Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 18 dubna 2024
Celkem je zde 229 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 225
Uživatelů: 4
Celkem: 229

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7880 | Témat: 86

01.02 2013 12:13


Promereni mikrospinace nic nepotrebuju, ale ja myslel volobeznej ventil. Tam potrebuju kabilek pro propojeni obvodu. O vikendu to zkusim promerit...
sponzor





01.02 2013 12:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7880 | Témat: 86

03.02 2013 0:14


Tak jsem to dneska procházel se Šimim. Měřili jsme co se dalo. Mikrospínače fungovali tak jak mi satan popsal, taže ty jsou asi v pořádku a cvakaj. Takže ani ohnout spínač není potřeba. Na volnoběžný ventil jde 12,5 V a 0,03-0,04A. Což je divný. U Šimiho v doutníku tam šlo 0,07A a když se připojil jiný ventil tak se při běhu motoru otevíral a prý v ruce "vrněl". Když jsme totéž zkusili u mého cpé, ventil se neotevřel ani "nevrněl". Viděl bych to na vadu kabelu k ventilu. Netušim proč tam jde jen skoro polovina než v jiném autě. Někdo nějakej nápad co s tim? Kolik je správná hodnota která tam má jít? Začínám bejt zoufalej. U Šimiho na dílně si čistim a repasuju jinej motor, kterej půjde do cpé. Ale pokud je špatná kabeláž auta, tak je to v ...
AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

03.02 2013 13:24


Máte stejnou verzi 2,3? Mátej stejnej ventil? Když proud teče, kabel je v pořádku, maximálně prostříkat konektor.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7880 | Témat: 86

03.02 2013 13:31


Satan Coupe: Bylo to v doutníkovy a motor myslim byl taky NG. Ale to si nejsem jistej. Ventil tam dal můj, protože zjistil, že ho měl prasklej vejpůl. Takže myslíš, že bude problém jinde?

PS: Zkoušel jsem ventil prohazovat (mám jeden na motoru co si repasuju) a nebyla změna. Na odpojení a zapojení motor vůbec nereagoval.
AK fanda
AK fanda


Registrace: 20.11. 2008
Příspěvků: 6147 | Témat: 64

03.02 2013 15:00


v doutníku bylo většinou NF tuším.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7880 | Témat: 86

03.02 2013 17:14


Satan Coupe: To můžu zjistit co tam přesně měl za motor. Ale je v tom velkej rozdíl? Příjde mi, že by to mělo fungovat stejně ne?
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

03.02 2013 17:36


V doutniku je pouze NF (2 varianty 98 a 100kW, co jsem mel moznost zjistit, tak podle toho, na ktery trh to slo) a popr. AAR.
NG se davalo do 80/90/Coupe/Cabrio
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7880 | Témat: 86

03.02 2013 18:33


maczaCZ: Otázka zní pořád stejně. Je v tom rozdíl? Podle mě by mělo jít na volnoběžný ventil stejné napětí i proud ať už je to NG nebo NF. Ale asi se pletu. Nebo...?
sponzor





03.02 2013 18:33


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

03.02 2013 18:53


Cadaverous: Myslim, ze by tam melo jit stejne. Mrkni na moje vlakno, 2Pix mi tam psal kolik by melo jit na volnobezny ventil. A rekl bych, ze by ti tam melo jit o kapanek vic.
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7880 | Témat: 86

03.02 2013 19:10


maczaCZ: Měl by jsi odkaz? Asi by tam mělo jít víc, když jemu v autě ventil otevírá a mě ne...
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 6.10. 2006
Příspěvků: 6908 | Témat: 182

03.02 2013 22:56


audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
tu to mas
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7880 | Témat: 86

04.02 2013 11:26


Podle pixly tam ma jit cca 0.06-0.07A. Pokud jsem to dobre pochopil. Takze mi ta jde malo. Otazka je porad stejna. Kde je problem, ze mi tam jde tak malo a jak to opravit?
AK oldtimer
AK oldtimer


Registrace: 28.8. 2006
Příspěvků: 15677 | Témat: 299

04.02 2013 12:34


Tak a tohle si nekde uz kurva zapiste za usi, protoze to tu pisu uz asi po paty ...

kde sem psal 0.06-0.07A na volnobeznej ventil? na KE-III se neda nastavit volnobeznej ventil pres skrtici sroub. Slouzi pouze pro kontrolu. Proud ma behat mezi 540-610mA. Bohatost se nastavuje na CO sroubu a konstroluje se pomoci proudu na regulatoru tlaku paliva, kde ma behat kolem 0mA +-3mA kvuli lambde.

- tady se jeste pozastavim, na nekterejch webech pisou dobry zkusenosti s 10mA ala KE-Jet (a to sem tu nekde i postoval), jenze ventyl poukazal na to, ze to znamena, ze motor bezi v nejakym napul limp modu...

Nastaruje se motor, necha se zahrat. Kdyz je motor studenej hodnota je nekde kolem 50mA a zacne postupne klesat, pokud hodnota zahratyho motoru v zakladu neni 0mA, tak zkouset jemne doladit. Pokud se tak nestane, s nejvetsi pravdepodobnosti je nekde duzna. Pro tohle se musi nejak ucpat odvetravani kliky a extra peci bych venoval "ekologicky" berlicce v podobe prisavani falesnyho vzduchu prave v tom "multitecku" co je tam okolo vyvodu z vika hlavy.

Tak ci onak jeste se musi udelat zakladni nastaveni vahy. Jsou dva zpusoby - bud se utahne sroub a povoli se o 3 a 3/4 otacky ... nebo se dela nastaveni dle toho jak tece benzin z vstriku. Nekde sem hodil prepis navodu. Odsroubuje se hadice na vstriku, propoji se dratem rele aby to tlacilo pri otocenym klicku a hladina benzinu musi bejt presne s hranou. (musi se to delat bez klicku, protoze pak do toho nekeca regulator tlaku) ...

Pro kontrolu se da merit obdelnik z toho volnyho bilyho konektoru (jestli tam je, nektery KE-III ho nemaj). Melo by bejt na volnobehu 27%... snad Tady si nejsem moc jistej ...
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 12.11. 2010
Příspěvků: 2276 | Témat: 26

04.02 2013 15:32


2Pix:
....Tak ci onak jeste se musi udelat zakladni nastaveni vahy. Jsou dva zpusoby - bud se utahne sroub a povoli se o 3 a 3/4 otacky ... nebo se dela nastaveni dle toho jak tece benzin z vstriku...


ktory sroub mas na mysli konkretne? lebo na henten navod na zakladne nastavenie som nikde nenarazil. vag v else pise, ze ak sa neda zostelovat CO, treba cely rozdelovac vymenit. alebo si myslel maticu spodneho dorazu piestu rozdelovaca (uff to je nazov).
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7880 | Témat: 86

16.04 2014 9:55


Kontrolní otázka!
Kolik západoněmeckých soudruhů.... teda vlastně bude pasovat palubní deska z audi 80 sedan do mého cpé? Mám různé názory. Někteří tvrdí, že palubky jsou shodné, další, že mají jiné tvarování u přechodu na tapece dveří. Potřebuju po nájezdu zlodějů palubku vyměnit a schánim kde se dá. Ale palubky do cpé prostě nejsou. Sedanů je ovšem dostatek. Předem díky.
AK senior
AK senior


Registrace: 6.10. 2013
Příspěvků: 1358 | Témat: 10

16.04 2014 10:05


Zkus srovnat čísla dílů v etce.
sponzor





16.04 2014 10:05


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar

Muž
Registrace: 30.12. 2010
Příspěvků: 14651 | Témat: 52

16.04 2014 10:06


Jaký číslo dílu to má a jakou barvu? Hodím to do etky zda se to nepoužívalo někde jinde.
Ale jentak zběžně se dá říct že je to stejný díl použitý ve vícero modelech viz obrázek


Náhled, klikni pro zvětšení.


Uploaded with ImageShack.us
AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 25.7. 2011
Příspěvků: 2127 | Témat: 19

16.04 2014 10:13


Je stejná, rozdíl je akorát trochu v deskách z posledních Coupé 95-96, kde byly Airbagy a trochu jiné výplně. Na B3 to ale pasuje z kteréhokoliv 3/B4 sedanu i avantu okrem zase 95-96
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7880 | Témat: 86

16.04 2014 10:29


violr: Tak přesně tohle jsem chtěl slyšet!

áček: Číslo dílu ti můžu napsat až budu dneska doma, ale pouze z palubky ze sedana. Cpé mám u Dana prozatím uschované a nerozmontované. Popřípadě kde to číslo najdu?

PS: Díky všem.
AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

17.04 2014 7:04


Cadaverous: pri vhodne prilezitosti jeste dostanes pruchodku ke spinacce a jakousi listu na spodni okraj stredniho panelu
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7880 | Témat: 86

17.04 2014 9:29


Apsv: Mno vhodnou příležitost urči ty. Já se přizpůsobím tobě.
AK senior
AK senior


Registrace: 5.10. 2006
Příspěvků: 1428 | Témat: 29

17.04 2014 22:11


Cadaverous: Tak v pátek večer?
AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 7880 | Témat: 86

17.04 2014 22:13


Apsv: Zítra večer jsem doma. Sice budu mít návštěvu, ale není problém vyběhnout.
Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email