Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 365 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 361
Uživatelů: 4
Celkem: 365

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.12. 2012
Příspěvků: 368 | Témat: 17

22.10 2014 19:59


Xylla:
Huty: Od 270-290 to bylo do kopce, pak se toprehoupnulo z kopce...

Kartoka: dle udaju vyrobce nejsilnější TDI* ma 235kW (se dvema turby) je o 0.1sec na 100km tedy pomalejsi, ale na 200km to jiz jsou skoro 2sec... Takze nekde asi chybka...


Kolik máš změřenou 0-100 dle tvého měření? Já to chytl na stopkách na asi 5,4s, ale záznam je zezačátku dost rozklepaný. Nejnovější A6 s 3.0TDI 200kw to má za 5,5s.
sponzor





22.10 2014 19:59


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.10. 2010
Příspěvků: 154 | Témat: 16

22.10 2014 20:55


Huty: oboje by pomohlo, prave jsem provedl upravu na ethanol, no a jeste zbyva upravicka na metanol... Pak uz zbyva jen ten steper, a ten mi prave dorazil prijimam dalsi produktivni navrhy
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.10. 2010
Příspěvků: 154 | Témat: 16

22.10 2014 20:56


Karotka: nevim, jak to meris, ale pokud si to pustis v poradnem prehravaci, kde si muzes video rozgrabovat na okynka, tak bys dosel k cislovce 4.9s
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.8. 2012
Příspěvků: 501 | Témat: 4

22.10 2014 21:12


A7 na ethanol? Ctu dobre ? To jste se uťal doktore vzdyt to nemuze byt nikdy dobre...
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.10. 2010
Příspěvků: 154 | Témat: 16

22.10 2014 21:32


Šlape to jako hodinky, je to svižnější, o něco to bere více, ale lítá to rychleji, přidám video, nemám je ještě sestříhané, ale zhruba o 0.2sec na 100km rychlejší a na 200km skoro 2sec, ale musím to přejet pořádně přehrávačem, abych to měl potvrzený. Pokud zítra nebude v Regensburku pršet, tak naposledy dám Vmax, ... nicméně po tom metanolu to pojede ještě líp. Mimochodem pokud si přečteš mám provedenou úpravu, tak poměrně slušně ten ethanol zvládá, ...
AK junior
AK junior


Registrace: 10.9. 2013
Příspěvků: 658 | Témat: 25

22.10 2014 22:52


Trošku to tady zkrotím

víc jak 4tis netočím, tacho = GPS*.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.4. 2010
Příspěvků: 81 | Témat: 7

23.10 2014 13:37


To jsi jel na dvojku, nebo na trojku?
AK junior
AK junior


Registrace: 10.9. 2013
Příspěvků: 658 | Témat: 25

23.10 2014 19:09


Bamboootscha: pri couvani
sponzor





23.10 2014 19:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 4.10. 2009
Příspěvků: 152 | Témat: 14

06.11 2014 8:08


@ Xylla:
Ked budem v Prahe mozeme to zmerat racelogicom. Ja som mal 4.2s na 100 a verim ze pod 4 to pojde. E85 prida tak 20-30k urcite pri tvojej uprave. Meral som to na brzde s BMW. Napr pri 95 benzine je 100-200 pomalsie o cca 1-1.5 sek ako pri 98. Bavime sa o vykonoch nad 400k. Keramiky na tvoje viem zohnat za dobru cenu, mam ich na svojom a je to ako nebe a dudy. Radost brzdit na poslednu chvilu
AK senior
AK senior


Registrace: 23.11. 2009
Příspěvků: 1682 | Témat: 48

10.12 2014 13:59


Xylla: hodně se mi líbí jak to máš všechno v píči ale souhlasím s tím, že publikovat tohle o sobě na veřejné fórum s různými detaily se ti může vymstít a je to zbytečný risk.... Češi jsou na špici co se týče bonzáctví a udavačství, takhle jsi strašně snadnej terč kdejakýmu reportérkovi v péřový bundě co si chce stvořit kauzu silničního piráta. Případně hůř (a už jsem to zažil) - někdo tě nabonzuje ve firmě... předpokládám, že jsi OSVČ, auto je tvoje a celkově máš tohle v prdeli, ale i tak... dávej si víc pozor.. (ta profilovka je pravá? )

Nebyl bych si tak jistej s tím dokazováním ohledně pravosti těch videí, místě pořízení apod... Resp. sám bych měl hrachy tohle udělat, ale jsi právník tak asi víš co a jak

Co mi ale hlavně nejde do hlavy - jak je možný to takhle rozjet na D1???? Na třílitr hodně dobrý.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.10. 2010
Příspěvků: 154 | Témat: 16

12.12 2014 22:19


Mauglí: to neřeš na blbce narazíš všude. Na D1 je spousta míst, kde se dá pěkně rozfičet, ale i na dálnicích v Německu to jde velmi slušně rozpálit. Oni si strejcové, čeští zákonodárci neuvědomují, že od dob komančů kdy ty SKODA 120 při dané rychlosti byly neřízenou střelou, jsme technologicky pokročili a tudíž vozy mají jinou výbavu a techniku, na to aby jsi se loudal 130Km/HOD* po dálnici. Mimochodem BARUM už také není dávno standardní pneu a prezervativ....
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.10. 2013
Příspěvků: 664 | Témat: 14

12.12 2014 22:49


Xylla (12.12 2014 22:19) orig :
Mauglí: to neřeš na blbce narazíš všude. Na D1 je spousta míst, kde se dá pěkně rozfičet, ale i na dálnicích v Německu to jde velmi slušně rozpálit. Oni si strejcové, čeští zákonodárci neuvědomují, že od dob komančů kdy ty SKODA 120 při dané rychlosti byly neřízenou střelou, jsme technologicky pokročili a tudíž vozy mají jinou výbavu a techniku, na to aby jsi se loudal 130Km/HOD* po dálnici. Mimochodem BARUM už také není dávno standardní pneu a prezervativ....


hezky nazor;-)))jenze vlada je porad komunisticka
AK senior
AK senior


Registrace: 23.11. 2009
Příspěvků: 1682 | Témat: 48

13.12 2014 13:34


Xylla (12.12 2014 22:19) orig :
Mauglí: to neřeš na blbce narazíš všude. Na D1 je spousta míst, kde se dá pěkně rozfičet, ale i na dálnicích v Německu to jde velmi slušně rozpálit. Oni si strejcové, čeští zákonodárci neuvědomují, že od dob komančů kdy ty SKODA 120 při dané rychlosti byly neřízenou střelou, jsme technologicky pokročili a tudíž vozy mají jinou výbavu a techniku, na to aby jsi se loudal 130Km/HOD* po dálnici. Mimochodem BARUM už také není dávno standardní pneu a prezervativ....


no rozfičet je jedna věc, ale mít to pod kontrolou je něco jinýho. Já tě nechci fotrovat, neapeluju na tebe, abys jezdil pomalu, ale rychlosti nad 200 km/h jsou už dost risk právě proto, že technika sice šla dopředu, ale silnice lidský smysly a reakce zůstaly stejný. Dálnice jsou stavěný na určitý rychlosti a lítat po nich 80 metrů za sekundu je už podle mě dost magořina v takový rychlosti se prostě nevyhneš díře/bordelu/zvířeti a např. riziko, že tě někdo přehlídne ve zpětnym zrcátku je taky kurevsky vysoký. A ty dálkový fakt tolik nepomáhaj, tim spíš, když ten před tebou má všechny zrcátka se samozatmavováním.. Navíc plno lidí kolem sebe moc nečumí a prostě ti to tam pošlou..
Mě osobně vysoký rychlosti neberou, jsem zesranej z passatů a už jsem v německu zažil co to je brzdit prudce 2 tuny z 220 km/h a nic moc než lítat po dálnici a ohrožovat spořádáné občany v jejich renaultech, to raději někoho vyprovokuju na semaforech
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 635 | Témat: 20

14.12 2014 10:01


Xylla: Určitě nebudu tvoje chování a vyjadřování podporovat, ani se ho zastávat, ale jinak na tvé straně stojím. Taky rád sešlápnu plyn až na podlahu a musím uznat, že i já jsem si maximálku na prázdné dálnici natočil. Stejně jako ty tvrdím, že mi nikdo nedokáže kde to bylo, ale i přes všechno si musíš uvědomit, že většina místních členů se kolem audin, kolem fóra a hlavně na světě pohybuje trochu déle než ty. Mají rodiny, ve většině případů hůř placenou práci a nebo ani ne, ale zažili ve všech zmíněných segmentech nespočet průserů a krizových situací. Nebo se mají jen více rádi, nebo se příliš bojí o své blízké. No a nebo už bohužel znají/znali někoho, kdo se vlivem nepřiměřené rychlosti vysekal. A to, že můžeš být o několik úrovní daleko lepší řidič, je napadne jako podlední, jestli vůbec ... Proto se nelze divit, že se objeví grupa podrážděných jedinců a moralistů, když se relativně čerstvý člen rozhodne nakousnout tak kontroverzní téma, jako je "maximálka".

Já to za tak kontroverzní ani nepovažuju, ale už jenom ta možnost, že jsi ji točil na českých silnicích těm lidem prostě bují v hlavě a přichází mocné moralizování, hate a přání toho, aby jsi se zabil, byť sám, tak zabil ... tys tomu svým vyjadřováním taky moc nepomohl, to uznej. Jinak souhlasím s tím, co se tu zmínilo i když s jmény nesouhlasím, tak kdyby podobné video přidal člen komunitou déle znalý, asi by se to tak neřešilo.

Ale jak vidíš, je tu i pár nadšenců, kteří tě chápou, mají stejný, nebo podobný pohled na věc a budou tuhle hru hrát s tebou .

Auto máš hezké, úpravy jsou pro mě na škodu, ale ty jsi majitel, tak je to jen a jen tvá věc. Jen tě prosím, zkus nikoho nezranit a nebo hůř, nezabít.
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

14.12 2014 11:18


reveleR:
Souhlas.

A jeste jsi zapomnel ,na pomerne velke procento tech,co to "zavidi" a tak pomlouvaji......
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 635 | Témat: 20

14.12 2014 12:02


patper (14.12 2014 11:18) orig :
reveleR:
Souhlas.

A jeste jsi zapomnel ,na pomerne velke procento tech,co to "zavidi" a tak pomlouvaji......


Možná, ale polovině těch co se to nezamlouvá si může dovolit to samé, v tom to tentokrát nebude.
sponzor





14.12 2014 12:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

14.12 2014 12:31


patper (14.12 2014 11:18) orig :
reveleR:
Souhlas.

A jeste jsi zapomnel ,na pomerne velke procento tech,co to "zavidi" a tak pomlouvaji......


No a velke procento tech kterym prijde ctyricatnik s temahle snahama proste jen k smichu
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 635 | Témat: 20

14.12 2014 12:48


belmondo (14.12 2014 12:31) orig :


No a velke procento tech kterym prijde ctyricatnik s temahle snahama proste jen k smichu


No vždyť jsem říkal, že to v závisti tentokrát nebude ^^
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.12. 2012
Příspěvků: 368 | Témat: 17

14.12 2014 17:09


Mě osobně třeba udivujou ty snahy o Vmax...k čemu proboha? Ono 310 je hezkých, ale načipovaná 3.0TDI taky pojede skoro 290 a takový rozdíl to už není. Navíc Vmax je hodnota k ničemu, s tím se dá machromat jen na papíře.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.10. 2010
Příspěvků: 154 | Témat: 16

14.12 2014 20:13


Jasně,

ale Sergej Bubka, také když skočil 6m o tyči, tak to bylo 6m a nikoho moc nezajímalo, když někdo skočil 5.90m.

No a když se mi to podařilo měl jsem radost, navíc nebylo by to možné bez některých úprav. Nicméně nikdo o daných úpravách tady nemluví, spíše jak mu něco nefunguje a to mne fakt moc nezajímá. Jsem spíše pro úpravy, které ty naše mazlíky ještě trošku více vylepší a nemusí to být zrovna za stovky tisíc korun, to dokáže každý.

To z čeho mám já radost je ta možnost rychlé jízdy a super zátah i na standardní A7, která nestála bambilión. Jsem spíše fanda a fajnšmekr, nicméně nejsem kaskadér, takže jak se uvádí ve všech filmech, musím uvést:

"V průběhu natáčení, nebylo ublíženo žádnému živočichovi, záběry byly pořízeny řidičem s advaced zkušenostmi s řízením, na řádném povrchu a řádným vozidlem splňujícím veškeré parametry pro danou jízdu."

"Nedoporučuji však dané pokusy napodobovat! V žádném případě nedoporučuji zkoušet či napodobovat méně zkušeným řidičům, vlastníkům dýchavičných modelů, vozidlům s pneumatikami pro rychlosti menší než 200Km/HOD* a případně moralisty, kteří sice horují nad rychlosti jiného, ale sami porušují vyhlášku nevhodnými pneumatikami, překračující rychlosti 50Km/HOD* v obci, či 130Km/HOD* na silnicích dálničního charakteru, zákazy vjezdu, či nedávání blinkru při odbočování, změně jízdního pruhu, nebo zastavením u krajnice, protože Ti světe div se, způsobují 90% všech nehod".

Prostě něco ukažte co "umíte" kromě kritizování a brečení. Mám za tom, že by tady AUDInářům pomohlo trošku vyspět a překročit svůj "stín". Rád bych se setkal s někým, koho baví si hrát s OOOO a nějak je vylepšovat, aby byly ještě lepší než z výroby,...
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7880 | Témat: 86

14.12 2014 20:36


Xylla:
1. Všiml jsi si dobře, že tohle forum je hlavně o pomoci druhým, radách a třeba i renovaci, popřípadě úpravách vrámci opravdového zlepšení. Nikoliv o tuningu. Nicméně nikdo ti nebrání uveřejnit tvé úpravy. Budeme jen rádi a budeme obdivovat a klidně i diskutovat...
2. Také se rád rychleji projedu. Nicméně je rozdíl mezi 180 a 300 km/HOD*. Takové rychlosti patří na okruh. Né na veřejné komunikace. To je prostě fakt a ten nezmění ani špičkovej právník.

Nechci moralizovat nebo snad závidět. Audinku máš pěknou a přeju ti jí. Jen by se občas chtělo zamyslet, zda to je stále v mezích.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 29.9. 2014
Příspěvků: 11 | Témat: 1

14.12 2014 21:01


Tak trošku nevím co si myslet o takové "provokaci". Jelikož jsem od přírody nedůveřivej člověk, tak mám pořád nutkání myslet si, že je to celý jen pokus o trolling, od člověka co možná ani žádné takové auto nemá, není mu přes 40, není právník a na profilovym obrázku je třeba chlápek z druhý strany zeměkoule. Video na you tube taky vůbec nic nedokazuje. Co se týče té rychlosti tak je poměrně jedno jestli je to u nás nebo ne. Na dálnici jezdím poměrně často (né přímo na D1 ale to vcelku nehraje roli). Taky se přiznám že při jízdě nekoukám do zrcátka každý dvě sekundy a tak mě občas i dost zaskočí auto co jede v levym pruhu rychlostí blížící se 200km/h...300 si už radši ani nechci představovat.
Teď už mě určitě všichni mají za moralistu především hlavní aktér. No jak říkáš (budu neformální, bez urážky) svatej řidič taky nejsem a rychlost mimo obec většinou dodržuju tak nějak do limitu nízké pokuty ale i když jsem teprve mladej kluk tak mám furt nějákej pud sebezáchovy abych věděl že 160 na okresce v tvém případě tedy 300 na dálnici už je docela přestřel...a ať už argumentuješ čímkoli, je to prostě neomluvitelný. Fakt nedokážu v tomhle případě rozlišit jestli jsi skutečně tak dobrej troll nebo jen tak moc ješitnej chlap (možný je zde obojí).

No nicméně pokud říkáš pravdu a je ti přes 40 let...o to víc nechápu, že si neuvědomuješ takový jednání. Kdyby si byl 20letej bohatej fakan nejspíš bysme to stejně neomluvili, ovšem alespon pochopili
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.10. 2010
Příspěvků: 154 | Témat: 16

15.12 2014 0:38


Výborně,

konečně někdo s mozkem v hlavě, pořádně zapřemýšlel, zda se nejedná o fikci, či realitu. Gratuluji, jsem rád, že někdo i "přemýšlí".

Nicméně to neřešme, ta podstata věci spočívá v tom, že to auto to dá a je mu jedno kde. Úpravy co byly provedeny, nerozlišují zda dané auto bude dané rychlosti dosahovat s 20ti, 30ti či 50ti letým řidičem a ani, zda to bude na dálnici D1, nebo A1, nebo na okruhu. Prostě to umí a jede jako ďábel, a vo tom to vlastně je,...

K tomu si říkám, doprkna, jak to, že se nikdo neptá, jak toho bylo dosaženo? Asi je to všem šumák, ... no tak to je fakt, že mezi OČKAŘI z jiných států máme pořád velké mezery, nebo prostě jsme tak trochu jen "jiní" OČKAŘI.

No nic, prostě jen drobné nepochopení, škoda, že nějaká ta akce není zaměřena na SPRINTY, TUNING ale čistě jen AUDI. Toto mi zde chybí...

BTW: 180Km/HOD* jezdí po D1 i můj 75letý tchán (vozem KIA CARENS)...
AK batole
AK batole


Registrace: 12.4. 2011
Příspěvků: 108 | Témat: 17

15.12 2014 1:10


Znám dost lidí, kteří se časem vypracovali a pořídili si různé šílenosti s výkonem přes 500 koní. Někdo vlastní supersport, někdo BMW M5, další si pořídil RS6 V10 s čipem na 730 koní za 800 tisíc, někdo má Bentley GT. Ale nikoho z nich jsem v životě neviděl jet po dálnici víc než 180KM/H, člověk v Bentley snad vůbec nejel přes 160KM/H. Nikdo z nich vůbec nezkouší maximálku, ani akceleraci ze 150 na 250. Všichni vědí, že to pod pravou nohou mají a to jim stačí. Co ale vidím často na dálnicích, jsou buď běžná slabá auta s motory TDI*, nebo různé německé prémiovky se silnějšími diesely, co to neustále musí za každou cenu honit, jakoby cokoliv pod 200KM/H byla rychlost, kterou jezdí jen chudáci.

Tím chci říct, bezpochyby nádherné auto se zajímavým výkonem, ale dával bych si bacha na ty maximálky a výlety nad 200. Jednou jsem potkal na plzeňský dálnici v noci srnku v levém pruhu, protože jsem jel cca 130, stihl jsem strhnout řízení a neskončit v hodinách, výsledek: pomačkaný blatník. Podruhý jsem potkal srnku v noci na D1, tentokrát v pravém, normálně prostě stála u krajnice jakoby se nic nedělo. No a před cca 6 lety se stalo něco, co mě donutilo zpomalit a vysrat se na ty maximálky. Zkoušeli jsme s kamarádem na dálnici dvě velice rychlá auta, ve 270KM/H mi do levého vjela oktávia cca 100 metrů před mým autem. Protože to nebyla rovina, ale táhlá levotočivá zatáčka a cca 20 metrů za mnou jelo druhý auto přibližně stejně rychle, nemohl jsem zadupnout brzdu - skončil bych v hodinách, auto za mnou by do mě vlítlo v plné rychlosti a bůh ví, zda bychom to vůbec přežili. Takže jsem začal přibržďovat pozvolna a jen čekal na to, jak vletím do té oktávie, která jela cca 130. Na poslední chvíli ten človek strhnul řízení do prostředního pruhu (předjížděné auto už bylo za ním) a my jsme kolem něj prolítli. Tak přesně tyto 3 zkušenosti mi stačily k tomu, abych zpomalil. Nemluvě o tom, že po českých dálnicích rádi chodí ožřalí dementi.

Poslední nepříjemná zkušenost byla, když známý s jeho LP560-4 závodil s upraveným GTR (cca 600 koní) a já jsem to točil jako spolujezdec. Bylo skoro sucho (místy mokro), protože v ten den pršelo. Zařadili se vedle sebe a chtěli odstartovat z rychlosti cca 120 KM/H. Třikrát zahoukat a jedeme, na třetí GTR se chytlo a začalo akcelerovat, zatímco Gallardo se nechytlo na mokru a celý se rozhodilo, kamarád to sotva srovnal, měl štěstí, že jsme neskončili ve svodidlech. To mám dokonce ještě někde natočený.

Kašlu na to, radši budu jezdit jako bežný člověk.
sponzor





15.12 2014 1:10


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.10. 2010
Příspěvků: 154 | Témat: 16

15.12 2014 1:39


No tak dobře, jen jsem se rychle kouknul na YOUTUBE a ten blb se přizná rovnou do TV!!!


Přímý odkaz na youtube video


Asi 30sek než jsem něco našel, a je to z médií. Tak fakt nevím, koho znáš, ale já znám spoustu lidí, co takové káry mají a lítají s tím slušně svižně.

Ovšem Ti co takové auta mají disponují především zkušenostmi, a ví, že strejda s OCTÁVIÍ je největší nástraha na jakékoliv rychlé silnici, takže jen nezkušený řidič, lítá rychle, tam kde nevidí a nebo kde to střelci s 1.9 TDI* drtí v levém pruhu...

No to chce ty roky zkušeností a to na internetu se vyčíst fakt nedá...
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7880 | Témat: 86

15.12 2014 15:05


Xylla (14.12 2014 23:38) orig :

No nic, prostě jen drobné nepochopení, škoda, že nějaká ta akce není zaměřena na SPRINTY, TUNING ale čistě jen AUDI. Toto mi zde chybí...


Jsi na AUDIklubu. Pokud chceš tuning, jdi na TUNINGklub.
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

15.12 2014 16:20


Xylla: A tak me by aji ze zvedavosti zajimalo co jsi tam udelal za tak ucinny a levny upravy.
To se klidne pochlub, nemusis prece cekat az se nekdo primo zepta. Kdyz se podivas do projektu, tak sem kluci taky davaji fotky jejich uprav a staveb bez toho aby je k tomu nekdo vyzival
Mimochodem na pristi ventil je v planu zase to maly letistatko co bylo vloni, tak tam si sprinty muzes vyzkouset s ostatnima.
AK batole
AK batole


Registrace: 12.4. 2011
Příspěvků: 108 | Témat: 17

15.12 2014 17:17


Xylla (Po, 15.12, 2014 1:39) orig :
No tak dobře, jen jsem se rychle kouknul na YOUTUBE a ten blb se přizná rovnou do TV!!!

Asi 30sek než jsem něco našel, a je to z médií. Tak fakt nevím, koho znáš, ale já znám spoustu lidí, co takové káry mají a lítají s tím slušně svižně.

Ovšem Ti co takové auta mají disponují především zkušenostmi, a ví, že strejda s OCTÁVIÍ je největší nástraha na jakékoliv rychlé silnici, takže jen nezkušený řidič, lítá rychle, tam kde nevidí a nebo kde to střelci s 1.9 TDI* drtí v levém pruhu...

No to chce ty roky zkušeností a to na internetu se vyčíst fakt nedá...

Kdo jsou Ti, co taková auta mají? Já mám za to, že naprosto obyčejní lidé, kterým se daří v podnikání. Odkud mají zkušenosti? Že už vlastnili podobné auto? Nebo se podívali dvakrát do Mostu a jednou do Sosnové a přežili několik kol? Prosím ...... většina z nich stojí na pařížský a dávají Kickdown* na kostkách, za 6 měsíců to prodají se zničeným podvozkem a koupí si něco jiného. Takových znám hodně. Na dálnicích zase bezhlavě letí co to dá a dobržďujou když jím tam někdo vjede. Většinou dojedou domů v pořádku, občas se to posere ... jako bylo Murcielago v roce 2006, které se převrátilo a shořelo, nebo hromadná nehoda, kde Maserati Granturismo sešrotovalo 5 aut v zácpe na dálnici (z minulého roku). Tím chci jen říct, že zkušení vědí, že 500-600 koní na zadku ... raději vyjedou v neděli v 4 ráno a projedou se, než lítat sem a tam po dálnicích za provozu. Ono stačí vyjet do Německa, i nejrychlejší supersporty jezdí 200-220 po dálnicích a občas se rozjedou na víc, pak zase zpomalí. To jenom tady u nás v ČR každý kdo něco takového má to musí honit neustále a za všech okolností, aby z toho byla ta pravá show. Podle mě je to daný tím, že v Německu už na ty auta byli zvyklí mnoho let, zatímco tady se jezdilo škodovkama a najednou šlo koupit i něco lepšího a výkonnějšího. A v dnešní době zažíváme další boom, kdy stačí milión Kč k tomu, aby si člověk místo nového superba koupil ojetou R8.... prostě podle mě to je o machrování a show, ne o tom, že zkušený řidič pojede taky 300 po dálnici ale určitě bude vědět, že ty auta vpravo nevyjedou do levého, protože je přece zkušený a předpovídá akci všech lidí okolo. Ono tak nějak vím o čem mluvím, protože jsem sám jezdil podobně, a mnohem výkonnějšími auty než načipovanou A5 s 300 koňmi. V ČR jsou řidiči tak nepředvídatelní, že idiot s dodávkou ti na prázdné dálnici vjede do levého, protože objíždí nějakou díru, zamindrákovaný chudák v renaultu to pošle ve 110 do levého a sere na to, že tam z dálky letí žluté lambo, nebo hovada v plechovkách, co začnou předjíždět kamión až v poslední chvíli když jsi 100 metrů za nimi. Tady jsou nástrahy všude, lítat se dá jen směrem na rozvadov nebo na teplice a to v noci, nebo brzy ráno. Nicméně až to omylem ujede ve 280 v táhlé zatáčce (a ono to jednou opravdu může uject), tak pak už bude pozdě. Proto já na to kašlu, v Německu ano, 4-5 pruhů, třeba dálnice Darmstadt - Frankfurt, nejlepší místo na maximálky, a relativně bezpečně. Ale v ČR na dvou pruzích, kde v pravém jezdí auta i kamiony, je to o hubu. Nicméně neber to jako narážky na tebe, spíš obecný názor na dění u nás.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.12. 2012
Příspěvků: 368 | Témat: 17

15.12 2014 18:03


FUBAR (14.12 2014 21:01) orig :
Tak trošku nevím co si myslet o takové "provokaci". Jelikož jsem od přírody nedůveřivej člověk, tak mám pořád nutkání myslet si, že je to celý jen pokus o trolling, od člověka co možná ani žádné takové auto nemá, není mu přes 40, není právník a na profilovym obrázku je třeba chlápek z druhý strany zeměkoule.


Ve zkratce - buď je to Michal Merta a má android telefon, nebo je to David Vorlíček/David Šíbl/Jiří Chvojan.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 635 | Témat: 20

15.12 2014 18:39


Alejandro (15.12 2014 17:17) orig :

Kdo jsou Ti, co taková auta mají? Já mám za to, že naprosto obyčejní lidé, kterým se daří v podnikání. Odkud mají zkušenosti? Že už vlastnili podobné auto? Nebo se podívali dvakrát do Mostu a jednou do Sosnové a přežili několik kol? Prosím ...... většina z nich stojí na pařížský a dávají Kickdown* na kostkách, za 6 měsíců to prodají se zničeným podvozkem a koupí si něco jiného. Takových znám hodně. Na dálnicích zase bezhlavě letí co to dá a dobržďujou když jím tam někdo vjede. Většinou dojedou domů v pořádku, občas se to posere ... jako bylo Murcielago v roce 2006, které se převrátilo a shořelo, nebo hromadná nehoda, kde Maserati Granturismo sešrotovalo 5 aut v zácpe na dálnici (z minulého roku). Tím chci jen říct, že zkušení vědí, že 500-600 koní na zadku ... raději vyjedou v neděli v 4 ráno a projedou se, než lítat sem a tam po dálnicích za provozu. Ono stačí vyjet do Německa, i nejrychlejší supersporty jezdí 200-220 po dálnicích a občas se rozjedou na víc, pak zase zpomalí. To jenom tady u nás v ČR každý kdo něco takového má to musí honit neustále a za všech okolností, aby z toho byla ta pravá show. Podle mě je to daný tím, že v Německu už na ty auta byli zvyklí mnoho let, zatímco tady se jezdilo škodovkama a najednou šlo koupit i něco lepšího a výkonnějšího. A v dnešní době zažíváme další boom, kdy stačí milión Kč k tomu, aby si člověk místo nového superba koupil ojetou R8.... prostě podle mě to je o machrování a show, ne o tom, že zkušený řidič pojede taky 300 po dálnici ale určitě bude vědět, že ty auta vpravo nevyjedou do levého, protože je přece zkušený a předpovídá akci všech lidí okolo. Ono tak nějak vím o čem mluvím, protože jsem sám jezdil podobně, a mnohem výkonnějšími auty než načipovanou A5 s 300 koňmi. V ČR jsou řidiči tak nepředvídatelní, že idiot s dodávkou ti na prázdné dálnici vjede do levého, protože objíždí nějakou díru, zamindrákovaný chudák v renaultu to pošle ve 110 do levého a sere na to, že tam z dálky letí žluté lambo, nebo hovada v plechovkách, co začnou předjíždět kamión až v poslední chvíli když jsi 100 metrů za nimi. Tady jsou nástrahy všude, lítat se dá jen směrem na rozvadov nebo na teplice a to v noci, nebo brzy ráno. Nicméně až to omylem ujede ve 280 v táhlé zatáčce (a ono to jednou opravdu může uject), tak pak už bude pozdě. Proto já na to kašlu, v Německu ano, 4-5 pruhů, třeba dálnice Darmstadt - Frankfurt, nejlepší místo na maximálky, a relativně bezpečně. Ale v ČR na dvou pruzích, kde v pravém jezdí auta i kamiony, je to o hubu. Nicméně neber to jako narážky na tebe, spíš obecný názor na dění u nás.


Amen
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email