Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 340 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 332
Uživatelů: 8
Celkem: 340

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.12. 2011
Příspěvků: 11 | Témat: 4

22.01 2015 20:32


Zdravim aky motorovy a aky prevodovy olej je vhodny do 1.8t amk 154kw.Predchadzajuci majitel daval motorovy valvoline vr1 10w60 je vhodny do toho motora?A co sa tyka prevodoveho to nemam ani tusenie aky ide viete poradit?
nahoru

sponzor





22.01 2015 20:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

22.01 2015 20:36


vhodný je pokud splňuje specifikaci, ta by měla být asi VW 503.01 a měnit po 10-15tis. km. Viskozitu bych dal dle toho jak jezdíš, tenhle motor pracuje při vysokých teplotách, takže minimálně na léto si bude šmakovat s letním číslem vyšším jak 40, tedy např xW50 nebo xW60

http://www.oleje-cz.cz/mazaci-plan.html

Převodový dej originální
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 4.11. 2010
Příspěvků: 1585 | Témat: 28

23.01 2015 12:03


mobil1 5w-40
nic jineho bych tam nelil
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

23.01 2015 16:43


oleje vhodne pre motor AMK:

http://www.upnito.sk/0/fpzu7qam9vu7svjeuhb9tqmmxwkjzarc.jpg

Shell Helix Ultra Racing 10W-60 - splna normu pre AMK, je hustejsi, motor zozerie menej oleja a ten olej znesie aj vyssie teploty... Ja osobne ho pouzivam, menim po 7000 - 8000 km..

Norma VW 503.01 - je LongLife - za mna urcite neliat.
Mobil 5W-40 - povedzme, ale 5w-40 je uz za studena ridky ako voda, a ak uz ma motor nieco za sebou, tak bude olej papat viac ako tu 10W-60 - hovorim zo skusenosti.


co sa tyka prevodovky, tak jedine original olej pre 6q prevodovky s uhlovou prevodovkou na quattro* a to je G 052 171 A2 - v 1L flaskach... Napln do prevodovky je 2,6L, cize potrebujes 3L prevodoveho oleja

najlacnejsie asi tu:

http://www.vwdiely.sk/predaj/5489/PREVODOVY-OLEJ-SAE*-70W75W-1l/
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.12. 2014
Příspěvků: 97 | Témat: 5

23.01 2015 16:47


Aral 5w-40 high tronic je taky supr volej
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

23.01 2015 17:05


Norma 503.01 je hlavne pro motory S,RS. Na to jestli je longlife se vyser, menil by se max po 15.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

23.01 2015 17:09


Ezio (Pá, 23.01, 2015 17:05) orig :
Norma 503.01 je hlavne pro motory S,RS. Na to jestli je longlife se vyser, menil by se max po 15.


normy konkretne pre motor AMK su hore v tom linku co som poslal vyssie.. cize nie "hlavne" ale je to jedna z olejovych noriem pre ten motor.. a zhdone sa tu viac ludi, ze LL urcite neliat radsej 5w-40 so spravnou normou a menit po 10 000km popripade aj skor..
Naposledy upravil Fuxxo dne 23.01 2015 20:16, celkově upraveno 1 krát. (4% původního příspěvku)
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

23.01 2015 18:01


Fuxxo (23.01 2015 17:09) orig :


normy konkretne pre motor AMK su hore v tom linku co som poslal vyssie.. cize nie "hlavne" ale je to jedna z olejovych noriem pre ten motor.. a zhdone sa tu viac ludi, ze LL urcite neliat radsej 10w-40 so spravnou normou a menit po 10 000km popripade aj skor..


Ať si tam každej leje co chce, ale já osobně bych teda 10w40 do auta nedal, zvlášť u benzinu s turbomotorem. V zimě to musí při startu bejt med. Někde psali, že ta 503.01 má navíc spešl přísadu, stejně jako 505.00 a 505.01, kde je navíc přísada pro PD.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


také dodržet normu HTHS pro daný motor (tloušťka mazacího filmu)

Citace:
Vztah mezi HTHS viskozitou a použitelností oleje je možné doložit i na příkladu nových benzinových turbomotorů koncernu VW, které musí být mazány longlife olejem VW 503.01. Tento olej má vyšší HTHS viskozitu (nad 3,5 mPa.s) než obvyklejší longlife oleje VW 503.00/506.00/506.01 (2,9-3,5 mPa.s) pro ostatní motory, i když oba dva oleje mohou být ve stejné viskozitní třídě SAE* 0W-30.
V motorech musí olej dobře mazat i za mnohem vyšších teplot, než je uvedeno v několika citacích na začátku článku. Na prvním pístním kroužku jsou teploty vyšší než 250°C a musí být velmi dobře mazané.
nahoru

sponzor





23.01 2015 18:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

23.01 2015 20:15


moja blbost.. 10w-40 urcite nie, myslienkovo som bol si niekde inde.. opravujem to aj vyssie...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.7. 2013
Příspěvků: 173 | Témat: 2

24.01 2015 13:18


Fuxxo (23.01 2015 16:43) orig :
oleje vhodne pre motor AMK:

http://www.upnito.sk/0/fpzu7qam9vu7svjeuhb9tqmmxwkjzarc.jpg

Shell Helix Ultra Racing 10W-60 - splna normu pre AMK, je hustejsi, motor zozerie menej oleja a ten olej znesie aj vyssie teploty... Ja osobne ho pouzivam, menim po 7000 - 8000 km..

Norma VW 503.01 - je LongLife - za mna urcite neliat.
Mobil 5W-40 - povedzme, ale 5w-40 je uz za studena ridky ako voda, a ak uz ma motor nieco za sebou, tak bude olej papat viac ako tu 10W-60 - hovorim zo skusenosti.


co sa tyka prevodovky, tak jedine original olej pre 6q prevodovky s uhlovou prevodovkou na quattro* a to je G 052 171 A2 - v 1L flaskach... Napln do prevodovky je 2,6L, cize potrebujes 3L prevodoveho oleja

najlacnejsie asi tu:

http://www.vwdiely.sk/predaj/5489/PREVODOVY-OLEJ-SAE*-70W75W-1l/
Čo sa týka tej prevodovky tak do nej môžeš naliať hociktorú značku čo spĺňa normu VW.Ja som teraz dával do mojej prevodovky Ravenol a stál polovicu ak nie ešte menej ako originál.Tu na klube je taká choroba čo sa volá"Jedine".Mám najradšej keď mi niekto napíše že do toho treba"jedine"hento alebo tamto(nič v zlom Fuxxo)a pri tom je tam ďalších 100 možností.Prečo dávať 30€ za liter keď to môžeš mať za polovic?Kôli tej peknej krabičke v ktorej je to naliate?.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

24.01 2015 14:50


pedro299 (So, 24.01, 2015 13:18) orig :
Čo sa týka tej prevodovky tak do nej môžeš naliať hociktorú značku čo spĺňa normu VW.Ja som teraz dával do mojej prevodovky Ravenol a stál polovicu ak nie ešte menej ako originál.Tu na klube je taká choroba čo sa volá"Jedine".Mám najradšej keď mi niekto napíše že do toho treba"jedine"hento alebo tamto(nič v zlom Fuxxo)a pri tom je tam ďalších 100 možností.Prečo dávať 30€ za liter keď to môžeš mať za polovic?Kôli tej peknej krabičke v ktorej je to naliate?.


Nie kvoli peknej krabicke za 30 eur, ale kvoli synchronom.. V prevodovke olej nemenis kazde 2-3 mesiace...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.7. 2013
Příspěvků: 173 | Témat: 2

24.01 2015 17:53


Fuxxo (24.01 2015 14:50) orig :


Nie kvoli peknej krabicke za 30 eur, ale kvoli synchronom.. V prevodovke olej nemenis kazde 2-3 mesiace...
To je pekná blbosť s tými synchrónami.No keď sa cítiš kludne tam lej ten predražený " originál" olej,ten určite radí uplne inak.Ja tam nalejem rovnako kvalitný olej od hociakej inej značky no za polovicu.Akože ja problém s obeživom nemám ale vyhodiť za olej 90€ keď môžem len 40€ len pre lepší pocit je trochu odveci ne?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 21.9. 2010
Příspěvků: 4086 | Témat: 32

24.01 2015 17:59


pedro299 (24.01 2015 17:53) orig :
To je pekná blbosť s tými synchrónami.No keď sa cítiš kludne tam lej ten predražený " originál" olej,ten určite radí uplne inak.Ja tam nalejem rovnako kvalitný olej od hociakej inej značky no za polovicu.Akože ja problém s obeživom nemám ale vyhodiť za olej 90€ keď môžem len 40€ len pre lepší pocit je trochu odveci ne?


no nevim, hodně se psalo, že u pětikvaltu je to šumák, ale šestikvalt jen originál. Je možné, že v tom originálu jsou Aditiva* navíc
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.7. 2013
Příspěvků: 173 | Témat: 2

24.01 2015 18:13


Ezio (24.01 2015 17:59) orig :


no nevim, hodně se psalo, že u pětikvaltu je to šumák, ale šestikvalt jen originál. Je možné, že v tom originálu jsou Aditiva* navíc
V každej značke najdeš olej čo spĺňa rovnaké normy ako ten originál.Nebavíme sa o Madite samozrejme.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

24.01 2015 19:15


pedro299 (So, 24.01, 2015 18:13) orig :
V každej značke najdeš olej čo spĺňa rovnaké normy ako ten originál.Nebavíme sa o Madite samozrejme.


tak sa nebavme o madite teda.. skusme sa pobavit o tych normach.. OEM oelj ma teda viskozitu 75W-70 a normu VW 501.52 (G52). HOD* sem link, na tvoj Ravenol ci splna viskozitu a normu.. viskozitu budes mat 75W-90 - samozrejme urcene pre 5q prevodovky, pri najlepsom 75W-80 ale vsetko s normou VW 501.50 teda G50.. cize co vlastne splna tvoj Ravenol? NIC? oprav ma ak nie...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

24.01 2015 19:22


nahoru

sponzor





24.01 2015 19:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

24.01 2015 19:22


po dlhsom patrani som ho nasiel...

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


cize sa ospravedlnujem ale nemas pravdu za tu polovicnu cenu.. ja som origo kupoval za 23€ / L ked sa mi nedalo kvaltovat 1 a 2 a pri teplych kontaktoch u OEM sa dostanes na 18€.. ale to nemeni nic na tom, ze ten olej existuje, cize si mal pravdu
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.7. 2013
Příspěvků: 173 | Témat: 2

24.01 2015 20:26


Fuxxo (24.01 2015 19:22) orig :
po dlhsom patrani som ho nasiel...

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


cize sa ospravedlnujem ale nemas pravdu za tu polovicnu cenu.. ja som origo kupoval za 23€ / L ked sa mi nedalo kvaltovat 1 a 2 a pri teplych kontaktoch u OEM sa dostanes na 18€.. ale to nemeni nic na tom, ze ten olej existuje, cize si mal pravdu
Tú MTF-3 kupujem za niakych 10-11€aj s daňou priamo od ML lubservis-sú dovozcovia Ravenol na SK.Mám tam dobré vzťahy a super ceny.Ja tieto normy niak moc neovládam nemám ich naučené a vygooglené ale riadim sa tým čo mám za 15 rokov s koncernom vyskúšané.A do originál dielov idem len vtedy ak chcem buď prvotriedny diel alebo sa vec už nedá nikde inde zohnať.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email