Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 156 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: xtrancer
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 410
Online návštěvníků
Návštěvníků: 151
Uživatelů: 5
Celkem: 156

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 15 | Témat: 5

11.07 2014 2:45


zdravim, chcel by som sa opitat kto menil alebo ma stim skusenosty cca jaka je cena vymeny rozvodov ja mam tam motor 2,4 a uz zachvilku budem mat 300tkm, takze to bude na case ale chcem vediet jak se pohybuje ta cena lebo som uz videl od 1000 do 3000 eur takze teraz fakt neviem comu mam verit a chcem vediet nejaku pribliznu sumu aby som vedel ze ma v servise nechcu dobre prefuknut. dakujem
nahoru

sponzor





11.07 2014 2:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.3. 2013
Příspěvků: 168 | Témat: 21

11.07 2014 10:51


Obrať se na Meggyho, má značkový díly za super ceny.. mám od něj taky rozvody a vyšlo mě to pomalu na tu cenu, co ty píšeš, ale v Kč
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

11.07 2014 11:04


pošli VIN*, koukneme na to
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 15 | Témat: 5

11.07 2014 12:59


VIN*: WAUZZZ4F85N090330
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 3689 | Témat: 29

11.07 2014 15:41


je to bohužel rozvod hnaný řetězem
koupíš jen v originále od VW koncernu
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 15 | Témat: 5

11.07 2014 23:18


aha dakujem, tak to bude pekna supa
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 834 | Témat: 47

12.07 2014 15:44


Cena je závratná. Pokud bys chtěl měnit všechno včetně těch bazmeků na časování vačkových hřídelí, tak je to okolo 70 tisíc za materiál. K tomu počítej práci, protože musí motor ven. Na druhou stranu, proč to chceš měnit? Chrastí ti řetězy po nastartování? Blbě ti to časuje vačky? Pokud se blížíš ke 300 tisícům a nic se neděje, pak to už s největší pravděpodobností už někdo dělal. Pokud ti to chrastí, dají se vyměnit jenom ty dva horní napínáky (jeden stojí něco mezi 4 - 5 tisíci korun). Ale jak jsem byl poučen, existuje tu nebezpečí, že po stažení těch kol, co časují vačky, se už nedají vrátit zpět, protože se prostě nějak poserou a pak už nedrží vačku na místě. Jedno kolo asi 12,5 tisíce korun (nevim, jestli máš řízené i výfukové vačky nebo ne - takže buď ti hrozí buď 25 tisíc nebo 50). Ty horní napínáky se ale dají měnit s motorem v autě - menší prachy za práci. Mně to teď čeká - a musím mechanika přemlouvat, aby do toho šel. Tvrdí, že tyhle FSI* motory jsou průser.

Ale pokud ti to nechrastí, časuje OK, tak si myslím, že není důvod. Spíš si zjisti, jestli to už někdo v nějakém rozsahu nedělal před tebou (pokud to teda nemáš od nova) a kdy. Jestli ne a má to nalítáno 300, tak to je mimořádně povedenej kousek.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 15 | Témat: 5

12.07 2014 17:01


no mozno ze uz to tam bolo menene lebo do 250k ked dobre viem mal ho jeden podnikatel tak on asi to daval do servisu a mozno bolo tam nieco vymenene ale neviem to naisto, po startu ani neviem to posudit ci to chrasti par sekund alebo nie lebo nepocul som take co to robi ale mozno ze niekedy tam pocut trosku nieco, no nevadi opitam sa v servise alebo od mojho mechanika on ako to vidi a potom bude neico, len nechcem aby mi preskocily rozvody
nahoru

sponzor





12.07 2014 17:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 834 | Témat: 47

13.07 2014 9:09


Pokud by to chrastilo po nastartování, tak to poznáš. Je to dost hlasitej zvuk, opravdu chrastění toho řetězu o kovový kryt.

Pokud to nechrastí, časuje to dobře - to se dá ukázat na diagnostice - motor nezapisuje chyby jako zpožděné nastavení vaček, misfiry a podobně, tak TEORETICKY nic přeskočit nemůže, pokud nějakej z těch řetězů nepraskne.

Zeptej se a uvidíš. Jednou zkus nastartovat s otevřenýma dveřma a pokud tam uslyšíš mlácení řetězu o kov, tak to je ono.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 15 | Témat: 5

13.07 2014 23:59


tak ked nastartujem pocut asi sekundu chrastenie, a to casovani neviem ale asi pred mesiacom som bol na diagnostike a tam som mal nejaku chybu v motore, ale uz nepametam presne co to bolo.
Kamarat pozná jedneho mechanika a spytal sa ho na tu vymenu a povedal ze cena za pracu okolo 200 eur a neni problem zohnat original diel tak uvidim potom ked bude mat cas a pozrie vsetko presne ze co a ako bude, a ked to nevyjde tak asi ostane audi servis
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

14.07 2014 0:20


tak si stym zajdi do audi ale v polsku alebo v madarsku ked budes brat diely odnich, vyjde ta to o dost lacnejsie nez na sk.... jedine zeby si mal na sk dobreho znameho v dobrej funkcii
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 834 | Témat: 47

14.07 2014 10:19


quattro99: Ceny originálních dílů by měly být zhruba stejné, ne? Tyhle věci v druhovýrobě nikdo nedělá.

asrpower: Tak jestli ti takhle zachrastí, tak je pomalu čas na výměnu. Cena asi OK, ono to není za hodinu a je na to třeba přípravků...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

14.07 2014 11:25


ceny su rozdielne a to o dost
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.12. 2010
Příspěvků: 249 | Témat: 9

14.07 2014 11:57


pokial ti zachrasti na 1 sek je to v poriadku, kamaratovi chrastilo 30 sekund a samozrejme sa to stretlo. ohnute ventily na 123 valci 456 nastastie ok. zlomene zuby na vačke , oprava 2000e. tie retaze samotne s napinakmi stoja 1000e ozubene kola neviem. Ale jedno viem že zlatý remeň.... Aspoň keby tie retaze boli spredu ako BMW a mercedes. inak 2,4 nic nejde má retaze a vela žere nechápem čo vedie niekoho ku kupe tohto motora. kebych šiel do benzinu jedine 4,2 sice stejne problémy ale aspon to ide.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 834 | Témat: 47

14.07 2014 14:28


bobor: Chrastit by to nemělo vůbec. Ozubené kolo asi 460 euro.

quattro99: Kolko je to "dost"? Máš nějaký kontakt? Třeba ten jeden horní napínák je tady k mání asi za 160 euro.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 11.9. 2008
Příspěvků: 2620 | Témat: 77

14.07 2014 14:32


kontakt nemam, ale viem, ze clen Barkley zhanal pred nejakou dobou hlavy na 2.5 TDI* unas to vychazdalo na cca 3300 euro v polsku myslim o 1300e lacnejsie a v madarsku podobne, staci sa len pozriet na ceny novych aut oproti polsku.... unas na vychode si vela ludi jazdilo alebo jazdi kupovat funglovky do polska
nahoru

sponzor





14.07 2014 14:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.2. 2012
Příspěvků: 574 | Témat: 43

15.07 2014 16:37


Satasi, v kolika se to potkalo? Zanedbana udrzba?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7147 | Témat: 19

16.07 2014 12:28


Martinoslav:
Satasi, v kolika se to potkalo? Zanedbana udrzba?
Ulítlo to ve 250 ale znam případy i ve 110ti.Ulítli kluzáky na napínakach a bylo vymalováno.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.6. 2008
Příspěvků: 175 | Témat: 9

23.07 2014 13:25


Dělal jsem rozvody na 2.4 ve 200 tis. je to dle AUDI servisu doba životnosti motoru
V audi mě nabízeli cenu 40.000,- Kč, nakonec jsem to pastil na půl..nejdřív napínáky a za dva měsíce zbytek a vyšlo to na 50.000,- a pak si nech poradit v servisu
Pokud máš najeto 300tis. tak už to je každopádně po výměně... předchází tomu svícení kontrolky závady a závada vadné čidlo otáček vačkového hřídele nebo tak něco....
Držím palec
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.4. 2012
Příspěvků: 250 | Témat: 12

23.07 2014 15:41


bobor:
2,4 nic nejde má retaze a vela žere nechápem čo vedie niekoho ku kupe tohto motora. kebych šiel do benzinu jedine 4,2 sice stejne problémy ale aspon to ide.

Máš pravdu. Bracho teraz robi A6 c6 3.2
Dymi jak lokomotíva ale motor ide normalne.
Nakonec zistili ze ma udajne kazda 3.2 zlý rozmer piestov a krúžkov voči valcom.
Hold FSI* technológie nič moc...
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.6. 2008
Příspěvků: 175 | Témat: 9

23.07 2014 15:49


bobor:
inak 2,4 nic nejde má retaze a vela žere nechápem čo vedie niekoho ku kupe tohto motora. kebych šiel do benzinu jedine 4,2 sice stejne problémy ale aspon to ide.


No a proč ne? Do rodinného vozu je to ideální 130kW je naprosto dostačující ve srovnání s běžným autoparkem v ČR a když to jebneš do plynu, tak jedíš pod 2 kč na km ...kam se hrabe TDI* Pravda jezdit v tomto na benzin..asi tě to sežere taky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 26.4. 2012
Příspěvků: 250 | Témat: 12

23.07 2014 16:55


FSI*+ plyn= problém
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.6. 2008
Příspěvků: 175 | Témat: 9

23.07 2014 17:25


No vsak prave proto je toto jediny "rozumny" motor pac 4.2 uz zase je spotrebou nekde jinde...to uz je zase pro fajnsmekry
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11010 | Témat: 89

23.07 2014 17:27


Ja mam asi jiny 3.0tdi, pac rozvody mam puvodni a najeto 370.
nahoru

sponzor





23.07 2014 17:27


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.6. 2008
Příspěvků: 175 | Témat: 9

23.07 2014 17:27


Nutno podotknout 2.4 neni FSI*...a i 4.2 do urciteho roku je MPI*
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 10.6. 2008
Příspěvků: 175 | Témat: 9

23.07 2014 17:29


tomko222:
Ja mam asi jiny 3.0tdi, pac rozvody mam puvodni a najeto 370.

No ja myslel ze tu resime 2.4 benzin...ale je mozne ze se debata zvrhla
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 17.6. 2009
Příspěvků: 11010 | Témat: 89

23.07 2014 18:05


Mea culpa
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 14.6. 2014
Příspěvků: 15 | Témat: 5

23.07 2014 19:24


takze bol som sa opitat material v audi, spolu to vychadza na 1100 eur +- 200 hlavne tie napinaky + retaze + v.listy, to je nejak 1000 eur a este ostatne drobnejsie vecicky este cca 200 eur a praca v autorizovanom servise je pekny balik, pocul som uz vela verzii ze kolko hodin to trva ta vymena ale nejak 20 hodin tak to je na hodinu 50 eur praca.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 9.3. 2013
Příspěvků: 876 | Témat: 6

23.07 2014 19:38


nj,v Gabrieli Kosice pytaju 65€/HOD*
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email