Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 504 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 502
Uživatelů: 2
Celkem: 504

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.11. 2014
Příspěvků: 5 | Témat: 1

20.11 2014 21:14


Ahoj,
chtěl bych tě požádat o radu. Koupil jsem Audi Q7, r.v. 2008, 176kw, najeto 110.000km. Po koupi vozu jsem vyměnil olej i všechny filtry-palivový,vzduchový a olejový, nechal jsem do MMI* dát češtinu a při té příležitosti nám byl nabídnut chip. V té době byla spotřeba kolem 11l/100km a chtěli jsme jít se spotřebou níž,tak jsem to nechal udělat. Po tomto zásahu se začly po nějaké době projevovat problémy.
- zvýšení spotřeby na 15l/100km
- přibývání olejové náplně - po najetí 3000km od výměny o 3 litry -nejspíše jde o naftu,ne vodu
- náhlý úbytek chladící kapaliny,doléval jsem téměř 1,5 litru
- při náhlém přidání plynu na volnoběh šedý kouř z výfuku
- při lehké noze při přeřazení z 5 na 6 stupeň lehké pocuknutí (pokles výkonu), projevuje se nepravidelně

Díky za případné poznatky k odstranění závad.
nahoru

sponzor





20.11 2014 21:14


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14646 | Témat: 52

20.11 2014 22:07


Vstřiky KO a čip na hovno sorry ale jinak se to nedá nazvat.Dej soft do původního stavu a dej otestovat vstřikovače.Nehledě na to pokud to neuděláš odrovnáš DPF* filtr kterej bude třeba dát vyčistit protože bude dosti zanešenej né li už po smrti.Tato motorizace musí jezdit delší trasy nesnáší městský provoz a krátké několika kilometrové trasy kdy se nezahřeje a pokud to jezdilo jen město tak se to neustále pokoušelo regenerovat filtr DPF* a proto nabejvá olej nespálenou naftou protože se to mele přes EGR* z výfuku zpět do sání přes Turbo* prostě to pak kouří po nespálený naftě.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.11. 2014
Příspěvků: 5 | Témat: 1

20.11 2014 23:10


Díky za rychlou reakci. Jen jsi potvrdil naše doměnky...když si nechám vrátit soft do původního stavu, nehrozí zničení jednotky? Original soft bohužel u sebe nemám. A jde to vůbec vrátit do původního stavu? Ptám se proto, že právě soft je první krok,kterej chci udělat, vstřiky budou následovat hned v zápětí. Tak aby to nenadělalo víc škody než užitku... jestli to teda při téhle situaci ještě jde:-)
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 1491 | Témat: 38

20.11 2014 23:17


jestee se pochlub, kdo ti to zprasil, rekl bych vysekej tlak na rialu a pote vykurvenej vstrik, nafta vsude i v DPF*.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.11. 2014
Příspěvků: 5 | Témat: 1

20.11 2014 23:27


Můžu si za to hlavně sám, že jsem do toho vlítnul po hlavě a bezmyšlenkovitě. Chybama se člověk učí, i když v tomto případě to bude dost drahý školení
Proto to sem píšu, chci znát názor a zkušenosti vás ostatních.
Takže soft, vstřiky, DPF*...co ještě můžu očekávat???
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

21.11 2014 9:24


flori (20.11 2014 23:10) <a href="/forum/prispevek/1218299-pronikani-nafty-do-oleje-motoru-audi-q7-3-0tdi-176kw#1218299">orig</a> :
Díky za rychlou reakci. Jen jsi potvrdil naše doměnky...když si nechám vrátit soft do původního stavu, nehrozí zničení jednotky? Original soft bohužel u sebe nemám. A jde to vůbec vrátit do původního stavu? Ptám se proto, že právě soft je první krok,kterej chci udělat, vstřiky budou následovat hned v zápětí. Tak aby to nenadělalo víc škody než užitku... jestli to teda při téhle situaci ještě jde:-)
Jed do audi at ti tam nahrajou aktual verzi do jednotky online!pak řeš ostatní jako trysky apod!Dále pak zkontroluj pruchodnost DPF* nejlepe vyndat a vyčistit poté dát nové čidlo tlaku a udělat adaptaci po výmeně zaleží ovšem natom kolik má auto najeto a jak je staré.Určitě zmeřit trysky!
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.11. 2014
Příspěvků: 5 | Témat: 1

21.11 2014 10:23


Soft v audi už mám domluvenej,v pondělí dopoledne bude vše hotovo. Kolik by stála výměna vstřiků a celková kontrola a seřízení vozu u tebe?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7142 | Témat: 19

21.11 2014 10:28


flori (21.11 2014 10:23) <a href="/forum/prispevek/1218387-pronikani-nafty-do-oleje-motoru-audi-q7-3-0tdi-176kw#1218387">orig</a> :
Soft v audi už mám domluvenej,v pondělí dopoledne bude vše hotovo. Kolik by stála výměna vstřiků a celková kontrola a seřízení vozu u tebe?

To těžko takhle říci,pokud nemaš daleko do Prahy přijed napíchnem změříme.
nahoru

sponzor





21.11 2014 10:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.11. 2014
Příspěvků: 5 | Témat: 1

21.11 2014 10:43


Jsem z Brna...kdybychom se domluvili neměl bych problém dojet, ale nevim jestli v tomhle stavu audi do Prahy dojede:-) Chtěl bych vyměnit všechny vstřiky plus to komplet zkontrolovat a dát do kupy, at mám klid...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email