Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 520 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 519
Uživatelů: 1
Celkem: 520

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.10. 2013
Příspěvků: 28 | Témat: 4

02.09 2014 7:29


Zdravím a zároveň se omlouvám za toto téma pokud sem nepatří, ale potřeboval bych poradit. Zvažuju koupi A6ky 2.7 T 184kW rok 2002 jen o tom motoru moc nevím až na to že si, samozřejmě úměrně k výkonu a jízdní dynamice vozu, spapá trochu toho bůňa. Moc rád bych od Vás slyšel veškerou špínu na tento motor, na co si mám dát pozor, co mě může potkat a stává se to často a taky jak je to s průměrnou životností těchto motorů, když má to auto najeto skoro 330 000 km tak jestli to nebude jen další pracho-žrout. Taky mě překvapuje že v Avantu jich je na prodej tuze málo po ČR a moc rád bych aby to spadalo do názoru že čeho je na netu málo to je očividně dobrý a těžko se to shání. Díky za veškerý rady.
nahoru

sponzor





02.09 2014 7:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

02.09 2014 9:28


Vymňouk: No co se týče motoru 2.7T, vím že tam nějaké bolústky někdo zpomínal, ale teď jsi nemůžu vzpomenout co (něco s rozvodama, nevím).

Ale jinak papírově je to super motor a kdysi jsem po něm slintal.

P.S.: Přesunul jsem Ti to do správné sekce...

A u každého auta, které má najeto přes 300 tisíc musíš počítat, že to bude žádat servis... A nejen motor...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.10. 2013
Příspěvků: 28 | Témat: 4

02.09 2014 9:45


Dobře díky. No momentálně mám Audi A4 B5 Avant 1.9 TDI 81 kW 1996 najeto je tam 338 000 km a jak každej řiká jakej je to držák a bez investic tak se plete, mám v tom cca 40-50 tisíc a spoustu trápení za sebou. Tak jsem chtěl vědět co se tak šušká o tej 2.7 T, jestli je nechvalně známý kvůli .... nebo jestli je známý pro svou spolehlivost atak ... díky.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

02.09 2014 10:58


Vymňouk: Tak ale to, že jsi do pomalu 20 ročního auta, co má najeto 2 násobek jeho pôvodní plánované vydrže nasypal 50 000 Kč, tak to bych jako nebral jako duvod na hanění.. Navíc nevíš, o kolik to ještě bylo stočené...

Ale když o 1.9TDi rěkne, že je to držák, tak myslí, že když koupíš auto s nájezdem kolem 150 000 km, že to v pohodě vydrží jednou tolik. Ale zas ne, že to bude sloužit donekonečna a hlavně bez investic...

A uvědom si, že například u také Škody 120 se normálně dělala generálka motoru (výbrus, písty) po 80-100 000 km.. Oproti Tomu je tohle skutečně držák...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.4. 2010
Příspěvků: 194 | Témat: 2

02.09 2014 11:29


Tiež som kedysi slintal po A6 2.7T avant, ale zohnať v dobrej kondícii po slušnom majiteľovi bolo v tom čase priam nemožné (aspoň tu v SR) a tak som do výberu zahrnul aj atmosféry 3.0 a 4.2 (2.8 sa mi zdala trošku lenivá na tak ťažké auto).

Čo si spomínam, tak jedna zo slabostí boli turbá - púšťajú olej (podľa toho, ako sa k motoru choval majiteľ). Ostatné veci sú ako u ostatných modelov (tiptronic, podvozok, karoséria,...).

Prajem šťastnú ruku pri výbere.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

02.09 2014 11:39


sobik: Vymňouk: Tak turbá logicky, to ma nenapadlo ani písať, to snáď je jasné u každého auta čo ho má, že s ním môžu byť problémy. A hento ich má dve, čiže tá šnaca je vyššia.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2011
Příspěvků: 4210 | Témat: 24

02.09 2014 13:40


Vymňouk:
si, samozřejmě úměrně k výkonu a jízdní dynamice vozu, spapá trochu toho bůňa. Moc rád bych od Vás slyšel veškerou špínu na tento motor, na co si mám dát pozor, co mě může potkat a stává se to často a taky jak je to s průměrnou životností těchto motorů, když má to auto najeto skoro 330 000 km tak jestli to nebude jen další pracho-žrout. Taky mě překvapuje že v Avantu jich je na prodej tuze málo po ČR a moc rád bych aby to spadalo do názoru že čeho je na netu málo to je očividně dobrý a těžko se to shání

Vymňouk:

Mám v all, nájezd zatím 189000km, r.v.2001, tedy osobní zkušenosti:
= na motoru zatím jediný problém není, olej nebylo nikdy nutný doplňvat, chová se kultivovaně, ale když mu naložíš, jede jak z praku. S tubry zatím taky nic, v prosinci 2013 komplet diagnostika, stk... podle naměřených hodnot stav motoru a chování jak s třetinovým nájezdem
= při normální bianko jízdě (kombi) mám aktuálně průměr (za posledních cca 6500km) 10,6 lit/100km; není problém ale jezdit za 12-14/100km, hodně záleží na způsobu jízdy. Dálky jsou o něčem jiném, LBC-Ostrava a zpět přes HK, OLM s průměrem 9,1/100km
= díky obsahu a kw těžko tenhle motor utaháš; jediný co dělám je, že měním oleje, filtry,... a leju benzín...
= spíš než motor bych řešil ostatní věci na autě, od přední nápravy, přes převodvku, u all navíc měchy, kompresor podvozku... obecně nemoci A6 avant do r.v.2004-2005 jsou celkem profláklý...
= jestli je cenný nebo ne, netuším - na netu jich moc není, o tom žádná; ale podle mě to je jenom proto, že "lidl 1,9tdi ochcávka" moc benzín nechcou a hlavně se bojí obsahu; jen ti, kteří s ním mají osobní zkušenost, tak asi radši šáhnou po 2,7bi než po profláklém 2,5tdi... (ve srovnání je 2,7bi asi o dost lepší volba = můj názor, nikumu necpu...)
= provozně-ekonomicky mi přijde 2,7bi po všech ohledech ekonomičtější než 2,5tdi... sic trošičku vyšší spotřeba, ale zase mnohem levnější údržba. V důsledku náklady na 1km vychází u 2,7bi trochu líp, o rozdílu jízdy a chování 2,5/2,7bi není třeba psát...

Ale zase - není to asi na takové to pravidelné ježdění, to asi ochcávka 1,9tdi na 66kw po kloboučníkovi ...

čus I
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.10. 2013
Příspěvků: 28 | Témat: 4

02.09 2014 16:48


Paráda díky všem za rady, je to takový neutrální no. Já se o auto stará řekl bych velice dobře, se mnou by problém určitě neměla, ale bojím se minulých majitelů co s tím provedli. Jinak jsem si jednu vyhlídl, tedy 2 a tu jednu jsem už zrušil protože to byla na skoro 300 tisíc až moc velká voňavka, spodek stříkanej a bylo vidět že se v tom někdo vrtal (bazar Auto Place) a druhá je z komisního prodeje jen má namrskáno 330 ... a to nevím jak je moc dobrý v kombinaci s tiptronicem. Zase je za krásný peníze, ale další věc je ta že to mám 250 km daleko tak bych nerad přijel k vraku a majiteli se nějak nemůžu dovolat, jen chlapíkoj v bazaru a ten o ní moc neví. Není tu někdo z Českého Těšína nebo poblíž a ochotný se projet do AUTOMARKET Nieslanik, s.r.o. a mrknout na ní jen tak na oko jestli to není někde lakovaný a tak?
nahoru

sponzor





02.09 2014 16:48


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.9. 2012
Příspěvků: 116 | Témat: 3

02.09 2014 17:23


Mel jsem A6 C5 2.7 biturbo Q TT r.v. 2001 15 mesicu, najel jsem s ni cca 40tkm.

Koupil jsem ji za 100tisic (tacho 206tkm).
Na servisu jsem zaplatil 85000

Pri prumerne spotrebe 11.5/100 km a cene paliva 36.50/L vychazi jen palivo na 4.19/KM.

Benzin za 40tkm stal 167900

Takze me tech 15 mesicu vyslo na 352900, ale zase jsem se povozil no...

Tady jsou orientacni ceny, servisu, ktery jsem na tom nechal delat:


rozvody (prevence) 15000
rizeni (umrelo) 14000
olej TT+Q (prevence) 13000
predni naprava (umrela) 14000
predek brzdy (umrely) 12500
lambdy (umrely) 8000
vymeny oleje 10000



Neodrazuju Te, pac takove auto se kupuje srdcem a ne hlavou, ale zvaz to. Ja uz bych do toho znova nesel.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.8. 2009
Příspěvků: 1501 | Témat: 32

02.09 2014 17:39


Vymňouk: Hypik ze zdejšího klubu prodává tu svojí
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.10. 2013
Příspěvků: 28 | Témat: 4

02.09 2014 18:01


Tak rozvody i oleje bych udělal tak jako tak hned po koupi, nevěřím lidem co chtějí něco prodat a ten zbytek je pak jiná věc no, je to dost peněz, ale zase jiná liga co se týče povezení. Se spotřebou počítám ta mě netrápí. Jop díky už jsem na ní taky narazil, moc lákavý jen na mě moc peněz, ale je nádherná to je pravda.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 22.10. 2011
Příspěvků: 582 | Témat: 24

02.09 2014 21:00


Děkuju Luboši

Pokud je ještě zájem, tak sz
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.10. 2013
Příspěvků: 28 | Témat: 4

05.09 2014 1:06


Tak jsem vzal tu z toho Těšína, koukal jsem na motor, na spodek, projížděl jsem jí, zatím docela v pohodě, jediný co tak že svítí kotrolka ESP a ABS a zadní brzdy jsou na odpis tak nejspíš budou špatný i čidla. Jede vážně krásně, patřičně papá, ale s tím jsem počítal jenže když jsem zkoušel jak jede tak a to jsem zjistil až dneska se mi hlavně v režimu sport při pedálu v poloze kick-down kdy to řadí až na asi 7200 otáčkách se mi na trojce při cca 180-190 rozsvítí kotrolka motoru, auto zacuká a na 200 to jde najednou hrozně pomalu a přes 200 sotva a pak už stejně uberu, ale když jsem to vezl z bazaru tak jsem zkoušel zrychlení, jestli to cuká, vynechává atp. a na 210 šla nádherně a hned a pak jsem tomu už tolik nenaložil. Vím že mi každý řekne že se nejvíc dozvím z diagnostiky, ale přesto se chci zeptat zda s tím má někdo podobné zkušenosti a co by to mohlo způsobovat, jestli se jen hlásí omezovač který to hodí do nějakého nouzáku když se to dlouho drtí do červenejch. Nebo jestli to není benzínem, když jsem si o této Audi četl tak výrobcem předepsané palivo je Natural 98, ale na víčku nádrže je cosi splácané italsky a 95/91 tak tam točím 95ku. Díky za veškeré rady.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.2. 2011
Příspěvků: 480 | Témat: 22

05.09 2014 1:28


Jestli to nebude nějaká hadička k podtlaku k turbu prevence vyměnit. To ti ani diagnostika neukaze, sam jsem si užil. Nebude to nic dramatického spis naka blbost na autech s turbem se porad řeší takové kraviny....hlavně když už to ma něco nalitaneho...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.10. 2013
Příspěvků: 28 | Témat: 4

05.09 2014 1:34


A myslíš že se k tomu jen tak dostanu, nebo to chce odbornější osobu k tomu zásahu? Protože v motorové části moc prostoru pro montáž není tak aby to nebylo někde zastrčený. Ale skouknu to a díky.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.2. 2011
Příspěvků: 480 | Témat: 22

05.09 2014 2:27


Tak k něčemu se dostaneš ze zhora, ale lepší je zvedák. Minimálně kouknout se opticky roztrepeny hadicky apd. Lepší je to samozrejmne někomu strcit, kdo ví kam sáhnout. Samo to není 1.9 tak někomu kompetentnimu.
nahoru

sponzor





05.09 2014 2:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.10. 2013
Příspěvků: 28 | Témat: 4

09.09 2014 16:57


Je v cajku když s tím zastavím v docela prudkém kopci na D-S a po puštění brzdového pedálu nestojí, ale pomalu couve? Pokud je to špatně tak čím by to mohlo být? Mohl by být špatný hydrodynamický měnič? Případně znáte někoho spolehlivého a šikovného v okolí Hradce Králové či Pardubic pro kterého je automatická převodovka denní chleba? Děkuji.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.3. 2014
Příspěvků: 533 | Témat: 5

09.09 2014 18:26


Ahoj, 2,7t v a6 NENÍ auto na žádné závodění, ale takové svižnější dálniční přibližovadlo. To že s tim autem budeš jezdit na trojku 180-190 neni určitě nic dobrýho..(točit to do červenýho stejně tak). O kontrolce motoru u 2,7t ani nemluvim. Timhle stylem je jen otázkou brzkýho času co odejde jako první..a nic levnýho to nebude.

To ti nechci hanit auto ani to neber nějak zle..je to jen taková menší rada..

Ohledně té převodovky je to tak, že záleží jak moc prudkej kopec to je..nemusí bejt hned v pytli..

Ale fakt s tim autem nějak extra nezávod a když už teda budeš muset, tak až to bude zahřátý a po dojetí do cíle to vždy nech chvíli (2minutky) běžet at se dochladí turba..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.10. 2013
Příspěvků: 28 | Témat: 4

09.09 2014 20:25


Jo to mi je jasný, jen jsem to auto měl chvíli tak jsem tomu chtěl trochu naložit jestli se neprojeví nějaké skryté vady. Závodit s tím nehodlám, vím jak se k autu chovat kor když to má turbo/turba. Zle to každopádně neberu, jsem rád za každou kritiku i radu už z toho důvodu že o tomto motoru nic nevím a ani jsem se nikde moc podrobností nedočetl.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.4. 2012
Příspěvků: 6 | Témat: 0

11.09 2014 12:04


Neboj ještě si užiješ nervů a peněz co do toho vrazíš jak se to začne srát. Tohle je nejhorší motorizace a ještě to neumí kde kdo opravit.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 24.2. 2011
Příspěvků: 4210 | Témat: 24

13.09 2014 10:25


stehlik:

Tak nestraš ho zase, tvrdit že 2,7bi je nejhorší motorizace je to samé, jako že lítat letadlem = sestřelení...

2,5 tdi je řekl bych větší poser, sám mám 2,7bi a už jsem s ním něco nalítal a zatím co se motoru týká nic, zhola nic = pokud se k autu budeš chovat slušně, neojebeš servis, údržbu, ale to platí asi u všech motorů, pak nevidím důvod si na něj (2,7bi) stěžovat.

Předpokládám, že jsi měl či máš 2,7bi, pokud máš takový vyhraněný názor, pak ale obecné konstatování že je 2,7bi "nejhorší motorizace" je o ničem = napiš, jaký konkrétní průsery jsi s ním měl, jinak je to o ničem...

jinak k těm nákladům, až se s ním naučí jezdit, tak při normálním provozu, kombi spotřeba je u mě aktuálně 10,6l/100, bianko jízda... Což k 2,5tdi není zas až takový rozdíl, s ohledem na provozní servis obou motorů pak náklady na km jsou srovnatelný, možná trošičku ve prospěch 2,7bi (pokud budu zohledňovat všechny standardní vstupy (PHM+servis+údržba). O tom, jak jezdí 2,7bi X 2,5TDI netřeba psát, rozdíl tu je a vždy bude. Ale je jasný, že kdo kočíruje vysněnou 1,9 v ochcávce, náklady u 2,7bi jsou a budou někde jinde, však předpokládám že takové auta a motorizace si pořizuje někdo, kdo aspoň tuší o čem to je a takového člověka nemůže zaskočit, resp. by nemělo zaskočit, že ty náklady jsou někde jinde.

Co se servisu týká, nevím jak jinde, ale aspoň na liberecku si s 2,7bi poradí velmi slušně, nevidím v tom nějaký problém. Navíc, do němec co kamenem dohodíš a dneska už není problém servisovat i u autorizáku u nich, cenově rozdíl není poznat, resp. paradoxně v mnoha případech vyjde servis a cena náhradních dílů levněji... teda záleží i na kurzu eura, teď to hold není žádný terno, ale stále se vyplatí i to německo...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.10. 2013
Příspěvků: 28 | Témat: 4

17.09 2014 14:47


Tak zatím se přišlo na to proč to padá do nouzáku a je to vždy když se překročí rychlost 200 km/h nezávisle na vytáčení motoru. Je tam špatný hydrodynamický měnič tak mám u známýho domluvenou opravu, dál jsou na předních poloosách vůle tak to se dá taky dokupy za ''pár kaček'', oba výfuky jsou u vlnovce odrezlé tak to se taky opraví za pár stovek a mohla by se tím i snížit spotřeba když to vlastně do lambda sond saje z venku vzduch těma dírama, ale jinak je to v pohodě, samozřejmě všechny oleje, filtry a rozvody tomu dopřeju a myslím že bude jezdit bez problémů. Jinak ten měnič opraví za cca 9000,- což je o 13 000,- méně než kdybych to dal specializované firmě. Díky za podporu, snad bude vrnět jak za mlada
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

17.09 2014 19:13


Za me 2.7 moc nedoporucuji, mnohem lepsi volba je 4.2, pokud je zadani benzins s trochou vykonu...

Ne ze by to uplne byl spatny motor, jde spise o to, ze vetsina 2.7 Bi je v zanedbanem, neservisovanem stavu a kdyz pak clovek to chce dat dohromady, protaci se mu papenky

Problemy s turbama, sekundarnim okruhem vzduchu, lambdama (2.7 je citlivejsi na lambdy jak jiny motor, meni se casteji), zravosti atd...Spousty 2.7 ma pochybne LPG a o to je to komplikovanejsi.

Takze bud servisovanou 2.7 nebo 4.2.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

17.09 2014 19:16


Jinak doporucuji kontrolu lamb u nove koupene 2.7, unavenejsi sondy u tohoto motoru dokazi zvednout spotrebu a snizit vykon paradne. U jedne jsme po vymene sli o cca. 2.5 litru/100 km dolu a to uz je dost.
nahoru

sponzor





17.09 2014 19:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 26.1. 2011
Příspěvků: 2194 | Témat: 25

17.09 2014 20:02


praveze 2.7T je velmi spolahlivy motor. Otazne je ale ako pise Lumpiq ze v akom stave ho kupis. Ak je zanedbany tak to je trochu horsie dat ho dokopy. Ale ak je v A1 stave, len si tak pekne vrni a viem o viacerych co bez akychkolvek problemov natocili 400 000km +.Ale majitelia sa k nim adekvatne spravali.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.10. 2013
Příspěvků: 28 | Témat: 4

19.09 2014 14:19


Takže když jsou oba výfuky u vlnovců utrhlý (odrezlý) a je to ještě před lambdama tak po opravě by to mělo být znát na spotřebě a výkonu ne?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email