Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 472 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 465
Uživatelů: 7
Celkem: 472

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.10. 2014
Příspěvků: 9 | Témat: 1

17.10 2014 7:47


Zdravim všechny prosil bych o radu..mam audi a4 b5 rv.2000 1.8T 110kw chip na 132kw ..do ted žádné sebemensi problemy..auto bylo dovezene top stav motor najeto poctivych 235tkm v tuto chvíli. .zadne problemy nežere ani kapku oleje..po 15000 menim olej a nikdy neubylo pod ryskou..ale k problému. Asi 3tydny z5 zacala Špatňe startovat..vždy startovala na první otočení samozrejme bez plynu nildy zadny problém. .ted na poprvé skoro nikdy nechytne protoci ale nenaskoci a vzdy hned po druhym otočení klicku naskočí krásně. . Nevíte nekdo cim by to mohlo byt? Maxidot* napíše nic a na diagnostice taky nebyla zjištěna žádná chyba. .Prosím o radu..Děkuju
nahoru

sponzor





17.10 2014 7:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

17.10 2014 9:29


Zkontroluj palivové čerpadlo, relé pal. čerpadla a stav baterie. Taky palivový filtr by stál za kontrolu.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.10. 2014
Příspěvků: 9 | Témat: 1

17.10 2014 12:12


Byl jsem s tím právě v servisu a na palivové čerpadlo i relatko se mrkal a říkal že tam problém není. .nad baterii jsem taky uvažoval je v autě 4roky ale auto je denne v provozu tak nvm myslis ze to fakt muže byt baterkou? Ten palivový filtr me taky napadl mrknu na to.. jinak myslíš že by mohl byt problém i ve vstřikování ze by se tam dostal bordel nebo něco? Fakt me to sere ze vždy chytne na podruhe jen když je motor zahraty a ujedu třeba 20km tak už chyta na poprvé. .
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

17.10 2014 12:47


No me chyta auto na 4 protoceni. Studene. Rano uslysim puf puf puf puf jak se motor 4x prevali pres kompresi a pak chytne. Teple je to tak na 2-3 protoceni. Fakt je, ze asi tak 14dni zpet sem mel podobny problem - prvni start nic. Dalsi start uz jo. Behem tydne asi 3x. Pak to nejak samo zmizelo, dal sem to neresil.

Nicmene i baterku by chtelo nechat zmerit - zatezovym pristrojem. Jak na tom je. Ta moje je stara asi 2-3roky ale obyc Varta 44Ah zakladni rada. Nedavno sem si na letisti nabil 3x baterii 3S LiPo 2,2Ah pro model a pak to melo nejaky divny start. Dokonce i zapistelo vystrahou ABS*.
Toz uvidime jak zacnou chladne dny poradne a nebo mraziky. Mozna me ceka nakup nove baterky. Altenator dobiji tak jak by mel.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.10. 2014
Příspěvků: 9 | Témat: 1

17.10 2014 13:05


ty tam mas jen 44Ah? a jaky mas obsah motoru?to se mi zda nejaka slaba ja mam predepsanou 70Ah a kupoval jsem pred temi 4 roky 74Ah.. alternator mi taky dobiji jak maa nvm sere me to jak cip..mrknu jeste na ten palivovy filtr a jinak to hodim borcovi at to da proste do richtiku .. jeste jsem uvazoval ze to muze byt svickami ...mam denso iridium power a je na nich najeto asi 35tkm...ale co jsem mluvil s borcemi tak pry na nich minimalne najezdi nejakych 60tkm tak nvm . jinak motor jak natoci je tichy jak myska bez zadnych zvuku klepani vse ok a jde za plynem jako krava.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

17.10 2014 13:15


Kdyz sem letos prodal Golfa II tak sem tam nechtel nechavat 2 roky starou baterku. Strcil sem ji do Audi a tu z Audi (nemela ani 60Ah a vek neznamy, stav otresny) sem strcil do Golfu. Motor je 1.8, asi ta baterka je na to fakt mala. Starter sem musel menit hned jak sem to koupil, byla tam Valeo "refurbished in China" komutator vypaleny do tvaru U, a uhliky skoro pryc (rozprasene po celem vnitrku starteru). Obcas to jen cvaklo a nestartoval. Koupil sem starter z Passatu B5 na vrakaci za 490Kc a soupl ho tam. Uvnitr byl jinak jak novy, stav komutatoru a uhliku luxusni.

Toz dost mozna je ten nas problem zpusoben i baterkou. U tebe uz mozna bude pred smrti a ta moje je mala a asi to nedava obcas.

EDIT. tak mam tam Vartu Blackdynamic 45Ah 400A S.P. a uvedl sem ji do provozu 29.6.2013 takze ma rok a neco.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.10. 2014
Příspěvků: 9 | Témat: 1

17.10 2014 13:22


jj too znam se zkusenosti od znameho made in china to je kvalita jo urcite na 1.8 je slaba minimalne 70 bych tam hodil a mas klid:-) jooo zkusim nechat tu baterku zmerit a uvidi se ..jesli bude k.o koupim novou poradnou a musi byt zas klid ale nvm nvm po vikendu to budu vsechno resit tak kdyz tak tady hodim echo at vis kdyby do budoucna se to zase obevilo:-D
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 7.1. 2012
Příspěvků: 47 | Témat: 7

18.10 2014 1:09


Nechci zakládat nové téma, sám mám podobný problém u 1.8t AWT LPG*, baterka se startérem motá jako blázen ale zastudena auto nastartuje až na cca pátý-šestý pokus, na poprvé ani neblafne, podruhé poblafe zatřepe, překulí se přes kompresi, zdechne, potom to zkusím ještě párkrát a nastartuje, když už nastartuje a dostane se do nějaké provozní teploty tak chytá krásně, dokud nevychladne. VAG nepíše žádnou závadu...
nahoru

sponzor





18.10 2014 1:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 17.10. 2014
Příspěvků: 9 | Témat: 1

18.10 2014 1:35


jj to uz jsem taky u tohodle motoru s propojenim LPG* slysel...jenze mi motor chytne hned na podruhe a pak uz vzdy na poprve..dneska treba cely den chytala na prvni šup bez problemu tak ja uz fakt nvm co jí chybí
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email