Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 172 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 167
Uživatelů: 5
Celkem: 172

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.7. 2014
Příspěvků: 112 | Témat: 20

23.09 2014 19:43


Zdravim vsechny. Opet jsem prisel s prosbou o pomoc.

Nedavno se rozsvitila MIL kontrolka, a diagnostika nasla tyto 4 chyby:

System too lean (Bank1)
System too lean (Bank2)
System too rich (Bank1)
System too rich (Bank2)
Predpokladam, ze to znamena, ze se napr. vyskytla jedna chyba (too lean), pak nasledoval druha (too rich) a obe zustaly ulozeny. Vyznamove se navzajem vylucuji.

Nema nekdo podobnou zkusenost? Jina chyba se neobjevuje (Lambda*, MAF* atd), pouze tohle. Zadny nouzovy rezim, zadne cukani motoru atd.

Nasel jsem par rad, ze by to mohlo byt zpusobeno netesnosti vakua, ale ve vsech techto pripadech se objevovaly dalsi chyby, zrejme protoze takova netesnost ovlivni vic veci. Navic nikde jsem nenarazil na stav, ze by se tyhle dve chyby objeviy najednou (bohata/chuda smes).

Po smazani chyb se vzdycky objevi znovu, cca po 5-15 minutach jizdy. Nenasel jsem souvislost mezi vyvolanim te chyby a jizdnim stylem. Objevi se at jedu na nizky nebo vysoky otacky. Nekdy to trva i delsi dobu, treba pul hodiny, ale vzdycky se MIL rozsviti.

Diky vsem za rady!
nahoru

sponzor





23.09 2014 19:43


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.7. 2014
Příspěvků: 112 | Témat: 20

30.09 2014 23:22


Nikdo nic?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 10.2. 2008
Příspěvků: 1294 | Témat: 117

01.10 2014 9:35


Muze to byt vic veci vetsinou. Neda se urcit presne co je spatne.
Pocinaje od paliva, vstrikovaciho mnozstvi, po vahu vzduchu, netesnost vyfuku, spatne lambdasondy atp.
Lamdasondy maji zivotnost udavanou 160t km.
Tohle je vetsinou na velkou diagnostiku. A dost se to tu jiz resilo, spis pohledej a procitej.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

01.10 2014 11:39


ridil bych se adaptacnima hodnotama, korekcema, zla jsou k nule, nebo nekde litaji..ono to muze byt taky jen ulet RJ, pokud auto nema zadny projev, problem
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.7. 2014
Příspěvků: 112 | Témat: 20

01.10 2014 17:44


Cau,
Diky za rady. Prave ze zadny vedlejsi projev jsem nezaznamenal. Tim myslim i oproti stavu po resetu, kdy zadna kontrolka nesviti. Proste se jen objevi tyto dve chyby (defakto zaroven).

Muze byt problem v Lambda* sonde, pripadne MAF* i kdyz RJ jejich selhani nehlasi?

Adaptacni hodnoty zkotroluju, dobry napad. Dira ve vyfuku me nenapadla...

Zkusim pohledat jeste tady, jestli se to uz resilo jak rika Knightey.

Diky!

EDIT: Kdyby to byl jen "ulet" RJ, co s tim? Staci na ~1h odpojit baterku, nebo ma RJ nejakou factory reset proceduru?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

02.10 2014 11:06


kdyby to byl ulet, tak jina RJ, bo vymena flash, prehrati sw...

udelej co rikam s adaptacnima hodnotama, to je zaklad, pak teprve spekulovat jinde...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.7. 2014
Příspěvků: 112 | Témat: 20

13.01 2015 22:43


Tak k adaptacnim hodnotam jsem se nedostal, nebot byla problematicka komunikace s kamaradem, ktery ma kabel. Nicmene, po odpojeni aku na cca 9 hodin (pres prac. dobu) chyba zmizela, a zatim se nevraci, vypada to ze je vyhrano, jeste pro jistotu vymenim palivovy filtr (netusim kdy byl meneny)...

V podstate o nic neslo, pokud RJ pise, ze je smes prilis chuda, a zaroven prilis bohata, statisticky je vse v naprostem poradku

Kazdopadne si konecne pujcim ten kabel, a ty adaptacni hodnotyu stejne zkotroluju, za to nic nedam, a budu mit lepsi pocit

Diky!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.10. 2013
Příspěvků: 346 | Témat: 15

13.01 2015 23:22


neni vyhrano, ECU* si spravi readiness a chyby nabehnu znova
nahoru

sponzor





13.01 2015 23:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.7. 2014
Příspěvků: 112 | Témat: 20

13.01 2015 23:30


hmmm, to me moc nepotesilo
ten readiness test se nedeje pokazde ve stejnem intervalu? Uz je to par dnu jezdeni po meste a porad nic, predtim se to objevilo po pomerne kratke dobe...

Takze zjistit adaptacni hodnoty je stale priorita 1... uff
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.7. 2014
Příspěvků: 112 | Témat: 20

26.01 2015 23:37


Zdravicko Tak parada, samozrejme ze je to zpatky. Fuel trim hodnoty sem postnu zitra, uz jsem mrznul a baterka v NTB taky. Kolik procent je tak jeste v normalu? Jinak se na VCDS ukazaly dalsi zajimavosti, treba jako misfire na 4 valcich (zitra prijdou svicky), ale taky secondary air injection flow low (aspon myslim ze to tak znelo), a 2x intermittent chyba (te jsem nevenoval pozornost), a vcera motor spadl do nouzaku :-/ no super.

Muze byt ta chyba sec. air flow duvodem k tem dalsim chybam s bohatosti smesi?

je to nejaky zmrseny
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.7. 2014
Příspěvků: 112 | Témat: 20

09.02 2015 22:04


Trosku pozde ale prece. Nevim proc, ale kdyz si DAM* zobrazit ve VCDS "Measurement blocks", a group 032, dostanu takovy screen:

http://www.rajce.net/f878645808

Hodnoty na nem moc smysl nedavaji. Asi jsem totalni vul, ale nevidim co by bylo spatne

Jinak VCDS vyhodil jen par minor chybicek, ale "Secondary Air injection system; Bank1 Insufficient Flow" (a to same pro druhou banku) by mohla souviset ze? Zvlastni je ze po resetu se (zatim) nebjevila. Kazdopadne ty hadice stoji par korun, takze je komplet vymenim.

Ted o vikendu jsem vymenil svicky, zhrozil se nad puvodnima, a je celkem poznat zmena (obzvlast studenej volnobeh)...


Diky za rady!!
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.7. 2014
Příspěvků: 112 | Témat: 20

20.02 2015 18:27


Zdravim, nemate nekdo nejake blizsi info k tomu vystupu z VCDS? Zobrazuje to spravne udaje? Pokud jo, jsou hodnoty ok?

Diky moc za rady!

Pavel
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email