Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 19 dubna 2024
Celkem je zde 468 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MattyK99
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 413
Online návštěvníků
Návštěvníků: 464
Uživatelů: 4
Celkem: 468

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

24.07 2014 22:45


Tak od dnesniho dne disponuji i sadou vytahovaku na origo radia, kdyby nahodou nekdo potreboval pomoct radio vyndat
nahoru

sponzor





24.07 2014 22:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

25.07 2014 20:30


ja mam kusok OT otazku. chcel by som riesit hudbu v mojom S-ku, platforma je ta ista ako A3. Radio mam Audi symphony a prave to by som chcel nechat povodne. Repro v zadnych tapecoch by som nechal tam kde su, len by som ich odpojil. Do dreveneho plata by som chcel ostadit Alpine SPR-69 - 6x9" a do prednych dveri osadit sadu komponentov Alpine SPR-50C a pripojit ich cez niektory zosik od Alpine.

moja otazka.

Dasa to spravit tak, aby som nemusel menit radio? Diky za odpovede..
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

26.07 2014 0:20


Tak udelat se toho da dost, muzes si bud udelat z vystupu origo radia na zadni repro line-out a nebo vyuzijes predni repraky a DAS* to na hi-input zesilovace (POZOR musi to zesilovac umet!).

Jinak ja osobne bych se na repro v platu vyprdnul. Akorat ti to zpolsti zvuk.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

30.07 2014 20:47


Dali mi dobru ponuku na tento zosik Alpine PMX-F640. Lenze sa neviem dopatrat ci ten hi-input ma alebo nie...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

30.07 2014 21:09


Soude dle fotky:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
bych rekl, ze nejspis ma.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

31.07 2014 4:57


No dobre.. A este mi porad.. Najlepsie podla teba bude kupit 13 cm komponenty dopredu a 16,5 koaxialy do zadu a fuknut ich cez zosik, kazdy reprak vlastny kanal, okrem vysiek. Alebo, dalsia varianta, ze do zadnych tapacirov kupim komponenty16.5 ale bez vysiek (mam tu moznost) a ku zadnym stredobasom by som pouzil vysky povodne z prednych dveri.. To by slo, nie?
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

31.07 2014 9:11


Ono zakladem je vzdy predek, takze tam kdyz uz tak bych vzal stredobas i s vyskama a vymenil to. Ale samozrejme muzes pouzit i original vysky, to je na tobe.

Mimochodem kdyz kupujes komponenty tak vetsinou byvaji i s vyskama a vyhybkama, takze mas jak vysku tak stredobas na 1 kanalu (zapojis vysky do vyhybky, pak stredobas do vyhybky a pak vyhybku k zesilovaci)

Jinak ja daval 13 cm dopredu hlavne proto, ze se mi nechtel rezat tapec a 16ky uz tam bez uprav asi dostat nejdou.

Kdyz bys dal dozadu komponenty bez vysek, tak vzadu bude zvuk nic moc, protoze budes mit vysky jen tlumeny zepredu a proto i original repro vzadu je koaxialni s nasmerovanim vysek lehce nahoru.

Pokud bys tam daval komponenty tak vyuzij i vysky a nekam je vzadu usad, bude to pak pro lidi vzadu mnohem lepsi. A nebo vem 16ky koaxialy a tim budes mit zadek vice mene (ac ne uplne spravne) vyresenej.

Ja osobne jsem zadni repro ani nedaval, protoze tam moc lidi nevozim, tak mi to prozatim prislo zbytecny. Uvidime casem, kdyz se treba namane nejaky 5-ti kanalovy zesilovac.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

31.07 2014 9:20


I kdyz ted me napadlo, ze ty budes vyuzivat vystupy repraku pro spojeni se zesilovacem, tudiz ve tvym pripade origo vysky vlastne pouzit nepujdou.
nahoru

sponzor





31.07 2014 9:20


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

31.07 2014 14:21


Preco nejdu pouzit? Nie som v tomto velmi doma, preto sa pytam...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

31.07 2014 16:35


Protoze vystup repra z radia jak prednich tak zadnich budes muset pouzit na vstupu zesilovace a tam potrebujes 4 kanaly.

Ono ja se celkove divim, ze chces kombinovat origo radio s aftermarket zesilovacem, budes tam muset vymyslet par modifikaci a kabelaze. A zvlast kdyz se v tom uplne nevyznas, tak bys mohl docela narazit.

Primarne vidim problem v tom, ze si timto pocinem odpojis i subwoofer, ktery je v kufru, protoze ten vystup na zadni repro se u audi pouziva jako vystup pro zesilovac poloaktivniho systemu. Z radia naprimo jdou jen predni repraky, zadni cast (repro + SW) je z radia do zesilovace a ten to distribuuje na subwoofer a zadni repro.

Osobne si myslim, ze by bylo lepsi to udelat dohromady i s neorigo radiem, nez tam neco bastlit. Kdyz tam DAS* neorigo radio, tak je to bez bastleni jen natahnes 4x cinch + remote kabel dozadu k zesilovaci a kdykoliv to jde vyndat a vratit zpet na origo.

Uz jsem videl par prebastlenych konektoru (nektery dokonce i ustrizeny) a popravde receno bych tem lidem nejradsi jednu vrazil, protoze kdyz tam pak chces dostat zpet bud origo a nebo jiny zapojeni tak to je o dost slozitejsi a hlavne kolikrat nemozny, protoze tam jsou ruzne nastavovany kabely a podobne.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

31.07 2014 21:40


celu instalaciu budem robit s clovekom, ktory to uz par krat robil, len v tom chcem mat jasno ja.

o zadnom poloaktive viem, ale ten pojde prec kvoli tomu, ze to nehra nic. Tie Rkove alpiny narobia pocitam o 40% viac vykonu ako toto co tam je zalozene teraz. konektor preobim s tym, ze nebudem nic stikat ani rezat. kablovacka pojde ku kazdemu repraku nova.. schemy od radia som si stiahol.. maximalne co spravim je to, ze odpojim vzadu subac a vyhodim ho do skrine.

dalsia vec je asi to, ze zosik by som rad schoval za predny kastlik s mensimi upravami.. tym padom vypadava tahanie zdrojoveho kabla az dozadu a spatne tahanie hudobnych kablov... ale to len za predpokladu, ze sa mi to podari narvat ho tam


tymto padom mi to definitivne vychadza na zostavu, ze dopredu 13cm Rkove komponenty a do zadneho tapacira 16,5 Rkove koaxialy...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

01.08 2014 9:09


Tak pak mas z pulky hotovo

Ovsem s tim zesilovacem za kastlikem si nejsem uplne jistej. Ono samozrejme kdyz to tam prorezes tak by se tam mozna i vesel ale over si radsi i pripadne teploty. Ono kdyz je v lete poradny vedro, tak se ti tam asi bude ten zesilovac dost zahrivat a pak by se moh vypinat kvuli prehrati.

Jinak repro toho vykonu zvladne dostatek toho bych se nebal, u tebe bude limitujicim faktorem spis ten zesilovac, protoze ten ma 4x50W. Ovsem i tak to bude dost rozdil, protoze ted tam budes mit repro s vykonem cca 20W.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.12. 2014
Příspěvků: 51 | Témat: 4

05.01 2015 13:32


WOW diky za super informace..
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

05.01 2015 21:28


wakedown: Neni zac, hlavne at slouzi
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

03.05 2015 11:54


Tak v patek jsme uspesne vymenili originalni radio v Audi TT se systemem BOSE za pomoci redukce pro plne aktivni system. Vse probehlo v pohode, jen mista za radiem moc neni. Byla pouzita aktini redukce pro bose systeny, zesilovac anteny a redukcni ramecek kolem radia.

Pouzite dily pri vymene origo radia v Audi TT 2000 verze s BOSE:

Redukce:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Adaptér antény:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Redukční rámeček autorádia:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému


Kazdopadne zvuk velice dobry a vse probehlo bez zasahu do originalni kabelaze, zadne odpinovani, stipani kabelu a podobne.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.12. 2014
Příspěvků: 51 | Témat: 4

05.05 2015 15:40


Ahoj,
k novemu radiu jsem dostal nasledujici ISO konektor. Nevidim tam modry kabel pro propojeni s adapterem. Pujde tento konektor pouzit, nebo mam pouzit stary, ktery mudry kabel ma...

Novy konektor:
http://i.imgur.com/dmcWBCD.jpg

Detail kabelu:
http://i.imgur.com/YuxbNRZ.png

Dik

EDIT:
Pro Vasi informaci, takto vypada moje stavajici zapojeni, hned jak mi dojde z eshopu redukce se pustim do vymeny a hodim fotky, jak to vypada pak...
http://i.imgur.com/YfvRrgm.png
nahoru

sponzor





05.05 2015 15:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

05.05 2015 18:46


Ja osobne bych zkusil napred jak funguje ten volny kabel s napisem "Steering Wheel Remote" promerit multimetrem pri vypnutem a zapnutem radiu, pokud je tam napeti jen kdyz zapnes napriklad CDcko ci usb, tak ten mordej z redukce pripoj na tenhle kabel.

V krajni nouzi by slo pripadne pripojit modry kabel z redukce na zluty/cerveny (zalezi ktery je jako stale a ktery jako spinane napajeni).
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.12. 2014
Příspěvků: 51 | Témat: 4

06.05 2015 16:06


Ahoj,

tak nakonec mi dosla redukce, ktera vypada takto:http://i.imgur.com/npUR14t.jpg, proto vytahnu ten modry kabel z druheho portu a zastrcim primo do noveho...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

06.05 2015 16:56


Tak takovou verzi redukce jsem este nevidel, ale muzes to zkusit takhle zapojit
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.12. 2014
Příspěvků: 51 | Témat: 4

29.05 2015 15:43


Ahoj vsem, tak dobra vec se podarila. Vymena radia hotova a mam to i s externim mikrofonem pro volani. Fotky v zipu.

http://uloz.to/xwmELpnZ/radioa3-wakedown-zip

Diky Hawkeye za aktivni pomoc a rady.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

29.05 2015 17:23


wakedown: Krasna prace, tak preju at slouzi
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.5. 2015
Příspěvků: 4 | Témat: 1

16.09 2015 12:51


Cus lidi chtel bych se zeptat shanim predni reprodo A3 8l1 nevite kde bych ho sehnal jedna se o tento 8L0 035 411 diky
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

16.09 2015 12:56


1985charlie: Bud nekde na vrakarne, aukru, bazaru a nebo origo novy v audi.

Cena noveho je cca 1400kc + dph.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.5. 2015
Příspěvků: 4 | Témat: 1

17.09 2015 9:30


to vim no ale budu se muset ptat za tim se na ne nenarazil
nahoru

sponzor





17.09 2015 9:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

05.10 2015 22:41


Otestovan postup na 80ce Cabriu. Je to uplne stejne. Foto zapojeni v prvnim prispevku, dokoce jsem pouzil primo redukci a radio co jsem mel v A3ce, nebot tam jiz neni potreba, probehla kompletni vymena celeho ozvuceni
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.11. 2012
Příspěvků: 136 | Témat: 63

20.12 2015 17:37


cau prosim o radu mam audi a3 8l rok 2001 , origo radio na kazety v kufru changer a subwoofer , chtel sem dat radio pionner nejde a ani alpine mi tam nejde kabely na aktivni system mam , ale problem je v privodu , radio nejde ani bez propojeni s kabely do privodu z auta do radia mi vedou jen 3 kabely do ty kostky , v s3 mam stejnou muziku a do kostky mi vede tak 6 kabelu , muzes mi nejak poradit ?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.12. 2014
Příspěvků: 51 | Témat: 4

25.05 2016 13:32


Ahojte,
po tom co jsem napojit modry drat z redukce primo na napajeni ( viz posty 77-80) se mi vybiji baterka - napr. kdyz necham auto tyden stat.

Nevite jak na to? Staci tam dat napr maly vypinac, ktery vzdy pred odchodem z auta vypnu? Pouze na zluty kabel od zapalovani mi to totiz v zadu nehraje

Diky
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 3.5. 2008
Příspěvků: 1550 | Témat: 49

25.05 2016 13:35


To je taky spravne, nesmis to pripojit primo na stale napajeni, protoze pak mas stale aktivovany zesilovac a zrat to bude.

Co ten modro zluty s napisem STEERING WHEEL REMOTE? Ten pri zapnute elektrice nedava signal k aktivaci? Osobne bych pro aktivaci redukce/zesilovace pouzil prave ten.

Este taky zalezi co presne ti zere. Muze to byt bud ten stale aktivni zesilovac a nebo je radio nekvalitni a zere ono samo o sobe (to uz jsem taky parkrat videl).

Pripadne napis SZ a muzem na to nekdy kouknout.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.12. 2014
Příspěvků: 51 | Témat: 4

27.05 2016 13:03


Tak je to pravdepodobne vyreseno.

Zajimave bylo, ze mi "zevnitr" auta vubec nevede kabel, ktery je napajeny jen po otoceni klicku. Mam tam proste pouze staly privod a zem. Museli jsme teda multimetrem najit nejaky kabel primo z radia, ktery je pod proudem pouze kdyz se radio zapne.

To byl privod na antenu - modro bily, jak mi poradil Hawkeye, kteremu dekuji za pomoc. Premerili jsme, ze po vypnuti radia, nebo po sundani predniho panelu se postupne snizi proud na nulu.

Predtim se, kdyz jsem vypnul radio, ozvalo na repracich vzadu lupnuti. Ted uz je to OK (pri zapnuti to ale lupne i ted, asi jak se tam okamzite pusti signal).

Uvidim tedy, jak baterka vydrzi ted. Kdyby ne, DAM* vedet.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.8. 2016
Příspěvků: 1 | Témat: 0

01.08 2016 19:49


Hawkeye: Hawkeye:
Nazdar chcel by som sa spýtať či by si mi bol ochotný poradiť. ďakujem
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email