Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 552 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 549
Uživatelů: 3
Celkem: 552

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 28.1. 2013
Příspěvků: 102 | Témat: 14

29.11 2014 13:28


pánové je opravdu C6 tak tvrdá, nebo mám něco špatně?

Jedu po krásně rovné cesta v sedadle citím chvění, vlnění, nevím jak to popsat... Je to takové drncání, přitom cesta mi připadá rovná a zvuky žádné.
Dělá to při všech rychlostech, nezáleží na povrchu.. Mám teď 16ky zimní 225/55/16, letní tuším 245/45/18.. rozdíl moc po přezutí nepozoruji..
Dost je to znatelné třeba kolem 50-60 km/h jak jezdím nejčastěji.. jakoby mi někdo třepal se sedadlem

Nemá na to vliv jeslti se rozjiždim, jedu konstatni rychlosti, dojiždim a brzdim motorem.. ZKoušel jsem i vyřadit do N, chová se to vždy stejně. Žádné klepání, zvuky, nic. Jsem vždycky po hodině jizdy z toho vyklepany. Předtim jsem měl mercedes Ečko a ten ikdyž jsem citil vibrace z motoru a zvuk jak traktor, tak při 80km/h jizda jak kdybych plul po vodě a o cestě jsem nevěděl.

Vím že vzduch bude jiná jížda, ale to je standartní odpružení tak špatné? Není to ani sline..
Nějaký nápad, co zkontrolovat? Najeto mám necelých 80tkm.. Mám pocit že ty vibrace jdou spíše ze zadní nápravy.. Na volantu necítím nic..
ještě upřesním že motorem to taky nebude, ten šlape krasně.. Otačky se ani nehnou při konstantni rychlosti..
nahoru

sponzor





29.11 2014 13:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.2. 2011
Příspěvků: 234 | Témat: 3

29.11 2014 21:04


mne ide A6 4f uplne normalne. mozu ti to robit aj pneu. daval si ich vyvazit a skontrolovat ci su ok? bratovi to robilo na A4 to co popisujes a bolo to v pneu.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.1. 2013
Příspěvků: 102 | Témat: 14

29.11 2014 21:12


2 měsice co jsem koupil auto jsem jezdil na 18kach a ted na zimu mam 16ky s novymi michelin.. A je to uplně stejne.. Citim v sedačce sebemenši kaminek na cestě, každou nerovnost.. Někdy mi připada že mam snad šišate kola nafoukane na 20 atmosfer

Není to nic hrozného, ale jak je u tohodle auta motor tichy a vše pěkně sladěne tak tohle je nepřijemne.. Někdy mam pocit že to dělá víc jak je auto zahřáte.. Po pul hodině jizdy to vnímám víc než když sednu do studeného auta.
Když chytnu při jizdě madlo dveři tak citim takove klepani i v madlu.
Pokud je někdo s timhle autem ze severni moravy, můžem to projet
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.2. 2011
Příspěvků: 234 | Témat: 3

29.11 2014 21:27


a nebude tam sportovy podvozok? nemyslim S-line, ale nejaky iny nadstavitelny.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

29.11 2014 23:51


Alebo RunFlat* pneu, alebo jazdis stale na dynamic
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.1. 2013
Příspěvků: 102 | Témat: 14

30.11 2014 0:07


Pneu Michelin Alpin A4 (225/55/16) a podvozek bez vzduchu (ve výbavě 1BA).
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

30.11 2014 9:30


nav208: Je fakt že C6 má hodně přesný až tvrdý podvozek, hodně lidí se diví když přesedne. Ale abys na tom rozměru pneu co píšeš cítil každý kamínek nebo nerovnost v sedadle to ne..ty pneu jsou samy o sobě balony resp. tlumiče jako prase.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.1. 2013
Příspěvků: 102 | Témat: 14

15.12 2014 20:53


Mám nyní podvozek 1BA.
Nevíte někdo co vše má jiného podvozek 1BR?
Jde 1BA předělat na 1BR? Popř. nepomohly by u mě nějaké komfortnější tlumiče?
nahoru

sponzor





15.12 2014 20:53


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.12. 2013
Příspěvků: 54 | Témat: 0

15.12 2014 21:23


(1BA) Standard suspension/shock absorption.
(1BR) Comfort rough-road suspension.

takze 1BR je maksi
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.1. 2013
Příspěvků: 102 | Témat: 14

15.12 2014 21:26


ano, to jsem už našel. 1BR by se mi asi líbil víc než 1BA
Zajímá mě jestli někdo jezdil v obou, jak je to velky rozdíl a co vše bych musel vyměnit, abych z 1BA udělal 1BR
našel jsem že snad jen tlumiče + pružiny + nějakou tyč stabilizatoru. A mělo by to být asi o pár mm výše..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.1. 2013
Příspěvků: 102 | Témat: 14

19.12 2014 17:30


Nikdo nema zkusenosti s komfortnim odpruzenim? Nikdo nezkusil jak velky rozdil je mezi komfortnim a standartnim?

Neni nekdo se stejnym autem s komfortnim ze severni moravy, ze bychom porovnali?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

20.12 2014 15:38


nav208: 4F je tvrdé auto a budeš se muset asi časem s tím smířit. Pokud dáš měkké pružiny a tlumiče zas to nebude sedět na cestě a bude se to houpat. Je to stejné jako u vzduchu kde většina jezdí na automatic nebo dynamic kdy auto příjemně sedí na cestě a ale je i pohodlné.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 31.1. 2017
Příspěvků: 1 | Témat: 0

31.01 2017 19:45


nNporadíte mi jak změkčit podvozek na A6 3,0 TDI* r.v. 2009? Vyměnil jsem Sline pružiny za starší klasické a koupil nové tlumiče Kayaba. Auto se zvedlo ale stále při jízdě hlavně ve městě je tvrdé.
Děkuji
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email