vahadiel vymeňte v súlade s ⇒ Dielenskou príručkou.

• 2-ventilový motor: Vymeňte vždy oba osi vahadiel v súlade s ⇒ Dielenskou príručkou.

Obrázok 1

K bodu 1) Hliníková záslepka je nalisovaná

K bodu 2) Hliníková záslepka vypadla

ešte toto som našiel . na vahadlach z boku je taka hlinikiva zaslepka, či nieje vyskočena
http://imageshack.us/content_round.php?page=done&l=img40/5531/xyvf.jpg
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.6. 2013
Příspěvků: 10 | Témat: 0

04.03 2014 18:22


Vyriesil uz niekto preco to netaha?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.6. 2013
Příspěvků: 10 | Témat: 0

21.03 2014 11:20


tutch:
Vyriesil uz niekto preco to netaha?

To sa uz nikto na tomto fore nezaobera tym problemom...tak ak to niekto vyriesil tak poprosim napisat svoje poznatky..Daka
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.6. 2013
Příspěvků: 10 | Témat: 0

25.01 2015 22:04


Zase sa sem vraciam ci dakto vyriešil ten problém. ...prečo to tlači tak neskoro ale vydim že sa tu už nikto tým nezaoberá. ..Ak náhodou niekto tak napíšte. ...
nahoru

sponzor





25.01 2015 22:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.3. 2015
Příspěvků: 2 | Témat: 0

27.03 2015 14:22


měl jsem ten samý problém
vyměněno vše co se dalo sice motor BMN s DPF* dělaly to vířívé klapky
nyní Turbo* bere před 2000 ot[img][/img]
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.12. 2010
Příspěvků: 815 | Témat: 28

27.03 2015 14:50


octavia (27.03 2015 14:22) orig :
měl jsem ten samý problém
vyměněno vše co se dalo sice motor BMN s DPF* dělaly to vířívé klapky
nyní Turbo* bere před 2000 ot[img][/img]

Takže si klapky opravil nebo vyndal? A to byli zasekle a nebo co s nima bylo?
AK nováček
AK nováček


Registrace: 27.3. 2015
Příspěvků: 2 | Témat: 0

27.03 2015 16:25


ne byly vymleté a nepřiprivirali jak měli po výměně jede auto pekně od spodu měl jsem plastové sání a sehnal jsem hliníkové
AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.11. 2008
Příspěvků: 33 | Témat: 6

29.03 2015 18:26


Zdar mam obdobny problem jako vy koupil sem karu BPW motor filtr vyndany sw vypnuty na aute byl repas turba.Auto uz bylo chiple coz sem nevedel chvili se nedelo nic pak auto vystrelilo jak z praku.Nelibilo se mi jak to trva nez zabere mam jeste b6 96kw a chiple a to bere pekne od spoda neda se to ani srovnat pritom co sem se dival turba tam jsou totozna.TAk sem sehnal tovarni Sw ridici jednotky porovnal zmeny bylo to chiple ale totalne blbe prodlevy na plynovem pedal atd.... nahran orig SW a chipnuto na 125kw auto od spodu je line a uz ani pak nevystreli rozdil v tlaku 300 mbar.typek co to chipoval rikal ze staci postelovat Turbo* zitra to mam domluvene tak sem zvedav DAM* vedet.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 23.11. 2008
Příspěvků: 33 | Témat: 6

29.03 2015 18:28


jen mam jeste otazku kolik vam to ukazuje spotrebu?ja mam 8.8 coz se mi zda brutalne moc
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.6. 2013
Příspěvků: 10 | Témat: 0

12.04 2015 19:40


Mira250f (Pá, 27.03, 2015 14:50) orig :

Takže si klapky opravil nebo vyndal? A to byli zasekle a nebo co s nima bylo?

Mira!!!!! Ten chalan Oceánia. ..vravel že v sa čom potrubí tie klapky sú problém? ??,,ale ved som ich ako prvé pozeral a aj cistil ako aj celé sanie. ..a on ich odstránil alebo ich dal opraviť. ..nezdá sa mi to lebo moje klapky chodili pekne...A ti si S tým už pohol.....
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.12. 2010
Příspěvků: 815 | Témat: 28

12.04 2015 22:02


Hele minulej týden jsem měl čas tak sem cvičně vyndal sání a vyčistil, bylo čistý klapky chodily volně i předtím než sem to čistil. Takže beze změny...každopádně pokud odpojíš podtlak od těch klapek, tak to je jak kdyby si je vyndal, protože zůstanou otevřené. Takže v klapkách to taky není...Ale jinak ne bohužel jsem nepokročil, protože na to nemám vůbec čas... A ty jsi zkoušel něco dalšího?
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 10.6. 2013
Příspěvků: 10 | Témat: 0

13.04 2015 7:21


Mira! !!!Už ani neviem čo som tam menil všetko. ...ale teraz naposledy sme daly novú riadiacku a stále je to nahovno. ...tak že už fakt neviem čo a kam ripnut. ...proste som vymenil takmer všetko čo sa dalo. Tak to zhrniem. ..Najprv bol repas turba. ..nepomohlo tak išlo Z brusu nové Turbo*.a samozrejme aj ventil čo ho riadi.skontrolovane podtlak..skontrolovane tandemove čerpadlo ok. ..zase nič potom nové vstreky.vycistene sanie. Vycistene podavacie čerpadlo V nádrži. .potom tlaky skontrolovali a stále je to na hovno...uz asi ostáva len sa ho zbaviť. ...
sponzor





13.04 2015 7:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.12. 2010
Příspěvků: 815 | Témat: 28

14.04 2015 22:12


Mě už napadlo jestli není ojetá vačka, ale to si nemyslím, jinak už mě nenapadá nic, já teda ještě neměnil Turbo*, a popravdě se mi do toho ani nechce, ale musím se na to ještě pořádně mrknout ale měnit ho preventivně nebudu...
Zbavit určitě ne, i když chápu jak se cítíš, řešení to nějaký má, ale zatím nevíme jaký Ale až na to přijdem to bude supr pocit
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

04.09 2015 6:07


Mohl by někdo kouknout na můj log? Turbo* se dostane na požadovaný tlak až tak po cca 500ot a jednotka už to reguluje.
Je to auto v podpisu, chiptuning od DP.

https://www.dropbox.com/s/k44ntwd8aim0758/b7turbo.CSV?dl=0
AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.7. 2015
Příspěvků: 49 | Témat: 7

05.09 2015 20:48


Mám BRD a Turbo* je citelně znát někde okolo 1900-2000 otáček.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 5 | Témat: 1

05.08 2016 15:40


Otviram znovu téma, mám ten samej problém, vyřešil už to někdo?
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 10.11. 2010
Příspěvků: 763 | Témat: 33

06.08 2016 13:51


Já to už neřeším. Zvykl jsem si. Navíc teď budu dávat auto do serie, tak třeba přijde nějaká změna.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.8. 2016
Příspěvků: 115 | Témat: 15

30.08 2016 18:31


Ahoj. Mam obdobný problém. Motor BRD 125kw. Padá do nouzového režimu a potom nejede a vůbec netlačí Turbo*. Po nastartování zase jede. Ale někdy tlačí az okolo 2800
Někdy zase pěkně táhne odspod. Turbo* po repasi. Možná ho hodim na reklamaci. Při koupi mi bylo řečeno, že je na aute chip na 138 kw. Možná to bude i tim. Auto se hlavně zadusi, když na to šlápnu , ale při pomalém přidávání plynu to celkem jede. Taky nevím co s tim chlapi. Kamarád má známého večer škodě. Zepta se ho kde u ochcavek byl problém a DAM* vědět.
AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1494 | Témat: 38

22.10 2016 18:30


nasel nekdo reseni? zkusim upgrade na posledni soft jeslti se to na turbu trochu projevi.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.8. 2016
Příspěvků: 115 | Témat: 15

18.12 2016 22:20


Stále nikdo nic?
sponzor





18.12 2016 22:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.8. 2016
Příspěvků: 115 | Témat: 15

16.05 2017 21:40


Ahoj. Našel jsem tohle
tak se včera ještě objednalo Turbo**. Auto se nalogovalo a Turbo** dávalo trohu méně. Večer jsme ještě sehnali kontakt na jednoho týpka. Přijeli jsme tam kolem deváté večer, poslechl si to, říká to bude stejné jako na dvojkové oktávce. Otevřel haupnu a začal trhat a rozmotávat svazky elektriky vedoucí k turbu a regulaci, začal rozmotávat izolaci a najednou v ruce držel shnilej bílej kabel od
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

16.05 2017 21:47


si našel a majitele příspěvku aby nám to trochu objasnil ? nějak si nedokážu vybavit co by drát na baňku turba to by mělo hlídat zda se hejbe ne ?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.8. 2016
Příspěvků: 115 | Témat: 15

17.05 2017 15:43


Tak majitele prispevku nevim. Bylo to tady na fóru a resilo se to u touranu 125kw
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.4. 2017
Příspěvků: 34 | Témat: 6

24.07 2017 16:45


Vyřešil to už někdo? Mám naprosto totožný problém jako v úplně prvním příspěvku.. včetně prasklé příruby na zpětném vedení spalin. Auto jakoby nejelo a pak ruplo Turbo*. Nechal jsem repasovat (bylo úplně nové dva měsíce) i s novou regulací. Nové olej. čerpadlo (protože Turbo* prý odešlo nemazáním). Pak se přišlo na prasklou hlavu. Hlava nová, nové kroužky. A stejně je auto do 2500 otáček úplně mrtvé. Teda jak na který rychlostní stupeň, od čtyřky výš už to docela jde, ale třeba na jedničku nenafouká Turbo* vůbec. Dvojka až ve 2800ot. Auto žere kolem 8l/100 a je celkem hlučné.

Nějaký pokrok za léta tohoto tématu? Dá se s tím žít, ale nerad bych něco zničil, pokud je to projev toho, že auto není zdravé - na to měnit každý měsíc hlavu není cash.

Díky za rady
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 19.4. 2014
Příspěvků: 5147 | Témat: 33

24.07 2017 17:21


já už stimhle rezignoval bylo to u tolika lidí a nikdo neví nic jezdí to už 3 roky co to řešim a nic nikdo takže to seru
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2016
Příspěvků: 489 | Témat: 3

24.07 2017 17:34


Regulace lopatek někdo nastavoval? Protože repas od poláku je nastavenej, aby Turbo* tlačilo až od cca2500ot...Videl jsem to u více repasovanych turbech. Skontrolovat to.
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email