Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 25 dubna 2024
Celkem je zde 261 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: JPokorny1
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 424
Online návštěvníků
Návštěvníků: 259
Uživatelů: 2
Celkem: 261

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

27.11 2014 15:32


ventYl: ...opakovanim k dokonalosti
Takze se da tvrdit, ze dotlakovani systemu po zapnuti zapalovani u ke3 spina rj???
Horsi Lambda* zkreslujici vysledky se samo taky neda vyloucit.
Co ridi ventil volnobehu?
Na co vsechno to je propojene? Predpokladam, ze bere pulzy z hallu
nahoru

sponzor





27.11 2014 15:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

27.11 2014 17:41


ano da. dokazal by som to, ale fakt sa mi nechce teraz po tme sprtat k riadiacke a odpajat ju. nemyslim si ale ze by sa niekto obtazoval davat do rele logiku ktoru uz stejne RJ mat musi. z RJ je to jeden drot s koncakom navyse.

ventil volnobehu riadi RJ, predpokladam, ze RJ zapalovania, zmes je funkciou hodnoty Lambda* a otacok a regulator volnobehu sa pouziva ako regulacny element az ked uz sa neda volnobeh doregulovat predzapalom ani nicim inym.

otacky sa beru z hallu, teplota z dvojpinu (kazdy pin pre jednu z dvoch RJ) a potom ma este RJ snimac zopnutia volnobehu a plneho zatazenia. viac tomu netreba. akcne cleny to ma len regulator volnobehu, 6ty vstrek a kocku na rozdelovaci tlaku, viac tomu opat netreba. vsetko ostatne je len bizuteria, snad okrem spinacov pre saharu.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

27.11 2014 19:18


ventYl: vidim to stejne...
Tim by se totiz otazka "proc pri zapnuti zapalovani nezavrci cerpadlo?" blizila nekam ke kremikovemu nebi.
Nezda se mi, ze by rj pro dotlakovani pouzivala jiny drat k spusteni cerpadla, nez pro trvale sepnuti...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2014
Příspěvků: 475 | Témat: 13

27.11 2014 20:28


No nechci vám tu moc do toho kecat ale čerpadlo mi bzučí když zapneš kontrolky. Půjdu to zkontrolovat ještě
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2014
Příspěvků: 475 | Témat: 13

27.11 2014 20:38


Tak teď si nejsem jistej. Protože mi tam něco cvaká tak 6x za sebou což nevím co je a něco tam chvilku bzučí. Tak já nevím
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

27.11 2014 21:13


po zapnuti zapalovania, ak je fakt ticho, bude pocut cvaknutie par relatiek a potom by malo byt pocut zabzucanie cerpadla cca na 1,5 sekundy.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2014
Příspěvků: 475 | Témat: 13

27.11 2014 21:24


Tak to bude ono
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

27.11 2014 22:23


GT86: ok, zajdu si na ORL
nahoru

sponzor





27.11 2014 22:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2014
Příspěvků: 475 | Témat: 13

27.11 2014 22:28


Apsv (27.11 2014 22:23) orig :
GT86: ok, zajdu si na ORL


hele ono to může dělat něco jiného když to je uplně studené a něco jiného když se to zahřeje. Na ORL klidně zajdi třeba na bulovku a pak se zastav u mě jestli se ti to zlepšilo. A když né tak cestou domu se zase můžeš zastavit na ORL
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

28.11 2014 8:10


GT86: Ty mas jednu uzasnou vyhodu, ze az ti z toho motoru jebne, nemas to daleko
Jsme s Cad dohodnuti na nedeli, ze mu ten bilej prizrak trochu omerime...
Co termostat?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 2127 | Témat: 19

28.11 2014 9:52


Nebo koupit knížku, nepamatuju si presne jak se jmenovala, byla to nemecka bichle starsi s několika vydanima, kde byly všechny motory. Moje ACE* ve dvou verzích do roku 94 a od roku 94-96. A tam byly presne postupy, jak co zmerit, vim. Presne tlaky co ma co dávat, jaký tlak ma byt v kostce na zélve, odpory a napeti. Rozdělené cca do pěti casti kontroly. Ma to můj mechanik na mechanické spryci.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2014
Příspěvků: 475 | Témat: 13

28.11 2014 18:07


Apsv (28.11 2014 8:10) orig :
GT86: Ty mas jednu uzasnou vyhodu, ze az ti z toho motoru jebne, nemas to daleko
Jsme s Cad dohodnuti na nedeli, ze mu ten bilej prizrak trochu omerime...
Co termostat?


Tak náhradní díly už mám u sebe a nejsem z toho zrovna odvázanej. Dal jsem tam nové palivové relé a ??? Jsem nasranej protože neslyším vubec pumpu. Když tam dám staré tak pumpa natlakuje. Teď nevím jestli to mám nebo nemám slyšet. Ale co je důležité tak auto normálně nastartuji na nové relé. Možná budu mít v neděli čas na to abych tam vyměnil termostat. Ale nemám svíčák takže svíčky jsou sice pěkné dvojbodové ale zatím jen na kukanou A možná vyměním sám i ten pal. filtr

Jinak nemáš tak docela pravdu APSV. Nejdřív se zblázní moje drahá polovička a ta mě pak zahrabe na zahradě. Takže super vyhlídky
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

28.11 2014 19:29


GT86: aneb za vsim hledej zenu

Zkus umyt nadobi, okna, vyluxovat a treba se prizna k te brambore ve vyfuku
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2014
Příspěvků: 475 | Témat: 13

28.11 2014 20:26


Kéž by Spíš mi někdo prosím vysvětlete proč při jednom relátku to nebzučí a nastartuji a proč při druhém to bzučí a taky nastartuji
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

28.11 2014 22:41


GT86: bud rad, nebude te z bzuceni bolet hlava

Nejdriv zjisti, co to vlastne doopravdy bzuci. Jestli misto cerpadla neslysis poskozene vinuti...
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

29.11 2014 8:05


to je taky problem zobrat hlavu, strcit ju dozadu pod nadrz ku kolesu, kde je cerpadlo a poprosit druheho cloveka nech zapne zapalovanie? ja neviem, ako to je u coupe, pretoze to ma palivove cerpadlo pod nadrzou ako B3jka a tomu som cerpadlo jakziv nepocuval.
nahoru

sponzor





29.11 2014 8:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

29.11 2014 9:31


ventYl: ...zato kdyz to cerpadlo slysis az do kabiny, to teprv zacina byt clovek nas....y a zacina hazet do prasatka...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7880 | Témat: 86

29.11 2014 9:58


ventYl: Pouze opravim, že cpé má čerpadlo v nádrži. Nikoliv pod ní.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2014
Příspěvků: 475 | Témat: 13

30.11 2014 1:44


To máš pěkně na hovno Fanouši. Já ho mám pod
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2014
Příspěvků: 475 | Témat: 13

30.11 2014 12:20


Tak svíčky vyměněné. Ty co jsem vyndal jsou BOSCH SuperPlus 3 bodové. Celé černé jak uhlí Teď jsem se nažral takže mě ještě čeká pal. filtr a termostat pak napíšu co se s autem děje dál
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

30.11 2014 16:05


ventYl: Tvych konstantnich 60 mA ma dalsi trhlinu .
Ted jsem meril Cadovo b3 NG a proud pred nastartovanim se meni podle aktualni teploty. Tj 124mA za studena az cca 0-10mA pri 90°C.
U plne prohrateho motoru napeti na lambde opet v rozmezi 520-550 mV.
Na regulacnim proudu je videt kratkodobe obohaceni pri startovani a akceleraci. Naopak, ochuzeni pri deceleraci se na chodniku prokazat nepodarilo.
Nevis, co zastavuje dodavku benzinu pri brzdeni motorem?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2014
Příspěvků: 475 | Témat: 13

30.11 2014 17:25


Zdar u čeho začít? Třeba tím že svíčky jsou vyměněné. Termostat je taky vyměněn. Pal. filtr je taky na svém místě po 3 hodinách sundávání. Zaboha jsem nemohl povolit šroub přívodu do filtru. Nakonec se to podařilo. Stačilo vzít metrovej hasák a filtr zničit k nepoznání. Bohužel mi to teď netěsní na tom přívodu. Ty měděné tesněníčka vubec netěsní. Takže mi to tam teď kape. Ohledně relátka od čerpadla - asi netlakuje protože jsem se to pokoušel nastartovat bez úspěchu. Dal jsem tam stare a pak jsem zjistil že to všude okolo filtru stříká. Dotahl jsem to co to šlo ale bez úspěchu. To už jsem byl tak zmrzlej a nasranej že jsem stím zajel do garáže a říkal jsem si že to pošlu do šrotu. A že to nejdřív celé rozmlátím palící. Takže opravdu nevím jestli relátko funguje jak má. Netuším.... Jenže jak jsem nastartoval a začal zajíždět tak jsem si uvědomil že ten motor šlape o mnoho líp. I volnoběh drží na 600-700 otáčkách. Motor při zvíšených otáčkách zněl krásně. Když jsem pustil plyn tak to nechcíplo. Takže něco pozitivního se našlo. Jenže furt to za autem vypadá jako bych jel na naftu (černo,nedejchatelno a pálí z toho oči).
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

30.11 2014 17:58


Apsv: snimac volnobehu na skrtiacej klapke. je to ten trojpolovy konektor na klapke. ktore 2 su pre volnobeh ale z hlavy neviem.

ok, ja si ten prud premeram zajtra na svojom aute, aby som netrepal kocky. som zvedavy, ako na mna budu zajtra pozerat pred robotou, ked otvorim kapotu a nahodim diagnosticku supravu

ak ti napatie na lambade lieta 520 - 550mA na motore, ktory je OK, mas asi na to zly merak alebo je lambada mrtva. nemeras to na striedavom rozsahu nahodou? lambadu mam odmeranu osciloskopom, mozem dodat screenshoty z merania. mal by si mat rozsah 0,2 - 0,8 velmi zhruba.

GT86: relatko si kupoval podla coho? a palivovy filter, medene tesnenia si dal nove? nedal si ich naopak, pripadne neprehodil?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2014
Příspěvků: 475 | Témat: 13

30.11 2014 19:15


ventYl : relátko jsem kupoval protože mi přestalo auto startovat když byl motor ohřátej. Dal se z něj pryč kryt a packy nedolíhaly a tím nešlo spustit čerpadlo tak se ta pružinka co tam je trochu povolila a od te doby to startovalo. Bylo mi řečeno koupit si nové že tamto bude jen provizorní. Tak jsem ho koupil.

Palivák : těsnění jsou nové. Nedaj se přehodit jsou různě velká.
nahoru

sponzor





30.11 2014 19:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

30.11 2014 20:49


ventYl: merim to multimetrem. Zn ze hodnota neustale kolisa a ten merak to zaokrouhluje. Osciloskop by byl fajn...
Na kontrolu spinace a ventilu volnobehu se chystame.
Muj dotaz byl na "soucastku", ktera znemozni vstrik paliva. Cekal jsem, ze to namerim na kostce pri deceleraci z vyssich otacek
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

01.12 2014 9:22


Apsv:
1) s tymi mA pri starte asi mate pravdu, studene som to zmerat samozrejme zabudol, ale asi 60 stupnovy motor tam mal okolo 86mA. moja chyba. takze tych 60 je tam iba pri teplom motore.

2) znemoznuje ho kostka. deceleraciu riadi riadiaca jednotka, ale zalezi od teploty motora, ktoru riadiaca jednotka vidi, pretoze pod cca 40 stupnov sa deceleracia nedeje. potom by si mal vidiet cca -100mA hoc aj pri vytoceni motora hoc aj na mieste (podla teploty sa deceleracia deje pri zavreti plynu nad cca 1200 ot/min) a prudkom pusteni plynu. kratkodobo by ti multimeter mal ukazat nejake velmi velke zaporne cisla.

z toho vyplyva, ze ak
1) nefunguje snimac volnobehu (coho sprievodnym javom by bol aj blbo drzany volnobeh, co AFAIK mate)
2) nefunguje snimac teploty pre RJ (s hodnotou na budiku to nema nic spolocne, pre budik je snimac osve!)

nemeraj to na striedavom rozsahu, prepni na jednosmerny.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

01.12 2014 9:43


ventYl: dik, furt jsem badal, co to je dcv a acv
Vcera jsem meril cadovo coupe a to, krom jedne anomalie, kdy to po deceleraci chciplo, volnobeh drzi.
Je taky mozne, ze na vyraznejsi -hodnotu to potrebuje nejaky cas (nez rj usoudi, ze se brzdi motorem?)?
Pri blizne stejne teplote, jako u gt86, byli i pocatecny proud obdobny, tj cca45°C/cca 25mA.(teplota rukou na hlave u vyvodu vody)

A co se tyka lambdy, multimetr je na presne mereni fakt pomaly. Verim, ze rj dela 10cyklu/sec, ale merak stiha tak 4x/sec. Takze asi ukazuje nejakou prumernou hodnotu, coz u Cada dava smysl, kdyz regulacni proud po uplnem prohrati osciloval okolo 0, rekneme +-3mA.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

01.12 2014 9:50


1) s tymi mA pri starte asi mate pravdu, studene som to zmerat samozrejme zabudol, ale asi 60 stupnovy motor tam mal okolo 86mA. moja chyba. takze tych 60 je tam iba pri teplom motore.

Na uplne ohratym motoru byl pri STARTOVANI prirustek proudu tak 15 - 20mA. K +50mA se to kratkodobe podivalo, kdyz se slaplo na plyn-akceleracni obohaceni. Jinak nebyl podstatny rozdil v proudu pred nastartovanim a po nastartovani. Jen pri zapnuti zapalovani tam na zlomek vteriny proletela nejaka proudova spicka s hodnotou pod 200mA-nic necekaneho
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 30.6. 2014
Příspěvků: 475 | Témat: 13

01.12 2014 18:21


Dneska jsem pokecal s kámošem (automechanikem) už je v letech

Jde o to že se mě ptal jestli mi nepřeskočila vačka. Protože mi říkal že se mi buď dřív nebo pozdě zavře-otevře ventil.

Jde o to že jsem 1x rozjel auto přes zapalování (jiná možnost nebyla) A jak mi to za jízdy chcípalo tak jsem tam vždy hodil rychlost a sešlápnul plyn. A asi 5x se cabro roztlačovalo. Nejsem si 100% jistý ale myslím si že od té doby co jsem to rozjel přes zapalování to začlo blbnout a smrdět.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

01.12 2014 19:55


GT86: Kua tak nastavení časování jste snad už kontrolovali dávno..nebo ne??Pokud ne tak....
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email