Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 444 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 441
Uživatelů: 3
Celkem: 444

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.6. 2013
Příspěvků: 39 | Témat: 17

10.12 2014 21:28


zdravim , po dlhej dobe setrenia penazi som si konecne kupil vlastne auto a to a4 b5 1.8t quattro* 110kw r.v. 2000, mam este nejake peniazky na upravu auta chcel by som prvom rade dat sportove pruziny aby som auto dostal trosku nizsie aby dostalo pekny vzhlad , teraz ho mam obute do r18 225/40 ale to je docasne chcel by som max r17 ale najlepsie by boli r16 nejake BBS kola . No a co by som chcel ako druhu vec je vymena vyfuku chcel by som aby auto malo aspon nejaky ten zvuk ale chcem uz cely vyfukovy system , ake znacky su najlepsie? max do 400 eur ak by to bolo mozne dakujem velmi pekne
nahoru

sponzor





10.12 2014 21:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.2. 2011
Příspěvků: 480 | Témat: 22

10.12 2014 22:04


Ušetři peníze na servis a na benzin. Budou potřeba.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.3. 2009
Příspěvků: 308 | Témat: 15

10.12 2014 22:31


martin.web (St, 10.12, 2014 22:04) orig :
Ušetři peníze na servis a na benzin. Budou potřeba.


Tak, tak... Na tohle se zatím vyser, to budou třešničky na dortu. Dej dohromady motor a všechno okolo, pak brzdy atd. Jenom se neboj, pokud to myslíš s tím autem vážně, hromadu peněz dáš jenom do oprav, pak to může stát za to
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.6. 2013
Příspěvků: 39 | Témat: 17

11.12 2014 8:23


hm tiez pravda , co by som mal dat ako prve opravit? lepsie povedane vymenit lebo na diagnostike mi ziadne chyby neukazalo
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.1. 2012
Příspěvků: 113 | Témat: 2

11.12 2014 8:33


To, ze ti diagnostika nic nevypisala neznamena, ze daco neni v poriadku. Zober dakoho nech sleduje pocas jazdy hodnoty vahy. Neveim ci tento rocnik sa da na VAGu kukat tlak turba, ked nie tak aj budik by sa zisiel. Pri tych obrovskych kolesach ti moze doraz zacat daco klepat na napravach. Tam si zacni nieco bokom odkladat. Pokial nemas deravy a hrdzavy vyfuk to zatial neries. Popripade ked chces nejaky zvuk, daj prec ten velky stredny tlmic, zvuk bude taky hrubsi. Altik ti dobre dobija?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 572 | Témat: 8

11.12 2014 10:20


Pokud není výfuk děravý,tak ho neměň ani do něj nijak nesahej.Je to jeden z nejtrvanlivějších dílů na B5.
Jak bylo řečeno...šetři peníze na velmi drahé opravy,které budou pro provoz auta nezbytné a které na 100% přijdou.Přední ramena a rozvody tě budou stát ranec.O případné výměně spojky raději ani nemluvit...
Nemusíš se bát,že by tě B5 - ka připravila o "radost" z urácení peněz.Vůbec to totiž není na údržbu nenáročné auto.A to v jakékoli motorizaci.
Co se týká výměny pružin,tak jedině snížení o cca 2 cm oproti standartu,které nabízel výrobce.
Z vlastní zkušenosti vím,že větší snížení podvozku udělá z toho auta tvrdý křáp na českých silnicích nepoužitelný.Orveš podvozek o retardéry a nájezdy.Taky přední ramena pak vydrží podstatně méně.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

11.12 2014 10:42


Se standartním podvozkem při špatném přejetí retardéru chytnu spodkem už teď, neumím si to představit kdybych to měl snížené o 2cm.

Vyprdni si na tunění auta a peníze nechej na údržbu, tak jak píšou kluci nahoře. Kolik to má už najeto?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.9. 2013
Příspěvků: 221 | Témat: 0

11.12 2014 16:04


Ano, souhlasím s tebou, já si to představovat ani nemusím, mám s-line a je třeba na to myslet. Většinou bych dal přednost standartnímu podvozku. Ale na druhou stranu, není třeba nikoho přesvědčovat za každou cenu, je to "podle vkusu každého soudruha".
nahoru

sponzor





11.12 2014 16:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.6. 2013
Příspěvků: 39 | Témat: 17

11.12 2014 18:05


dakujem tak auto ma , no ma mat 215 000 km , kozu da sa povedat ze mam dost zachovalu neviem ci su vymene sedacky ale koza vypada byt na 100 000 km ale ako to napisat je proste zachovala , spojka je uz vymenena , naco by som sa chystal su rozvody tie chcem dat co najskor spravit aby som mal pokoj , co sa tyka naprava zatial nic nebucha ani nic podobne ale bojim sa pri tych kolesach jazdit po nasich cestach chcem ich dat cim skor prec asi kupim len obycajne plechace lebo zatial som este nenasiel ziadne pekne r16 bbs ( keby ste mali na predaj napiste mi dakujem ) a co sa tyka toho tlaku turba s tym budikom je to nutne ? je tazka instalacia ?

btw: ten podovozk si urcite DAM* mam to prilis vysoko ale co je vhodnejsie podovozok original alebo len lacnejsia varianta pruziny ?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

12.12 2014 7:16


No s podvozkem ti neporadim, ale spis bych jen podotknul, ze pokud uz budes delat rozvody tak se mrknete i na stav alternatoru a starteru. Uhliky, komutator, stiraci krouzky, loziska, atd. Kdyz uz mas cast predku rozebranou tak se to fakt lip dela pri jednom. Pokud tam mas altik Valeo, tak Toona85 by ti doporucil pouvazovat nad vymenou za Bosch, nejlip z TDI* motoru (120A a vic). Drzi vyssi napeti pro dobijeni baterie a ma lepsi konstrukci.

A ten budik na mereni plniciho tlaku turba, no slozite to podle me neni napojit to na motor, akorat to chce pak nejak slusne nekde umistit do interieru - aby to nevypadalo moc prasacky
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.6. 2013
Příspěvků: 39 | Témat: 17

12.12 2014 8:26


ok dik to urcite pripomeniem v servise aby sa nato pozreli a k tomu budiku ja ho vlastne nepotrebujem len bolo tu pisane , ze aky mam tlak turba ci ide ako ma , myslim ze aj hej ide auto je svizne nieje lenive
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

12.12 2014 16:11


Nakadah (11.12 2014 10:42) orig :
Se standartním podvozkem při špatném přejetí retardéru chytnu spodkem už teď, neumím si to představit kdybych to měl snížené o 2cm.

Vyprdni si na tunění auta a peníze nechej na údržbu, tak jak píšou kluci nahoře. Kolik to má už najeto?


po vymene komplet podvozku od Sachse (tlumice-modre, pruziny ulozeni misky dorazy prachovky) vypada moje A4 jako allroad. krasne vysoka, muzu najizdet na obrubniky, kam chci. nemeril jsem to,ale svetla vyska je nyni ultimatni (cca 15-20cm?). a mam skutecne standartni podvozek. co je jeste zajimavejsi, tak i takovato "koza" je krasne pevna i pri 180kmh.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.3. 2009
Příspěvků: 308 | Témat: 15

12.12 2014 22:04


Tondo výborně, až mně to nebude bavit a budu chtít jít na opačnou stranu a udělat z toho "allroad pro chudé" tak už vím, kde klepat...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

13.12 2014 7:21


toona85: Tak že jsi dával kapalinové tlumiče?Čeká mě taky výměna,tak špekuluju jestli kapalinové nebo plyno-kapalinové..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

13.12 2014 7:38


NOVON (13.12 2014 7:21) orig :
toona85: Tak že jsi dával kapalinové tlumiče?Čeká mě taky výměna,tak špekuluju jestli kapalinové nebo plyno-kapalinové..


pokud je mi znamo,tak jsou to plynove. Kapalinove pry vybehly z vyroby a jsou jen plynaky. Aspon u sachsu. Kdyz jsem zadal cislo kapalinoveho,stejne to prelozilo na ten jeden typ. Pro standartni podvozek neni na vyber. Pak jeste existuji cervene sachs,ty jsou sportovni zkracene a maji i jinou charakteristiku tlumeni.

Na vyber celkove neni, sachs nebo bilstein. Ale ten mi prijde malicko horsi. Ostatni znacky je odpad co se tyka trvanlivosti a charakteristky tlumeni. Jsem velice prekvapen,jak to auto nyni funguje, je komfortni ale tuhe zaroven. Tak si to predstavuju,ze takto vyjela a4 z brany fabriky.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 23.9. 2013
Příspěvků: 221 | Témat: 0

13.12 2014 10:44


Kolik tě stál materiál na tuto výměnu? Je to inspirativní řešení a pokud je to v rozumných hranicích, tak se to dá investovat i do staršího auta.
Naposledy upravil Světlonoš dne 13.12 2014 10:45, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





13.12 2014 10:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

13.12 2014 10:45


Světlonoš (13.12 2014 10:44) orig :
Kolik tě stál materiál na tuto výměnu? Je to inspirativní řešení a pokud je to v rozumných hranicích, tak se to investovat i do staršího auta.


cca 16kkc
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.11. 2013
Příspěvků: 61 | Témat: 2

13.12 2014 11:25


Asi v první řadě dej do kupy přední nápravu,je tam kloubku požehnaně a pokud nebyla dělaná tak tam vule budou,ty nápravy jsou na naše tankodromy slabé.Lepší dělají prý od roku 2002,co brz. kotouče?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

13.12 2014 11:35


toona85: No tak co vím,tak jsou SACHS Touring-černé s modrými nálepkami-kapalinové a pak SACHS Premium-černé s červenými nálepkami-plynokapalinové..
U plynokapalinových jsou vždy pístnice stlačené a zajištěné..
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

13.12 2014 11:44


NOVON (13.12 2014 11:35) orig :
toona85: No tak co vím,tak jsou SACHS Touring-černé s modrými nálepkami-kapalinové a pak SACHS Premium-černé s červenými nálepkami-plynokapalinové..
U plynokapalinových jsou vždy pístnice stlačené a zajištěné..


ja mam ty modre touring. ale nemuzu nikde vygooglovat to rozdeleni. mas nejaky zdroj?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

13.12 2014 12:12


[quote="toona85 (13.12 2014 11:44) orig "]

Máš pravdu pro A4 jsou Sachsy jen v plynokapalinové verzi a mají ty modré nálepky..Pro 80 tku to je rozděleno jinak..
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 3.6. 2013
Příspěvků: 39 | Témat: 17

14.12 2014 1:57


martyA4 (So, 13.12, 2014 11:25) orig :
Asi v první řadě dej do kupy přední nápravu,je tam kloubku požehnaně a pokud nebyla dělaná tak tam vule budou,ty nápravy jsou na naše tankodromy slabé.Lepší dělají prý od roku 2002,co brz. kotouče?


no su v poriadku ale vymenil som dosticky nic necucha nebucha ani pri velkej rychlosti ked brzdim prudko nic netrasie nestaca volant zatial to vypada vsetko OK , aky olej mam davat? teraz budem menit rozvody rovno vymenim aj olej s filtrami aky je najlepsi moze byt aj vykonejsi ak to auto prospeje

btw: co tankovat klasiku 95 ? ci mozem davat aj 98
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email