Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 342 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 337
Uživatelů: 5
Celkem: 342

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.7. 2014
Příspěvků: 52 | Témat: 12

14.12 2014 8:37


Zdravím, pánové prosím poradte, mám ted zase takový problém s mojí audi a4 b5 1,9 TDI* 85 kw PD rv.2000
Takto špatný starty jak mi to dělá tedj jsem ještě neměl , auto stálo tden venku teplota když jsem startoval byla cca 7 stupnu celsia, otoším klíčkem párkrát nafta v motoru jakože bouchla a pak točím točím a vůbec nic žídné výbuchy jenom se točil, tak jsem párkrát znovu jakože nažhavil a pak jsem tak cca 10 sekund startoval a najedno to začalo bouchal a chytlo to. a Včera mě to takto špatně startovalo po cca 10 hodinách stání, Mám podezření že mě padá nafta. Protože jsem před časem měl problémy se špatnýma startama ale to pořád mělo snahu jakože pořád trohu bouchat ale nechtělo to pořádně chytnout a když to chytlo tak z vejfuku vyletěl uplně šílenej oblak dýmu. Toto bylo způsobené špatným teplotním čidlem které hlásilo řdící jednotce že je motor zahřátej na cca 90 stupnu. A při zahřád motoru se při 2 tis otáčkách snížíl výkon že motor netáhnul ale toto je vyřešeno. POtřebuji poradit s tímto startováním, Četl jsem že byc mohl být špatný zpětný ventil, nebo snímání polohy vačky, tandemové čerpadlo, a nebo podavací čerpadlo, a pak ještě že to může utíkat kolem palivového filtru???? Prosím poradte? Díky
nahoru

sponzor





14.12 2014 8:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.7. 2014
Příspěvků: 52 | Témat: 12

24.12 2014 8:20


Prosim poradte, je to divné odžkoušel jsem to ded přez vánoce a další poztatek je takový že když motor nastartuju a po cca minutce ho chcípnu a po nekolika dnech ho nastartuju tak chytně na první otočení. 4ili ta nafta "padá" pouze když se zahřeje stačí abych ujel 15 km a druhej den to startuje hrozně špatně. Díky,
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.10. 2013
Příspěvků: 664 | Témat: 14

24.12 2014 9:18


zkusil bych cerpadlo nestli dostatecne tlaci
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.7. 2014
Příspěvků: 52 | Témat: 12

24.12 2014 10:36


Myslíš podavací že? KOlik by mělo dávat?? TAndemové jsem měl nedávno odpojené a to dávalo dost šzkoušel jsem to čištění vstříků pomocí aditiv.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

24.12 2014 10:41


co je to dost, 1,5,10,50,100 baru? sakra prestante s tema subjektivnima pocitama typu tlaci dost a naucte se poskytovat objektivni informace, kdyz chcete neci pomoc...zmerte to merakem, kolik je to presne baru..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.7. 2014
Příspěvků: 52 | Témat: 12

24.12 2014 10:49


Jak mám změřit tlak paliva měřákem?? A bavíme se o tandemu nebo podavacím??
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.10. 2013
Příspěvků: 664 | Témat: 14

24.12 2014 10:50


Lumpiq (24.12 2014 10:41) orig :
co je to dost, 1,5,10,50,100 baru? sakra prestante s tema subjektivnima pocitama typu tlaci dost a naucte se poskytovat objektivni informace, kdyz chcete neci pomoc...zmerte to merakem, kolik je to presne baru..


ok neni problem
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.10. 2013
Příspěvků: 664 | Témat: 14

24.12 2014 10:52


tusim ze by to melo byt 10-25 Mpa
nahoru

sponzor





24.12 2014 10:52


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.7. 2014
Příspěvků: 52 | Témat: 12

24.12 2014 10:59


TAk ted už vám bubec nerozumím prosím o normální jasnou odpověď mám PD ne rotačku, Když jsme měl odpojené hadice od tandemu tak průtok paliva byl obrovský tlak nevím, ale furt nevím na jakém čerpadle mám podle vás měřit tlak? a jak si to měření předstaujete??
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.7. 2014
Příspěvků: 52 | Témat: 12

24.12 2014 11:02


Protože 10- 25 MPa dáva vstřikovací čerpadlo u rotaček ale u PD asi nezměřím tlak ne? Tam je přECI* podavací čerpadlo v nádrži pak pal filtr, tandemové čerpalo a vstřik. čerpadlo je vpodstatě zabudované ve vstřiku. Tak prosím jasnou odpověď několik lidí mě tvrdí že u PD nafta padat nemůže, a můj pozatek ted jě že ta nafta "padá" pouze když se zahřeje čili když je "řidší" Díky
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

24.12 2014 11:10


omluva za mystifaci, neznalost neomlouva:)

pokud podavani nafty vse ok je to na vstricich...nevim ted, zda se da u pd zvysit startovaci davka, to ti reknou mistni specialiste na PD...pokud ne, zvazil bych repas vstriku..

snimac teploty chladiciho okruhu mas predpokladam v poradku
Naposledy upravil Lumpiq dne 24.12 2014 13:01, celkově upraveno 1 krát. (49% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.7. 2014
Příspěvků: 52 | Témat: 12

24.12 2014 11:20


D9ky za odpověď ale Už jedem nechanik mě tvrdí že mám špatný vstřik ale dle mého rozumu to vstřikem nebude už jsem závadu popisoval na začátku a pak další poznatek, dle mě prostě když je nafta řidší tak nateče do nádrže, ještě to chci vyzkoušet až přijedu z delší cesty tak druhý den odšroubovat pal. filtr jestli mizí nafta z něho. Ale dle selské ůvahy podle toho co mě to dělá tak jezdím každou něděli 200 Km pak auto celý týden stojí a v pátek odjíždím zase cestu 200 km a když ato stojí těch 5 dní tak to startuje hrozně špatně když stojí po dlouhé cestě třeba 2 dny tak je start o poznání lepší. Prostě podle mě nafta utíká do nádrže ale je divné že pouze po té co se zahřeje. Kde. jsou u tohoto motur nejaké zpětné ventilky??? Ještě mě napadlo že bych ykusil dát na přívodní hadičku z nádrže ventílek myslím jako klasicky ručně uzavíratelný abych zamezil odtoku nafty do nádrže, jinak mě už nic nenapadá. D9ky
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

24.12 2014 12:19


tak aby jsme si to vyjasnili, tak to tvrdim ja a stojim si za tim.

Ludku nevymyslej tady bejkarny co tu pises, posetri, vstrik se vymeni, na ostatnich se udelaji pretesneni, zkontroluji se vahadla, vacka a srouby a musi to byt ok.

nechapu, proc to nedokazes prijmout jako fakt,a mezitim tady plodis "konspiracni" teorie s padanim nafty (popis intervalu kdy to dela a kdy ne, po ceste, pres noc bla bla). uz jsem ti to psal, na pd je to prakticky nemozne, kdyz el.podavaci cerpadlo natlaci. ne vsechno se ridi podle "selskeho" rozumu. vem v potaz dalsi fakta, najeto 200xxx km, pro PD hranicni interval. ze ti to dela jen nekdy, je proste shoda nahod, smysl v tom nehledej.

ze to auto zatim jaks taks jede, jeste neznamena, ze je to ok. problem je temer vzdy za studena, ze se mu nechce startovat, druhy extrem je hodne horka nafta (nad 80stC).a v tomto okamziku ti jede tvoje auto na 3valce. jednoznacne vstrik.

predpokladam ze pred porizenim TDI* PD jsi se dostatecne seznamil s problematikou techto motoru. nekomu to funguje, nekdo proste to stesti nema. ta nizka spotreba neni jen tak zadarmo,ale je vykoupena prave drazsim servisem, na TDI* obecne, na PD/CR zcela jiste.
Naposledy upravil toona85 dne 24.12 2014 12:27, celkově upraveno 2 krát. (20% původního příspěvku)
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

24.12 2014 12:23


Lumpiq (24.12 2014 11:10) orig :
zmer tlak paliva co jde ke vstrikum..


lumpe, na PD asi dost tezko palivovy kanal mezi tandemovkou a vstrikem je v hlave. neni zadny pristup, zadna moznost tohle merit. navic je to zbytecne.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.7. 2014
Příspěvků: 52 | Témat: 12

24.12 2014 12:31


Dobře uvidím časem ale na 3 válce mě to teď určitě nejezdí výkon to má stále i když jedu cetu dlouhou třeba 500 km tak to prostě táhne furt parádně.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

24.12 2014 12:33


ludek123 (24.12 2014 12:31) orig :
Dobře uvidím časem ale na 3 válce mě to teď určitě nejezdí výkon to má stále i když jedu cetu dlouhou třeba 500 km tak to prostě táhne furt parádně.


skus letet 190kmh asi 10km a sam uvidis.

muzes jet v kuse i 1000km,ale naftu pri tomto pocasi a bezne rychlosti do 130kmh proste neohrejes na tak moc,aby se ti to projevilo. pockej za 1/2 roku v lete
nahoru

sponzor





24.12 2014 12:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

24.12 2014 12:43


tam neni ani nejaky servisni kanal na zmereni tlaku paliva mezi tema dvou clankama? boze, PD system vymyslel fakt idiot a jeste k tomu b dobe v dobe CMR...hlavne ze moc nezere, vsichni jsou z nej ricni...

imho proc jsi si tak sebejisty vstrikem, tys to auto videl? uz sem na netu narazil pri hledani neceho jineho nekolikrat na problem slabeho tlaku nafty vlivem tandemu u PD atd..ne ze bych se o to nejak zajimal, studoval detaily, ale co jsem pochytil, tak se to stava...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.7. 2014
Příspěvků: 52 | Témat: 12

24.12 2014 12:45


Tak 190 s tím nejezdím ale takovejch 160 km/h bežné a v této rychlosti cca 45 minut
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

24.12 2014 12:46


Lumpiq (24.12 2014 12:43) orig :
tam neni ani nejaky servisni kanal na zmereni tlaku paliva mezi tema dvou clankama? boze, PD system vymyslel fakt idiot a jeste k tomu b dobe v dobe CMR...hlavne ze moc nezere, vsichni jsou z nej ricni...

imho proc jsi si tak sebejisty vstrikem, tys to auto videl? uz sem na netu narazil pri hledani neceho jineho nekolikrat na problem slabeho tlaku nafty vlivem tandemu u PD atd..ne ze bych se o to nejak zajimal, studoval detaily, ale co jsem pochytil, tak se to stava...


ne ze jsem to auto videl,ale servisoval a diagnostikoval.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

24.12 2014 12:49


takze jestli tomu dobre rozumim, ludek ti jako servisakovi neveri (ten jeden nejmenovany jsi ty), snazi se nezavisle hledat problem jinde, aby nemusel menit "drahe" vstriky? lol
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

24.12 2014 12:54


Lumpiq (24.12 2014 12:49) orig :
takze jestli tomu dobre rozumim, ludek ti jako servisakovi neveri (ten jeden nejmenovany jsi ty), snazi se nezavisle hledat problem jinde, aby nemusel menit "drahe" vstriky? lol


presne tak. co jsem videl auto naposled, tak mel problem "pouze" jeden vstrik...
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.7. 2014
Příspěvků: 52 | Témat: 12

24.12 2014 12:58


Ne neni to o tom že bych ti nevěřil ale prostě zaprvé ted na ten vstřik nemám a ujel jsem s tím od té doby cca 5 tis km a nezacukalo to ani jednou tak já už prostě nevím. KOlik by ta výměna vstřiku a práce stála?? D9ky
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

24.12 2014 13:03


ludek123 (24.12 2014 12:58) orig :
Ne neni to o tom že bych ti nevěřil ale prostě zaprvé ted na ten vstřik nemám a ujel jsem s tím od té doby cca 5 tis km a nezacukalo to ani jednou tak já už prostě nevím. KOlik by ta výměna vstřiku a práce stála?? D9ky


jiste ze to jede. pockej az se ochladi vic na -15. to terpve uvidis jak je vse OK . co cekas? bude se to zhorsovat postupne, nevydechne to najednou z niceho nic (ve vetsine pripadu). nicmene o tom ze je vstrik KO vis, na mozne nasledky jsi byl upozornen (propaleny praskly pist apod). taktez jsi byl poucen ze starsi vstrik je blbost. cenu jsi dostal, bylo to nekdy na konci prazdnin/zacatek podzimu. od te doby Bosch zdrazil. nez se rozhoupes, bude cena zas jinde

o tehle veci dela vetsinu ceny ten vstrik, prace s tim,nejaky material kolem (tesneni) uz neni zadna darda.

nicmene ventilove viko nebylo sundane, nevim v jakem stavu jsou vahadla a vacka...stejne nemas na vyber, pokud chces jezdit, opravit se to musi tak jako tak, nehlede na cenu.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

24.12 2014 13:35


Vcelku se bavim co skutečně lidi dokažou vymyslet jen aby nemuseli menit tu drahou vec....Nám to naše okina taky dělala a zase dělat začne ted je po výmene gumiček. stačí jen to aby byla vytřískané uložení PD trysek v hlavě a jednou za pul roku se orvou gumičky na tryskach.Vysledek je že za týden třeba 3 krát rano vždy točí minutu než čapne.Takže ani mě nenine koupě nové palice či trysek nebo rovnou celeho agregátu s malo km.

U pd výše Vyndat PD trysky nechat zkontrolovat,kouknout na stav vymačkané hlavy,přegumičkovat,dat nový paličky na trysky a seřídit vahadla.Tot vše nic svetobornýho klasickej ukon každýho PD.
nahoru

sponzor





24.12 2014 13:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.1. 2014
Příspěvků: 197 | Témat: 36

24.12 2014 18:03


kdyby ti šly vstříky z A4B6 AVF 1,9TDi 96kw, za litr ti nechám všechny 4 a můlžeš si je zrepásnout. Já už je měnil, za studena motor škubal. Po výměně vše OK
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

24.12 2014 18:06


axetom (24.12 2014 18:03) orig :
kdyby ti šly vstříky z A4B6 AVF 1,9TDi 96kw, za litr ti nechám všechny 4 a můlžeš si je zrepásnout. Já už je měnil, za studena motor škubal. Po výměně vše OK


bohuzel by mu nesli. 85kw co ma nema nikde zadnou shodu.snad jen s 3hrncem 1,4TDi
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 29.9. 2016
Příspěvků: 16 | Témat: 0

30.11 2016 22:04


Zdravím, přidám se s dotazem zda jsou špatné vstřiky (nebo gumičky) nebo je to něco úplně jiného. Mám také výše zmíněnou Audi a4 b5 1.9tdi 85kw PD AJM, r.v. 2000. Od doby co jsem auto koupil (2 měsíce) je vyměněn olej, všechny filtry, rozvody a od dneška i baterie. Když jsem auto kupoval, tak startovalo suprově, po výměně rozvodů už ne hned, ale stále obstojně (měřený předvstřik: 0,5 - což je ok). Problém nastal s prvním ochlazením - vybitá baterie a špatné starty. Abych teda přešel k problému - nyní auto po delší odmlce (2 dny a víc) nechytá. Točí, ale nechytne, jako by motor neměl naftu. Je jedno zda je v garáži nebo venku. Chytne po delší době a většinou jen s přidáním plynu, poté můžu auto chcípnout a při dalším startu hned naskočí. Jak jsem se tu dočetl, tak to jsou většinou příznaky toho, že padá nafta - což ale u tohohle modelu není možné? Upřesním že zpětný ventil od filtru je ok, čerpadlo taky něco dává ( 1/2 přesnídávkové skleničky - není to málo??), žhavičky taky ok, baterie už taky. Pokud by někdo věděl, byl bych rád za jakoukoliv radu. Děkuji.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.9. 2021
Příspěvků: 1 | Témat: 0

08.11 2021 22:39


Zdravím,

mám také problém se startováním ale trochu z jiného soudku a dovolím si obnovit toto téma, zda je to vůbec možné.

Mám Audi A4 B7 1.9 TDI* pd DPF*

Za studena auto chytne vždy úplně parádně. Po krátké jízdě a minimálním zahřátí motoru už startování není optimální a točí 2-3 sekundy, po úplném zahřátí to někdy chytne na první a občas chvilku zase točí..

Na diagnostice to bylo a nic se nenašlo, každopádně pár verzí co by to mohlo být máme... vstřiky, startér, prý možná Imobilizér*...baterka je nová

Kdyby náhodou někdo reagoval, tak děkuji za zpětnou vazbu
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email