Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 450 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 446
Uživatelů: 4
Celkem: 450

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.12. 2014
Příspěvků: 4 | Témat: 1

17.12 2014 17:07


Ahoj, chci si koupit A6 tak řeším jaký motor. Vím že se to tu řeší pořád dokola ale nějak jsem toho moc nenašel k tomu benzínu 2.4. Preferuji benzín proto jsem zavrhnul 3.0, pak kvůli údajné poruchovosti i 3.2 benzín a 4.2 moc není. Proto bych rád 2.4, je ten motor nějak problémový jako ta 3.2? Případně nějaké zkušenosti s tím motorem? Spotřebu neřeším spíš by mě zajímaly servisní intervaly u rozvodů a celkově životnost motoru i dílů. Konkretně jsem našel z 2004 jednu v Olomouci má najeto 280.000+ je to pro ten motor nějaký problém?

Zatím moc díky za jakékoliv info k tomuhle motoru.
nahoru

sponzor





17.12 2014 17:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

17.12 2014 18:03


neni to spatna volba, jen si pohlidej retezy, napinaky, stav lambda sond, sekundarni okruh vzduchu...

nicemne necekej zadneho zavodaka, je to po dvoulitru dieselu druhy nejslabsi motor
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

17.12 2014 20:45


Lumpiq:
Není 2.4ka MPI?

mareczech77:
Jestli má klasickej rozvod, jakože se skoro vsadím, ře ano tak 120tkm. 280 je dost, tekoliko pro motor samotný, ale pro systém řízení spalování a vše kolem. 280 na českých silnicích znamená prakticky mrtvý auto.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.12. 2014
Příspěvků: 4 | Témat: 1

17.12 2014 21:42


Díky za rady a info k autu. Na závodění to určitě nechci Měl by to být MPI. Konkretně se jedu podívat na tohle http://www.sauto.cz/osobni/detail/audi/a6/14503135?goFrom=list má to servisku a podle Audi servisu to tam bylo naposled 2\2013 v německu. Pak to asi jezdilo v ČR ale to nevím od kdy, při posledním servisu to mělo 150.000km a teď má 280.000. jinak kromě vyšoupaného volantu vypadá dobře. Uvidím až naživo Případně nějaká aleternativa? Chtěl bych A6, líbí se mi a preferuji benzín... 3.2 má prý problematický motor a drahé rozvody tak jsem ji vyloučil. A 3.0 TDI mají dost najeto a předpokládám že když mají 300.000 a víc tak přijdou velký servisy. Chápu že za ty peníze nemůžu čekat bůhví co, ale nechci do toho nacpat víc než kolik to stálo.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

17.12 2014 23:16


root, prave si prohral, sam si zvol co:)

je to mpi (bdw kod motoru), to se vsak nevylucuje, retezy maji i nektera mpi vcetne 4.2
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

17.12 2014 23:18


nicmene 280 je na vymenu minimalne hornich pokud nejsou delane, tzn motor ven...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 2.7. 2013
Příspěvků: 173 | Témat: 2

18.12 2014 8:14


Nebál by som sa ani toho motora 3.2.Kamarát ho má v A6,najazdených 550000km a okrem sviečok a oleja ešte na motor nešahal.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 4.10. 2007
Příspěvků: 14046 | Témat: 168

18.12 2014 9:41


Lumpiq:
Pravdu dis, za trest si dnes nedam moucnik ...


mareczech77:
Ja ti nevim covece, je to uz defakto 11 let stary. Budou te cekat velky investice. Jestli se nevyplati spis jit po necem mladsim. Ta 3.2 neni tak hrozna, zalezi kde a kdo to servisoval a bude to servisovat.

Skoda, ze je to manual a neni to Quattro ...

Kazdopadne, drzim palce s vyberem.
nahoru

sponzor





18.12 2014 9:41


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.5. 2012
Příspěvků: 112 | Témat: 9

18.12 2014 20:03


měl jsem 2,4 c6 s podobným nájezdem ... rozvod je tu řetězem když to při studeným startu na 1-2 vteřinky zarachtá je čas .. prý stačí vyměnit napínák ale nevím noo ... ozval se mi setrvačník , při nájezdu kolem 300 prý prostě končí ... výměna i se spojkou v audi 34tis ( včetně veškerých slev ) .. nechal jsem to udělat u kámoše za 24 komplet vše od LUK. .. trošku papkal olej cca 1l na 1500km .. jinak spokojenost měl jsem pouze předokolku v manuálu a jela celkem slušně ... pro příklad známej měl 3.2Q automat a nebyl na letišti o moc rychlejší.

jinak spotřeba dlouhodobě 10,5l .. důchoďárna i za 7,5l
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.12. 2014
Příspěvků: 4 | Témat: 1

18.12 2014 20:49


Díky za info Zatím zůstávám u té 2.4 ikdyž je to už staré, ale je to hlavně jako druhé auto. Existuje nějaká motorizace u které se při výměně rozvodu nemusí vyndávat celý motor? Právě kvuli tomu jsem vypustil 3.2 a 3.0... očividně zbytečně
Můžu tedy ještě jeden dotaz? Je pro 3.0TDI už hodně 300.000km a víc? A je u 3.2 benzínu je pravda že se rozvody mění každých 80.000km? A je cena těchto rozovdů kolem 3000€? Jsou to informace které jsem sezbíral po netu a od známěho co má servis. Takže víceméně "jedna paní povídala" Případně jaká motorizace je nejlepší řešení, často jsem čeptl že právě ta 3.0TDI.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 3.10. 2012
Příspěvků: 921 | Témat: 16

18.12 2014 21:02


Hele,nejlepší je 1,9tdi.
Jinak,když kupuješ starší auto,je to vždycky sázka do loterie.
Ale to není žádná novinka.
U každé motorizace ti spousta lidí řekne-todle nééé.Ale taky na ně někteří nedaj dopustit.
Já už to beru tak,že když se mi to líbí,koupím.Teď zrovna mám 3,3tdi s víc než 4 kilama,a ten motor šlape jak hodinky.Takže tak.
A 3.0tdi je fakt dobrej.Jede,a když náhodou něco,není to zas tak strašný.
Aspoň podle mně.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 17.12. 2014
Příspěvků: 4 | Témat: 1

18.12 2014 21:11


Jo copak 1.9TDI vysněný motor půlky národa, hlavně v Octavii Ale taky jsem ho před pár lety měl Beru to tak že je to starý auto, líbí se mi jak vypadá a proto ho chci. Ty motory jsem až tak neřešil, jenže na každej se našlo dost lidí co řekli něco proti ale taky opak a pak ten kamarád se servisem vidí ve všem problém takže se ho ptát už nechci a proto jsem se zeptal tady
Nějak moc neřeším co se o tom čem říká a zajímají mě reálné zkušenosti majitelů s motorem.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

18.12 2014 22:30


mareczech77:
Citace:
Nějak moc neřeším co se o tom čem říká a zajímají mě reálné zkušenosti majitelů s motorem.

Mně už ani to ne, každej ti řekne něco jinýho a téměř s jistotou to neměl od nového.
Takže jak se na tom podepsal předchozí majitel nebo majitelé taky něco dá
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

19.12 2014 11:16


kvuli retezum a napinakam na vackach se vyjma A4 musi sundavat 3.0Tdi, to jen pokud ma auto 300+ a dela spodni retez:)

Citace:
Nebál by som sa ani toho motora 3.2.Kamarát ho má v A6,najazdených 550000km a okrem sviečok a oleja ešte na motor nešahal.


tak to je totalni kravina, protoze retezy na tomto motoru maji zivotnosti 160-300 tisic, 550 tisic nedaji, ani kdyby jsi byl harry potter s kouzelnou hulkou..

takze stopro je musel delat..lambda sondy taky, predi remeny taky atd atd..
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1501 | Témat: 32

19.12 2014 12:36


S tou 2.4 jsem občas jezdil a motor sice nenadchne,ale ani neurazí.Jede to hůř než 2.5TDi v C5 ,ale motor vcelku tichý a vůbec by mi nevadil,kdybych ho měl ve svém autě.

Když chceš jet ostřejší jízdou,tak ho musíš více točit,ale jinak to jede prostě normálně.Pokud ti nebude vadit,že ti budou dávat na frak maníci s chipnutou ochcávkou 1.9TDi ,tak není co řešit
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.5. 2012
Příspěvků: 112 | Témat: 9

22.12 2014 10:09


luboš32 (19.12 2014 12:36) orig :
Když chceš jet ostřejší jízdou,tak ho musíš více točit,ale jinak to jede prostě normálně.Pokud ti nebude vadit,že ti budou dávat na frak maníci s chipnutou ochcávkou 1.9TDi ,tak není co řešit



nevim jestli se bavíš o c5 nebo c6 ... ale c6 s tímhle motorem "celkem" jede .. ani 2.0tdi nemá šanci .. odzkoušeno se scoutem i passatem ... až čiplej passat 1.8t mě dal, vše na letišti. ale i na silnicí sem měl pár honiček s passáty a td .. pokaždý sem ujel ... nezdáse ale jede ) pro zajímavost v-max na dálnici cca 245km/h dle tacho.

podotýkám manuál a jen předokolka .. s quatrem v automatu to nebude nic moc.
nahoru

sponzor





22.12 2014 10:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1501 | Témat: 32

22.12 2014 17:00


No nechci se hádat,ale ja se svoji C5 jsem podelal prave C6 v predohrabu. Jel jsem v tom i osobně a opravdu to jelo hur jak 2.5tdi a to vim ze ta 2,4 byla dobre udrzovana.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.5. 2012
Příspěvků: 112 | Témat: 9

23.12 2014 15:10


no hádat se určitě nebudem 2,5tdi asi pojede líp .. určitě má větší krouták i když výkon podobný. bavíme-li se teda o 132kw .
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email