Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 176 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 171
Uživatelů: 5
Celkem: 176

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

26.03 2015 8:48


No to si objevil ameriku

Kdybys obcas dorazil na sraz, tak si to zjistil uz pred tremi lety...
nahoru

sponzor





26.03 2015 8:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 10.10. 2007
Příspěvků: 2827 | Témat: 37

26.03 2015 9:00


belmondo (26.03 2015 8:48) orig :
No to si objevil ameriku

Kdybys obcas dorazil na sraz, tak si to zjistil uz pred tremi lety...

J8 srazy nerad, ještě bych tam potkal nějakého mrdke
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

04.05 2015 21:30


Muzete mi poradit co to je za rotory? sou zapustene vic nez treba ty z osmicky. Sou z RS5?
Rad bych 19, pokud nekdo vite kod sem s nim, diky moc
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

04.05 2015 22:08


Tohle jsou rotory z rs5 9j et26 20ky, ty středy jsou pěkně zapuštěný no..rakety kola..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

04.05 2015 22:20


tady sem je nasel v 19. delaly se teda na RS5 dva rozmery ci co?
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

04.05 2015 22:34


asi jo čeče, myslim ale, že ty 19ky jsou strop..na těch dvackách to musí bejt peklo..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

04.05 2015 22:51


no chci dat ty 19, necham udelat od grafiku vizualizaci jak to bude vypadat s tou vínovou a uvidime.

Nevi nekdo jake ET maj origo RS4b5 kola?
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

04.05 2015 23:12


8.5x18 ET20 by to melo byt
nahoru

sponzor





04.05 2015 23:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.10. 2013
Příspěvků: 664 | Témat: 14

05.05 2015 10:17


zkus pohledat tu
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

05.05 2015 14:25


wormside:

jj
ten katalog je super, u kol tam dohledáš i velikost, šířku a et, co tam jde dát apod...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

05.05 2015 14:35


Mrknu vecer
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.10. 2013
Příspěvků: 664 | Témat: 14

05.05 2015 15:14


secretario (05.05 2015 14:25) orig :
wormside:

jj
ten katalog je super, u kol tam dohledáš i velikost, šířku a et, co tam jde dát apod...


jj je proste nej co se da na netu najit
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2012
Příspěvků: 1971 | Témat: 4

05.05 2015 22:05


zepelin (04.05 2015 22:08) orig :
ty středy jsou pěkně zapuštěný no..

Takzvaně konkávní rotory

Jinak super kola! Na RS4 b5 vypadají excelentně.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

05.05 2015 22:36


no vybrano uz je, akorat nerozumim ETku. Tyhle maj ET33
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


a origa

8.5" x 18" rims with 20mm offset
ET20 8.5x18

a na fotkach vidim ze je tam lidi maj, tak sem z toho jelen:(
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

05.05 2015 22:41


ET je offset od středu disku v mm, takže ET33 je o 13mm více dovnitř auta než ET20 ve stejné šířce disku

obrazkem vysvetleno zde:

Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

05.05 2015 22:49


ty novy maj o pul palce vetsi sirku, takze?
nahoru

sponzor





05.05 2015 22:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2012
Příspěvků: 308 | Témat: 4

05.05 2015 22:50


ET je vzdálenost dosedací plochy ráfku k ose středu ráfku , pro představu obrázek



takže ten daný Rotor bude oproti sérii v ET o 13 mm víc vevnitř v blatníku , ale vzhledem k šířce disku kde je půl palce navíc který se odvíjí ale znovu od osy ráfku , takže směrem k blatníku ti vyleze pouze o čtvrt palce , což je 6.35 mm a když to odečteš od ET , tak budeš vnější hranou ráfku k blatníku vevnitř oproti originál disku o 6.65 mm
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.11. 2014
Příspěvků: 231 | Témat: 3

05.05 2015 22:55


belmondo (05.05 2015 22:49) orig :
ty novy maj o pul palce vetsi sirku, takze?


Takze budou o pul palce vic ven (12,5mm) vychazim z toho, ze osa disku bude stejna....
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

05.05 2015 22:56


belmondo: audiWiki: Kalkulátory pneu

8.5 ET20 = 9.5 ET33, tzn. to bude naprosto identicke v blatniku

edit, jesli maj 9palcu tak to bude -7mm dovnitr
Naposledy upravil Kriznik dne 05.05 2015 22:58, celkově upraveno 1 krát. (31% původního příspěvku)
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.11. 2014
Příspěvků: 231 | Témat: 3

05.05 2015 22:57


Kriznik (05.05 2015 22:56) orig :
belmondo: audiWiki: Kalkulátory pneu

8.5 ET20 = 9.5 ET33, tzn. to bude naprosto identicke v blatniku


jj, pravda
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

05.05 2015 23:03


takze 7mm podlozka a jsem tam kde potrebuju?

jinak pro vas klid, 90% prispevku sem nepochopil
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

05.05 2015 23:14


ano, ale budes potrebovat delsi srouby
nedelaj ty kola v 9.5?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2012
Příspěvků: 308 | Témat: 4

05.05 2015 23:15


Pavluňa (05.05 2015 22:55) orig :


Takze budou o pul palce vic ven (12,5mm) vychazim z toho, ze osa disku bude stejna....


jo , jenže ráfek je celkově širší o půl palce , ale vše se odvíjí od osy rádfku , takže tnhle půl palec musíš rozdělit směrem dovnitř do podběhu a směrem ven k blatníku
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

05.05 2015 23:19


Kriznik (05.05 2015 23:14) orig :
ano, ale budes potrebovat delsi srouby
nedelaj ty kola v 9.5?


srouby necham dyztak vyrobit, to je to nejmensi. jestli 9,5 netusim, zatim sem je nenasel
nahoru

sponzor





05.05 2015 23:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.11. 2014
Příspěvků: 231 | Témat: 3

05.05 2015 23:19


LukaRS: ted uz Belmondo neni sam, kdo nerozumi
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

05.05 2015 23:24


Pavluňa: 1palec = 25.4mm, pulpalce tedy 12.7, polovina 6.35mm, ET je o 13mm, tzn. 6.65mm je offset minus od blatniku od puvodnich

Lukas timto slozitym vypoctem dosel k tomu co dela pneukalkulator tady u nas na webu s nejakou mirou zaokrouhleni, presneji
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.11. 2014
Příspěvků: 231 | Témat: 3

05.05 2015 23:36


Kriznik: takhle vecer uz je tech cisel na me moc moc jsem o tom nepremejslel, jen jsem to jednoduse pocital tak, ze kdyz bude mit stejny ET na o palec sirsim disku, tak bude sirsi disk o pulpalec vic venku a to je snad spravnej kalkul, jestli ne, tak jsem uz z toho fakt jelen
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.5. 2011
Příspěvků: 309 | Témat: 19

06.05 2015 6:49


taky bych dal bacha i na druhou stranu aby to pak nebylo hezký zároveň s blatníkem ale na druhý straně to nešolichalo těhlici nebo aby tomu nevadili třmeny.
Nic sem nepočítal ani nevim jak to RS4 má, jenom esli tam je dost místa na čtvrt palce a těch 13mm k tomu.

Kadel
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2012
Příspěvků: 308 | Témat: 4

06.05 2015 7:36


Vepředu v pohodě 10" široký disk dáš , dozadu jsem zkoušel 11" a to už by byl asi problém opřelo by se to o horní rameno . . ale jinak všechny v 10" šířce jezdí bez problému na RS4
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.12. 2012
Příspěvků: 322 | Témat: 22

09.05 2015 19:52


A nepozeral si vossen cv3? Tie vyzeraju na b5 krasne a keby si dal 10" tak su aj pekne utopene tie luce. Kolega to ma na s6 c5 a pekne je to.
najdem ajfoto mozno ak budes chciet

Este k zaciatku. 7mm podlozka nema sedlo takze ti tobude niekto musiet vyrobit na mieru, dlhsie sroby kupis hocikde bez problemov.
a ked sa bavite alebo bavime o sirke tak ked je disk 9j a chcel by si 9,5j taksa berie ze je viac utopeny ale nie o celeho 0,5 palca ale toho 0,5palca sa rozdeli este deleno 2. Pretoze je uzsi alebo sirsi o polku dnu a polku von neviem ako by som to vysvetlil ak teda to tak je
toho 0,5 palca sa neberie len von z disku ale z kazdej strany disku nie? takze nebude disk o 0,5 palca uzsi schovany o 1,27cm ale len o 0,635cm ci? hehe
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email