Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 375 lidí (7 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 368
Uživatelů: 7
Celkem: 375

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 7 | Témat: 3

11.10 2008 13:16


Hoj, chtěl jsem se zeptat jestli někdo nevíte co znamená, když mi svítí mezi budíkama na tom displeji obrázek s olejničkou a pípá to. Ale nesvítí tam kontrolka service oil. Před necelým měsícem jsem měl auto na rozvodech nemůže to být tím?. Mám audi a6 r.v 2002 2.5 TDI*... Děkuji
nahoru

sponzor





11.10 2008 13:16


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Anonymní





11.10 2008 14:18


exaktne receno to znamena, budiky na zaklade signalu od cidla tlaku oleje si mysli, ze je nedostatecny tlak oleje v mazaci soustave.

tzn prakticky ze:

a - budiky nemaji zadny signal ... nekde preruseny drat
b - maji signal, ale falesny ... vadne cidlo tlaku oleje
c - maji signal a spravny ... je nizky tlak oleje

a1 - skontroluj u turba je konektor na cidle tlaku

c1 - malo oleje
c2 - spatny olej
c3 - vadne olejove cerpadlo nebo nekde ucpane, napr. saci kos, mazaci kanalky

mas na olejove vane TOG ciddlo?
co s tim kdyz vizualne na nic neprijdes?

asi si musis ujasnit kdy to presne pipa, jestli nekdy, kdy nebo hned

nechat zmerit tlak oleje
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 8905 | Témat: 74

11.10 2008 18:31


FrantaCech:
exaktne receno to znamena, budiky na zaklade signalu od cidla tlaku oleje si mysli, ze je nedostatecny tlak oleje v mazaci soustave.

tzn prakticky ze:

a - budiky nemaji zadny signal ... nekde preruseny drat
b - maji signal, ale falesny ... vadne cidlo tlaku oleje
c - maji signal a spravny ... je nizky tlak oleje

a1 - skontroluj u turba je konektor na cidle tlaku

c1 - malo oleje
c2 - spatny olej
c3 - vadne olejove cerpadlo nebo nekde ucpane, napr. saci kos, mazaci kanalky

mas na olejove vane TOG ciddlo?
co s tim kdyz vizualne na nic neprijdes?

asi si musis ujasnit kdy to presne pipa, jestli nekdy, kdy nebo hned

nechat zmerit tlak oleje



Páni rýchlo,stručne a obsažne tak to má byť
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 9.12. 2007
Příspěvků: 6160 | Témat: 65

11.10 2008 19:20


Jakou má barvu ta kontrolka?
Kontroloval jsi stav oleje?
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 7 | Témat: 3

12.10 2008 14:48


Rob:
Jakou má barvu ta kontrolka?
Kontroloval jsi stav oleje?

KOntrolka svítí červeně. A olej jsem nekontroloval ještě, lae já jsem se v návodu dočetl, že ta kontrolka znamená, že tlak oleje je příliš nízký.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.10. 2008
Příspěvků: 10 | Témat: 3

04.12 2008 12:05


Dlavka:

KOntrolka svítí červeně. A olej jsem nekontroloval ještě, lae já jsem se v návodu dočetl, že ta kontrolka znamená, že tlak oleje je příliš nízký.


zkus se podívat na čidlo co je na motoru ze zadu na straně řidiče.měl by to být černý kabel se plastovým krytím na koncovce.taky jsem měl takový problém a nakonec jsem našel volný kabel (přesněji vypadlí). zkus se tam podívat a uvidíš.zatím
nahoru

AK junior
AK junior


Registrace: 7.10. 2008
Příspěvků: 1043 | Témat: 19

04.12 2008 12:17


Mně na 80 to dělalo, když jsem motor vytočil nad 2000ot./min.... tak mi to řvalo, že to chce olej, ale do 2000ot./min. se kontrolka vůbec neozvala...jsem ho tam nalil o litr a půl navíc a furt to samé...tak jsem se podíval na drátky a jeden byl odpadlý...urval se od konektoru...nacvakl jsem nový konektor..vypustil 1,5 litrů oleje a pohoda...ale A6 tak to může být jiný problém..ať to je ta nejednodušší verze;-)..hodně zdaru při opravě
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.10. 2008
Příspěvků: 10 | Témat: 3

04.12 2008 13:24


Dlavka:
Hoj, chtěl jsem se zeptat jestli někdo nevíte co znamená, když mi svítí mezi budíkama na tom displeji obrázek s olejničkou a pípá to. Ale nesvítí tam kontrolka service oil. Před necelým měsícem jsem měl auto na rozvodech nemůže to být tím?. Mám audi a6 r.v 2002 2.5 TDI*... Děkuji


zkus se podívat na čidlo co je na motoru ze zadu na straně řidiče.měl by to být černý kabel se plastovým krytím na koncovce.taky jsem měl takový problém a nakonec jsem našel volný kabel (přesněji vypadlí). zkus se tam podívat a uvidíš.zatím
nahoru

sponzor





04.12 2008 13:24


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 251 | Témat: 8

13.12 2008 22:21


K tomu bodu ze kontrolka na budiku blika kdyz budiky nemaj vubec zadnej signal .tzn vada na dratu . oni si to pri startu sami osahaj a upozornej ?? a p po nejaky dobe znova a znova . ALE JSOU TO CHYTRY BUDIKY CO ??? MATE NA TO NAZOR ?? Neni to jen prima vazba cidlo kontrolka a hotovo . Je mezitimnejakej nejenom negovaci mozek . v tech budikach . ??
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 40 | Témat: 2

13.12 2008 22:48


myslím,že už nic víc nevymyslíte,odpověď frantyčecha je vyčerpávající...to ostatní je už jen omýlání už řečeného
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 251 | Témat: 8

18.12 2008 0:25


neni to s tim olejem tak jednoduchy jedna dva tri a hotovo . ja mam vymeneny novy cidlo . prozvonenej drat az do budiku . zmerenej tlak oleje v motoru . A furt to blbne pipa a otravuje minidot . jezdim s tim mesice takzee asi maze . budiky mam dvoje , pipaj oboje , LEZe mi to na nervy .
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.6. 2008
Příspěvků: 109 | Témat: 15

18.12 2008 0:32


mickey:
jezdim s tim mesice takzee asi maze .


jj asi maže
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 22.6. 2008
Příspěvků: 109 | Témat: 15

18.12 2008 0:37


A ještě k tomu tlaku, netlačí to prostě míň než by mělo? Mě to dělalo uplně to samí, furt jsem to řešil a taky jsem jezdil a furt mazalo. Ale prostě ne tak jak mělo, a pak jsem se naštval zhodil vanu a bylo to jasný... Na čerpadle byly vyšroubovaný dva šrouby, který přemosťujou správnou cestu oleje do správných cest. Nedokážu si vysvětlit jak se mohly vůbec povolit-připadlo mi to jakoby to udělal naschvál nějakej mechanik pro původního majitele, musel je povolit, aby měl kšeft až se to zadře. Naštěstí já (coby další majitel) jsem to zavčas odhalil.

Oprava vyšla na 0korun za 2h. práce.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.10. 2008
Příspěvků: 251 | Témat: 8

18.12 2008 0:51


ja tam na bloku mam sedy cidlo ktery je pri nenastartovanym motoru rozpojeny . Jak nastartujes olej natlaci a cidlo sepne . neni nic jednodusiho nez vzit z baterky plus pripojit zarovicku na to cidlo a nastartovat . zarovicka se mi rosviti , ani po ohrati nezacne poblikavat nebo tak neco . Motor zkratka maze normalne . Ja myslim ze bych to i slysel na samostelech ze by byl hlucnejsi . Mne to prede jak kocicka . Jen ta priblbla vyveva nekdy zacvaka .
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.6. 2008
Příspěvků: 253 | Témat: 1

18.12 2008 9:00


mickey:
K tomu bodu ze kontrolka na budiku blika kdyz budiky nemaj vubec zadnej signal .tzn vada na dratu . oni si to pri startu sami osahaj a upozornej ?? a p po nejaky dobe znova a znova . ALE JSOU TO CHYTRY BUDIKY CO ??? MATE NA TO NAZOR ?? Neni to jen prima vazba cidlo kontrolka a hotovo . Je mezitimnejakej nejenom negovaci mozek . v tech budikach . ??

Ano je to ako píšeš pri všetkých nových audi je systém nastavený tak že konrolka alebo Maxidot* sa ti rozsvieti len vtedy ked motor prekročí 1500 ot.Snímač na tlak je jednoduchý spínač bud zopne alebo rozopne kostru teraz presne neviem ,ale kombi ho začne kontrolovat až od vyšších ot.preto je aj snímač nastavený na zopnutie pri vyššom tlaku okolo 1,5 BAR a viac záleží podla typu motora ale pri týchto ot.má motor ktorý je v poriadku o dost vyšší tlak ,ked nie tak pípa a bliká červená kontrolka (konvička) oleja.čiže na volnobeh po naštartovaní blikat ani pískat nebude lebo ho do spomínaných ot. nevie skontrolovať.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 3.6. 2009
Příspěvků: 14 | Témat: 5

20.05 2010 0:19


ahoj lidi mam nějáký podobný problém mam A6 automat r.v.02 a z ničeho nic se mi rozblikala kontrolka oleje, jsem z toho na prášky...ale oleje v motoru mam dost...nemůže to být něco s převodovkou a olejem???

dik moc za radu..
nahoru

sponzor





20.05 2010 0:19


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 5.11. 2007
Příspěvků: 4093 | Témat: 55

01.07 2011 19:18


Citace:
Franta:
c3 - vadne olejove cerpadlo nebo nekde ucpane, napr. saci kos, mazaci kanalky ,


myslim ze s timto by mohlo byt spojena take zavada: Vadne lozisko klikove hridele.

tento problem ja ted resim a muj kamos mechos poukazoval na to lozisko....
_________________________________________________
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.3. 2008
Příspěvků: 3707 | Témat: 54

03.07 2011 20:38


mickey: Zkontroluj si i druhé čidlo.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.8. 2014
Příspěvků: 48 | Témat: 4

07.08 2014 19:00


mám podobný problém s kontrolkou oleje. Včera se měnil olej, a od toho okamžiku při prudkém zrychlení, kdy motor atakuje 3500 až 4000 otáček se na maxidotu rozbliká kontrolka (olejnička) a začne to pípat. Dělá to zatím jen při té prudké akceleraci. Olej se dal Total Quartz INEO Long Life 5W-30, není ten olej pro motor 2.5TDI 132Kw špatný? řidký či tak něco?
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email