Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 340 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 336
Uživatelů: 4
Celkem: 340

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
téma: Audi A8 LPG - spotřeba
tagy: wiki: CNG, LPG...
AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 12.5. 2008
Příspěvků: 6020 | Témat: 22

20.12 2011 17:36


Opět poopravím to co píše paluba nemá nic společného se spotřebou LPG* jinak ok.
nahoru

sponzor





20.12 2011 17:36


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.10. 2013
Příspěvků: 664 | Témat: 14

27.11 2013 18:21


jizan.com:
4.2 pod 15-16lpg po městě a pod 12 mimo město je nesmysl spíš buď rád že máš takovouhle spotřebu.


nesmysl to neni ja tak treba jezdim s tou svoji uplne normalne... asi mam lepsi motor jinak jeto S8 r.v. 1998
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.10. 2013
Příspěvků: 664 | Témat: 14

27.11 2013 18:25


presne jak rika avatar zalezi jak se nastavi mapa... ja ji treba nastavovla primo za jizdy s kamosem primo na muj styl jizdy...jen se s tim chce poradne pohrat a poladit si to
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

28.11 2013 20:30


je potreba si uvedomit, ze jakykoliv problem na tomto motoru znamena rapidni narust spotreby a to klidne o 5 litru, at uz to je pomala ci vadna sonda, problem na zapalovani, regulaci smesi atd...

proto je potreba nejdrive seridit a odladit motor v rezimu benzin, tak aby vse bylo ok, zralo to primerene a pak si hrat s mapama LPG*...pocet smesovacu je podle irelevantni, je to benz. motor a smes musi byt v presnem pomeru, ikdyby tam bylo 20 smesovacu...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.10. 2013
Příspěvků: 664 | Témat: 14

29.11 2013 17:14


Presne jak rika Lumpiq
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

02.12 2013 23:01


Těžko uvádět reálnou spotřebu LPG*, když se to nejspíš furt samo přepíná sem tam. Dodneška nechápu podle čeho, ale prostě i když jedu na LPG* tak někdy benzín ubejvá a jindy ne a neřekl bych že podle stylu jízdy. Při jaké teplotě se má LPG* zapínat? mě se zapne teprv až když je pár minut 90° voda. Máte někdo nějakou zkušenost s přenastavováním? Mam systém BRC.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

03.12 2013 0:21


Já mám taky BRC a přepíná mi ve 30 stupních.
V létě skoro hned, v zimě to chvilku trvá.
Benzín za jízdy mi neubývá. Na benzín se mi to přepne jedině když mám cca pod čtvrt nádrže LPG* a dám plyn na podlahu. V bombě už není takovej tlak co motor potřebuje, tak to přepne. Samozřejmě se zvukovým signálem.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

03.12 2013 15:51


Karlosma: tak to mam určitě jinak nastavený, to budu muset asi někam zajet s tim. asi i na kontrolu filtru v systému, protože mě se to někdy při plným plynu přepne na benzín ikdyž mam třeba ještě 50% plynu.
nahoru

sponzor





03.12 2013 15:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

03.12 2013 16:34


Tak při plným plynu s 50% v bombě se mi to stalo tuším za rok a půl jednou, jinak to stíhá bez benzínu všechno, i kick-down z místa.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

03.12 2013 16:48


tak asi filtr ...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.10. 2013
Příspěvků: 664 | Témat: 14

04.12 2013 13:01


deejayvenca:
Těžko uvádět reálnou spotřebu LPG*, když se to nejspíš furt samo přepíná sem tam. Dodneška nechápu podle čeho, ale prostě i když jedu na LPG* tak někdy benzín ubejvá a jindy ne a neřekl bych že podle stylu jízdy. Při jaké teplotě se má LPG* zapínat? mě se zapne teprv až když je pár minut 90° voda. Máte někdo nějakou zkušenost s přenastavováním? Mam systém BRC.


Cus hele ja to mam nastaveny na teplotu 35 stupnu kdy se mi to prepina a dale se to da nastavit i na otacky motoru treba ve vyssich kdy plyn uz treba nedostacuje tak se da nastavit aby treba pri 5500 dal zpet benzin
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 29.10. 2013
Příspěvků: 664 | Témat: 14

04.12 2013 13:02


Karlosma:
Tak při plným plynu s 50% v bombě se mi to stalo tuším za rok a půl jednou, jinak to stíhá bez benzínu všechno, i kick-down z místa.


me se to obcas stava v zime kdy ma plyn mensi tlak jinak mam system Tartariny.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.11. 2012
Příspěvků: 2 | Témat: 0

25.12 2013 10:46


Tak si to nechte seřídit. Nemělo by to padat do benzínu ani při čtvrtce nádrže.
Pokud máte dost výkonný reduktor, nemělo by se to stávat. Nechte si zvednout tlak a vyměnit filtry. A doseřídit
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

25.12 2013 12:11


LPG*-plzen: jo už sem si koupil kabel, abych se v tom mohl zase vrtat
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

26.12 2013 21:57


deejayvenca:
LPG*-plzen: jo už sem si koupil kabel, abych se v tom mohl zase vrtat

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

04.01 2014 15:13


Karlosma: Tak jsem se povrtal a zjistil že teplotní čidlo dává nesmyslnej signál, proto mi to špatně přepíná na LPG*. což jsem dočasně vyřešil tak, že jsem nastavil nižší teplotu na přepnutí.
nahoru

sponzor





04.01 2014 15:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

04.01 2014 18:56


Já jsem teď nasypal do motoru a elektriky v autě 39.000,-, palubák mi okamžitou ukazuje od oka víc než předtím, ale při ustálené rychlosti zase míň a průměrná taky spadla cca o litr až 2.
Na diagnostiku LPG* se taky ještě chystám.
Teď mám plnou, tak jsem zvědavej až ji vyjedu.

V AK garáži mám skluz jako prase ve vpisování tankování a už toho mám takovej stoh, že se mi do toho vůbec nechce.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

04.01 2014 19:00


to by ten krám šel z baráku kdybych do toho měl dát 40 mě palubák ukazuje 14,9 dlouhodobej, ale tak uvidim teď reálnou.
Co že máš za systém?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

04.01 2014 19:02


BRC

Ony se projevili nedostatky, které byly údajně O.K. a nikdo to netušil a nečekal.
Ale co už...

Když ji miluješ, není co řešit...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

04.01 2014 19:07


Ale tak jo, když bych věděl že je to třeba... já taky BRC sequent 56.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

08.01 2014 14:33


Tak ikdyz jedu na LPG*, a sviti kontrolka zelene, ventily cvakaj, tak stejne trosku ubejva benzin, prinejmensim dokud se nezahreje. tak nevim nevim . jestli to tak ma bejt.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 16.12. 2007
Příspěvků: 11459 | Témat: 306

08.01 2014 15:57


deejayvenca: můžeš mít nastaveno, že nad určité otáčky ti to dává i dávku benzínu... zajeď tam, kde ti to montovali, ať to dají dohromady... to že se ti to přepíná může být způsobeno poddimenzovaným směšovačem. já na 4 válci s tím měl trochu problémy, tak mně tam dali na 6ti válec a bylo to OK...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

08.01 2014 17:14


vencaa6: V nastavení právě nic takovýho povolený neni. A navíc se ta spotřeba projeví i když jedu třeba jen pod 2000 ot. takže tim by to asi stejně nebylo. Spíš pujdu po tom teplotním čidle.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 19.11. 2012
Příspěvků: 2 | Témat: 0

08.01 2014 18:04


Reduktory nejou dělený podle válců, ale podle výkonu.
I kdyby si měl slabý, nejelo by to na obě paliva.
To že ti to bere trochu benzínu může být nastaveno úmyslně.
U některých vozů to nastavujem, kvůli chlazení ventilů.
Ale u kncernových aut to není nutné. Nebo můžeš mít vadu v ŘJ plynu, že nerozpojí benzinové vstřiky (to je ale málo pravděpodobné.) Vyměn si to čidlo. A zkontroluj jaké hodnoty ukazuje i čidlo teploty plynu. Něktrá zařízení, např STAG Se umí tvářit že jede na plyn a přtom jede čistě jen na benzín, jen pro to, že teplotní čidlo ukazuje špatně.
Minulý týden jsem zrovna tohle řešil. Teplota reduktoru byla ok, ale teplotu plynu to ukazovalo -4°C. Svítilo to zeleně, vše vypadalo že to jede na plyn, ale jelo to jen na benzín.
nahoru

sponzor





08.01 2014 18:04


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

08.01 2014 19:49


LPG*-plzen: Děkuju za info, musim se k tomu čidlu dostat, zatim na to nebyl čas. Plyn se zdá ukazuje logický hodnoty.
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

23.01 2014 23:37


Tak dnes najeto necelých 700km po okreskách a 2x přes celou Prahu v zácpě a spotřeba LPG* dle palubáku 13,6.
Po dotankování opět do plna jsem to spočítal na reál 13,9.
A to jsem se s Osmou nijak nemazlil při předjíždění KICK DOWN...
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 1.8. 2008
Příspěvků: 3384 | Témat: 38

24.01 2014 0:12


Karlosma: tak to je slušná hodnota a něco málo benzínu k tomu? nebo vůbec?
nahoru

AK fanda
AK fanda

Muž
Registrace: 3.7. 2009
Příspěvků: 3818 | Témat: 22

24.01 2014 0:15


No sem tam přepl při KICK DOWNu na benzín tak na 3 vteřiny, jinak čistě LPG*...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email