Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 25 dubna 2024
Celkem je zde 290 lidí (8 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: JPokorny1
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 424
Online návštěvníků
Návštěvníků: 282
Uživatelů: 8
Celkem: 290

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2008
Příspěvků: 155 | Témat: 36

22.01 2011 0:49


Ahoj. Chci se zeptat, zda je výrobcem povoleno tankovat do Audi A3 1.9 TDI* 81kW ASV bionaftu BIO 100. Né že bych si tim chtěl nějak prasit motor, ale docela by mě to zajímalo. Protože u nás na KM Promě toto palivo teď zavedli a slyším na to jak chválu tak nadávky. Bavil jsme se na toto téma v servise a tam mi bylo řečeno, že motory z koncernu VW od roku 1998 jsou všechny přizpůsobeny ke spalování bionafty.
Nemáte k tomu někdo bližší informace?
nahoru

sponzor





22.01 2011 0:49


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14657 | Témat: 52

22.01 2011 1:40


To je spíš otázka pro výrobce zda uvádí jestli je to pro motor vhodný palivo ale já mám na A4 3.0tdi CR jasně na víčku nádrže napsáno NE BIO.A jinak na to jezím v OII 2.0tdiPD a bez problémů a ani tam výrobce nedoporučuje bionaftu.Jezdíme na to i v práci náklaďákama a občas a hlavně po přechodu z normální nafty na bio byly problémy a ucpaný filtry.Ona ta bio složka rozpouští věškerej sajrajt co je v nádrži usazenej a ucpe fitr.Dál je to hroznej žrout veškerejch gumovejch těsnění co je v pal.systému.Pokud nějaký těsnění někde vyndáš tak už ho zpět nedáš protože je nabobtnalý a zvětší se a dostat ho zpět je takřka nemožný.Dál to zaručeně rozežírá barvu,dlouhodobější kontakt na lakovanejch částech se projeví loupáním,je to i lepší jak odstraňovač starejch nátěrů.Navíc tohle palivo na sebe dost váže vzdušnou vlhkost a doporučuje se mít stále co nejvíc naplněnou nádrž.Obsahuje víc vody a ta působí korozivně na kovové části pal.systému.Dál je nižší výkon než na naftu a smrdí to jak když frituješ řízky.Bionafta je sice hustější ale nejsou na to postavený pal.filtry je třeba počítat s tím že je potřeba častějc měnit.Na omak je mastnější oproti naftě ale hůř to chytá hlavně v období kdy už jde teplota k nule. Sice se dělá i zimní bionafta ale tu raděj v zimě netankuju.Pokud máš starší diselový motory tak těm to nevadí ty schlamstnou všechno co je mastný ale u novějších už jsou problémy tam jsou motory háklivý na kvalitní palivo.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2008
Příspěvků: 155 | Témat: 36

22.01 2011 9:23


Já mám právě pár známých který to BIO 100 tankují. Většina jich je spokojenejch, ale ty jezdí na poměr 1:1 s naftou. Jeden ale natankoval jen BIO 100 do mazdy a po tejdnu dojezdil. Vsechno se mu ucpalo a obnova nestála málo peněz.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14657 | Témat: 52

22.01 2011 11:35


Ono jak který auto to snese a obzvlášť jen samotnnou bionaftu.Starší auta s tím moc problém nemaj ale novější jo.A pokud někdo ředí 1:1 tak pak asi stějně moc neušetří.To by museli mít hodně velkej nájezd aby se vyplatilo ale ten risk jestli to vydrží nebo ne je u modernějších aut dost drahá záležitost.Nehledě na to pokud odstavíš auto na delší čas to je pro to auto smrt.Ona ta bionafta udělá takovej lepivej sliz kterej ničím nerozředíš a je zaděláno na drahou opravu s kompletním rozebráním a čištěním celýho palivovýho systému.A i potom vyčištění jsou stále problémy toho se těžko zbavuje.Tak pokud se hodlá odstavit auto tak se musí tohle svistvo vyjezdit a alespoň vyjet jednu nebo dvě nádrže s čistou naftou.A dát novej palivovej filtr.Jak říkám U náklaďáku je to jedno ten snese dost ale první co je že to ucpe fitry.Ale dokáže to jezdit i na samotný bio.Pak mám odskoušeno snese to i oktávka 2.0tdi ale pokud se trochu řízne v i mnohem menším poměru stačí 10% čistý nafty pro lepší průchodnost filtrem pak už to většina motorů skousne.Ale to je na rozhodnutí každýho na co bude jezdit jen je potřeba v zít v potaz to riziko co se stím může stát. A co jsem to používal tak jsem do tý boinafty přidával VIF aditivum a v jednou tak velkým množství než je normální dávkování.Už jen z toho důvodu že to má lepší filtrovatelnost a hlavně to pomáhá chránit palivovej systém před biosložkama.Možná díky tomu to spolehlivě chroupe oktávka a jezdil jsem na to jednu celou sezónu od jara do podzima loňskýho roku.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2008
Příspěvků: 155 | Témat: 36

22.01 2011 11:56


Kde se prosímtě dá sehnat do aditivum? U nás jsem to nikde neviděl. Jestli to chrání před boisložkama, tak by to bylo možná dobrý řešení pro ty, kterejm to sežralo těsnění atd.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14657 | Témat: 52

22.01 2011 19:48


Běžně ho koupíš i na pumpách a různě kde se prodávají autodoplňky a díly.Já osobně kupuju 5L kanystr odtud vyplatí se to.Maj jak zimní tak letní.A těsnění to až tak nechrání ale hlavně to pomáhá proti korozi.Zlepšuje filtrovatelnost snižžuje bod tuhnutí zlepšuje mazivost a zvyšuje cetanový číslo.A loni napodzim jsem byl na STK* a emisema to na bionaftu prošlo naprosto bez problémů ba naopak byly tam o něco menší hodnoty než jsou stanovený pro ten danej motor.Jinak to opravdu míň kouří když tomu pořádně šlápneš na krk ale po ránu to smrdí opravdu strašně.

http://www.prag-info.cz/_shop/index_.php?shop=MTc5 [zkrácená url]
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2008
Příspěvků: 155 | Témat: 36

25.01 2011 10:13


Tak jsem se informoval přímo v Audi a ta, jako výrobce ZAKAZUJE používání biopaliv.
Jen pro info ostatním.
nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14657 | Témat: 52

25.01 2011 10:45


Jsem ti to psal už na začátku že to je napsaný i na víčku nádrže NO BIODISEL.To si musíš koupit nějakou starou vránu a do tý to lejt tý už nic neuškodí.Znám spoustu lidí co jezděj na friťák a vyjeťák s naftou,LTOčko,bionaftu.Prostě co je a kupodivu jezděj s těma starejma ropákama furt.Sice ten zvuk trhá uši ale funguje to.
A tak nám nezbývá než jezdit s audinkama na tu naši pančovanou naftu co nám naši pumpaři nabízej jako super kvalitní palivo za neřesťanský prachy.
nahoru

sponzor





25.01 2011 10:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.4. 2008
Příspěvků: 155 | Témat: 36

25.01 2011 16:01


je to tak
Jen mě zaráží, že Škodovka u toho stejnýho motoru v Octavii a VW ve IV golfu povolují právě i tu 100% bionaftu.
Ještě jednou ale napíšu, že na to nehodlám jezdit. Jen dělám semestrálku o biopalivech, tak tam chci tohle nějak uvést.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.10. 2010
Příspěvků: 332 | Témat: 5

24.04 2012 10:28


sice uz je to starsi tema ale pripisu svou zkusenost, mam oktavku 1.9 TDI* 66 kw alh a jezdim na cistou bio... nicim ji neredim a vse slape. rozdil 7 kc na litru je dost.

golf 3 1.9 td 55kw na to jezdil taky v pohode.

oktavka ma ve velkem technicaku u paliva NM, NM-bio 48
tzn ze muze jezdit bezproblemu na 50% bio.

ted sem privezl golfa IV 1.9 TDI* 66kw AGR* ten v papirech nema nic o bio ale je to predchudce motoru ALH. takze to taky urcite vyzkousim.

u 66 a 81 kw bych se toho moc nebal,

u PD bych do toho nesel a CR asi uz vubec ne... ale je to kazdeho vec.
nahoru

AK fanatik
AK fanatik


Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 6969 | Témat: 177

25.04 2012 9:49


AlešS: Než 100% MEŘO ,to raději slunečnicový olej z TESCA za 26 kč/litr...Není tak agresivní jako BIOnafta..Můj pežotek to spokojeně chroupe..
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

25.04 2012 12:07


Hlavně měnit častějš olej v motoru. U každýho motoru se dostává trochu paliva do oleje a na rozdíl od ropných paliv je s těma BIO tohle velkej problém...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 1.10. 2010
Příspěvků: 332 | Témat: 5

25.04 2012 20:18


a casteji menit paliv. filtr... nejhorsi je 1. tankovani pak uz to jde samo
nahoru

AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

25.04 2012 22:25


Rhino:
Hlavně měnit častějš olej v motoru. U každýho motoru se dostává trochu paliva do oleje a na rozdíl od ropných paliv je s těma BIO tohle velkej problém...


jenze to neni o palivu ale o vode ...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 28.5. 2008
Příspěvků: 543 | Témat: 21

30.06 2012 13:07


2Pix:


jenze to neni o palivu ale o vode ...


To je fakt, B100 má oproti naftě 4x větší obsah vody
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 4.1. 2011
Příspěvků: 24 | Témat: 7

27.07 2013 9:02


Tak jsem natankoval eko u ONA najel 600 km u stálo mě to 2000 za odtah a filtr NIKDY VÍCE BIOSAJRAJT
nahoru

sponzor





27.07 2013 9:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

31.07 2013 8:40


Rocknroll: Divný, já na to z cca 75% jezdím poslední dva roky a filtr sem eště neměnil...
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.5. 2012
Příspěvků: 488 | Témat: 123

17.08 2013 0:21


Ja som do c4 2.5tdi lial raciol, hydrauliku, čistý motorový olej, bionaftu...to auto som predal kamarátovi a ten motor ide doteraz najlepšie zo všetkých c4 čo som mal.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 25.9. 2012
Příspěvků: 116 | Témat: 3

20.04 2014 21:07


tak to asi nebyl moc dobry kamarad coz ?
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 1.5. 2011
Příspěvků: 1260 | Témat: 24

20.04 2014 23:56


Peter_c4: čisty motorovy olej? Vubec to nekouřilo modře? Trošku bych ubral a chodil po zemi
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email