Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 437 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 436
Uživatelů: 1
Celkem: 437

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.6. 2012
Příspěvků: 6 | Témat: 1

13.06 2012 0:44


Ahojte. Mam problem s prevodovkou. Prevodovka radila hladko Všetko bolo ok ale vramci prevencie som vymenil olej v prevodovke aj s filtrom. Postup plnenie všetko sme s dodržali auto poskladali urobili zakladne nastavenie no a fungovalo to asi 30km a potom šup nudzak. Ked auto naštartujem všetko ok aj po zaradeni každeho modu okrem D tam auto zahapruje a bachne sa do nudzaku. Vag piše chybu: nespravny prevodovy pomer. Nemate skusenost s tym?
nahoru

sponzor





13.06 2012 0:44


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

13.06 2012 1:02


Je to audi z roku 1990 alebo 2012? Ved si prakticky nic nenapisal. zavolaj mi... A skusenost mame, ale podla tohto viem velke gulove
Naposledy upravil lubomt dne 25.10 2014 8:17, celkově upraveno 1 krát. (1% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.6. 2012
Příspěvků: 6 | Témat: 1

13.06 2012 10:08


Je to 1998 A8 4,2 kod motora ABZ, kod prevod.DTD. Je to teda 5 stup. automat.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

13.06 2012 10:53


JozefPD:
Je to 1998 A8 4,2 kod motora ABZ, kod prevod.DTD. Je to teda 5 stup. automat.

Treba volat
Naposledy upravil lubomt dne 08.11 2014 3:29, celkově upraveno 1 krát. (16% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.6. 2012
Příspěvků: 6 | Témat: 1

13.06 2012 22:08


No auto stale stoji a každy mechanik tvrdi niečo ine.Ale všetci sa zhodli v jednom je to pokazene . Čidla su ok odskušane každe jedno . Oleja je dosť aj jeho parametre sedia na danu prevodovku. A teda mate niekto skusenosti s adaptačnymi nadstaveniami? už ma napada len to.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

13.06 2012 22:34


Auto musi chodit dobre aj bez adaptacie. Neviem, ci si mi volal, ale nevravel si nahodou, ze Ti dali Castrol cerveny olej a napchali ho tam 8ltr? Ci to si mi ty nevolal pri tel.rozhovore?
Naposledy upravil lubomt dne 08.11 2014 3:30, celkově upraveno 1 krát. (5% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.6. 2012
Příspěvků: 6 | Témat: 1

13.06 2012 22:43


Ale hej . Len pre upresnenie islie tam castrol ATF* trans... zevraj to vypisovalo v edke taky a konzultoval to s vyrobcom. Plnili to tak že ho zdvihli oddeklovali a vtlačali a samozrejme vytekal stary. Ja sa so automatov nerozumiem ale robim pre letecky priem tam je to trosku podobne a tak neveim ci tu prevodovku netreba naucit radit zase myslim tak ze jej zadas parametre. Sere ma na tom najviac to ze som dal auto do servisu a odrazu nejde a este si to aj riesim parada .
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

13.06 2012 23:01


Jozef... Nehnevaj sa, ale naco si mi potom volal, ked si aj tak robis po svojom a nepocuvas ma?
1.dali Ti tam uplne nespravny olej, cerveny castrol, ktory tam nema co robit. Pomiesal si dva uplne odlisne oleje a preto Ti to blbne. Ak uz aj DAS* spravny olej, prevodovka sa nemusi z toho spamatat alebo odide Ti coskoro
2.natlacili Ti do prevodovky miesto 4,5ltr az 8ltr
Tak preco mas teda take otazky, ked som Ti uz odpovedal???
Nemusel si potom ani volat, ked mi neveris. Stretavam sa s tymto velmi casto a prevodovka sa vzdy poskodi...
nahoru

sponzor





13.06 2012 23:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.6. 2012
Příspěvků: 6 | Témat: 1

13.06 2012 23:20


Nechap ma zle ale dnes som volal asi s 4 ludmi a každy dačo ine. Každy sa s tym živi . Ja by som bol najradšej to dať odbornikovi lebo toto ma uz hneva . Vieš ja som akurat stal pri aute ked som s tebou volal nato tam docestoval nejaky chlapik zo škody čo si ho tam zavolal mechanik čo to robil a ten zase tvrdil že olej a napln je ok lebo že tam ide 10,2 a vymeniš tak 8 . Nevravim že mal pravdu len som proste už znechuteny z pristupu ludi tu v pd. To auto ani moc nepouživam mam ho skor pre radost lebo bolo total rozbombardovane ked som ho kupil a davam ho do kopy. Akurat automat posluchal az do vymeny. Počuj nevezmeš ho na opravu ?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

13.06 2012 23:52


Mechanik tara hluposti. Evidentne sa tomu nerozumeju, ked nevedia, ako to maju robit.Prevodovku tak asi videl iba na aute zo zdvihaku. Kludne Ti to spravime.
Naposledy upravil lubomt dne 25.10 2014 8:32, celkově upraveno 2 krát. (33% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.6. 2012
Příspěvků: 6 | Témat: 1

13.06 2012 23:59


Ok budem ti volat a dohodneme podrobnosti. Dik zatial.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.12. 2011
Příspěvků: 45 | Témat: 9

25.10 2014 5:17


Ahoj muzes mi na sebe nechat cislo? Diky
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.7. 2014
Příspěvků: 50 | Témat: 6

29.10 2014 23:10


Chlapi, nechci zakládat nový topic, tak zkusím sem. Mám podobný problém jako JozefPD. Na mé D2 3.7 V8 byl vyměněn olej v převodovce (prapůvodce příčiny - netěsnilo gufero) a od té doby kopala, pomalý rozjezdy a při kick-downu okamžitě rána do zad a nouzák. Bylo mi řečeno, že byl do převodovky nalit špatný olej (okolnosti neřešme, servis to zkurvil). Při stání na světlech šel cítit jakoby olej z převodovky. S převodovkou se nejezdilo, ale po několika dnech po jízdě začala prokluzovat na D-2-3-4 a jela jen na zpátečku. Teď už na D padá úplně, ani se nepohne, R pořád funguje bez problému. O automatech toho moc nevím a rád si nechám poradit, už jsem docela zoufalý, co s tím co dál. Nerad bych vyplácl 50 papírů za repas, nicméně.. Nevěděl by někdo, co mohl špatný olej všechno napáchat, jestli jen špatná lamela, či čerpadlo a víc? Laboruju, jestli raději převodovku vyměnit za jinou - pokud to vůbec na dilně s partou chlapů jde a jinak je to reálný - (marně teď poptávám na těch největších bazarových českých doménách a tady na klubu) a nebo udělat repas. Bude to asi složitý, ale nerad bych taky, abych někam přivezl auto a jen za zjištění po mně chtěli hrůzy a já mohl jít rovnou s provazem k nejbližšímu stromu. Tak jestli by si někdo aspoň trochu věděl rady nebo aspoň dokázal poradit, jak postupovat, byl bych mu vděčnej. Za každou drobnost děkuju.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

30.10 2014 0:00


Cerpadlo ti odejit nemohlo, to je ciste jen zubove. Tomu je jedno jaky olej honi. Nejhorsi je na tom, ze pokud ti tam dali jiny olej a v jinem mnozstvi trebas, je to pruser.
Ted to pujde i blbe vytahnout ven. Leda dat novy, pojezdit chvili a pak zase vymenit alespon 3x dokud tam nebude krasne cisty olej co tam patri.
A nebo prevodovka ven
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.12. 2011
Příspěvků: 45 | Témat: 9

30.10 2014 0:40


Jakj mas kód převodovky? Zjisti olej tamto vypust a nalej to co tam má být. Pokud je to 5hp vypustis a dolijes necelých 5L. Nechal bych to kvrdlat prosazovat vypustit a znovu nalít. 5L od febi nebo snag vychází okolo 1500kc.. Myslím ze to bude v pohodě držím palec
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

30.10 2014 1:37


Febi,snag atd je grc, co nezvlada cele tepelne spektrum prevadzky tejto prevodovky. Ma tam 5.st ZF 5HP24. Pokial ste si vsimli:
1. Jazdil s poskodenym guferom, vytekal mu olej
2. Naliali mu tam nespravny olej
Takze ja myslim, ze nie lamela, ale vsetky lamely v kosoch su zrele na vymenu, takisto tesnenia, gufera. Malo oleja - pripaluju sa lamely. K tomu nespravny olej - zmiesanie dvoch roznych olejov zapricini rozpad horeuvedenych komponentov. Nesmieme zabudat, ze aj menic ma lock up spojku a ta tiez obsahuje lamely
nahoru

sponzor





30.10 2014 1:37


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.10. 2013
Příspěvků: 664 | Témat: 14

30.10 2014 8:10


Nedaj si rict a nedaji si rict ))
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

30.10 2014 10:17


Tak vela ludi chce oklamat auto a nakoniec oklamu seba. Kadejake lacoty oleje, necertifikovane oleje, cinske vane
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.6. 2014
Příspěvků: 2 | Témat: 0

30.10 2014 14:15


Jsem na cestach a na mobilu, takze pisu ze sveho stareho uctu.
Borci, diky za rady a za podporu. Je mi jasny, ze to byla prasarna prvniho stupne, sam bych to neudelal. Nicmene jsem se k tomuto autu ve vyse zminem stavu dostal az ja. Abych to cele upresnil. Majitelovi prede mnou kapal olej z prevodovky, 2 kapky za tyden, opravdu jen malo. Tak okamzite servis, ze vymenit gufero a rovnou, at mu tam vymeni i olej.. A co se nestalo, jak jsem psal, kopalo to.. Kick-down, nouzak.. V nouzaku vse uplne v pohode, bez problemu, normal, jen si to kvaltovalo max. do 3. pr. stupne. Ja si pro to jel a po ceste domu (jsem kus pi*e, vim, nemusi mi to nikdo rikat:) to zacalo prokluzovat, az to nejelo vubec, jen zpatecka. Dnes jsem to konecne nahodil, nesla mi nastartovat (vykedlana baterka).. Tak jsem to nechal nejakou dobu bezet a pak pri proturovani nouzak a na D pri seslapovani plynu se to vzdycky pohlo dopredu, ale vic ani hovno. Zpatecka furt normal. Takze jak pise Knightey-, na projizdku to se mnou nepujde, max na prochazku s lanem v zubech.
Kod prevodovky: DUP ECH
Co teda dal? Prevodovka pred vymenou bez problemu. Na "tuto zavadu" ujeto max do 100 kilometru. Muze byt nenavratne v prdeli nebo je schopna se z toho sundanim, rozdelanim a vycistenim vzpamatovat? Nerad bych zade vymenil olej a pak porad nic a chechtaky v luftu, ze jo.. Nejsem bez penez, to bych si tohle auto neporizoval, ale stejne, snazim se najit tu nejpravdepodobnejsi variantu. Lubomt, netroufl by sis tipnout, na kolik by mohl vyjit repas spajzky v takovem stavu? Zitra jdu aspon ze srandy zeptat se do Kapsu, mam to skoro za kopcem. A jeste last one.. Je mozny, v parte mechaniku, kteri nemaji teda s automatama co docineni, aspon shodit spajzku? Moc diky.
Jinak sorry za takovou slohovku jak do skoly.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.5. 2010
Příspěvků: 108 | Témat: 12

30.10 2014 14:52


zdarec, měl jsem zcela podobný problém nechal jsem přetesnit do 3000km jsem měl auto nepojízdné na D popojelo půl metru motor vylítl do otáček na R fungovalo normálně. Oprava cca 50 000 hydroměnič, lamely, koš. převodovku jsem nechal vytáhnout u mechoša kterej potom předal dál specialistovi kterej dělá jen převodovky. Rozhodně se mě to zdálo jako lepší nápad něž koupit jetou a čekat jestli se nevysere za týden znovu.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

30.10 2014 22:53


Oprava prevodovky s menicom od 500 do 1600e
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 31.12. 2011
Příspěvků: 45 | Témat: 9

08.11 2014 0:23


ahoj chlapi,audi A8 4.2 220kw rv98 automat Převodovka* 5ti kvalt Tiptronic* kod DTD. Převodovka* se chova jakž takž normalně. v řj převodovky vypisuje

chybu 17087 menic momentu nebo spinač brzd.svetel B - el.obvod-chybna funkce P0703-35-00

17114 kontrola převodoveho poměru-spatny prevodovy stupeň sporadicka

a ještě jen tak mimo, je tam nefunkční ASR*... ABS* funguje a vypínač na ASR* je také funkční jen kontrolka nereaguje a auto taky ne.. pojistky jsem prosel a vse ok.
předem díky za vaše nápady
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6664 | Témat: 72

08.11 2014 3:54


Vymen spinac brzdoveho pedalu (prevodovka nevie, ze brzdis) a vyzera to aj na menic. Kontrola prevodoveho pomeru je ze šmýka prevodovka na zaklade zodratych/poskodenych lamiel, košov atd
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.7. 2014
Příspěvků: 50 | Témat: 6

03.01 2015 11:08


Zdravím AK v novém roce. Omlouvám se, že píšu s takovou prodlevou, bohužel jsem musel řešit nějaký větší rodinný problémy.

Stav je furt stejnej, vím jen to, co jsem se dozvěděl tady od vás, za což moc díky, nebo jsem někde vyčetl. Už chci ale kopnout do vrtule a mám konečně čas to nějak řešit a hodit to do pořádku.

Neměl by teda někdo kontakt na někoho, kdo by si s tím dokázal poradit a zrepasovat špajzku (snad i za nějakej ''rozumnější'' peníz)? Nejlépe na Moravě, v okolí Zlín-Kroměříž-Brno? Zkoušel jsem KAPS, tam jsem se setkal ale s dost arogantním přístupem a na to nemám nervy, dělat ze sebe vola, když chci někomu ''udělat kšeft''. Moc by mi to pomohlo, díky všem
nahoru

sponzor





03.01 2015 11:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2009
Příspěvků: 124 | Témat: 3

03.01 2015 11:18


Zkus
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
jsou z Blučiny u Brna.Já bych ti pomohl ale jsem pro tebe dost z ruky.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.7. 2014
Příspěvků: 50 | Témat: 6

05.01 2015 22:11


Vyreseno. Diky moc za pomoc. Skoda, ze to mam k tobe tak daleko.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.7. 2014
Příspěvků: 50 | Témat: 6

02.02 2015 12:07


Tak.. Dík uživateli -Mike-, kterýmu jsem zavázenej, jsem se dostal na kontakt na borce, kterej dělal několik let u KAPSU, odešel a dělá automaty sám doma na ''ponku''. I když to nějakou dobu trvalo, jde vidět, že tomu rozumí a např. u D2 věděl, za čím přesně jít. A co se týče peněz, nemůžu být spokojenější, bez konkurence. Držte se chlapi, já se jdu po půl roce projet
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 26.8. 2008
Příspěvků: 31 | Témat: 4

05.02 2015 19:32


Ahoj mam S8 D2 facelift s tiptronicom. Sem tam mi pri zaradeni Rka skubne a ako keby na dva krat zaradi rychlost. nerobi to stale, neda sa povedat ked je studene alebo teple. Nestretli ste sa s tym? Diky
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.10. 2013
Příspěvků: 664 | Témat: 14

06.02 2015 14:04


kdy jsi naposled menil olej? filtr atd...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.7. 2014
Příspěvků: 50 | Témat: 6

09.02 2015 0:08


sandeman: Dělala mi to A6 C5 po vyždímání baterky. Napíchl jsem pak s kolegou řj převodovky na diagnostiku, vymazal chyby, aktualizoval a všechno v pohodě. Zkus to taky napíchnout, popřípadě sem vypiš chyby, jestli budou. Jinak jak píše wormside, může to být olejem/filtrem v převodovce. Kdyby ne, shodil bych špajzku co nejdřív, nebo to může odsrát Tiptronic* úplně celej.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email