Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 19 března 2024
Celkem je zde 139 lidí (9 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Honzadragon
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 371
Online návštěvníků
Návštěvníků: 130
Uživatelů: 9
Celkem: 139

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.12. 2012
Příspěvků: 368 | Témat: 17

10.09 2014 9:30


Tento týden jsem zjistil, že vyměnit vzduchový a palivový filtr je absolutní hračka, proto si chci tyto jednoduché úkony dělat sám. Mám ovšem pár nejasností:
1) Olej - kolik oleje je nutné pro 3.0TDI 176kw? Jde mi o to, že olej vypustím, ale kolik pak musím nalít, abych to nepřelil/nepodlil? Bohužel měrka je v autě jen elektronická.
2) Olejový filtr - kde ho najdu?

Vzduchový filtr je mi jasný a už jsme ho měl i vyndaný, stejně tak palivový, u kteréjo jsme urazil kryt podvozku - vadí to, že chybí?

Děkuji moc za odpovědi.
nahoru

sponzor





10.09 2014 9:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

10.09 2014 12:19


Dyť jo doma je doma. Já dal před 2 měsícema auto do servisu a od tý doby tam je, tak asi tak... Jinak jsme skoro krajánci Olejovej Filtr je mezi hlavama v takovým plastovým pouzdře ne? - jen vložka.
http://www.clubtouareg.com/forums/attachment.php?a [zkrácená url]
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.12. 2012
Příspěvků: 368 | Témat: 17

10.09 2014 12:29


Což o to, budu to dělat spíše u kámoše, ktere si třeba přestavuje golfa s VR6 na offroad a v autech se vyzná. Hlavně si říkám, proč platit za výměnu třeba vzduchového, když to je na 5 minut s odpovídajícím šroubovákem.

Jo tak to říkal ten kámoš správně. Koukal jsem i na yt na video s výměnou, akorát na 2.0TDI.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 13.3. 2014
Příspěvků: 65 | Témat: 13

10.09 2014 16:26


Ono trhani zubu je taky na 5 min, jen to chce odpovidajici kleste. ale nedelas si to sam
Radsi najit nekoho, kdo treba dela v autorizaku a doma dela melouchy. Ten ti tyhle veci udela taky temer zadarmo a vim co dela
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14642 | Témat: 52

10.09 2014 17:32


Jen tak pro zajímavost,když motor nemá měrku a jak zjistím že mi nabejvá olej? Je sice pěkný že má hladinový snímač který mi pohlídá úbytek ale nadměrný množství vyhodnotí jenom jako max a já neuvidím že je něco špatně.Už se mi stalo že mi hladina stoupla o 2,5L po 5tis km od výměny a to díky neustále nedokončeným regeneracím DPF* kdy se nafta dostávala do oleje.Tady soudruzi udělali zásadní chybu že odstranili základní věc jako je měrka.To bude průserů až přibudou km a roky těmto motorům.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 7144 | Témat: 199

10.09 2014 17:42


Jo k jednomu samodomo meloucharovi jsem kdysi taky zajel, a odjizdel jsem na odtahovce, nekteri vedi
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 26.7. 2014
Příspěvků: 79 | Témat: 6

10.09 2014 19:09


No mít na to místo a čas tak proč ne? Ale ruku na srdce, za tři stovky to vymění jakýkoliv mechanik v normální dílně a koukáš na něj co dělá, no a potom si to zkus doma .
Mechanik v dílně to má za půl hodiny a jak dlouho nad tím strávíš ty?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

10.09 2014 21:13


lumirs:
Jo k jednomu samodomo meloucharovi jsem kdysi taky zajel, a odjizdel jsem na odtahovce, nekteri vedi


Modri uz vedi:)
nahoru

sponzor





10.09 2014 21:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14642 | Témat: 52

10.09 2014 21:17


notomas:
Mechanik v dílně to má za půl hodiny a jak dlouho nad tím strávíš ty?


Tak klidně dvě hodiny.A to proto že tu výměnu oleje dělám důkladně aby vykapal olej co nejvíc a v klidu doodsaju i zbytky v těle filtru. Za půl hodiny se to stihnout dá ale rozhodně práce kvapná hovno platná.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

10.09 2014 21:18


Citace:


Což o to, budu to dělat spíše u kámoše, ktere si třeba přestavuje golfa s VR6 na offroad a v autech se vyzná.


Fijo, to bude kapacita!

-------------------------------------------------------

Nechci ti do toho kecat, ale kdyz nepoznas olejovy filtr, neumis si na netu dohledat co tam patri za olej a kolik, tak to nedelej...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

11.09 2014 2:22


Tak na vymene oleje nema co posrat !...
Filtr taky zasvorkuje a da.
Naftu natahne na prasaka a nebo spusti cerpadlo pomocny.

Tak tohle by mel zvladnout i jouda.

P.S. Jak ti je ?!
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

11.09 2014 2:27


karotkasredkvickou:
Tento týden jsem zjistil, že vyměnit vzduchový a palivový filtr je absolutní hračka, proto si chci tyto jednoduché úkony dělat sám. Mám ovšem pár nejasností:
1) Olej - kolik oleje je nutné pro 3.0TDI 176kw? Jde mi o to, že olej vypustím, ale kolik pak musím nalít, abych to nepřelil/nepodlil? Bohužel měrka je v autě jen elektronická.
2) Olejový filtr - kde ho najdu?

Vzduchový filtr je mi jasný a už jsme ho měl i vyndaný, stejně tak palivový, u kteréjo jsme urazil kryt podvozku - vadí to, že chybí?

Děkuji moc za odpovědi.


Olej je napsanej v servisce. Nalej kolik pisou ale spise o 1/4 litru mene. Jed to projet a mrkni kolik ti ukazuje. Pak to dolej at to mas mezi kozy.

Olejovy filtr najdes patrne na motoru. Rekl bych ze i zespodu. Pokud nevis koukni se do ETKY nebo ELSAWIN. Ted rano jsem linej ti to hledat, ale kdyz se dneska pripomenes mrknu ti na to.

Doporucuji nezapomenout spustit cerpadlo pridavny aby to pak slo na drc. Ikdyz ty nepises ze palivak budes delat. Ja si ho tam po 60.000 davam nevim kolik mas nafrceno.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14642 | Témat: 52

11.09 2014 6:31


U 3.0 TDI* olejovy filtr ze spodu? na si prisel kde? Mel jsi zly sen?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

11.09 2014 6:55


áček:


Tak klidně dvě hodiny.A to proto že tu výměnu oleje dělám důkladně aby vykapal olej co nejvíc a v klidu doodsaju i zbytky v těle filtru. Za půl hodiny se to stihnout dá ale rozhodně práce kvapná hovno platná.

Já mám takovýho puntičkáře mechanika, že když jsem chtěl měnit olej, tak mi řekl, ať přijedu až bude končit a nechal ho vykapat přes noc.
A ještě mi tam dodal šroubek na krytu motoru, kterej se vytřepal.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

11.09 2014 8:29


Karlosma:

Já mám takovýho puntičkáře mechanika, že když jsem chtěl měnit olej, tak mi řekl, ať přijedu až bude končit a nechal ho vykapat přes noc.
A ještě mi tam dodal šroubek na krytu motoru, kterej se vytřepal.


neni puntickar, jen to dela jak se to delat ma:)
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 27.7. 2008
Příspěvků: 10802 | Témat: 208

11.09 2014 9:23


Ja zil v tom ze otevrit vanu pres noc je to nejlepsi. kdyz sem delal v risi tak to takhle delali i drockari u svych legendarnich MB124 s najezdem 700tis a vic. ted sem zase od par lidi slysel ze to uplne vhodne neni, ze to pak vytece i z mist ze kterych by nemelo a chvili trva nez se tam ten novel olej dostane.

a ted babo rad co je vlastne spravne:)
nahoru

sponzor





11.09 2014 9:23


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.10. 2010
Příspěvků: 277 | Témat: 5

11.09 2014 9:28


belmondo: - takhle mne to učili na učňáku taky, je sice to už hodně zim zpátky, ale nevěřím, že by to bylo špatně.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1356 | Témat: 10

11.09 2014 10:10


Logicky - olej stece do vany, tak nevim, do kterych mist by se pak nemel dostat..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2013
Příspěvků: 150 | Témat: 38

11.09 2014 19:42


áček:
Jen tak pro zajímavost,když motor nemá měrku a jak zjistím že mi nabejvá olej? Je sice pěkný že má hladinový snímač který mi pohlídá úbytek ale nadměrný množství vyhodnotí jenom jako max a já neuvidím že je něco špatně.Už se mi stalo že mi hladina stoupla o 2,5L po 5tis km od výměny a to díky neustále nedokončeným regeneracím DPF* kdy se nafta dostávala do oleje.Tady soudruzi udělali zásadní chybu že odstranili základní věc jako je měrka.To bude průserů až přibudou km a roky těmto motorům.


Co děláš když tam máš víc oleje? Odpouštíš po nějakých kilometrech? Já teď měnil a asi po 15 000 km jsem tam měl 10 l oleje a to jsem nalil samozřejmě při výměně 8 litrů...
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14642 | Témat: 52

11.09 2014 19:59


To že takhle nabude je špatně.Je to nafta která olej ředí a tamtudy kudy se dostává do oleje bere film ze stěn válců a ty se nadměrně opotřebovávají a motoru to ubližuje.Navíc trpí i další díly jako vačky a Turbo*.Zhoršená mazivost díky naředění je velká hrozba.
Těch 2,5L jsem odsál přes hadičku vsunutou místo měrky a injekční stříkačkou to odsával.Ale po konzultaci šel všechen olej ven a vstřiky na stolici a vypuklo pátrání proč se tak stalo.Výsledek byl ten že se jezdilo celou zimu jen město a krátký trasy s ohřevem motoru max do 70°C.V tu dobu docházelo k započetí regenerace ale díky krátkým jízdám tak se nikdy nedokončili a tím pádem ta nespálená nafta cirkulovala přes EGR* zpět do sání a vše bylo zamaštěný jako prase a i Turbo* se od toho orosilo naftou.Ta samozřejmě pronikala do oleje přes spalovací prostor do oleje.
Měl jsem strach i z nízké komprese ale i ta je naprosto shodná na všech válcích a je v předepsaných normách udaných pro bezproblémový chod motoru.
Ale to se u novějšího motoru s elektronickým hlídáním hladiny nedozvíš když si to nemůžeš ověřit fyzicky pomocí měrky.
Zatím co hladinu sleduju tak je stále stejná a snažím se motor ohřát do provozní teploty a občas to projet i dál.Problém s nabýváním se již neprojevuje.Jen mám díky tomu vyšší spotřebu než bývala.Ale to je taky v řešení.Zatím vyzkouším vyčištění DPF* a mám to vzít i s katalizátorem. A pokud to nepomůže půjde DPF* ven a nechám tam jen kat.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 10.3. 2013
Příspěvků: 36 | Témat: 2

14.09 2014 19:37


Mam v B8 2.7 TDI* a cekam, ze olejova napln bude u 3.0 stejna. Ja davam rovnych 7 litru a mam pak tu elektronickou merku tesne nad polovinou rozsahu a drzi +- tak cely interval. Jinak muj mechanik nechava olej vypustit jen cca pul hodinku, jsem u toho a prijde mi, ze po te pul hodine to sotva ukapne, coz pri celkovem objemu te olejove naplne musi byt vcelku zanedbatelny rozdil proti vypusteni pres noc. Proste tam clovek bude mit bud 5 nebo 3 % stare naplne bych to videl ...

Jinak pri tech stovkovych nakladech na praci mechanika (olej + komplet filtry) by clovek musel tu praci vylozene milovat, aby si ji delal sam (podle meho nazoru). Jinak se to jednoduse nemuze vyplatit (pokud ma clovek zaroven hodnotu casu odpovidajici porizeni auta teto ceny).
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2014
Příspěvků: 219 | Témat: 16

15.09 2014 0:21


Bds: Ono to není ani o tom, jestli ten dotyčný tu práci miluje a proto si to dělá sám. Já už nejezdím do servisu vůbec. Banda debilů. Raději se s tím budu mordovat týden v garáži na zemi. Protože ať jsem byl kdekoliv, tak něco zkurvili nebo mě natáhli. Příklad je třeba přední ramena. Servis 26 tisíc a doma 16 tisíc Lemforder. A mám jistotu, že to bude pořádně, že tam budou ty díly za které jsem si zaplatil a pokud to hodně přeženu, tak za den to máš doma sám na zemi. Ušetřeno deset tisíc? To ti přijde málo? A to nemluvím ani o těch pitomých filtrech. Servisák se s tím nesere, prostě to nějak rychle rozebere, u toho spoustu doláme a nakonec tam ten filtr stejně dá na hovno. Takže to není o té lásce k práci, ale o tom, že to svoje auto máš rád a chceš se an něm spolehnout a zároveň ušetřit nějaké peníze. Jo pokud není někdo manuálně zručný a ani neví jak vypadá takový kabinový filtr, tak to je jiná.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email