Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je sobota, 20 dubna 2024
Celkem je zde 450 lidí (0 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 450
Uživatelů: 0
Celkem: 450

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.1. 2013
Příspěvků: 41 | Témat: 3

25.07 2014 22:21


Ahoj, Mám Audi A6 C4 2,5 TDI* quattro*. rv.1996
Při rychlejší jízdě cca 130 km/h a víc se mi rozklepe neuvěřitelným způsobem celé auto. Je to jak zemětřesení a je to dost brutální.
Po posledním "otřesu" mi přestala fungovat Klimatizace* a teploměr na palubovce...
Edit: tady je video, je to tam teda víc slyšet než vidět, ale t.kali dosvědčí, že je to fakt nářez.


Přímý odkaz na youtube video


Ale zpět k problému. Dělá to jen v levotočivé zatáčce a rozhodně né pokaždé. Někdy se při 20 km cestě nestane nic? jindy to udělá i vícekrát. Přestane to jen při přibrždění, puštění plynu, vyřazení ani sešlápnutí spojky nepomůže.

Nevím jestli to s tím souvisí, ale začalo to až po servise, při kterém se dělalo následující: výměna obou ramínek přední nápravy, výměna manžety na pravé přední poloose, výměna obou čepů řízení a geometrie. Všechny díly zkontrolovány a vše vypadá naprosto v pořádku, nikde není žádná vůle. Zkontrolováno ještě uložení středového kardanu a to je taky dobrý. Kola jsou všechny dotažený a poloosy taky.

Další čeho jsem si všiml (nevím jestli je to následek, nebo to souvisí s příčinou) je, že při rozjíždění - do kopce je to markantnější, začne cukat celé auto (ne motor) je to cítit i v řadící páce. Jsou to takové pravidelné rány - nevím jestli se zrychlujou s rychlostí auta/otáček. Každopádně to se vzrůstající rychlostí přestane.

Co vím, že je vadný, je horní uložení předního (nejspíš levého) tlumiče.
Tak co to může být?
Naposledy upravil Fefi dne 25.07 2014 22:46, celkově upraveno 2 krát. (6% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





25.07 2014 22:21


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11016 | Témat: 89

25.07 2014 22:29


Ja bych tipl Kardan*. Ale je to jenom tip
nahoru

Iron throner


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 22140 | Témat: 587

25.07 2014 23:33


Odpovedel sis posledni vetickou.
Je to horni ulozeni. Menil jsem je uz davno obe a projevivalo se to presne takhle a zhruba v podobne rychlosti.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.11. 2006
Příspěvků: 455 | Témat: 17

26.07 2014 6:40


Jo jo bude to nějaké uložení taky se mi to dělo, uložení kardanu se rozklepe jen když mu dáš čouda
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.1. 2013
Příspěvků: 41 | Témat: 3

26.07 2014 8:23


Tak díky, doufám že to bude ono. Vyměním a dám vědět.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 8.1. 2008
Příspěvků: 72 | Témat: 16

08.08 2014 16:03


mne to robilo to iste pri cca 120kmh len v zakrute. a mal som vydrbane spodne rameno ten cap bol uplne vybity ktore ide na
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2008
Příspěvků: 315 | Témat: 16

11.08 2014 23:54


Co dvouhmota? Jinak u me tohle delal cep a odskakany gumy...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.10. 2011
Příspěvků: 113 | Témat: 12

13.08 2014 14:08


Před tím to nedělalo a ted až po servise....horní uložení to asi ne to mlátí na hrbech..Blbe slozeny predek,nekde jsi něco nechal volne,spatně jsi to sestrojil...Pak je to takova obecna zavada jako uložení kardanky,to bys ale pocítil už předtím..Neděje se to znicehonic a vneposlední řadě poloosy,ale to zjistíš při plném rejdu o 360.Ja menil minule zadní a k tomu příčna ramena.Bohužel po dvaceti tisicich jsou opět v hajzlu..
nahoru

sponzor





13.08 2014 14:08


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.1. 2013
Příspěvků: 41 | Témat: 3

14.08 2014 20:42


Tak je to vyřešeno. Nechal jsem vyměnit obě horní uložení.
Klepání, které to doprovázelo to na první pokus nevyřešilo, tak se zkusilo dotáhnout všechno na přední nápravě. Nic sice povolený nebylo, ale klepání přestalo, tak nevim.
Po tom jsem udělal dlouhou testovací jízdu a všechno skřípání, klepání i zemětřesení přestalo.
Vyřešení dotazu:
Každopádně to uložení bylo stejnak špatný a problém je vyřešen, takže jsem spokojen. Jen teda nevim co přesně to bylo...

Díky všem za pomoc

PS:
tomasxPO:
mne to robilo to iste pri cca 120kmh len v zakrute. a mal som vydrbane spodne rameno ten cap bol uplne vybity ktore ide na

ramínka jsou obě nový, takže u mě to nebylo toto...

s0uky:
Co dvouhmota? Jinak u me tohle delal cep a odskakany gumy...

Dvouhmota to naštěstí nebyla, to by se asi projevovalo i jinak než v levotočivý zatáčce při velké rychlosti.

danyk:
Před tím to nedělalo a ted až po servise....horní uložení to asi ne to mlátí na hrbech..Blbe slozeny predek,nekde jsi něco nechal volne,spatně jsi to sestrojil...Pak je to takova obecna zavada jako uložení kardanky,to bys ale pocítil už předtím..Neděje se to znicehonic a vneposlední řadě poloosy,ale to zjistíš při plném rejdu o 360.Ja menil minule zadní a k tomu příčna ramena.Bohužel po dvaceti tisicich jsou opět v hajzlu..

Ano, bylo to až po servise. Každopádně teď už to nedělá, tak to možná byla kombinace obou řešení problémů: výměna uložení tlumičů i kontrola dotažení šroubů.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.10. 2011
Příspěvků: 113 | Témat: 12

29.10 2014 22:29


................to same mi udelalo při asi stodedmdesati a v peti lidech cestou do práce na dalnici...Byl jsem z toho unesen...........
Vecer po praci jsem si to dal doma na hever,,,, zkoumal asi hodinu a prisel na to, ze tlumic praveho predniho kola je v hajzlu,(Vlhky)...Neustal tu rychlost a pricne nerovnosti nestihal srovnat....Vysledek????Brutalni nastup vibraci,kdy po snizeni rychlosti ustály...tak nějak...............
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.5. 2011
Příspěvků: 1260 | Témat: 24

29.10 2014 22:42


danyk: 170 s plnym autem hmm borec.Sorry za OT
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email