Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 19 března 2024
Celkem je zde 94 lidí (1 přihlášený)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Janolle5462
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 1
Uživatelů celkem: 48 370
Online návštěvníků
Návštěvníků: 93
Uživatelů: 1
Celkem: 94

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.11. 2012
Příspěvků: 883 | Témat: 70

20.12 2012 20:32


Čau všichni, chtěl bych se poradit, včera mi v zatáčce blikla kontrolka oleje a potom ještě několikrát, tak jsem ho kontroloval a už ho tam bylo kousek pod riskou, tak jsem dolil. Zároveň se objevil zvláštní zvuk od motoru, hned po nastartování zní jako kdyby to byl nafťák, takový zvláštní klepání který se zrychluje podle toho v jakých je auto otáčkách, celkem mě to znepokojuje protože netuším co to mohlo být, napadl mě větrák, ale to je nesmysl, protože vždycky když vyřadím, tak se ten zvuk zase ztiší a zpomalí... Tak se ptám co by to mohlo být.

Díky
nahoru

sponzor





20.12 2012 20:32


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 1260 | Témat: 13

20.12 2012 20:36


Tak motor bez oleje- v nejlepším případě hydroštely v háji.. V nejhoršim asi motor ko. Asi bych s tim nyní už nejezdil a začal řešit opravu..
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.11. 2012
Příspěvků: 883 | Témat: 70

20.12 2012 20:47


Myslíš že by to mohlo být až tak v háji ? Kontrolka se rozsvítila jen párkrát a od té doby jsem na tom najel asi jen 40km, teď když jsem se s tím vracel asi 15km zpátky domů tak ten zvuk skoro ustal a nebyl pomalu slyšet
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 1260 | Témat: 13

20.12 2012 21:00


Nevím. Třeba to odnesly jen ty hydroštely, tedy předpokládám, že tam jsou. Počkej na další radu někoho znalého. Ale pro jistotu bych zajel do servisu někam. Ono nejde o to že se ti kontrolka rozsvítila párkrát. To malé množství oleje celkově motoru neprospívá. Pokud se ti neztratil záhadným způsobem najednoou. Je lepší pro jistotu čas od času množství oleje překontrolovat
Jak říkám, raději zajeď někam k mechanikovi a popiš mu situaci. A nespoléhej na to, že se to lepší, tak že je to ok.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.11. 2012
Příspěvků: 883 | Témat: 70

20.12 2012 21:16


Práveže jsem olej neřešil protože byl v servisu měněnej asi před 2500 km takže jsem počítal s tím že ho tam je dost, zítra ho holt zkusím dolít, zkusím to projet a uvidím co se stane, mám strach že už je pozdě na to abych to zachránil dolitím oleje a měnit na 20 ventilu 20 hydroštelů je na autě v hodnotě 50000 pěkná pálka, odhaduju tak 15000, ale počkám jak se ještě vyjádří ostatní...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 1260 | Témat: 13

20.12 2012 21:20


Třeba to bude něco jinýho. Jen mě to z logickýho hlediska přišlo jako logické. Malé množství oleje= nenasaje koš v olej. vaně= nedostatečné mazání vršku motoru. Ono věř servisum. Ikdyž si olej měnim sám, tak vždy po prvním nastartování překontroluju- doleju. A po ujetí nějakých pár km a vychladnutí motoru opět kontroluju. Jen pro jistotu
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.11. 2012
Příspěvků: 883 | Témat: 70

20.12 2012 21:22


Právě, příště už takovou blbost neudělám že to nechám bez kontroly... :/ Uvidíme co na to řeknou ostatní, když v "nejlepším" případě myslíš ty hydroštely... Myslíš že by to ještě šlo zachránit dolitím oleje ?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.3. 2009
Příspěvků: 308 | Témat: 15

21.12 2012 14:34


Čoveče, se tak dívám, pěkný autko máš, supr barva a z těch ráfků teču, nevím proš, ale hrozně moc se mi na tom líbí, můžeš nejakou detalnější fotku, prosím, i do sz...

Jinak k tvojemu problému, nevím jak 1.8 ale je to to samé jako 1.8T a tam je problém s tím co popisuješ stejný a měl jsem to taky. Chce to důsledně dodržovat výměny oleje, nebýt dobytek ke studenému motoru. Už je to v cajku, ale byl to ranec, komplet nové olejové čerpadlo, všech 20 hydroštelů, všechny pístní kroužky, srovnaná hlava, opravené sedla a vedení ventilů, výplach motoru. Zůstal původní napínák na natáčrní vaček. Teďka si ani při startu už "nezařeže"...

Pošetřil bych a pořádně se tomu pověnoval, fakt jo. Nic jiného než oprava výměnou je jenom zastírání důsledků, ale neřešení primárního problému.
nahoru

sponzor





21.12 2012 14:34


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.11. 2012
Příspěvků: 883 | Témat: 70

21.12 2012 15:04


Čau, díky to potěší Už mám přezuto na zimní, takže ti to teď detailněji nevyfotím, až zase na jaře Každopádně to jsou MAM8, tak se můžeš kouknout

No večer tam doliju olej, uvidím kolik ho tam je a snad se vzpamatuje, protože teď vážně nemám abych platil 20k za komplet opravu, můžu se zeptat kolik tě to stálo ?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.3. 2009
Příspěvků: 308 | Témat: 15

21.12 2012 15:19


Jojo, na jaře se ozvu... Jinak se koukni do garáže, tam to mám všecko komplet vypsaný.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.11. 2012
Příspěvků: 883 | Témat: 70

21.12 2012 16:26


Tak to je pořádná pálka
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.6. 2012
Příspěvků: 332 | Témat: 26

21.12 2012 16:48


pokud se to ztisilo...vymen olej...dej ho tam na horni rysku...a uvidis ze od toho bude klid...za 40 km nevylagrujes motor kdyz tam olej je...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 1260 | Témat: 13

21.12 2012 17:00


To ne. Jak říkám max ty hydra, ale olej vyměň komplet a sleduj jestli ubývá nebo ne.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.11. 2012
Příspěvků: 883 | Témat: 70

21.12 2012 17:26


No tak jsem právě měřil ten olej, je ho tam tak málo že se ani neušpinila měrka, takže paráda...No teď auto budu potřebovat, takže to budu muset vyřešit tak že holt koupím olej a doleju to až po horní rysku, šlo by to ? Přece jenom je od posledního měnění ujetých max. 2000 km
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.11. 2012
Příspěvků: 883 | Témat: 70

22.12 2012 22:16


Tak jsem tam dneska nalil 2 litry oleje a hladina se dostala sotva nad hranici min. Zítra ještě doliju ať to je aspoň za půlkou k čemu předpokladám že mi další litr bude stačit bohatě a zkusím to projet...
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 1260 | Témat: 13

23.12 2012 11:05


To ti tam dva litry chyběli? Tak to ti při výměně snad ani olej nenalili nebo ti to tak pěkně motor zbaštil. To je docela síla aby po 2000 km po výměně chyběli 2l oleje

Jak ti auto kouřilo z výfuku?
nahoru

sponzor





23.12 2012 11:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.11. 2012
Příspěvků: 883 | Témat: 70

23.12 2012 11:26


No, určitě mi to teče, motor je dole celej upatlanej od oleje a mám i louži pod autem, ale není to tak drastický, občas cítím spálenej olej v kabině, takže to někde teče na horký trubky a pěkne mi to pak zasmraďuje vnitřek. Jinak výfuk čudí celkem dost co jsem poslední dobou sledoval.
nahoru

AK senior
AK senior


Registrace: 19.5. 2009
Příspěvků: 1260 | Témat: 13

23.12 2012 11:35


Jestli je kouř namodralej, tak by to mohlo ten olej papat. Zkoukni olej. filtr jestli je dost utaženej. Já ho utaženej mám, ale je tam na něm asi horší těsnění, tak mě prosakuje. Ono 2-3litry bys musel mít pod autem louži jak sviňa. Každopádně dolej a sleduj jestli ubývá nebo ne.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 21.8. 2011
Příspěvků: 247 | Témat: 9

23.12 2012 11:45


WhySoSad: čau, koukám, že stejnej problém s ADR* jako dřív já. olej žrala jak divá louže pod autem byly pravidelně. olej tekl ze simeringu na převodovce a stejnej problém byl i s čuděním, prosakovalo těsnění víka ventilů a olej kapal na svody.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.3. 2009
Příspěvků: 308 | Témat: 15

23.12 2012 15:12


WhySoSad:
No, určitě mi to teče, motor je dole celej upatlanej od oleje...


Odkud ti to teče? Mi to teklo zespodu z takového gumového T kusu co vede zezadu z deklu ventilů a pak se napojuje na trubku co jde zpět do sání a ještě někde dolů, prostě sežrané PCV (ovětrání kliky a ventilů), je tam na výstupu i ventil a ten byl nefunkčí a dírou v tom T kusu co chlástalo ven, po hraně hlavy a lelo to kolem katu dolů. Bacha na to, jestli ti to leje jak mi a teče olej na horký kat, abys tu Audinu neměl porom kouřmo...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.11. 2012
Příspěvků: 883 | Témat: 70

24.12 2012 12:48


Kouř nemodralej není, to je v pohodě, dokonce mi přišlo že jak jsem teď olej zase dolil, tak už nekouří tolik co předtím. Jinak jsem to teda už dolitý byl projet asi 30 km tam a zpátky. Při prvním nastartování to ještě pár vteřin zaklepalo, asi než to nasálo olej až nahoru do bloku a potom klid, když jsem se vracel a startoval podruhé tak už to ani po nasrtarování nekleplo, tak snad to motor přežil bez úhony. Jinak na to odkud to teče kouknu nejdřív ve čtvrtek, louže to dělá pořád, ale protože stojím pravidělně na jiným místě, tak nepoznám kolik toho je
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.11. 2012
Příspěvků: 883 | Témat: 70

25.12 2012 18:47


Tak dneska jsem znova měřil olej, měrka je zase komplet suchá a pod autem louže, takže zítra to zvedám a budu hledat kudy to teče, napadá mě akorát uvolněnej uzávěr olejové vany nebo někde nedotaženej olejovej filtr, co by to tak ještě mohlo být ?
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.11. 2012
Příspěvků: 883 | Témat: 70

29.12 2012 15:16


Takže problém je vyřešenej, auto jsem odstavil do garáže, zvedl a začal hledat příčinu, prvně jsem koukal na olejovou vanu, kolem šroubu sucho, dotaženej byl dobře, tak jsem šel dál.

Koukal jsem na olejovej filtr, ten už byl celej zapatlanej, tak jsem bypustil olej a oddělal filtr. Těsnění na něm bylo taky v pořádku tak jsem ho našrouboval zpátky a zkusil nastartovat. Olej tekl rychlostí raního močení...

Koukal jsem že byl i chladič oleje celej upatlanej, ale tam problém nebyl, tak jsem šel výš až jsem narazil na olejový čidlo. Myslel jsem že tam by mohl být problém, tak jsem ho vyšrouboval což je mezi náma taky nadliskej výkon se v tom motoru zkroutit aby se nemusel sundávat alternátor nebo něco Na pohled vypadal v pořádku, ale tím jaký jsou tam tlaky tak asi stačí malá dírka nebo netěsnost.

V garáži jsem našel obyčejnej šroub s gumovým těsněním co měl stejnej závit, tak jsem ho tam napevno našrouboval, nastartoval a už to neteklo, takže jsem za 170,- koupil nový čidlo a je snad po problému, budu to teď hlídat a uvidí se.

Ještě jsem mimochodem přišel na pár dost kuriozních problémů.

Pod výfukovým potrubím co jde z motoru je plastový potrubí který podle mýho je na odvětrávání z klikový hřídele, a ten kloub kterej je na konci trubky je úplně rozežranej (foto 1,2,3) a upadenej, vevnitř bylo spadlý kovový těsnění, a celž je to takový rozlámaný, tak se chci zeptat jestli je tam ta poslední část důležitá, jestli se dá jezdit bez toho, jestli to je jen kvůli tomu aby tam nepadl náhodou nějakej šutr nebo bordel. Tak jsem to zatím jen nasadil navolno zpátky dokud neseženu někde na vrakáči jinej kus. Kdyby ho někdo z vás měl tak budu moc rád.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Náhled, klikni pro zvětšení.


Další taková maličkost jsou úplně rozdrbaný žebra u tohohle vedení, (foto 3) předpokládám že to nasává vzduch do motoru a asi není úplně dobrý mít to takhle v háji, Takže kdybyste to zase někdo měl nebo věděl kde to sehnat tak budu rád.


Náhled, klikni pro zvětšení.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

29.12 2012 15:22


To odvetrani vymen. Je to klasicka bolest u 1.8
nahoru

sponzor





29.12 2012 15:22


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.11. 2012
Příspěvků: 883 | Témat: 70

16.01 2013 14:58


Kde by se ten díl dal sehnat za rozumný peníze ? Počítám že originál bude tak za 800 jestli ještě bude vůbec sehnání, to stejný to žebrovaný potrubí, je to nějakej problém ?
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

16.01 2013 16:32


Cece to netusim, nejak mne bastleni nechytlo...nastesti
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

16.01 2013 17:06


vlasta:
To odvetrani vymen. Je to klasicka bolest u 1.8


kdyby jen 1.8
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.1. 2009
Příspěvků: 609 | Témat: 44

16.01 2013 17:12


WhySoSad: ta žebrovaná roura do sání zase tak nevadí...ta je tam jen proto, aby náporově vedla vzduch do airboxu...takto tam máš akorát trošku menší nápor vzduchu a max. to přisává trošku teplýho, ale ničemu to v podstatě nevadí
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 572 | Témat: 8

18.01 2013 9:55


Koleno odvětrání klikovky i s těsněním na motor 1.8 92kW mám.
Kupodivu není sežrané,jak je prý zvykem,ale má jen zespodu cca 1,5 cm prasklinu.Podle mne by to šlo opravit.
Jinak to nové stojí i s těsněním 880 Kč.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 24.11. 2012
Příspěvků: 883 | Témat: 70

23.04 2014 13:13


Abych uzavrel tema jako vyreseno, unik oleje zpusobenej jednim guferem, vymeneno, pod autem uz ani kapka, stejne tak vymenena ta cast sani a taky odvetrani klikovky, kterou jsem kupoval novou na facelift, ktera tam sedne taky a pry vydrzi mnohem vic
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email