Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 383 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: P2M
Uživatelů dnes: 4
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 392
Online návštěvníků
Návštěvníků: 378
Uživatelů: 5
Celkem: 383

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.1. 2014
Příspěvků: 5 | Témat: 1

27.01 2014 22:12


Ahoj poradí mi někdo jak má fungovat pal. čerpadlo v nádrži,dělám kámošovi A4 a čerpadlo spustí ale nedá ani kapku a auto ani nemá snahu chytit,dík
nahoru

sponzor





27.01 2014 22:12


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

27.01 2014 23:16


Kde to sledujes ? Ani do filtru to neleze ? Slysis ho kdyz ho spustis VAGem ?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.1. 2014
Příspěvků: 5 | Témat: 1

28.01 2014 11:46


Koukám do nádrže na čerpadlo a připadá mi,jako kdyby tlačilo do nádrže,elektrika je ok ale do hadice nedá nic (přitom normálně vrčí)
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

28.01 2014 14:21


To je na me moc abstraktni... )

Takze mezi nadrzi a hadici k filtru to netece tedy ?
Ja bych nejprve odendal filtr. Pak zkusil spustit diagem cerpadlo a cumel zda to zacne tect. Pokud ano, nasadim filtr a dtto a pokud ano jdu dal. Pokud ne, tak pak se vratit k cerpadlu a kouknout na nej co se tam deje. Nejsem profik, takze nevim, zda muze byt ze vrci, ale necerpa, tedy nema tlak...

Dej vedet
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.1. 2014
Příspěvků: 5 | Témat: 1

28.01 2014 15:04


Nedává už přímo z čerpadla,bublá jako do nádrže,tak že budu muset vymyslet jak ho vyndat,někde psali že takhle dávat nebude ale už jsem se nedočet proč,tak hledám jestli už to někdo neřešil,dík
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.9. 2009
Příspěvků: 124 | Témat: 3

28.01 2014 15:14


Jestli je to 2.5 TDI*,tak čerpadlo v nádrži je jen přečerpávací a netlačí naftu do filtru.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 16.1. 2013
Příspěvků: 1023 | Témat: 63

28.01 2014 15:41


To mam z toho ze nectu tagy To jsem nevedel, takze podtlakem ? No ale pri precerpani by to melo vtect do hadicek ne ?
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.1. 2014
Příspěvků: 5 | Témat: 1

28.01 2014 18:29


Dík,to jsem nevěděl,že jenom přečerpává,proto mi bylo divný že psali že naftu nedá,pal. filtr jsem dal nový tak to zkusím ještě pořádně ovzdušnit
nahoru

sponzor





28.01 2014 18:29


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.1. 2014
Příspěvků: 5 | Témat: 1

29.01 2014 17:52


Zjistil jsem,že je pravděpodobně vstřik. čerpadlo v háji (V6 na to prý dost trpí),nedá žádný tlak k tryskám a auto ani nezačoudí,když tak potom napíšu jak to dopadlo,ahoj
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.1. 2014
Příspěvků: 9 | Témat: 1

13.02 2014 15:48


Dobrý omlouvám se že to píšu sem.Mám dotaz
Vlastním audi a6 2.5tdi 1999
Včera mi začla po nastartování blikat kontrolka žhavení.
Ukazatel paliva mě ukazoval mezi první a druhou čárkou.Takže nafty tam moc nebylo.Ráno jsem sedl do auta a jel jsem cca10km pro naftu.nedojel jsem.motor zhasl,Lustroval jsem zde na foru hodně témat o palivové soustavě,ale ztratil jsem se.
Zjistil jsem že v zadní mezinádrži není žádná nafta.Ještě se chci zeptat jestli se má to podávací čerpadílko co je v nádrži točit.a jestli při startování nebo jen při seplé spínačce.
Děkuji za odpověd
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 28.1. 2014
Příspěvků: 197 | Témat: 36

13.02 2014 16:32


když použiješ hledání, najdeš postup jak zkusit odvzdušnit 2,5TDI
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 27.1. 2014
Příspěvků: 9 | Témat: 1

14.02 2014 13:57


takže dnes jsem napojil čerpadílko na přímo a táhne jak divé.,ale vzadu ta nádržka je stále prázdná
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 2.6. 2008
Příspěvků: 1054 | Témat: 13

14.02 2014 14:28


na 2.5 si primo vstrikovaci cerpadlo podava naftu. v nadrzi je jen precerpavacka.pokud to mas zavzdusnene musis zalejt filtr,popř povolit u vstriku a odvzdusnit!pokud to nepomuze nastartuj to sprejem a ono sito naftu nasaje!
pokud ti auto neudrzi naftu v hadicich hledej kde to prisava vzduch.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email