Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 448 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 443
Uživatelů: 5
Celkem: 448

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.3. 2010
Příspěvků: 147 | Témat: 11

29.01 2015 9:40


no ved práve. Nízky vykon može byť v turbu.
Ale to že to pri štarte a hlavne pri teplom štarte skoči do otačok to už je fakt niečo ineho. Preto by som sa rad informoval ake možu byť tie pričiny.
Snad sa mi nerypali v softveri.Kto vie ake pokusi na nom mohli robiť.
Ale mmožno je to len nejaka banalita.
nahoru

sponzor





29.01 2015 9:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.2. 2011
Příspěvků: 480 | Témat: 22

29.01 2015 10:18


Stim si asi sam neporadis. Dej to do servisu, když to bude banalita v podobě poskocenych rozvodu nebo pootoceneho čerpadla tak na to stejně nepřijdes. Můžeš zkontrolovat hlavy šroubů, jestli se v tom někdo nehrabal. Diagnostika ti urcite něco napíše, třeba to může byt naky čidlo.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.3. 2010
Příspěvků: 147 | Témat: 11

29.01 2015 10:50


Dakujem
ale vraj keby to boli skočene rozvody tak by to aj hučalo a dymilo .
ale tak či tak musim asi zhanať niekoho kto vie urobiť diagnostiku lebo nikoho takeho nepoznam.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.2. 2011
Příspěvků: 480 | Témat: 22

29.01 2015 10:56


Když ti poskoci čerpadlo tak to může byt cokoliv. Me přeskočil řetěz na vacce na 1.8t a dělalo to něco podobnyho, ale hadalo se to. Je fakt, ze na emisích tomu dělají hrozny věci. Proto jezdim rádci tam, kde tyhle stary traktory netrapej. Ono 4tis na prázdno je fakt masakr pro rozvody, když už maj to nejlepší zasebou.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

29.01 2015 11:11


Pokud vynechame konspiraci, ze ti cilene vymenili pul motoru, zkus zkontrolovat vsechny konektory, podtlaky apod. Jestli experti nezkouseli nejaky zaruceny recept na snizeni emisi pri mereni...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.3. 2010
Příspěvků: 147 | Témat: 11

29.01 2015 17:00


Pul motoru to je riadiaca jednotka ?
Ake konektory mam skontrolovať ? viem len o jednom kde sa napichne počítač - vag a konektore na zapalovač .
asi budem musieť zajsť osobne na ti stanicu STK* a opytať sa či niečo nepreštelovali.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

31.01 2015 12:38


milosk: Jen obecně zkontroluj motorový prostor, jestli nenajdeš nezapojené konektory, zásuvky, hadice a hadičky, čerstvé fleky od oleje ap
Varianta, že by ti vyměnili vstřiky, čerpadlo, Turbo* ap je doufám nesmysl...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

18.02 2015 15:31


Masakr,....

Pokud STK* prohlidka nici motory, tak jak je mozne, ze to lze vubec provadet ?... Nechapu tuto praxi... ?!

Takze se mam pripravit ze mi zkurvi motor ? Jak se da branit proti tomuto prasackymu stylu?
nahoru

sponzor





18.02 2015 15:31


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

18.02 2015 21:12


Byt u toho. Kdyz se ti to nebude libit, muzes prece jinam...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.3. 2010
Příspěvků: 147 | Témat: 11

18.02 2015 21:17


isť inam a znova si zaplatiť, a aj tam nebude istota že mi motor nebudu turovať do prasknutia. je to legállne dokonca žial povinne
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.3. 2010
Příspěvků: 147 | Témat: 11

18.01 2016 14:39


Chlapi je to nejakee divne. Ono ten vykon nejako suvisi s ročnym obdobym. Po tej STK* som mal slaby vykon ako keby v nudzovom režime len počas zimneho obdovia .Na jar až do zimi mi to fičalo krasne. A teraz v zime opeť v kuse ako keby v nudzovom režime. Pri štarte kus skoči do otačok ako keby som pri štarte šlapal na plyn a pritom stale štartujem bez plynu. Neviem či to je v softveri niečo alebo či niečo zamrznute no pre mna zahada.
Za rady vopred dakujem
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.3. 2010
Příspěvků: 147 | Témat: 11

18.01 2016 14:42


Chlapi je to nejakee divne.A4 avant 1997 81KW AFN.Po STK* ktoru som absolvoval minuly rok mi auto nechcelo šlapaž v kuse bolo ako keby v nudzovom režime.
čo je divne ten vykon nejako suvisi s ročnym obdobym. Po tej STK* som mal slaby vykon ako keby v nudzovom režime len počas zimneho obdovia .Na jar až do zimi mi to fičalo krasne. A teraz v zime opeť v kuse ako keby v nudzovom režime. Pri štarte kus skoči do otačok ako keby som pri štarte šlapal na plyn a pritom stale štartujem bez plynu. Neviem či to je v softveri niečo alebo či niečo zamrznute no pre mna zahada.
Za rady vopred dakujem
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 7.7. 2007
Příspěvků: 3253 | Témat: 119

18.01 2016 19:35


Asi Ti tam nahráli ten nový necinknutý software,emise vyhoví,ale nejede to.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.3. 2010
Příspěvků: 147 | Témat: 11

19.01 2016 17:52


nový necinknutý software ?
to robia taketo ťahi na STK* ?
čo je to zač ? Ako ho viem odstraniť aby too bolo v povodnom stave ?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2014
Příspěvků: 270 | Témat: 21

19.01 2016 18:22


bull:
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 4.2. 2011
Příspěvků: 317 | Témat: 22

27.01 2016 1:17


ty to dej nekomu kdo tomu rozumi stejne sam na nic neprijdes a kdo vi jaky prasarny jeste v motoru mas krome vahy
nahoru

sponzor





27.01 2016 1:17


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.3. 2010
Příspěvků: 147 | Témat: 11

27.01 2016 17:22


Len tá zahada mi je divná že len v zimnom obdobi to mam v ako keby nudzovom režime a len vtedy mi to pri štarte skoči do otačok, A dokonca aj ked je motor už tepli aj v tedy je to v tom nudzovom režime.
musim si zohnať niekoho spolahliveho na diagnostiku.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.3. 2010
Příspěvků: 147 | Témat: 11

06.08 2016 11:55


Zdravim. Podarilo sa mi napojiť auto na VAG. Turbo* mi davalo stale tlak 0,89.Problem bol v tom že požadovany tlak bol pri 2000 aj 3000 otačkach stale 0,89.
Čin to može byť že riadiaca jednotka nezapne Turbo*, že neda požiadavku, pokyn na zvyšenie tlaku turba ?
Za ochotu vopred dakujem.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.3. 2010
Příspěvků: 147 | Témat: 11

06.08 2016 12:11


Zdravim. Podarilo sa mi napojiť auto na VAG. Turbo** mi davalo stale tlak 0,89.Problem bol v tom že požadovany tlak bol pri 2000 aj 3000 otačkach stale 0,89.
Čin to može byť že riadiaca jednotka nezapne Turbo**, že neda požiadavku, pokyn na zvyšenie tlaku turba ?
Za ochotu vopred dakujem.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.3. 2010
Příspěvků: 147 | Témat: 11

07.08 2016 13:57


Doplnim informacie.
Zdravim. Podarilo sa mi napojiť auto na VAG. Turbo*** mi davalo stale tlak 0,89.Problem bol v tom že požadovany tlak bol pri volnobežnych otačkach ,pri 2000 aj 3000 otačkach stale 0,89.
Čin to može byť že riadiaca jednotka nezapne Turbo***, že neda požiadavku, pokyn na zvyšenie tlaku turba ?
Motor je AFN. Mám zaslepeny EGR* a vaha vzduchu dava plny prietok,mam ju upravenu diodou. Testovane to bolo v stoji, nie počas jazdy
Je tam evidentny deficit vzduchu oproti palivu ked že počas jazdy ked šlapnem tak ide vela čierneho dymu a zrychlenie je slabe.
Predtym mi takto poklesol vykon v zimnom období ale teraz aj v lete je to problemové.
Nudzovy režim to ale asi nebude lebo pokial viem tak pri nudzovom režime obmedzi palivo a nie vzduch ?
Za Vašu pomuc a ochotu vopred dakujem.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.3. 2010
Příspěvků: 147 | Témat: 11

07.08 2016 13:58


Doplnim informacie.
Zdravim. Podarilo sa mi napojiť auto na VAG. Turbo*** mi davalo stale tlak 0,89.Problem bol v tom že požadovany tlak bol pri volnobežnych otačkach ,pri 2000 aj 3000 otačkach stale 0,89.
Čin to može byť že riadiaca jednotka nezapne Turbo***, že neda požiadavku, pokyn na zvyšenie tlaku turba ?
Motor je AFN. Mám zaslepeny EGR* a vaha vzduchu dava plny prietok,mam ju upravenu diodou. Testovane to bolo v stoji, nie počas jazdy
Je tam evidentny deficit vzduchu oproti palivu ked že počas jazdy ked šlapnem tak ide vela čierneho dymu a zrychlenie je slabe.
Predtym mi takto poklesol vykon v zimnom období ale teraz aj v lete je to problemové.
Nudzovy režim to ale asi nebude lebo pokial viem tak pri nudzovom režime obmedzi palivo a nie vzduch ?
Za Vašu pomuc a ochotu vopred dakujem.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 13.9. 2009
Příspěvků: 780 | Témat: 14

07.08 2016 14:38


milosk: priste by stacilo jedno tema.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.3. 2010
Příspěvků: 147 | Témat: 11

11.08 2016 22:09


Rozumiem. lem som nevedel kde to bude najvhodnejšie opisať tak som napisal na viac tem
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.3. 2010
Příspěvků: 147 | Témat: 11

25.10 2016 21:43


Zdravim.
Ma niekto skusenosť s touto riadiacou jednotkou ?
Je možne že mi ju na STK** poškodili ?
Ide o to že požadovyny tlak aj aktualnni tlak turba je stale tych 0,89 . a topri volnobehu a aj 4000 otačkach.
Viete poradiť čim to može byť a čo sa s tym da robiť ?

Rozmyšlal som čo by sa stalo keby som mechanicky odpojil reguklaciu turba
a Lopatky zafixoval v polohe aby Turbo** davalo maximalny vikon
Je to možne aby motor takto fungoval ? v podstate by to Turbo** bolo niečo ako u 66kw motoru ktory nema regulaciu

Dakujem
nahoru

sponzor





25.10 2016 21:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

25.10 2016 21:58


Turbo* na 66kW bez regulace? Wastegate* ovládané podtlakovou baňkou skrze ventil N75 je ta regulace.

Sorry, ale s tím vytuněním to fakt nikdy nebude OK.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.6. 2011
Příspěvků: 574 | Témat: 62

26.10 2016 8:44


Omg toto co je ? Ty jeden problem s regulaciou turba riesis 6 rokov ? ma drbne normalne hotovo -za 6 rokov uz si tam mal mat vahu vzduchu funkcnu , vymenene hadicky podlaku, odskusanu regulaciu Wastegate* ale ty za 6 rokov nemas nic . Stale rovnaka vada stale sa nikde nepohnes lebo s tym nic nerobis. Naco to davas na forum a zatazujes s tym ludi ked ti bolo povedane co mas urobit ale ty si ocividne ides svoje...
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 10.9. 2013
Příspěvků: 658 | Témat: 25

26.10 2016 11:55


) potrebujes penize na opravu. Pak to pujde. Nejspis zatuhla regulace. Nebo to chce tele Turbo* nove. To prodej a jeste na tom vydelas.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.3. 2010
Příspěvků: 147 | Témat: 11

26.10 2016 13:35


tento problem mam asi rok. nie 6 rokou. a podstatne je to že prečo je požadovany tlak pri diagnostike stale iba 0,89
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email