Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 532 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 529
Uživatelů: 3
Celkem: 532

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2012
Příspěvků: 441 | Témat: 29

18.08 2014 23:06


Ahoj,
právě jsem prodal auto a koukám po něčem dalším (záměrně nepíšu novějším).
Tady jsou nějaké inzeráty, netroufnu si je ani seřadit od nejhoršího po nejlepší, s tím mi třeba pomůžete:
1) http://autosoft.cz/soubory_autosoft/detail.php?id= [zkrácená url]

2) http://auto.bazos.cz/inzerat/37240681/Audi-A6-TDI-132-KW-MODEL-2001.php

3) http://auto.bazos.cz/inzerat/37787054/Audi-A6-28-quattro.php

4) http://auto.bazos.cz/inzerat/37861060/AUDI-A8-QUATTRO-42-V8-EKO-ZAPLACEN--VIDEO.php

5) http://www.sauto.cz/osobni/detail/audi/a6/15943373

6) http://auto.bazos.cz/inzerat/38055058/Audi-A6-25tdi.php

A pak ještě možná C4, ty jsou pěkný tady na klubu:

7) http://audiklub.cz/forum/tema/294328-a6-c4-2-6-quattro-avant

8 ) http://audiklub.cz/forum/tema/289815-audi-s6-c4-avant-4-2-v8-213-kw

Ano, smějeme se, je mi to jasný. Jsem prostě tvrdohlavej koukám se po těchto autech ikdyž mi každej okolo říká že 2.5 TDI je vražda, 4.2i je vražda, A8 je vražda a vůbec... všechno co není Fabia HTP je nesmysl

Nemusíte mi psát že 2.5 TDI sežere hodně banánů, ani že V8 má fakt velkou spotřebu a na servis je dobrý vzít si rovnou úvěr - tohle všechno mám načtený a naposlouchaný.

Zajímaly by mě spíš subjektiví názory, postřehy. Např rozdíl mezi face a předface u D2? Složitější elektrika a hezčí předek, to je všechno co vím.

Do těch benzínů bych nainstaloval plyn. Asi tím někoho zklamu, ale za tím si na 90% stojím, můj názor je buďto TDI vyservisovat od spodu nebo do benzíňáku narvat plyn... obojí by mohlo stát cca stejně.

A nakonec: ne náhodou jsou to všechno automaty, je to moje v podstatě jediná podmínka.
Naposledy upravil kremex dne 19.08 2014 6:54, celkově upraveno 1 krát. (2% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





18.08 2014 23:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

18.08 2014 23:13


Teď už nezbývá nic jiného, než ti zase vyvracet to, co ti říká každej okolo
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

19.08 2014 7:13


kremex: Z toho, co jsi poslal, se mi nejvíc pozdává ta A6 2.8 Quattro.

A pak když už bych to měl seřadit, tak bych řešil tu A6 4.2, tak tu 2.5TDi s bledým interierem, pak až když už by nezbyla jiná možnosť ta 2.5TDi s tím nelakovaným nárazníkem, kde se už majitel chlubí, jak tomu dával na prdel... A té A8 bych se osobně vyhnul, byť na foto vypadá velmi pěkně.

Tolik za mně.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2012
Příspěvků: 441 | Témat: 29

19.08 2014 8:32


Michal.K: Děkuji za názor!
Ta 2.8 mi taky přijde jako nejlepší volba, ale na fotkách vypadá trošku jako zebra - každej díl jinou barvou Nebýt toho tak už jsem se na ni jel podívat...

EDIT: na těchto fotkách to jde vidět ještě o něco líp
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

19.08 2014 9:33


kremex: Hele, to sice na té jedné fotce vypadá, ale to nemusí nic znamenat, to může být čistě jen díky tmavšímu pozadí... netvrdím, že není, ale z fotek bych to tvrdit nemohl.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2012
Příspěvků: 441 | Témat: 29

19.08 2014 14:51


Michal.K: OK, pozjišťuju si, jak to s ní je.

Ale mezitím už jsem asi našel favorita:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 9.8. 2011
Příspěvků: 635 | Témat: 20

19.08 2014 15:14


kremex:
Michal.K: OK, pozjišťuju si, jak to s ní je.

Ale mezitím už jsem asi našel favorita:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


plyn na 12 let starém autě? :-/ přijde mi bouraná na levou stranu, ve předu i vzadu ...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.6. 2008
Příspěvků: 185 | Témat: 6

19.08 2014 15:28


kremex: Nešlo si nevšimnout, že máš ve "výběru" i moje auto.
Napiš mi tvůj email do SZ, rád ti pošlu bližší popis jak to s autem všechno je a i víc fotek
nahoru

sponzor





19.08 2014 15:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

19.08 2014 17:16


Na C5 3.0 nevypada marne no.
Ale byt tebou, tak vazne mrknu na tu Petanovu S6 C4

Koukam, ze do ni i nainvestoval celkem slusne.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2012
Příspěvků: 441 | Témat: 29

20.08 2014 23:07


Tak jsem se asi rozhodl pro A6 s motorem V6 benzín, konkrétně 2.8 nebo 3.0.
Bohužel tady je výběr poměrně malý...
A6 3.0 Quattro 2002
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Náhled, klikni pro zvětšení.


A6 2.8 Quattro 1998 - líbí se mi výbavou ale není to facelift a z fotek vypadá každej díl jinou barvou
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

Náhled, klikni pro zvětšení.


A6 3.0 LPG Quattro 2002 - už má plyn, což je trochu výhoda a trochu nevyýhoda
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

21.08 2014 5:55


kremex: U te posledni bych videl jako problem ten svetlej interier-to je hnuj.
Zjisti si, jak je to s tim trilitrem-root vzdycky tvrdil, ze to neni jen prevrtana 2.8, ale uplne jinej motor, kterej malokdo zna, moc jich nebylo. 2.8ka podle me mela o dost hezci zvukovej projev. A s tim tiptronicem to nepojede. Sam jsem se v rootove vezl. Na Dcko byl problem predjet Liazku funici do kopce.
Jen zvaz jestli nechces rovnou 4.2
Aby si nedopadl jako ja-2.8ka dobry, ale mas 192 koni a jezdis za 13. 4.2 ma proste lepsi zvuk, o cca 100 koni a 100 N.m navrch a jezdi za 15,5 Tech 2,5 litru za to stoji.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 10.12. 2009
Příspěvků: 5526 | Témat: 145

21.08 2014 8:17


bicek: Že Liazku... Ty si zahráváš, až si to root přečte, tak Tě umlátí švýcarskou čokoládou

Ale je to sice už delší doba, ale s A6 2.8 Quattro a tiptronic jsem něco málo najezdil, a nevím, já jsi vzpomínám, že to jelo pěkně. A naopak, že ten automat tomu motoru uměl pěkně naložit do otáček a že pak to jelo dost slušně...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 18.3. 2008
Příspěvků: 5245 | Témat: 36

21.08 2014 8:46


Michal.K: Neumlati.To je pravda, sam sem mu rikal, ze se tomu nejak nechce, ze s 2.8 v manualu bych byl davno v prachu. Do otacek to muzes poslat i s manualem
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 23.2. 2009
Příspěvků: 3756 | Témat: 29

21.08 2014 9:21


Michal.K: Ja ji mel pet let. Jako liazku do kopce to zas jo, ale ze by to bylo naky hura to teda neni. Ted jsem ji vez tatovi do na servis a trpel jsem...

Taky doporucim koukat po 4.2, kor kdyz do toho chces plyn, tam uz te pak nakej litrik navic zajimat nemusi a muzika je to za ty prachy uplne jina...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2010
Příspěvků: 290 | Témat: 7

21.08 2014 9:51


Ahoj, V6 3.0 benzín je super motor,mel jsem ji v A4. Ani nechce plyn,nic to nezere. Ve svycarsku je techto aut mraky, nevim proc se po takovych autech dives tady,kde skoro cela republika klepe s dyzlama.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.3. 2012
Příspěvků: 441 | Témat: 29

21.08 2014 10:08


Hm hm, to mi říkejte... měl jsem to auto se 110kW a je pravda že to tolik nejelo, tak jako že by to těch 32, resp. 52kW navíc nepopohnalo?
Navíc ta V8 už je jiný auto - blastníky, brzdy a na servis to určitě nebude srovnatelný s V6...

Další věc je, že jsem jich našel k prodeji celkem 4 kousky (vynechal jsem jednu s modrým interierem, to je podle mě větší hnůj než béžovej)
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému

audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Tuner2008: vždycky jsem si myslel že pro auto do 100 000,- se nevyplatí jezdit za hranice.. myslíš, že to není pravda?
nahoru

sponzor





21.08 2014 10:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 12.6. 2010
Příspěvků: 290 | Témat: 7

21.08 2014 10:18


Tak treba ja jsem koupil A4 B6 3.0 quattro za necelich 50 000,-. A to uz je dva roky co jsem ji kupoval.Vymenil jsou dvouhmotu a spojku a super auto. Navic zachovale jak prase. Takto vypadala ve vnitr po 300 000km. Ale ten motor fakt slape jak narazis na servisovany kus.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email