Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 449 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 448
Uživatelů: 1
Celkem: 449

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.4. 2013
Příspěvků: 57 | Témat: 5

19.09 2014 20:38


Potrebujem poradit uz som zufaly a uz ani jeden servisak v okoli nevie co to moze byt. Auto jazdilo kus horsie zacalo startovat tak som dal do servisu nech vymenia gumicky na vstrekoch a sruby. od toho momentu auto nejde nastartovat. Uz som mal aj hlavu dole bola na repase. Po vymene tesneni novych srub na hlavu a vstrekov. auto stale nestartuje. meral som tlaky na hlave cez zhavice vyfukovalo dym. auto nechce odpalit ani ked sa striekal sprej do sania. Uz neviem co dalej vyskusat. Prosim poradte niekto.
nahoru

sponzor





19.09 2014 20:38


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

19.09 2014 21:04


Špatně seřízený rozvody.Musí to být na přípravky a pak se to doladí na kole na vačce pokud bude třeba.Pomocí diagnostiky se podíváš zda je to nastavený načasovaný tak jak má být.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.4. 2013
Příspěvků: 57 | Témat: 5

19.09 2014 21:10


Rozvody su dobre nastavene boli robene cez aretacie aj cez vcds sedia.A diagnostika nic nepise. Riesil som to z vela ludmi tu v okoli. nikto uz nevie poradit.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

19.09 2014 21:14


Kolik máš tlaky na válcích? Pokud je tam málo tak to nechytne.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.4. 2013
Příspěvků: 57 | Témat: 5

19.09 2014 21:15


prvy 28bar
druhy 20 bar
treti 20,5bar
stvrty 20,5 bar.
Neviem preco to tak je ale hglava bola na repase. cez co este mozu unikat tlaky?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

19.09 2014 21:18


20 barů je málo min je 24 aby to vůbec chytlo.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.4. 2013
Příspěvků: 57 | Témat: 5

19.09 2014 21:22


Kazdy mi tvrdy ze aj ked ma 20bar diesel na sprej musi ho odpalit. mne ho ani na sprej neodpali. Kde este mozu unikat tlaky ked hlava bola repasovana. sice tie tri valce ktore boli puknute tak teraz maju taky tlak. pred repasom mali 11 bar.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

19.09 2014 21:23


Jestli byly v minulosti potkaný rozvody tak jsou ohlé ojnice a tudíž je i menší Kompresní poměr*.Měřily se přesahy pístů?
Pak to musí žhavit a navíc tyhle potvory pokud mívají slabší baterii nebo trošičku pomalejší startér díky opotřebení tak točí pomalu a ECU* motoru nedovolí start.Zkus to opatrně roztáhnout hoď tam 4ku a pomalu nech rozeběhnout motor.Rozvody neskočí neboj.
nahoru

sponzor





19.09 2014 21:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.4. 2013
Příspěvků: 57 | Témat: 5

19.09 2014 21:28


Si dalsi kto mi to povedal ze posledna moznost skusit roztiahnut auto. len on mi vravel ze treti prevodovy stupen a tak 30km/h. starter sa moze opotrebovat ked sme ho vela krat skusali natocit?
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

19.09 2014 21:33


Pokud točí pomaleji než by měl taky to nechytne. Navíc při takhle malých tlacích PD a ani CR motor nechytne.Stěží bude chytat rotačka.
S roztažením se neboj pustíš pomalinku spojku jako když se rozjíždíš a motor už se točí a je to jako by si brzdil motorem z kopce tak klidně to kousek popotáhni a pokud nebude mít snahu chytit tak tam bude vážně něco špatně.Už ty tlaky jsou špatný.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.4. 2013
Příspěvků: 57 | Témat: 5

19.09 2014 21:35


Ten co mi robil repas hlavy tvrdil ze to je v pohode ze to moze byt nieco male vo valci a preto ma take tlaky. ze to ked sa nastartuje tak sa to vycisty a tlaky sa vraj upravia. vyskusam v pondelok ked pojdem do dielne a DAM* vediet ze ako.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

19.09 2014 21:39


Tak mohlo by být něco na sedle ventilu a to se vypálí při běhu a tlak se upraví ale jak jsem psal pokud to někdy v minulosti bylo potkaný budou ohnutý ojnice a tím pádem je menší tlak ve válcích a nechytá to.Když byla dole hlava kontroloval někdo ty přesahy pístů?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.4. 2013
Příspěvků: 57 | Témat: 5

19.09 2014 21:44


Piesty z ventilmi sa nestretli. auto islo. malo tah aj vsetko. len po vymene gumiciek uz neslo. tak hlava bola na repase ze bola prasknuta a aj tak to nestartuje. To som si isty ze sa nestretli
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

20.09 2014 0:18


v ktorom mieste do sania striekate start sprej? nieje zavrena-sekla chcipaci klapka? moze to byt aj vadny vstrek ked to nechyta ale na start sprej by to chytat malo kazdopadne, takze bud ho malo napajate alebo sa to nedostane k valcom
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.4. 2013
Příspěvků: 57 | Témat: 5

20.09 2014 6:40


sprej sme striekali priamo do klapky. klapka je otvorena aj vzduch taha.smrad je ked sa pokusame startovat. skusal som vsetko. okrem roztiahnutia.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

20.09 2014 9:03


U start spreje to neni jen o tom to naprat do trubky od sani ale nejlepe vyndat vzduchovy filtr a strikat z dalky smerem k otvoru pri soucasnym startovani kudy z toho filtr boxu vede sani tak aby to melo i vzduch. Pokud se to zahlti jen sprejem nechytne to. Odzkouseno mnohokrat.
nahoru

sponzor





20.09 2014 9:03


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

20.09 2014 11:32


bude to iba zavzdusnene, toto mali v susednom servise minule po GO hlavy to uz nenastartovalo a skusali vsetko mozne, asi 4 diagnostiky, 10 dni sa s tym mrdali , zo zufalstva poprosili o pomoc tak to pritiahli k nam a akcia na 2 minuty startsprejom sme to rozchodili aj ked to bolo miestami zaujimave a vyudena dielna ale motor bezal, trvalo to asi 5 minut kym sa uplne zrovnal a aj zacal chytat sam a chodi jak vino, pri detekci vadneho vstriku to nepusti tiez naftu na 2.O
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

20.09 2014 13:36


Tiez som menil O kruzky na BLB a odvdzusnovalo sa to veelmi dlho.
TDI* roztahujem aj na 2. startujem starterom a az potom opatrne pustam spojku.
Mozna bych este odpojil vyfuk.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.4. 2013
Příspěvků: 57 | Témat: 5

20.09 2014 15:07


Vyfuk nemusim odpajat lebo DPF* uz tam nieje uz raz mi ydochlo auto a neslo nastartovat kvoli tomu. Tak som nedaval novy lebo cistenie nepomohlo ale som ho vyrezal. A zavzdusnene nieje je to PPD lebo ked som meral tlaky v hlave zhavice som mal von a cez to vyfukovalo dym a mal som von aj jeden vstrek a ked som sa snazil nastartovat tak vystriekla nafta. Dalsia vec ani cez sprej ho neodpali. Dnes som to zas skusal vobec ziadna snaha. Zajtra idem zas dat dole hlavu, zmerat presahy piestov a vymenit piestne kruzky lebo ked som dal hlavu dole v dvoch piestoch bola voda..
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

20.09 2014 15:32


Voda se ti do nich dostane při demontáži pokaždý vždy tam vyteče nějakej zbyteček a když s tím pohneš tak steče na písty.
Zkusil jsi to nejprv roztáhnout? Asi ne když si to zase rozebral.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.4. 2013
Příspěvků: 57 | Témat: 5

20.09 2014 15:56


Neroztahoval som. Ked na sprej neodpali a ma male tlaky a do valcov dava naftu lebo stale ked som sa pokusal nastartovat ci zo sprejom alebo bez neho tak z vyfuku bolo citit smrad. aj cez zhavice tlacilo dym pri startovani. Neverim ze to pomoze roztiahnut ju.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.1. 2014
Příspěvků: 197 | Témat: 36

20.09 2014 19:12


za zkousku nic nedaš ne? Focus II nestartoval, roztahlo se to, 4ka, chvilku to nejelo (zavzdusnene) a najednou chytnul a vše OK. To samé když jsem měnil motor na polu. Startování nemožné, furt vymlácená baterka, po roztažení to ihned chytlo
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.4. 2013
Příspěvků: 57 | Témat: 5

20.09 2014 21:20


Ok tak to vyskusam. Zajtra rano idem do dielne zatiahneme to za auto a vyskusam. 4 zaradena a na tachometri 40km/h?ci ako?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.1. 2014
Příspěvků: 197 | Témat: 36

20.09 2014 21:22


na 4ku jsem zkousel pri cca 60 a pomahal jsem starterem
nahoru

sponzor





20.09 2014 21:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.4. 2013
Příspěvků: 57 | Témat: 5

20.09 2014 21:31


Ako starterom? pustena spojka a tocit zo starterom ci ako?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

20.09 2014 22:47


starterom tak, ze si pripravis kvalt, drzis spojku, zacnes startovat a dotoho pustas pomaly spojku, starter mozes chvilu podrzal aj pri roztahovani dava to vacsiu-startovaciu davnu, tiez si myslim, ze to chytne a pofacha ako ma, ze su mensie tlaky to nevadi, pri startpreji by to ale stejne malo chytat, nato reaguje aj benzinak v dobrej koncii z omnohomensimi tlakami
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

20.09 2014 23:05


Tak roztahování se startérem je blbost.Pomalinku pouštět spojku jako při rozjíždění a motor se krásně bez škubnutí roztočí.Na co dotoho kurvit startér.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.4. 2013
Příspěvků: 57 | Témat: 5

21.09 2014 0:02


DAM* na tvoju radu áček. Zajtra budem informovat ako to cele dopadlo.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 340 | Témat: 14

21.09 2014 5:09


aček a co ak preskoci rozvodak????je vobec normalne roztahovat take auto???????vies v akom stave je rozvodak....kolko ma km do vymeny atd...?ROZTAHOVAT AUDI???To sa na vsetkych forach musia smiat....skuste kluku...pri akej rychlosti ma pustit spojku 30-50km ake otacky bude mat motor????siel by si tou rychlostou na trojke????vyrovna sa to tockam startera???takto sa startovali traktory major a zetor...p.s.vies na nemenovanom fore RADIL NEMENOVANY super odbornik ze na A6-C4 mozes prejst aj 20 km po roztrhnuti spodnej remenice/mne to po cca 10 sekundach chytalo rozvodak!!!!Stastie ze som stopol motor!Kolko audinakov ho pocuvlo a....ved to bola len rada.ZE... Nieco take by som ja osobne neporadil nikomu.AUDI MUSI STARTOVAT NA STARTER inak...ale ak sa neboji...JEHO PRACHY..ZE..PATO 17101 V URCITYCH SITUACIACH POUZI SVOJ ROZUM..ak ti preskoci rozvodak???si pripraveny na dalsie naklady ak NAHODOU po preskoceni rozvodu/mozno vylucit na 100% to nemozes/ nadviazu vrely vztah piesty a ventily?????p.s. preboha nemiesajte benzinaky s nekakym 10 atm s dieselom....
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.8. 2012
Příspěvků: 1607 | Témat: 39

21.09 2014 6:34


proc by mel jako preskocit rozvodak? kdyz to roztazeni udelas s citem, tak je to stejne jako na starter. nesmis byt hovado no, v male rychlosti 20-30 tam supnout pomalu jak popisuje Acek, 4Q nebo 3Q.

ale jinak lehky souhlas. kazde auto proste musi chytit na starter (pripadne+ eter). pokud ne, na 99% nechytne ani na roztazeni.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email