Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 306 lidí (2 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 304
Uživatelů: 2
Celkem: 306

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 91 | Témat: 6

28.03 2011 11:13


Zdravim ,
Mel bych otazku koupil jsem audinku uz relativne davno bez origos radia.Jsem spokojen se zvukem .Ale mam spatny prijem FM.Docetl jsem se nekde ze radio napaji zesilovac anteny pres koax kabel a ze nektere neorigo radia to proste nedelaji takze ma otazka....

pomuze mi tohle k tomu abych mel cisty prijem radia ???

http://elektro.aukro.cz/12-v-antenni-zesilovac-titan-tec-i1516765835.html

Je presne tohle to co hledam ?? Ma s tim nekdo zkusenosti ??
Popropade neco co vyresi muj problem ?
nahoru

sponzor





28.03 2011 11:13


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

28.03 2011 12:07


Spíš bys měl pátrat po tom, proč je špatný příjem FM. Rádio? Anténa? Svod?
Anténní zesilovač to většinou nezachrání, přidává šum a používá se jen jako korekce ztrát u dlouhého svodu. Většinou to je jen flastr na jiný problém. Pokud nenajdeš chybu, těch padesát tě nezboří. Ještě jukni, jestli náhodou nemá tvoje rádio přizpůsobovací trimr antény na zadním panelu
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 91 | Témat: 6

28.03 2011 12:37


Tak radio nema zadny trimr.Jak se da zkontrolovat antena? kdyz ma v ceste ten zesilovac ?

Dale jsem nasel tento popisek u jednoho produktu od firmy orientujici se na auto hifi:

"ISO-DIN adaptér anténa - napájení VW pro vozy Škoda Octavia, Fabia, Felicia, Volkswagen, Seat. Slouží k napájení antény, pokud použijete jiné, než koncernové autorádio. Standardní provedení v kovovém pouzdře."

Nazory ??
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

28.03 2011 13:12


digita.guta:
Pokud můžeš, začni tím, že do rádia připojíš jinou anténu. Pokud se nic nezmění, je špatné rádio, musí chodit bez předzesilovače. Pokud se příjem zlepší, máš chybu na svodu. Může být zlomený nebo uskřípnutý kabel, nejčastěji je chyba ve vlastním spojení kabel-anténa. Je možné, že v cestě už nějaký předzesilovač je a ten může být buď bez proudu nebo vadný.
Bez tohoto testu jdeš do věci naslepo.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 91 | Témat: 6

28.03 2011 13:20


Hanys:
Diky provedu a vysledky nahlasim
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.3. 2009
Příspěvků: 308 | Témat: 15

28.03 2011 14:14


No nejsem žádný odborník na antény, ale myslím, že u AUDIny je zesilovač použit z toho důvodu, že jako anténa jsou použité prní proužky od hora jak je vyhřívání zadního okna, což je anténa nahovno, třeba u origo rádia symphony I jsou použity 4 pruhy, každý zvlášť pro jednotlivé pásma a ještě navíc nějaká přepínací krabička. proto si myslím, že když má neorigo rádio, tak nemá napájené ty zesilovače a chytá jenom to co proleze... Chce to kouknout na schéma k tvojemu autu a najít kde v původním konektoru je napájení pro zesilovač a nějak to "dobastlit"
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 91 | Témat: 6

28.03 2011 14:20


no takhle abych to upresnil uz jsem to trochu rozebiral predtim... vzadu na strane ridice je za operkou hlavy asi zesilovac.... myslel jsem ze je napajen prave ze zadniho skla protoze je pripojeny klasickym dratkem pres fastonku na zadni sklo..pozdeji jsem se dozvedel ze antena je ve skle takze krabicka, kterou jsem povazoval za jakousi antenu je vlastne zesilovac ??
takze kudy je napajena ta krabicka ?? je to opravdu napajene z koaxialu kterym se vede signal k radiu takze to bude chtit privest stavu ??? ??
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

28.03 2011 14:25


VOX:
Vidím to stejně, proto jsem psal o testu s přímou anténou a nevhodnosti předzesilovače jako prvního řešení. Jde o to, když už to má takhle možná neorigo, jestli je napájený zesík antény samostatně nebo děličem přes svod.
nahoru

sponzor





28.03 2011 14:25


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 91 | Témat: 6

28.03 2011 14:31


ale pri tom testu mozna bude problem s tou antenou....protoze ze zkusenosti s byvalym autem mam strach ze kdyz tam DAM* antenu a necham ji v kabine abych mohl udelat test za jizdy tak mi to bude stinit Karoserie*
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

28.03 2011 14:39


digita.guta:
Test se nedělá za jízdy. Nalaď nějakou stanici s šumem a na místě vyměň anténu
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 31.3. 2009
Příspěvků: 308 | Témat: 15

28.03 2011 14:39


Jaky test za jizdy s antenou v kabině? Dej auto navenek ať nad ním nemáš nic kovového, vytáhni stávající kabel z konektoru, píchni nějakou auto prutovku co seženeš a uvidíš hned. Máš silnější signál? Tak hledat proč původní anténa nedává aspoň podobně, skříplý kabel, chybí napájení zesilovače, nebo cokoli jiného, proto jsem psal o tom schématu k tvojemu autu...
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 91 | Témat: 6

28.03 2011 15:11


Hanys:
digita.guta:
Test se nedělá za jízdy. Nalaď nějakou stanici s šumem a na místě vyměň anténu

Ok bude to chvilku trvat prtooze na miste me to moc nezlobi ale takhle to zni nejrozumeji ted uz jen tu antenku
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

28.03 2011 17:34


digita.guta:
Nebo se s tím ještě schovej do garáže, případně nějakého parkingu. Tím navodíš ztížené podmínky příjmu, kde se případný rozdíl mezi anténami projeví nejmarkantněji. V optimálních podmínkách zjistíš bačkoru.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 23.2. 2010
Příspěvků: 91 | Témat: 6

08.05 2011 7:44


Pánové vyřešeno!!!!

Koupil jsem fantomové napájení a výsledky mě mile překvapily,naladil jsem podstatně víc stanic ale za jízdy to občas zlobilo nebylo to zcela čisté ještě jsem slyšel šum.Vzhledem že mi párkrát za měsíc z ničeho nic vyplo a po pěti minutách samo zaplo rádio tak jsem koupil nové (X-ploid od Sony) a signál byl zase o něco málo lepší tak jsem si hrá ještě s tím fantomovým napájením zkoušel jsem to dát jinam než na vstup č.5 iso konektoru (anténa) a bylo to pak ještě horší.tak jsem to odpojil a signál je skvělý.

Takže závada v rádiu.
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 29.1. 2008
Příspěvků: 2195 | Témat: 28

08.05 2011 9:53


Já koupil auto kde nešlo naladit skoro nic, provedena výměna rádia a pořád stejné,nakonec jsem zjistil že anténa na střeše totálně rozpadlá i stím zesilovačem.Koupil jsem jinou polskou o něco lepší ale né pořad jak sem si představoval. Nakonec jsem sehnal origo a ted to hraje 100 a 1 , můj závěr necpat tam nic neorigo, ty polské antény a podobně.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 8.12. 2010
Příspěvků: 10 | Témat: 0

29.07 2011 13:45


Zdravím,
mám také problém se špatným příjmem FM stanic...Koupil jsem si Audi A4 combi Avant (B6). Měl jsem tam origo rádio jednodinové,stanice to chytalo velmi dobře, až jsem z toho byl překvapený. Pak jsem si to předělal na RNS*-E a od té doby to špatně chytá stanice.Prve jsem si myslel,že to je rádiem, ale můj známý má také předěláno na RNS*-E a má ten samý problém. NApadá mě jestli RNS_E nemá náhodou jinej zesilovač. Předem díky moc za rady.
nahoru

sponzor





29.07 2011 13:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 19.6. 2010
Příspěvků: 4 | Témat: 1

16.09 2013 17:43


Můj problém špatného příjmu byl předzesilovač. Je na levé straně za opěrkou hlavy spolujezdce, pod zakončením horního tapecu. Stacilo na ten tapec jenom vhodně zatlačit a signal bud byl nebo nebyl. Po sundání tapecu jsem zjistil ze je prasklá krycí guma zesilovacě, ta je na plosnou desku asi nejak navulkanizovana takze ten antenni zesik nejde rozebrat. Předpokládám že pod tou gumou byl nějaký problem v nějaké soucastne nebo spojem. Nový predsesilovač stoji cca 5-6 tisíc. Je to jednak zesilovač ale i součastně řídící jednotka která volí anténu podle toho která má lepší příjem. Černý konektor je anténní a součastně napájení.Žlutý dává signál od rádia že je spatný signál a anténní jednotka přepne na jinou anténu. Šedý vede ke konfortní jednotce. Já to vyřešil tak že jsem vadný zesilovač vyhodil a nahradil jsem ho vhodným aktivním předzesilovačem, který jsem zapojil za rádio. Tento zesilovač má možnost připojit dvě antény a sám si volí tu vhodnější. Z vadného zesilovače jsem si odpájel konektory na které jsem si přidelal kablík a připájel cerný konektor na anténu 1 a žlutý konektor na anténu 2. Druhé konce žlutého a cerného konektoru do mého predzesilovače. Šedej konektor co vede z konfortní jednotky zůstal volný. Jak do toho vstupovala konfortní jednotka nevím, nezaregistroval jsem po mém zapojení zádnej rozdíl.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 18.11. 2015
Příspěvků: 352 | Témat: 8

28.01 2016 15:15


Help me potrebujem radu dik vsem predem !

To je popis najovsí prispevok:
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Možná podobná témata
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email