Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je pátek, 29 března 2024
Celkem je zde 270 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 5
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 267
Uživatelů: 3
Celkem: 270

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.7. 2013
Příspěvků: 8 | Témat: 1

05.07 2013 22:30


Dobrý den.Potřeboval bych poradit od někoho kdo má zkušenosti s Audi A3 1.8 i 92 kw.Mám velkou spotřebu benzínu cca 15 l/100 km.Měnil jsem svíčky,čistil váhu vzduchu,čistil všechny hadice a čidlo asi vzduchu v sání.Zvuk vejfuku je dunivý.Nevím zda to má tak být,ale díru jsem nenašel.Díky za rady.....Bad
nahoru

sponzor





05.07 2013 22:30


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 7.11. 2012
Příspěvků: 1237 | Témat: 46

06.07 2013 0:33


1,8i-cka su bezvykonove zruty vseobecne.. ale 15L/100km je podla mna dost aj ked zalezi ci mas na plynovom pedali nohu alebo tehlu.. chcelo by to prasknut na VAG a ceknut lambdy
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.7. 2013
Příspěvků: 8 | Témat: 1

06.07 2013 10:27


Asi budu muset..nic jiného my nezbyva nebo si uz nevim rady co by to mohlo byt..něco v elektronice jedine..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.8. 2012
Příspěvků: 154 | Témat: 6

06.07 2013 13:42


čidlo teploty a Lambda* ovlivňují spotřebu asi nejvíc. VAG-COM* a uvidíš co je špatně tohle by mělo jet 10 max 12
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.7. 2013
Příspěvků: 8 | Témat: 1

06.07 2013 16:19


VAG udelam v pondělí..a kde je cidlo teploty? a ma na spotřebu vliv vaha vzduchu?..Dneska jsem nasel 2 maly dirky ve vejfuku v parozi hned na zacatku u motoru..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.8. 2012
Příspěvků: 154 | Témat: 6

07.07 2013 0:43


Vetsinou je z prave strany motoru na hadici k chladici. Pokud mas deravej vyfuk pred lambdou tak to bude taky duvod. Vaha ma taky urcitej vliv na spotrebu. Vag povi snad vic.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

07.07 2013 2:24


Určitě to normální není, takovou spotřebu mám s 4.2 V8....
Přeju hodně zdaru....
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.4. 2010
Příspěvků: 81 | Témat: 7

07.07 2013 12:09


Ahoj Bade,
ja s timto motorem jezdim prumerne za 9 a to na to docela slapu. S lehkou nohou jezdim okolo 7... Driv mi to zralo prumerne okolo 13 litru, at jsem s tim jezdil, jak jsem chtel. Pak jsem zresetoval RJ a od te doby to jede lip a zere min. Kdyztak jak na to:

1) Odpojit baterku na cca 15 minut
2) Pripojit baterku
3) Nastartovat motor a nedotykat se vubec plynoveho pedalu!
2) Nechat bezet motor 10 minut na volnobeh
3) Seslapnout plyn a drzet cca 10 vterin na 3000ot.
4) Po 10 vterinach seslapnout plyn na podlahu a nechat cca 3 vteriny kmitat na omezovaci.

Toto mi pomohlo hodne se spotrebou.
nahoru

sponzor





07.07 2013 12:09


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.7. 2013
Příspěvků: 8 | Témat: 1

07.07 2013 12:52


Cau Bamboootscha takle se jako resetuje ridici jednotka? zkusim to teda..ja si taky myslim ze ta dira před lamdou dela hodne..a vaha vzduchu bude taky v prdeli..nebo do kopce mi to nekdy netahne jako by me někdo chytl za prdel a nepustil..pak DAM* vedet jak sem dopadl..dneska zkusim vse udelat i VAG
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 27.7. 2012
Příspěvků: 1281 | Témat: 19

07.07 2013 13:10


Lambda* je základní veličina motoru pro určování bohatosti směsy . Takže pokud máš před lambdou díru je možné že si motor myslí že je směs chudá a tak tam řj posílá víc paliva
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.3. 2013
Příspěvků: 23 | Témat: 4

07.07 2013 20:17


Bamboootscha: jako nejaky tajemny ritual nebo to fakt neco muze realne zpravit ??? 7l na sto je hezky ale asi spis ciste mimo mesto ne ??? ja ve meste jezdim 9,2l na sto s klimou
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 19.8. 2012
Příspěvků: 154 | Témat: 6

07.07 2013 23:51


pokud má na autě závdu tak mu základní nastavení nepomůže a tohle je teda drastickej způsob jak resetovat jednotku a mám takovej pocit že to nebude to pravý vořechový. zlatej VAG
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.4. 2010
Příspěvků: 81 | Témat: 7

08.07 2013 18:26


Tento postup maji popsany technici v servisu. Druha moznost je pres VAG, ale me toto opravdu pomohlo. Po Praze i s klimou jezdim do 9l.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.7. 2013
Příspěvků: 8 | Témat: 1

08.07 2013 22:30


dneska jsem nechal zavarit zebra na vejfuku..a jezdil celej den a spotřeba sla hned dolu..jeste nevim presne o kolik..a k tomu jsem udelal ten reset jak psal Bambootscha..pak jsem zkousel odpojit vahu vzduchu a zadnej rozdil njsem nepoznal mezi tim jestli je zapojena.. proste jedu třeba v 3000ot a najednou proste jako prestane tahnout na 2vteriny a zase chytne..a tahle do kola jak kdy..nevite.? zítra se obednam na ten VAG ale chtěl jsem tomu predejit..zbytecny prachy
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 1.4. 2010
Příspěvků: 81 | Témat: 7

09.07 2013 19:48


Nejsi nahodou z Prahy? Diagnostiku bych ti mohl udelat gratis. Jinak ja mel take problem s chvilkovym upadkem vykonu a bylo to Lambda* sondou. Ta vsak byla videt na VAGu, ze je spatna...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.7. 2013
Příspěvků: 8 | Témat: 1

09.07 2013 21:01


Nejsem z Prahy..dneska jsem byl na dignostice..a nasla mi tam 8 chyb..Lambda*, vaha vzduchu sani,cidlo teploty motoru a neco na prvnim valci..jenomze tyhle veci jsem vyresil jeste pred dignostikou tak se jenom vymazali a ted mam chvili jezdit jestli semi ukaze jeste neco a takle poznam presne co je rozbity..ale po zavareni parozi..to auto prestalo zrat ale vubec nejede jako se dusi..takze si myslim ze bud bude nekde ucpanej vejfuk..jestli ne katalizator.. uplne jsem z toho auta hotovej:(
nahoru

sponzor





09.07 2013 21:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

09.07 2013 22:29


Řekl bych to tak... najeď pár (20km) a šup na diagnostiku znovu - pak budeš chytřejší...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.7. 2013
Příspěvků: 8 | Témat: 1

10.07 2013 14:14


jo to udelam..pujdu znova co se objevilo...ale zase jsem nasel prasklou spojku na sani..tak asi mu neslo moc vzduchu do sani na jednom z valcu..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.3. 2013
Příspěvků: 23 | Témat: 4

10.07 2013 19:44


ze se ti to dusi nebo ti to spise v tahu skube ???? pokud skube skontroluj sani vzduchu, zda nemas nekde na tech plastech diru, ja ji mel a delalo to curbes, dusilo se to s velkym skubanim kdyz sem slapl na plyn, po pretaveni tech plastovych trubek vse ok
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 5.7. 2013
Příspěvků: 8 | Témat: 1

13.07 2013 22:35


Cabas lidi.. diky za rady.. auto uz je ok.. pocitac nenasel zadne chyby..jen sem jeste vymenil kabely na svicky nebo probijely..a ted jede perfektne a i nazere..takze chyby byla dira pred Lambda* sondou to byla spotreba a cukani ve vysokych otackach zase kabely..
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 6.12. 2007
Příspěvků: 3071 | Témat: 96

13.12 2013 0:19


Kurnik, ja vymenil lambdu, katalyzator a stredovou cast vyfuku a po meste jezdim snad za vice nez 13 litru. Na dalku kolem deviti a to jedu s velmi lehkou nohou.

Asi to bude chtit znova VAG.:/
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 11.2. 2013
Příspěvků: 36 | Témat: 5

16.12 2013 12:04


Já jezdim 70% město a jezdim okolo 11-12 litru LPG*. A to neresim, kolik seslapnu plyn. Ale dřív jsem jezdil i za 9. Asi bych taky potřeboval reset.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 30.1. 2013
Příspěvků: 10 | Témat: 3

11.06 2014 7:37


Tenhle motor mám v A3 už nějaký rok a průměrně se s ním pohybuji okolo 7,5-8L/100km. V zapráskaném městě po krátkých vzdálenostech vyleze na 8-9L/100km. Ale mimo město svižným tempem po republice jsem se dostal i na 6,7L/100km. Chce to jen trochu cit, zvyk a pružnou jízdu.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email