Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 183 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 176
Uživatelů: 7
Celkem: 183

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.12. 2010
Příspěvků: 271 | Témat: 70

15.01 2015 17:53


mam b4 2.0 a je tam tzv. kratka Převodovka* , na to že je jakasi hlučnějši jsem si už zvykl ale zajimave je že do 60kmrychlosti je jakž takž klid ale mezi 70-85 je to hukot že pomalu ani radio nejde slyšet. zkoušel jsem pod plynem i s vyřazeným kvaltem , stale stejne. oleje je tam normalni stav. tak nevim jestli ložiska v kolech ? nebo Převodovka* či co?
nahoru

sponzor





15.01 2015 17:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.2. 2011
Příspěvků: 480 | Témat: 22

15.01 2015 18:02


Co ložisko na spojce ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.12. 2010
Příspěvků: 271 | Témat: 70

15.01 2015 18:13


tak to by snad hučelo jen při vymačknuti spojky, ložisko neni snad v stale opřeno o spojku ne?
4
nahoru

Anonymní





15.01 2015 19:08


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 2127 | Témat: 19

15.01 2015 20:44


Jednoduse, loziska u kola. Resil jsem to u jednoho cloveka na Mercedesu, jednou tam, po vypadnuti do prikopu v zaveji, spatne bouchl kolo a zacal kvicet difo, vymenil se za skoro nejety, furt tam cosi hucelo, ten blbec, ikdyz jsem mu rikal, at to nedela, koupil dalsi difo a bez zmeny, celou dobu jsem mu rikal , ze jsou to loziska u kola, pak vymenil jedno uplne mrtve lozisko v zadnim kole a od te doby klid jak v hrobe. Pokud to jde slyset pri jidzde a je to takovy skruhlavy zvuk, co se s rychlosti zvysuje a zrychluje, je to jasne, difo kvici jen pod plynem. Je to takovy pistici zvuk. Takze neni co resit a hura na loziska
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.12. 2010
Příspěvků: 271 | Témat: 70

15.01 2015 20:48


vior: ty blaho zadek je měněn minulej rok, tak jedině asi předek no , ale zkoušel jsem v zatačkach a zvuk se neměni , je to takovej zvuk jen v te určite rychlosti jako když vlitneš na koskovanou silnicia zajimae je že to děla jen v tom rozmezi rychlosti 70-90 a pak je klid
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

16.01 2015 1:00


Jase2 (15.01 2015 19:08) orig :
Takhle se mi projevovalo zadní později i přední ložiska, nejhorší to bylo kolem 80kmh a třeba nad stovku to úplně zmizlo, pokud to dělá i s vyšláplou spojkou tak bych převodovku vyloučil
To se pak jako při jízdě Převodovka*,diferák přestane točit,když sešlápneš spojku??
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

16.01 2015 1:02


Těžko posoudit,když to člověk neslyší..
nahoru

sponzor





16.01 2015 1:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

16.01 2015 9:05


NOVON (16.01 2015 1:00) orig :
To se pak jako při jízdě Převodovka*,diferák přestane točit,když sešlápneš spojku??


neprestane, ale prestane byt v zabere, takze zmizne dovod robit hluk.

osobne si myslim, ze ak by bolo nieco s prevodovkou, alebo diferakom, hucala by ako zvykli 120tky / 130tky hucat na 5ke za normalnych okolnosti. tam to bolo dane tym, ze makka skrina sa silou motora mierne roztisla a kolesa vysli z idealneho zaberu, preto hucali, ale ak by mala byt prevodovka opotrebovana, bude sa to prejavovat tiez asi takym kvilenim (nieco ako stare Ikarusy).

monty, prejavuje sa to na vsetkych kvaltoch? ak pri tej rychlosti 80 - 90 hodis 4rku, prestane to? alebo to robi pri nejakych otackach motora? (t.j. sa to prejavuje aj pri nizsej rychlosti na 4rku?) ak nie, tak diferak mozno vylucit. zuby ak by boli vojete, kvililo by to bud od nejakej rychlosti, alebo do nejakej rychlosti.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.9. 2007
Příspěvků: 376 | Témat: 9

16.01 2015 13:50


Velmi podobně se mi projevovaly špatný přední ložiska v kolech.
Taky největší rambajz okolo těch 80, kvalt nekvalt, zatáčka nezatáčka. Ven vypadly po kouskách.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.5. 2014
Příspěvků: 140 | Témat: 8

16.01 2015 14:11


Zdarec,uplne stejnej hluk mi delalo pravy predni lozisko. Vem za kolo jestli nema vuli a pokud jo tak vis na cem ses
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

16.01 2015 16:54


No mě hučí Převodovka* jen když brzdím motorem.Jak je motor v záběru nebo jedu plynulou rychlostí,tak je ticho..
Monty zapoměl napsat,že tam má najeto celkem reálných cca 120 tis.km.Neskutečně zachovalé auto..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.12. 2010
Příspěvků: 271 | Témat: 70

16.01 2015 18:02


no o vikendu zkontroluji ty ložiska a uvidim na čem jsem no
novon: nechal jsem si přes net kde daš VIN* a čislo posledni STK* a vyjede ti skutečnej stav tachometru tak to opravdu sedi, 132000 od novoty
nahoru

Anonymní





16.01 2015 19:00


Účet smazán na vlastní žádost, včetně obsahu příspěvků.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

16.01 2015 22:25


Ono vlastně ne jen najeté kiláky ovlivňují životnost převodovky.Mimo způsob zacházení s ní i třebas často opomíjená výměna oleje..Převodovka* není hermeticky uzavřená,a tak olej absorbuje vzdušnou vlhkost a tím se znehodnocuje,i když pomaleji než olej v motoru..Pokud se olej nemění,tak vlhkost a vlastně voda v něm způsobuje pigmentovou korozi soukolí a ložisek v převodovce,která se projevuje právě nežádoucími zvuky..Převodovka* tak může být v háji né jen mechanickým opotřebením-najetými kiláky,ale i opotřebením chemickým-zanedbáváním výměny oleje..Chemické opotřebení,stejně jako mechanické opotřebení,je proces nevratný a pomůže jen rozborka a výměna poškozených součástí..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

16.01 2015 22:36


Monty: No zkontrolovat můžeš akorát tak,jestli ložiska nemají vůli (Vůli mají ložiska,co jsou úplně v čudu.Pokud je chycené,tak většinou vůli nemá)..Bez zatížení v určité rychlosti poznáš právě prd..Bez zatížení to v těch rychlostech,o kterých mluvíš,může hučet,ale taky nemusí..
Já vím,nechce se měnit ložiska jen tak,ale asi jinak je 100% nevyloučíš..
nahoru

sponzor





16.01 2015 22:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.12. 2010
Příspěvků: 271 | Témat: 70

17.01 2015 7:27


njn a nebo si zapnout radio a volume++++ a je klid
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

21.01 2015 21:53


ten samej problém, hukot od 6O do 80, zatáčka nezatáčka, v tahu i s kopce. Najeto 350tkm. Všichni říkali, jo Převodovka* to má za sebou. Dělal jsem GO př. nápravy, pravé ložisko šlo po kouskách, levé bylo vcelku, ale taky KO. Teď je klid jak v kostele. A kola žádnou vůli neměly.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

21.01 2015 22:07


Do ložisek se časem dostane vlhkost a udělá to právě tu "pigmentovou korozi".Vlastně na kroužcích nebo kuličkách vyreznou mikro důlky a pak to hučí..Často u aut ,se kterými se moc nejezdí..
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.12. 2010
Příspěvků: 271 | Témat: 70

23.01 2015 20:08


tak jsem koupil ložiska , kuwaa 730.- jedno zn. ruwille no ale že by se mi do toho chtělo...., počkam na teplejši počas
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

23.01 2015 21:02


monty1966 (23.01 2015 20:08) orig :
tak jsem koupil ložiska , kuwaa 730.- jedno zn. ruwille no ale že by se mi do toho chtělo...., počkam na teplejši počas
Celkem dost za Ruville..FAG 1240 kč/sada na obě kola..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

28.01 2015 19:47


to je dost, za SKF a SNR jsem dal něco málo přes 600,- kus v e-schopu
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

04.02 2015 20:34


Dneska jsem si všimnul,že mi to taky v rychlosti 65-75 km/h hučí.Jde to zezadu,vzadu mám staré zimní protektory,tak myslím,že to dělají ony..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.12. 2010
Příspěvků: 271 | Témat: 70

04.02 2015 21:45


njn, na stare b3 jsem si to myslel taky a nakonec jsem zahejbal s kolcama a ejhle ložiska,
nahoru

sponzor





04.02 2015 21:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.2. 2015
Příspěvků: 4 | Témat: 0

14.02 2015 10:26


Dobrý den. S dovolením vznesu dotaz sem ať nezakládám zbytečně nové vlákno. Mám A80tku 1,9TDI B4 a klasika synchron na 3 stupni. Doma mám převodovku z A100vky 2,5TDI. Bude to asi nesmysl, ale nešla by zaměnit?
Děkuju za odpověď.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

14.02 2015 15:42


yetiman: Bohužel z pětiválce na čtyřválec nelze zaměnit..Je jiná příruba k motoru..Toto platí jak pro diesel,tak i benzín..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 14.2. 2015
Příspěvků: 4 | Témat: 0

14.02 2015 19:27


Děkuju, myslel jsem si to.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

27.02 2015 16:21


monty1966 (04.02 2015 21:45) orig :
njn, na stare b3 jsem si to myslel taky a nakonec jsem zahejbal s kolcama a ejhle ložiska,
Monťas,kuželíky musejí mít vůli..sakra.
Mimochodem,jak pokračuješ,vyřešeno?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 14.12. 2007
Příspěvků: 2906 | Témat: 45

27.02 2015 21:46


no mě to hučí fest, ze zadu, přičítal jsem to 22 letům provozu, nízkoprofilům za zenitem a prasklému výfuku.
bych řekl, že to je vlastnost a že lepší už to nikdy nebude, fungl sady ložisek mám, tak uvidíme...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

28.02 2015 8:30


secretario: Vlastnost to rozhodně není.Pneu,ložisko..Zvedni to a roztoč kolo,pokud je to ložisko,tak to zřetelně uslyšíš,takové "vrnění"..
Nebo dojeď a mrknem na to,popř. vyměníme..Nenechávej to dlouho,ať se to nezadře a nepoškodí náboj-čep kola..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email