Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 25 dubna 2024
Celkem je zde 156 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: JPokorny1
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 424
Online návštěvníků
Návštěvníků: 154
Uživatelů: 2
Celkem: 156

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.12. 2010
Příspěvků: 271 | Témat: 70

01.03 2014 7:15


po tydnu co jsem odstavil auto kvůli opravy a renovaci zadnich brzd jsem dnes došel k autu a nastartoval jsem a nastal problem. přestalo jit mazani motoru.sundal jsem i filtrs přirubou a netlači vubec olej po nastartovani, tak asi umřelo čerpadlo. tak se timto obracim jestli nemate někdo doma zbytečně se povalujici čerpadlo? je to motor 1.8 66kw kod PM
nahoru

sponzor





01.03 2014 7:15


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

01.03 2014 18:10


Sací koš není ucpaný?NEW čerpadlo není až tak drahé..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.12. 2010
Příspěvků: 271 | Témat: 70

01.03 2014 21:48


jasne no, ale mi se spiše jedna jestli stači motor nějak přizvednout a nebo busi komplet ven abych sundal vanu
???
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

02.03 2014 1:03


monty1966: U 4valce by melo stacit pro sundani vany motor o kousek prizvednout.
Netusim vsak, jestli nebude napravnice vadit pristupu k cerpadlu
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7880 | Témat: 86

02.03 2014 9:12


U meho cpe s motorem NG se musi sundat napravnice. Vana ma drzak pod ni. To jsou ale jen 4 srouby. A motor jsem snad ani nenadzvedaval.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 5.2. 2012
Příspěvků: 300 | Témat: 2

02.03 2014 9:28


ja som na mojom NG zhadzoval vaňu normálne s nápravnicou,motor som mal pridvihnutý tak o 5cm
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.12. 2010
Příspěvků: 271 | Témat: 70

02.03 2014 14:07


tak už je čerpadlo venku, a je po smrti, zkouška byla ponořit koš do oleje a vrtačkou roztočeno a nic, ani šplouch
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

05.03 2014 7:35


monty1966:
tak už je čerpadlo venku, a je po smrti, zkouška byla ponořit koš do oleje a vrtačkou roztočeno a nic, ani šplouch
Hm..Kolik to má najeto?Moje bývalá B3 má v současnosti 360 tis.km a olejové čerpadlo je stále původní..
nahoru

sponzor





05.03 2014 7:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

05.03 2014 17:20


monty1966:
tak už je čerpadlo venku, a je po smrti, zkouška byla ponořit koš do oleje a vrtačkou roztočeno a nic, ani šplouch


Že by z čerpadla někam uteklo jedno z koleček?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 15.2. 2012
Příspěvků: 99 | Témat: 1

05.03 2014 21:09


na kterou stranu jsi točil?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 29.12. 2010
Příspěvků: 271 | Témat: 70

05.03 2014 21:49


tak čerpadelko nove koupene, i nasazene tak zas babča vrčí
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

22.04 2014 20:57


Zdar,navážu na toto téma,nebudu zakládat nové..Dneska mi při jízdě asi na vteřinu v přístrojovce písklo a blikla kontrolka oleje..Jel jsem pijánko lehce z kopce lehce pod 2000 ot..Pak už to během 5 km neudělalo,ani když jsem motor vytočil..
Proto se ptám,jak funguje ta dynamická kontrola oleje?
Spodní čidlo je na nízký tlak a horní na vysoký?Nebo naopak?? Díky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 27.6. 2012
Příspěvků: 271 | Témat: 15

22.04 2014 21:26


Řídící jednotka dyn. kontroly dostává signál o tlaku oleje a při určitých otáčkách motoru kolem 2000, porovnává, zda je tlak oleje na správné výši.Když není, tak bliká, píská. Právě ty otáčky a tlak z čidla jsou vstupními veličinami pro ŘJ.

Mně na B4 takhle zlobí ŘJ stále, vždy kolem 2000 ot. Aní výměna čidla nepomohla, tlak oleje dobrý a kontrolka se rozbliká.Ale pískot po měsíci nakonec přestal, asi se rozbilo i pískání, blikání nepřestalo.
Nedávno se měnil motor a stále stejné blikání. Zkontroloval bych všechny kabely k čidlům, pro sichr i tlak manometrem a pak jedině ŘJ.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

22.04 2014 21:49


No právě jsem s tím ještě v žádné 80 tce problém neměl.Udělalo to dnes jen jednou,poprvé.Uvidíme..Ta řídící jednotka co to hlídá je přímo v budíkách,že??
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 2127 | Témat: 19

22.04 2014 22:06


Novon: Je to dost ošemtné ty čidla, já s tím měl taky problémy, pak jsem zjistl, že nějaký mechanik, vyměnil vysokotlaké čidlo 1,7 bar černé a připojil to na drát z nízko tlakého bílého čidla 0,3 bar. Pak to fungovalo normálně. Ale stalo se mi, když třeba jsem pustil trochu rychleji spojku a auto začlo drkotat, že problikla, nebo se někdy po zahřátí rožla a po vypnutí a opětovném nastartování zhasla. Vyzkoušel jsem několik čidel včetně nových a nic. Problém bývá bud v plošných spojích na budících a nebo pak ve staré kabeláži, která se prostě někde kostří, jak to bylo u mě
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

22.04 2014 22:28


u b2 a b3 je čidlo spínací, takže při dosažení tlaku ukostří obvod.
Černá krabička počítá otáčky a když jich je víc jak cca 2000/min, chce být ukostřená. Jinak randál.
Tzn že když se drát uklepe, nebo sesmekne, dělá to nad těch 2tis zase randál.
Nedávno jsem viděl skěvý for, jak opravit a prodat špatně mazající motor.
Prohozený drát z nízkotlakého čidla a tlakoměru, a drát pro pískací vysokotlak rovnou na férovku ukostřený
nahoru

sponzor





22.04 2014 22:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 2127 | Témat: 19

22.04 2014 22:40


Apsv: Nebo stačí prostě vyměnit a dát tam spálenou žárovku
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

22.04 2014 23:18


violr: V tomhle případě určitě autor chtěl, aby svítila kontrolka před startem.
Jen tlakoměr po startu okamžitě seklý za 5 atm byl jasný varování
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

23.04 2014 7:15


viorl: Jak jsi to tedy vyřešil?Čidlo je dole bílé,nahoře černé a kabeláž původní,dolů vede bílý kablík,nahoru modrý,nevypadá to na nějaký bastl..Udělalo mi to jen na vteřinu a pak už nic.
Když jsem u předchozí B4 měnil snímač otáček kliky a zapoměl zapojit to spodní čidlo tlaku,tak mi to bzučelo a blikalo po překročení 2000 otáček..
Jinak dole má být teda bílé čidlo 0,3 bar a nahoře černé 1,8 bar,jo??
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 2127 | Témat: 19

23.04 2014 8:38


NOVON: No správně nahoře by mělo být černé/modré čidlo pro vyšší otáčky těch 1,8BAR a dole bílé, které má 0,3Bar a ozývá se do nějakých 2 tisíc otáček, O to by celkem nešlo kde jsou, spíš jestli ty kabely vedou a jsou zapojené do těch správných čidel. Musím se podívat do knížky, jaká barva která má k jakému vést. Nicméně, by ti to svítilo asi furt. Nejspíš to bude stará kabeláž, která je někde prodřená nebo zlomená a kostří se, tak zkountrolovat ty dva kabely, jestli jsou v pořádku až pod palubku a případně to opravit, nebo natahnout nový kabel
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

23.04 2014 10:50


viorl:Díky..Dneska jsem jezdil a nic,v poho..
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

23.04 2014 17:58


Bilej kabel na vysokotlak.
Tlaky jsou na cidlech napsany
Samotny umisteni cidel je burt, jsou na jednom kanale a existuje jeden jednoduchy testik, propipat vysokotlak pri zahratem motoru ohmmetrem. U slusneho motoru to cidlo sepne i na volnobeh...
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

23.04 2014 19:26


apsv: Tak teď v tom mám guláš už dokonale..Na bílé čidlo mi vede bílý kablík na černé-horní čidlo vede modrý kablík..
Kdybych ty káble chtěl prohodit,tak ten modrý z horního čidla mi na to spodní nedosáhne,je krátký..Asi aby nemohlo dojít k záměně..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

23.04 2014 20:35


Tak jsem to zkoumal a už je mi to jasné..

Bílé čidlo-spodní, 1.8 bar-bílý kábel
Modré čidlo-horní,0.3 bar-modrý kábel

Podle mě ale na 1 kanále nejsou,spodní je na kanále od čerpadla do filtru a horní je na kanále za filtrem..Tedy aspon u 4-válce..
nahoru

sponzor





23.04 2014 20:35


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

23.04 2014 21:02


Tak "guláš" pokračuje..

Na autokelly jsem našel,že černé čidlo má 1.4 bar..
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

24.04 2014 18:43


NOVON: jo je to mozny, vic se hrabu v petivalcich a tam jsou obe v bloku na konci olejove cesty.
Dylky kabelu bych moc neresil, lidi jsou schopny vseho
A taky by v tom svazku mel byt schovany jeste jeden, modry ci zeleny, pripraveny pro tlakomer. Obcas ma stejnou barvu jako drat pro nizkotlak, asi aby byla nejaka prdel
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

24.04 2014 20:37


Apsv: Dle Etky by měl mít můj motor bílé 1.8 a modré 0.3 bar..Nicméně mi to už zatím neudělalo,tak asi nějaký "šotek"..
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

24.04 2014 22:46


NOVON: Díky logice zapojení to mohla být třeba ztráta kontaktu a vůbec nemusí jít ve skutečnosti olej
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

25.04 2014 7:37


Apsv:
NOVON: Díky logice zapojení to mohla být třeba ztráta kontaktu a vůbec nemusí jít ve skutečnosti olej
Jo to taky,máš recht..Teď jsem si vzpoměl,že to bylo v den,kdy docela dost lilo,tak možná nějaká vlhkost..
No nicméně,jak budu měnit olej,tak vyšrubuju a mrknu,popřípadě vyčistím ta čidla čističem na klapky.Za ty roky tam beztak budou nějaké usazeniny..
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

26.04 2014 20:27


NOVON:
Tak "guláš" pokračuje..

Na autokelly jsem našel,že černé čidlo má 1.4 bar..
Heh..tak ten guláš ještě zamícháme..Dneska jsem barevně zaostřil a to horní čidlo nemám černé,ale hnědé..
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email