Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 518 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 516
Uživatelů: 2
Celkem: 518

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

26.08 2014 19:22


Skus, uvidiš. Som aj predpokladal, ze okolo 15bar.
sponzor





26.08 2014 19:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.9. 2011
Příspěvků: 64 | Témat: 12

28.08 2014 14:13


Hojky, nevím jestli tady nebo někam jinam, každopádně se mi začalo divno naklápět auto na jednu stranu a drželo, nijak potom nepadalo takže měchy bych netipoval. Vyměnil jsem čidlo polohy a vše v pohodě bylo relativně dost zatuhlé a mělo těžký chod. Diagnostika neříkala před tím nic. Tak snad někomu pomůže
AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2013
Příspěvků: 114 | Témat: 0

29.08 2014 11:54


lubomt:
Skus, uvidiš. Som aj predpokladal, ze okolo 15bar.


maximální pracovní tlak měchu Allroad C5 je 7 bar
více jak 10 bar - Kompresor* bez problémů stačí zvedat a dofukovat zásobu
7 - 9 bar - zvedá ale tvá to delší dobu a může ho vypnout G290
pod 6 bar - vyndat , vyměnit nebo opravit
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 442 | Témat: 15

29.08 2014 12:32


ADT: Kompresor* v kondici dává ale víc do nádržky ne?
AK batole
AK batole


Registrace: 29.11. 2013
Příspěvků: 114 | Témat: 0

29.08 2014 14:18


dobrý(nový)Kompresor* pokud měříš mimo auto umí víc než 15bar ale v autě v zásobníku by víc než 15 být nemělo
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.7. 2011
Příspěvků: 139 | Témat: 31

31.08 2014 21:21


clapy,kde koupim zadni tlumiče na alika c5.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.5. 2011
Příspěvků: 309 | Témat: 19

31.08 2014 21:55


podle chytrý knížky je ten vzdušník na max 16 barů, ale píšou přibližně

Kadel
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.4. 2012
Příspěvků: 250 | Témat: 12

01.09 2014 9:05


filipus:
clapy,kde koupim zadni tlumiče na alika c5.


U uzivatela ATD
sponzor





01.09 2014 9:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

01.09 2014 13:39


Nemate niekto dobry Kompresor* na stareho allroada r.2002? Popr.opravnu sadu
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.5. 2011
Příspěvků: 309 | Témat: 19

04.09 2014 7:12


Kadel:
tak jeste jeden dotaz ohledne te ridici jednotky. Moje jednotka ma na konci G a tu co sem tam zkousel mela E. Po nejaky dobe vyskocila chyba podvozku, ale podvnozek normalne fungoval dal, zvedal klesal. Je tam potreba nejaky nauceni s autem? Mam mozna moznost koupit taky prave s E na konci.

Dik
Kadel


tak vcera nainstalovana nova jednotka s E na konci a maka to jak ma zatim. Dneska cestou do prace po sjeti z dalnice se pekne auto zvedlo na 3. Zadny chyby to nehazi.

Kadel
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.11. 2013
Příspěvků: 11 | Témat: 1

18.09 2014 23:09


ahoj, nechcel som zakladat novu temu takze to davam sem. z nicoho mi prestal ist Kompresor*.. ale nie, ze nevytlaci auto alebo ze by sa prehrieval ale proste prestal ist.. fungoval uplne normalne a zrazu posvietila kontrolka podvozku a Kompresor* sa nespusti.. neviem aka to je chyba ale zacal by som asi tym, ze nedostava stavu.. moze to byt teoreticky aj poistka alebo rele - teda aspon mam pocit, ze tu by bolo vhodne zacat - co vy na to? poistka a rele su v releboxe pod kapotou? alebo? dakujem za vase rady..
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

19.09 2014 0:56


Skus najprv diagnostiku
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 24.5. 2011
Příspěvků: 309 | Témat: 19

19.09 2014 10:56


mato-V8: me jednou taky prestal jit, rozvitila se kontrolka a auto bylo zrovna na dalnici na 1 a uz se nezvedlo. Doma podle diagnostiky Kompresor* bez napeti. Vlez sem pod auto a zapajel jeden drat kterej se zlomil a zase to makalo.

Kadel
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.9. 2013
Příspěvků: 14 | Témat: 2

23.09 2014 18:02


Čau, nemáte někdo el. schema od řj podvozku ke snímáčům výšky? Vag hlásí chybu 00775 pravý zadní snímač G77 . Podvozek funguje normálně,jen kontrolka na přístrojích. Snímač vyměněn a pořád to samé. Tak to vypadá na kabeláž nebo jednotku. Děkuji.
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.6. 2014
Příspěvků: 180 | Témat: 1

23.09 2014 23:17


Jerome:
Čau, nemáte někdo el. schema od řj podvozku ke snímáčům výšky? Vag hlásí chybu 00775 pravý zadní snímač G77 . Podvozek funguje normálně,jen kontrolka na přístrojích. Snímač vyměněn a pořád to samé. Tak to vypadá na kabeláž nebo jednotku. Děkuji.


Dobry multimeter a treba prezvonit kable.
AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.1. 2009
Příspěvků: 27 | Témat: 8

29.09 2014 16:34


Zdravím, není tady někdo kdo by měl doma špatné měchy na allroada od roku 2002? Jelikož nové stojí nemyslný balík peněz a repase je o ničem, zauvažovali jsme s kolegou a budeme schopni snad bez problému vyrobit za relativně dobré peníze a úplně nové.

Kdyby chtěl někdo darovat nebo levně prodat starý poškozený měch, klidně i protrhlý, beru jak zadní, tak i přední..kvuli předloze na nový. Na mém allroad to ještě trochu funguje, tak se mi to nechce kufat, protože výroba první série nebude do týdne:-) a já potřebuju jezdit

Za oplátku nabízím po odzkoušení možnost koupení měchů a to cca v ceně kolem 2500kč / ks:-)
sponzor





29.09 2014 16:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

29.09 2014 22:11


Preco je repase o nicom?
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.10. 2012
Příspěvků: 211 | Témat: 3

30.09 2014 16:07


lubomt:
Preco je repase o nicom?


Ono záleží, jak jí kdo dělá... repase tim "medvědím hovnem" je opravdu o ničem - mám vlastní zkušenost...

Ty jsi ale psal, že měch (tu gumu) měníš, jestli se nepletu... to asi smysl má
AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.1. 2009
Příspěvků: 27 | Témat: 8

30.09 2014 17:08


Ano, myslel jsem repase mechu tim jak bylo zmineno " medvedim hovnem" pokud menis celou gumu za novou, tak to povazuju za temer novy mech. Mimochodem kolik si za to reknes, kdyz bych je chtel nechat u tebe vymenit = zrepasovat??
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

01.10 2014 7:58


Tak to som nevedel, ze to niekto tak bastli . Predne 260/ks a zadne sa na C5 neoplatia robit
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

01.10 2014 7:59


Tak to som nevedel, ze to niekto tak bastli . Predne 260/ks a zadne sa na C5 neoplatia robit
AK nováček
AK nováček


Registrace: 16.1. 2009
Příspěvků: 27 | Témat: 8

01.10 2014 11:29


No a ja budu schopny ho prodavat za cca 100eur, jak predni, tak zadni...ale potrebuju ziskat nejaky poniceny
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.11. 2013
Příspěvků: 11 | Témat: 1

01.10 2014 21:07


takze novinky:

konecne sa mi podarilo dostat sa k mechanikovi, ktory sa dostane s diagnostikou do motora BAS*.. skusali to mnohi s roznymi diagnostikami ale neuspesne..
dnes to konecne vyslo: chyba 1400 snimac vysky podvozku

medzicasom som vydedukoval ze relatko to nebude nakolko ho pocujem cvaknut

a k veci: snimac vysky je ten isty ktory sluzi pre xenony? alebo je to iny? pripadne je ich viac? alebo to moze byt aj ina chyba nez vadny snimac... napr prerusena kabelaz?

srdecna vdaka vopred za vase rady chalani..
AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

02.10 2014 10:34


Je to stejný jako pro xenony. Pokud je shodný s čidlem náklonu, tak jsou dvě, na každý nápravě jedno.
sponzor





02.10 2014 10:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 14.1. 2011
Příspěvků: 6658 | Témat: 72

02.10 2014 14:28


Ono stale si nemal napojenu dobru diagnostiku, pretoze VCDS alebo VAS Ti presne napise, ktory je vadny. Potom nemusis hladag, ktory to je. Bud byva vadny kabel do neho alebo ked vyoxiduje po vode
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 12.11. 2013
Příspěvků: 11 | Témat: 1

02.10 2014 22:40


OMG.. to si ma nepotesil.. aj ked pozeral som chlapcovi cez plece na pocitac a hore bolo ze VCDS lenze ktovie aka verzia atd. ze? ach jo.. OK takze skusim znovu inde.. a medzicasom by som kukol po snimacoch.. kde ho/ich zozeniem? vdaka..

btw.. je mozne ze som nemohol cca pol hodinu po diagnostike nastartovat auto? a potom ako by sa nic nedialo nastartoval na sup..
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.10. 2012
Příspěvků: 211 | Témat: 3

03.10 2014 12:08


lubomt:
Tak to som nevedel, ze to niekto tak bastli . Predne 260/ks a zadne sa na C5 neoplatia robit


No ono pokud jsou jen zpuchřelý, tak to i celkem funguje. Já na tom jezdil skoro rok a asi bych jezdil dál, jenže v druhym jsem měl díru, a tu už medvědí hovno nezalepí. Takže jsem koupil dva nový.
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.6. 2007
Příspěvků: 889 | Témat: 23

13.10 2014 18:35


Zdar chlapi,nevíte náhodou čím to je:pravý předni měch se mi nevyfoukne na 1. polohu a cca o 3 cm výše než ostatní.Rozsvítí se kontrolka podvozku,zvedat auto jde,Kompresor* je ok.
Diky za rady
AK fanda
AK fanda


Registrace: 26.11. 2009
Příspěvků: 2529 | Témat: 43

13.10 2014 18:49


Někdo neudělal aretaci, když vrtal do podvozku? Případně přes VAG jde udělat základní nastavení, aby bylo auto rovně...
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 17.6. 2007
Příspěvků: 889 | Témat: 23

13.10 2014 19:24


Dik,zítra na to kouknu.Aretuji to vždy,ale jel jsem o víkendu 1000km plně naložený po naších skvělých cestách
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email