Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 411 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 411
Uživatelů: 0
Celkem: 411

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.6. 2014
Příspěvků: 818 | Témat: 18

30.07 2014 17:04


maik80:
pořid si tohle, na údržbu určitě né tak náročný jak a6,co se týče koroze pokud nebyla vyloženě napálená,tak se téměř nevyskytuje...a co se týče cestování taky se v tom nechá v pohodě jet na dovču...prostornější jak A4 B5....a ještě ti nějakej peníz zbude....časem něco našetříš a pak třeba pořídíš nějakou fešnou A6...a tuhle 80tku vždy prodáš a moc neproděláš..
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

z Itálie? nafťák z Itálie? ještě ani nepřihlášenej? po tom bude za ty peníze úplný hovno. Navíc se mi nějak nezdá, že by auto z devadesátek mělo 300km, prošoupanou podlahu a opotřebovanou kůži u šaltrpáky. Navíc 66kw na tak těžký auto je docela málo. Ideál je ten 2,5 TDI, ať už 85, nebo 103kw.

Cortez: Ideálně vem nějakou A6C4 okolo 50K a odlož si tu dvacku navíc na rozvody, náplně, eventuelně brzdový obložení a kotouče. Zůstane ti pak záloha cca 7,5K, kdyby bylo potřeba vyměnit něco dalšího.
nahoru

sponzor





30.07 2014 17:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 181 | Témat: 13

30.07 2014 17:46


auto i s poplatkem za 30 a něco tisíc a ty řešíš prošoupanou řadičku(mimochodem to neni kůže ale koženka a ty u 80tek byly prošoupaný už při 200tis)a jestli to má najeto 300 nebo 400 je vcelku fuk.....já osobně bych taky radši a6,ale jen jsem psal svůj názor....podle fotek vypadá slušně i když to má asi stříkaný dveře,neřikam,že realita může bejt jiná....a že by to byla nějaká brzdá provozu,to taky neni,řekl bych na stejné úrovni jak A6 85 kw
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.7. 2014
Příspěvků: 55 | Témat: 7

06.08 2014 16:07


Na audi 80 jsem se díval, ale nakonec jsem ji z výběru vyškrtl, a v podstatě mi zbývá malé dilema mezi Passatem a A6kou, dovoz z Německa. Podle videí na youtube jsou na tom rychlostně i zrychlením celkem podobně.. bohužel/bohudík patří oba dýzly do stejné pojistní třídy, takže jestli si vemu menší 1,9 nebo větší 2,5, tak náklady budou asi krom litru oleje navíc celkem podobný, stejně jako pneu..nebo ne?

A) pro Passat B5 AFN 66/81kW mluví: za stejnou cenu bude asi v lepším stavu; trochu nižší spotřeba; nižší nájezd; větší kufr; můj mechanik ho vlastní, takže servis vyřešen; pouze střední třída, takže bych čekal nižší náklady než A6

B) pro Audi A6 C4 2,5 tdi 85/103kW mluví: patrně větší kultivovanost a pohodlí; možná trochu charakternější motor?; motor by mohl být díky absenci váhy vzduchu apod. ještě blbuvzdornější než AFN; 6. stupeň; nemá choulostivou přední nápravu; nemá to auto každej

C) pro Passat B5 1,8T mluví: kultivovanost; rychlost; nižší pojistka; nižší váha motoru-menší zatížení nápravy; absence dýmu a smradu za autem (sám to nemám rád, když za takovýma kamnama musím jet:) ; nižší nájezd km... nevýhodou je prý větší náročnost motoru na servis a zacházení; vyšší spotřeba (dobrou půlku km najedu ve městě); riziko, že s tím někdo "závodil".. ale to je asi stejný jako u tdi..

Jsou ty "argumenty" sepsaný správně, nebo tam sou blbosti/něco podstatnýho chybí? A ještě, má každá A6 avant sklapovací zadní sedačky, nebo některý maj lavici napevno?

Díky za čas..
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1358 | Témat: 10

06.08 2014 16:28


Po Felicii, by byl logictejsi krok Octavia, pokud tak moc resis naklady na beznou udrzbu, povko apod.. To budes kupovat na pujcku?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 24.11. 2007
Příspěvků: 2075 | Témat: 19

06.08 2014 17:45


cortez: no ty podobný náklady nevim nevim... 5-válec 2.5TDi je sice na servis OK, ale 1.9TDi je stejně ještě o třídu jinde, pokud řešíš prachy, tak 1.9TDi 66kW je nepřekonatelná...

A pokud jde o auto v kterým bude tak je to skoro jedno, jestli passat nebo A4/A6, ale třeba taková A3/80 má 4x levnější díly
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.7. 2014
Příspěvků: 55 | Témat: 7

06.08 2014 20:44


Na půjčku určitě ne, mám na to cca 70. Problém je, že ne vlastním zaviněním mi vychází PovRuč na 8-10..pokud to napíšu na sebe. Pak prvotní servis, nahlášení, přinejhorším ekovýpalný a dovoz.. a jsem na těch 70ti. Nerad bych potom všechny další volný peníze dával na servis auta, ale zároveň potřebuju něco, do čeho se vejde 4-5 lidí třebas na delší cestu, což okta nesplňuje (krom toho je na každým rohu, má hroznou pověst, krade se a je předražená..). Ostatní alternativy sem postupně vyřadil, takže mi zbyly tyhle dvě auta. Jak to tak sleduju, tak nejlepší bude skutečně 1,9.. myslel sem, že ta 2,5 má výhodu většího objemu (čekal bych, že se míň namáhá) a že je to ještě konstrukčně starší diesel, takže postrádá některý pozdější kurvítka.. Zjevně ale bude ta 1,9 lepší volba, akorát všude se píše, že na těžkej passat je 66kW na rozumné ježdění nedostačující. Jaký v tom je vlastně rozdíl oproti 81kw, proč je spolehlivější, krom jiného turba?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1358 | Témat: 10

06.08 2014 21:59


Nevim, ktere kurvitka mas konkretne u toho 2.5TDI petivalce na mysli, ale myslim, ze strci jakykoliv 1.9 ctyrvalec do kapsy. Kazdopadne je to hodne blbuvzdor motor.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.7. 2014
Příspěvků: 55 | Témat: 7

06.08 2014 22:26


Možná sem to napsal blbě a hlavně zas románově.. Nejsem technik.

Z toho, co psal Trubus, jsem soudil, že 2,5 tdi je servisně ok, ale 1,9 bude ještě míň náročná. Zároveň se ale různě píše, že v tom pětiválci není např. váha vzduchu (to sem myslel jako kurvítko) a tím, že má větší objem, by mohl být míň vylágrovanej, protože má prostě víc síly a nemusí se tak namáhat. Dál sem ale četl o trochu složitějších rozvodech.. Objemově spadá do stejný kategorie jak 1,9 takže z hlediska povinnýho si nepomůžu, oleje se do něj o moc víc nenaleje a spotřeba by mohla být cca jen o litr větší. Tohle sou ale víceméně načtený nebo vyvozený údaje. Nevím ale, do jaké míry to je pravda.
nahoru

sponzor





06.08 2014 22:26


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.6. 2014
Příspěvků: 818 | Témat: 18

06.08 2014 22:57


právě ideálka je AAT 85kw. Oproti 103kw verzi a té vyšší je předimenzovanej na ten výkon. Servis mluví sám o sobě - vystudovaný IT, dělám marketing, ale stejně jsem schopnej si na tom motoru opravit všechno a sám se standartní sadou nářadí.

Spotřebu mám dálky 5.3 (od plné do plné), město 7.9 (stejný systém měření).

Za mě určitě A6 C4 Avant AAT 85kw
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1358 | Témat: 10

06.08 2014 23:11


amen.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.7. 2014
Příspěvků: 55 | Témat: 7

15.08 2014 10:47


Co si myslíte o tomhle?

http://auto.bazos.cz/inzerat/37611512/Prodam-Audi-A6-25Tdi-Quattro-Avant.php

Akorát o interiéru ani zmínka, boky předku omlácený (to bych ale přežil), o podvozku mimo brzdy taky ani zmínka.
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 12.11. 2008
Příspěvků: 5271 | Témat: 68

15.08 2014 10:56


Z tych fotiek tazko povedat, akurat ze je cidlo vonkajsej teploty v prdeli
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.7. 2014
Příspěvků: 55 | Témat: 7

15.08 2014 11:00


Jo, těch 0,5 stupňů mě taky překvapilo
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1358 | Témat: 10

15.08 2014 13:01


cortez: Fotky zpravidla zkreslujou k lepšímu. Postovat tady ty odkazy můžeš donekonečna..
Zajeď se někam podívat, nejlíp s někým, kdo rozezná past od auta ve slušném stavu.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.6. 2014
Příspěvků: 818 | Témat: 18

15.08 2014 15:26


cortez:
Co si myslíte o tomhle?

Vypadá v pohodě. 250K km je u auta z 97" trochu malé číslo, ale to se dá zjistit na stk třeba. Na Praze je výhoda vzít to k/vzít s sebou Saťase nebo Vlastu a oni se na to kouknout jestli to má cenu nebo ne.

Za mě ale převážně jo, na první pohled dobrej kousek
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.12. 2007
Příspěvků: 181 | Témat: 13

15.08 2014 16:51


přeposílám ti jeden inzerát od vedle z audiclubu,ale koukam,že už je to starší...ale třeba ještě aktuální
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

sponzor





15.08 2014 16:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

15.08 2014 22:56


SwitchCZ:
250K km je u auta z 97" trochu malé číslo

...to jsou zas světonázory, mám 262tis a 96tku

a na STK ti řeknou kulový, nevedou se žádný ucelený statistiky, každej tam píše co se mu zlíbí a nic se křížově nekontroluje.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.6. 2014
Příspěvků: 818 | Témat: 18

16.08 2014 0:34


Kriznik:
...to jsou zas světonázory

myslel jsem tím, že by mohla být v dobrém stavu, né že je to stočený. Taky mám doma jednu 96 s 400K a druhou 97 s 190K
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.7. 2014
Příspěvků: 55 | Témat: 7

28.08 2014 22:07


Tak je doma šestky od The Seconda odsud. Zkontrolovaná Vlastou, v podstatě na tom autě nenašel nic špatnýho, spíš ho skoro přemlouvali, proč to prodává tak levno.

Za sebe říkám, že z pohledu uživatele je to auto naprosto super záležitost.. uvolněnost jízdy, serepetičky v kabině, zvuk pětiválce.. nejlepší dárek, kterej sem si sám sobě mohl k narozkám nadělit
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

28.08 2014 22:24


cortez: ja takto poridil volvo v70, s 2.5tdi 103kw.
Odjel jsem na nem 500km, ale fajn auto
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.7. 2014
Příspěvků: 55 | Témat: 7

28.08 2014 22:51


tomko222: nebylo to náhodou z volvoklubu? Nebo ta Znojemská z bazoše? Silně jsem na VK pošilhával po takovým tmavě modrým, prodával slovák pracující v německu kousek od hranic, cena byla nakonec nějak pod 2000 eur, ale někdo to rezervoval, a asi s tím už i odjel.
Dneska sem viděl 850ku, ale je fakt, že ta A6 se mi líbí víc, ač má menší kufr. Auto to ale bude i tak super, si myslím..
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

29.08 2014 8:36


tomko222: znojemska. A je fajn.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.6. 2014
Příspěvků: 818 | Témat: 18

30.08 2014 13:32


cortez:
Tak je doma šestka...

gratulace! takže ve středu už na svém?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.7. 2014
Příspěvků: 55 | Témat: 7

01.09 2014 8:49


SwitchCZ: pokud to bude (zatím to srazový vlákno zas trochu usnulo), tak bych si i zastavil:)
nahoru

sponzor





01.09 2014 8:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.7. 2014
Příspěvků: 55 | Témat: 7

28.11 2014 23:34


Ahoj,
já už sice vysněnou A6 C4 sehnal, ale měl ji dva týdny půjčenou bratr a nějak mi ji nechtěl vrátit Vybírá tedy auto pro sebe, jeho představa byla A4 B5 po faceliftu, ale chtěl by optimálně blbuvzdorný auto s jednoduchým motorem, takže se mu docela zamlouval 1,8 20V bez turba.. různě se psalo, že oproti ochcávce ten motor v tomto autě docela funguje.. Sám osobně bych sice šel asi spíš do AFN nebo 66kW tdi, ale prosil bych o názor, na jakej typ audi by se mohl zaměřit. Limit na koupi je cca 50 až 60 na samotné auto, limit komplet je tak 60-80 tis, dle nabídky.. Koukal jsem i na 80ky, to bych bral já nejradši, ale prý to je s ND už dost špatný?

Jinak A6 C4 mu přijde už docela velká a hlavně ho nebavilo to, že to je na kratší cesty zbytečnej koráb, zahřívání a chlazení turba apod.. ale teď jsem narazil (opět) na bazoši na tohle, což mi přijde jako dost slušný http://auto.bazos.cz/inzerat/41731520/Audi-A6-C4-A [zkrácená url] Neznáte náhodou někdo to auto? Na kufru je AK nálepka, ale tady jsem to nenašel. Poznáte něco z těch fotek?

Díky předem za názory - na co se zaměřit, a co si myslíte o té A6 z odkazu.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

29.11 2014 20:21


cortez:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
Naposledy upravil rocky33 dne 30.11 2014 19:32, celkově upraveno 1 krát. (61% původního příspěvku)
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

29.11 2014 22:49


Rocky: Jo to budeš..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2014
Příspěvků: 219 | Témat: 16

30.11 2014 8:50


MION (10.07 2014 15:32) orig :
V tejto cene je tazko radit, ak nevadi mensi luxus, tak passat, pokial audina, tak jedine C4, co sa tyka C5, tak je sice super auto za super cenu, ale pri troche smoly sa ti bude kazit jedna vec za druhou, a vsetko su to kriticke a drahe komponenty, takze tuto moznost by som odporucal uplne vylucit...ale pointa je v tom, ze od stareho auta sa neda cakat zazrak, aj tie najkvalitnejsie uz po tolkych rokoch nebudu spolahlive...ja osobne by som opat kupil Fiat marea combi 2.4TD HLX, tiez 5valec, super motor, dobra vybava, priestranne auto, spolahlive ako ziadne ine co som mal, jediny problem je ten, ze sa uz neda zohnat...tak som sa po dlhych rokoch vratil opat k audine, tipni akej Viem si porobit prakticky vsetko sam, dokonca aj cerpadlo, ale uz mi lezie poriadne na nervy...prilis stare a komplikovane auto s privela poruchovymi suciastkami...ale zase za dobru cenu super vozenie a vybava, o trochu lepsia ako marea...tak vyberaj


Jestli mohu ještě komentovat starší příspěvek, tak bych rád napsal, že zmíněný Fiat Marea Weekend není vůbec špatné auto, je opravdu levné. Jenže jak kolega psal, už jich moc není, tedy je, ale těch hodně dojebaných, bohužel. A ty lepší si majitelé bohužel cení, asi jako já. Zrovna toho Fiata mám ve 2.4JTD a naprosto bez problémů auto a investic. Spotřeba je kolem sedmi litrů, jede stále, nesere se to, uplně špička za ty prachy. Už jsem ji jednou měl na inzerci, právě za tu vyšší cenu a to 45 tisíc, protože je top a v plné výbavě. Nikdo nechtěl a proto zustává doma a stále slouží a sloužit bude.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 9.7. 2014
Příspěvků: 55 | Témat: 7

01.12 2014 11:19


(Změna názvu na teď už příhodnější.)

Českokrumlovskou nabídku od Cjvacy jsme po dohledání podrobností vypustili, Rockyho nabídka pravděpodobně taky padla, takže hledáme dál.

V podstatě z Audi přichází v úvahu A6 C4 diesel, A4 B5 1,9Tdi anebo zkusit ten benzin 1,8 20v (potenciálně s turbem, ale to by si moc nepomohl, pokud chtěl co nejjednodušší motor).

Díky za tip na fiat, ale Marea asi fakt ne:) To už spíš je možný zkusit zauvažovat nad Lancia Lybra 1,9jtd, když už jít do Itálie.. sice design mi nesedí, zvlášť zezadu je to auto dle mě skoro hnusný, ale reference má dost slušný zase..

Favoritem, když by se dala sehnat, je ta A4 B5. Na denní ježdění by to nebylo, spíš výlety nebo delší cesty..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 26.4. 2014
Příspěvků: 2586 | Témat: 73

01.12 2014 17:14


cortez> 1,8 20V ... no neni to lenoch ale zase ani strela. Aby to svihalo chce ho to tocit, max kroutak ma az u 3950rpm. Verze motoru s promenlivou delkou sani ma uz trosku lepsi prubeh kroutaku a nize posazeny jeho strop. Zadny "vocpodu" jako u TDi se tam proste nekona. Navic benzin neni levny a dalky to papa 8-9l, mesto 10-12l. Jeho silnejsi verze 1,8T tam je na tom ten pomer vykon/spotreba o dost lepe. Ale to asi vis. Neni problem jezdit na LPG. U atmosfericke verze je to v pohode, turbo verze jde taky, ale musi to delat nekdo kdo tomu opravdu rozumi.

U atmosferickeho benzinu odpada strach o turbo, o vstrikovaci cerpadlo, o vstrikovace a tak (pokud se nejedna o GDI nebo FSI ze...)
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email