Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 25 dubna 2024
Celkem je zde 245 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: JPokorny1
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 424
Online návštěvníků
Návštěvníků: 241
Uživatelů: 4
Celkem: 245

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.6. 2014
Příspěvků: 97 | Témat: 24

13.07 2014 21:58


Lidi, mevim v cem toje , ale bych myslel ze to auto musi o moc lepsi jet... nezdeha to, a nema to safe mod... auto pod 2300 uplne mrtve, netaha to, a nema tu zivost.. a natahuje to az potom ve visich otacek... dival jsems e na Turbo*, je dost ok, vakum hadice kazde v poradku....

tipuji na vahu vduchu, protoze ve meste my to ma spotrebu negdy prez 11L.. nevim v cem to fakt muze bejt..

ale zacoina me pomalu srat

sani cistene, hadice vsecko v pohode..
nahoru

sponzor





13.07 2014 21:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 10.12. 2010
Příspěvků: 249 | Témat: 9

14.07 2014 8:46


kontakt servis....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 16.8. 2012
Příspěvků: 501 | Témat: 4

14.07 2014 9:03


Znam vice 2.0tdi 125 kw co maji tento problem.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.6. 2014
Příspěvků: 97 | Témat: 24

14.07 2014 12:29


toto je 140hp 103kw
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

14.07 2014 18:51


Mno nevidim kod motora.
Ale 11L v meste je skutocne moc. Dymit to nedymi?
skusim postupne podla dolezitosti
- zacal bych rozvodmi, kontrola nastavenia
- funkcnost regulacie turba ( membrana, ventil,..)
- funkncost EGR*
- pripchaty katik
- vstreky

Ale asi je to na slusny servis.
Mam dojem, ze zrovna 103 kW ( u BLB je to tak ) idu viac od spodu. Mno a priemerka dlhodoba po meste ( do prace 6km tam, 6 km spat ) 6L.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.6. 2014
Příspěvků: 97 | Témat: 24

14.07 2014 21:06


Dym tam neni skoro vubec, kat mam venku, rozvody udelane pred tydnem, filtry, vsechno, fakt ze je sliset ze to Turbo* trosku piska, sani cistil, tam tu klapnu u EGR*-u taky cistil.

gdyby bily vstriky tak to auto by asi nedelalo tak perfektne bez nakeho divneho zvuku nebo neco...


ono by to typoval asi na spatnu naftu, nebo, tu vahu... a to Turbo* hm... gydby to bylo Turbo* tak by to porad davalo do safe modu asi..

jak rikas taky by ta regulace mohla delat proble...


nevim proste by to musel dat na diag... a podivat se na parametry. Tady my rikaji ze to je normalni spotreba ve meste, este na 35 stupnu a s klimou...
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

15.07 2014 6:52


Aky mas kod motora? Q, predokolka?
Aj pre Q je 11L v meste moc. Leda bys zavodil, alebo mal nieco s pohonmi.
Vadna vaha by sposobovala skor nizsi vykon a tym padom aj nizsiu spotrebu.
Ze su rozvody robene, neznamena zakonite ze su dobre nastavene. Zavisi od servisu.
Podobne EGR*. Ze je vycisteny, neznamena ze funguje spravne.
Mrkni, ci nepribuda olej.
Mno a samo treba pozriet aj netesnosti palivoveho systemu.

Po tom co pises bych asi najprv preveril spravnost regulacie turba.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.6. 2014
Příspěvků: 97 | Témat: 24

17.07 2014 0:00


Zdar, jsem tu zas a resim stale ten problem. Byl jsem u 4 mechaniku.
prvi rika: ze je mozne ze negdo uz menil vstriky (nemel duvod protoze u BLB je bosch), a ze tam dal spatne od na priklad 2.0105hp nebo 1.9pd 96kw. Jak se rozumim v tom tam by nesedeli ani jedny z tech dvou.
druhy rika : ze tam neco je vadne ohledne turbiny a ze tam to piskani dle aurcite problem
treti rika ze nerikal nic dal to na pc vaha super, ostatni veci bez chyb ze to je auto v poradku
u ctrtycho : ten nasel ze je tam predelavanej EGR* ale ze to je ok reseni, co je tam predelane a jak to bych vam numel rict... Gdyby to byla moje stare jednickova TDI* oktavka tak bych vedel urcite
tak rika ze negdo drbal banku nebo jak se to tim rika regulace tlaku na turbu co je, tak tam se mechanik o neco pokousel udelal neco ze to auto jedeee, ale to neni zas ono. Zejtra vymenime banku a uvidime. Ale nejvic me sere ze fakt ty napady jsou skvele

fakt nevim,
nahoru

sponzor





17.07 2014 0:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 18.7. 2014
Příspěvků: 5 | Témat: 2

18.07 2014 14:56


mám stejnej motor a měl jsem stejnej problém, prej to tyhle motory dělají často, nakonec to byla membrána u turba
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.6. 2014
Příspěvků: 97 | Témat: 24

23.07 2014 17:43


Membrana je bunka turba ?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.7. 2014
Příspěvků: 10 | Témat: 2

23.07 2014 18:08


koukám, že dost lidi tady resi stejnej problem, mam uplne stejny auto i typ, ale reseni zatim nikdo nema.

stejnej problem, akorat mi to hulí z výfuku a dneska jsem skoro ani nevytocil otacky, pri seslapnuti plynu nez se to protáhlo.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.6. 2014
Příspěvků: 97 | Témat: 24

27.07 2014 0:56


dneska my to hodilo do safe modu, tak urcite Turbo* v prdele
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.6. 2014
Příspěvků: 97 | Témat: 24

31.07 2014 10:29


Tak Turbo* jsem dal na repase. Uvidime co to potom udela
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.6. 2014
Příspěvků: 97 | Témat: 24

01.08 2014 22:41


Poprosil bych nekoho go ma ten motor 2.0 16v aby my rekl od kolik otacek mu to zabyra? Me auto jede po repasi ok, ale to Turbo* zaebre az z 2300ot... za me to neni ok

od koliko by melo bejt... aspon z tech 2000ot..

pomooooc
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.6. 2014
Příspěvků: 97 | Témat: 24

08.08 2014 18:19


Lidi myslym ze jsem vyresil problem
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 12.12. 2010
Příspěvků: 26 | Témat: 6

08.08 2014 19:00


A ten problém byl tedy kde?
nahoru

sponzor





08.08 2014 19:00


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.6. 2014
Příspěvků: 97 | Témat: 24

08.08 2014 21:47


Stahnul jsem mapu, a poslel jsem ji TDI* Funi a on tam videl ze negdo delal EGR* OFF a teply start proste my auto kourilo, tak se tam mychaly cerstvej vzduh a ten prez EGR* protoze nigdo nedal zalepku. Tak jsem dal zalepku auto nekouri, a spodek se zlepsil.

Jenom zustava jedna vec a to je vakum. Jsem meril vakum uplne ze zacatku a ukazovalo tam 0.6 neco... a dolu na vakum kterej jde na banku ukazovalo 0.4... tak to este musim vyresit...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.6. 2014
Příspěvků: 97 | Témat: 24

12.08 2014 17:20


A KURWA s tim autem kurewskym... zase prd a zase to nejede... a zase uz nemem nervy...

uz se zblaznim...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.11. 2012
Příspěvků: 236 | Témat: 82

12.08 2014 18:48


Hele mam podobny problem, sice sem 1.8T quattro* AJL 132kw, ale uz sem si tak nejak zvyk na to ze to auto nefrci na 132kw (i tak to frci pekne), dneska sem jel delat rozvody a par filtru, mechanik me hazel domu, a rikal jak s tim muzu jezdit, ze na 132kw to nejezdi ani nahodou... tak to ode dneska zacnu resit co s tim...

nejake tipy, co jak postupne resit? zejtra to jedu napichnout na pocitac, co to ukaze....

rekneme si to na rovinu, je to auto co ma na tachaci 180, odhadovane 270, kdyz mi vymenil palivak filtr tak prej ze tam je jeste puvodni original z vyroby ... tzn ze v jakym je auto stavu, nema nikdo paru... ja jako amater o tom vim picu, takze jen zaklady vim...

jak tedy zacit postupne resit to, ze to nema vykon jaky by melo?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.6. 2014
Příspěvků: 97 | Témat: 24

12.08 2014 20:53


ja resim problemy a ni jsem este nevyresil tak ty mozna neporadim nema to smisl

Ale dat to na pocitac tak to urcite... jeslty tam budou naky vady tak ty to naskoci

Udelat log a nekomu negdo gdo tomu rozoumi ty rekne v cem je problem
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.6. 2014
Příspěvků: 97 | Témat: 24

08.09 2014 15:32


Muze my negdo rict jeslty ten motor BLB mel problem s vstriky?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 31.12. 2010
Příspěvků: 815 | Témat: 28

08.09 2014 18:09


pokud myslíš to jak zlobilo na siemens vstřikách (zkrat) tak takový problém na BLB není. Ale odejít můžou stejně tak jako na jiném motoru
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.11. 2012
Příspěvků: 236 | Témat: 82

08.09 2014 19:10


vim ze mam od doby co sem to auto koupil dirku na zebrech, co je primo z motoru do vejfuku... jde to cejtit jen kdyz zastavim na krizovatce, tak se mi ten smrad o motoru navali do interieru, za jizdy vubec...

teoreticky by to ze Turbo* nezabira jak ma mohlo byt z toho ze? ze to dobre netlakuje v tech zebrech... nebo ty zebra jsou az za turbem a vliv by to mit nemelo?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2014
Příspěvků: 219 | Témat: 16

12.09 2014 22:04


Co myslíš tím žebrováním? Myslíš vlnovec viz. níže? Turbo* je přímo na svodech z hlavy, dále je nějaké koleno a pak vlnovec. Každopádně to bordel dělat může, protože máš následně uplně jiné poměry ve spalinách a díky lambdě to dělá taky bordel.

nahoru

sponzor





12.09 2014 22:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.11. 2012
Příspěvků: 236 | Témat: 82

13.09 2014 4:50


omlouvam se, temi zebry, jsem myslel svody
mam diru ve svodech, takze tam mi unika smrad z vejfuku, tnz nejspis spatne tlakuje Turbo*
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 14.2. 2014
Příspěvků: 219 | Témat: 16

14.09 2014 0:56


Proč se nepodívat přes vagínu kolik tlačí Turbo*? Každopádně i kdyby v normě, tak stejně ty svody oprav.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.6. 2014
Příspěvků: 97 | Témat: 24

21.09 2014 12:53


Tak jsem vymenil vstiky a porad stejne. Asi jim vratim to Turbo* zase do servisu. Uz me zo nebavy vsechno vyskousene takze za me uz to dela Turbo* ostatni tam nic neni na vyskouseni
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 28.6. 2014
Příspěvků: 97 | Témat: 24

04.10 2014 19:07


Negdo resil stejnej problem??? Este to nemam vyresene

Nevim co dal.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email