Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 345 lidí (5 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 340
Uživatelů: 5
Celkem: 345

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.4. 2013
Příspěvků: 40 | Témat: 9

06.04 2013 15:58


Zdravím
někde mi teče a celkem fest motoroví olej
pravdě podobně někde z horní a zadní části motoru

neporadil bys te mi někdo za kým kdopak by se do toho pustil nebo
nějaký fajn servis
děkuji moc za radu

přesunuto do správné sekce by Romijn
nahoru

sponzor





06.04 2013 15:58


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 25.12. 2012
Příspěvků: 42 | Témat: 13

06.04 2013 16:40


to znam uz nestacim skoro dolevat tak jdu na to motor ven......
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

06.04 2013 19:28


Jednoduché...vyndat motor rozebrat a komplet přetesnit.
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 15.7. 2012
Příspěvků: 123 | Témat: 9

06.04 2013 19:37


to muze byt ze zaslepky vacky leve hlavy co je ze zadu,z vyvevy co je na prave hlave ze zadu,tesneni pod vikama,prepad z turba.sundej dekl motoru a sahni tam a uvidis
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.4. 2013
Příspěvků: 40 | Témat: 9

06.04 2013 19:42


Satas:
Jednoduché...vyndat motor rozebrat a komplet přetesnit.

jj si říkám že to bude chtít ven ....

ale když sundám dekl tak kolem vík se to zdá cajk....problém bude o něco níže
kolem turba je vše též ok ....tak klucí nvm ....
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 5.7. 2011
Příspěvků: 442 | Témat: 15

06.04 2013 20:19


Mám také takový problém, já to mám na levé straně (řidičovo), zatím jsem neidentifikoval odkud. Ideálně motor ven a přetěsnit jak píše Satas.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
Naposledy upravil RudyOndra dne 06.04 2013 22:16, celkově upraveno 1 krát. (13% původního příspěvku)
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.4. 2013
Příspěvků: 40 | Témat: 9

06.04 2013 21:29


j to jo škoda že člověk neví sčím má počítat a nvm kam komu to mám odvézt...hl. počítat s 20 000,- ....
help PLS
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

07.04 2013 0:45


zadni tesnici priruba
nahoru

sponzor





07.04 2013 0:45


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.4. 2013
Příspěvků: 40 | Témat: 9

07.04 2013 6:44


zadní tzesnící príruba ?? jako pod turbem jak jsou víka??? chcu se po tom podívat něž budu nucen vyndat motor ....
díky
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 17.3. 2008
Příspěvků: 496 | Témat: 38

07.04 2013 9:14


Sorry,,, ale nějáká hlava pomazana tady má napsáno...

Není-li olej pod motorem, není ani v něm..



asik to tak má být, třeba je to takový druh
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.4. 2013
Příspěvků: 40 | Témat: 9

07.04 2013 10:26


nikde kolem vík to není ...problém bude o něco níže ....také teče nepatrně spíše se rosí kolem 1L a 1P trysky vstřiků ale to je nepatrné chtěli by snad jen přetěsnit .....
drtí mě ten olej v motoru uz není nic .... =´(
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.4. 2013
Příspěvků: 6 | Témat: 1

07.04 2013 11:22


Taky jsem měl takový problém. Po výměně oleje jsem dojel dom a pod autem kaluž. A světe div se,mechanik nějak pozapoměl vyměnit těsnící kroužek na víčku olejovýho filtru!!!! Teklo po celym motoru ze zadu,takže jsem si zajel koupit novej filtr a je to cajk.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 6.4. 2013
Příspěvků: 40 | Témat: 9

07.04 2013 11:41


dalihaja:
Taky jsem měl takový problém. Po výměně oleje jsem dojel dom a pod autem kaluž. A světe div se,mechanik nějak pozapoměl vyměnit těsnící kroužek na víčku olejovýho filtru!!!! Teklo po celym motoru ze zadu,takže jsem si zajel koupit novej filtr a je to cajk.

filtrem to není ....toto bude pod hlavou motoru prostě blok ...na píču =´( a nikdo to nechce udělat auto mi stojí doma ..asi ho podpálim
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.12. 2011
Příspěvků: 121 | Témat: 5

07.04 2013 14:50


R.P.:
asik to tak má být, třeba je to takový druh


Jo jasně, třeba v koncernu maj nový patent na kontrolu oleje, nemusí se otvírat kapota, nemusí se tahat měrka, nemusí se nic, jen ohnout pod auto, pokud tam je loužička, všechno je v pohodě
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 5.6. 2010
Příspěvků: 14254 | Témat: 6753

07.04 2013 15:10


odkud muze tect olej

vika vacek
olejova vana
olejovy filtr
Turbo* a jeho odvod oleje

tesnici priruby --- predni a zadni


Náhled, klikni pro zvětšení.


to je asi vse hlavni ... roseni kolem strikovacu drobnost... vetsinou jen spatne usazene tesneni, objet tenouckym sroubovakem.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.3. 2010
Příspěvků: 628 | Témat: 77

07.04 2013 15:28


TorchXR2i:


Jo jasně, třeba v koncernu maj nový patent na kontrolu oleje, nemusí se otvírat kapota, nemusí se tahat měrka, nemusí se nic, jen ohnout pod auto, pokud tam je loužička, všechno je v pohodě
...trefný...přesně tak kontroluji olej...
nahoru

sponzor





07.04 2013 15:28


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.12. 2007
Příspěvků: 7374 | Témat: 56

07.04 2013 21:21


R.P.:
Sorry,,, ale nějáká hlava pomazana tady má napsáno...

Není-li olej pod motorem, není ani v něm..



asik to tak má být, třeba je to takový druh

Presne tak to je
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

20.04 2013 16:56


RudyOndra:
Mám také takový problém, já to mám na levé straně (řidičovo), zatím jsem neidentifikoval odkud. Ideálně motor ven a přetěsnit jak píše Satas.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
To ani neřeš a dej tam rovnou BDG a máš navždy klid.
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

20.04 2013 17:14


Satas:
Počítám, že název tohoto tématu by tě probudil i kdybys hybernoval v jiné galaxii
nahoru

AK fanatik
AK fanatik

Muž
Registrace: 4.10. 2006
Příspěvků: 7140 | Témat: 19

20.04 2013 19:49


Hanys:
Satas:
Počítám, že název tohoto tématu by tě probudil i kdybys hybernoval v jiné galaxii
Čert nikdy nespí!
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.2. 2009
Příspěvků: 10908 | Témat: 71

20.04 2013 19:57


Satas:
Chtělo by to Stilnox
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.4. 2011
Příspěvků: 179 | Témat: 35

20.08 2013 9:36


Dá se horní vana vyndat, respektive přetěsnit zpod auta? Aniž by se musel vyndavat motor?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.4. 2012
Příspěvků: 343 | Témat: 10

20.08 2013 10:03


Při odmontování nápravnice přední nápravy ano, ale nevidím smysl si takto komplikovat život. Motor ven je snažší a práce komfortnější.

-ka-
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.2. 2014
Příspěvků: 126 | Témat: 14

20.05 2016 17:01


Zdar! No tak už taky teču, je to někde zespoda pod turbem je to pod nim od oleje a mezi hlavama je louže. Nema někdo tip z čeho by to mohlo blít tentokrát? Víka i zbytek motoru mi v servisu přetěsnili a od ty doby to chčije tamtudy. Když sundam víčko tam motor nahoru nefouká, takže si myslim, že je to jenom nějaky těsnení, hadička bo tak něco. Vršek motoru je po generalce, Turbo* měněný před rokem a dle grfu z vagu vše v normalu.
Odlučovač olejový mlhy (vyparník) je vyměněnej za ten novej typ, je opravdu bezudržbový? Dík za rady

Do ted jsem neztracel ani kapku najednou dva litry na nadrz. Je to zavysle od toho jak tomu slapu, protože ted jsem to jenom lechtal a na pulku nadrze se neztratilo nic.
nahoru

sponzor





20.05 2016 17:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

20.05 2016 18:24


Casto tecie prepad turba do bloku, zvlast, ak niekto poskodil tesniaci o-kruzok
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.2. 2014
Příspěvků: 126 | Témat: 14

20.05 2016 18:29


Aha za chvili to jdu sundat, tak doufam, ze to nebude nic važnýho
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

20.05 2016 18:39


No, sami VW tvrdí, že únik oleje do 1 litru na 1000 km není důvodem k reklamaci (zažil kolega s W12 Phaetonem).
Jinak to přetěsnění je buď finančně docela darda (vzhledem k aktuální prodejní ceně auta) nebo běh na dlouhou trať s nejistým výsledkem.
Když jsem zjistil, že při svižnější jízdě dolejvám skoro 2 litry na 1000 km, začal jsem to řešit. Komplet přetěsnění mi tenkrát (2008?) bylo nabídnuto asi za 40.000,- a nikdo neměl čas to udělat. Takže se začlo postupně, filtr odvětrání kliky, nový víka (ty těsnící kroužky kolem vstřiků nešly koupit a vyměnit samostatně), gufera vaček, nějaký záslepky atd. Po každý "opravě" to začlo téct někde jinde. Po výměně gufera na klice (cca 100.000 km od prvního zásahu) to začlo blejt zase kolem vstřiků. Když jsem auto loni prodával, mělo 450.000 na hrbu a dolejval jsem tak 0,5 litru na 1000 km. Podotýkám, že na Turbo* se nešahalo, tam to nikdy neteklo. Nevim, jak moc se vyplatí do toho jít komplet dneska - zas máte výhodu, že olej v podstatě průběžně měníte
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 2.2. 2014
Příspěvků: 126 | Témat: 14

20.05 2016 18:44


Ten motor do ted neztracel ani kapku, co pises uz mam za sebou. Poresim Turbo* a uvidime.
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 18.11. 2011
Příspěvků: 717 | Témat: 1

20.05 2016 18:59


Ak je motor v poriadku, nema preco tiect, na mojom nie je uz niekolko rokov zospodu ani kvapka, odkedy som ho pretesnil. Pokial si clovek dokaze nieco porobit sam, az taka palka to nie je, ak je sikovny, tak je to prakticky zadarmo
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.6. 2008
Příspěvků: 2854 | Témat: 78

20.05 2016 19:25


MION: Jako sorry, ale po patnácti letech ježdění s Audiňáckýma V6 jsem si 100% jistej, že pokud nemáš na motoru ani kapku oleje, tak ti to jede nasucho
Udělat sám si to dokážu (teda nevim, už jsem to dlouho nezkoušel), ale přetěsňovat motor na parkovišti před panelákem se mi nechtělo.
Jasně, že cena je relativní, každej má jiný možnosti kupovat díly a znám spoustu lidí, co nový těsnění řeší třeba červenym silikonem. Cenu uvádim jako max za materiál a práci od někoho, kdo to už párkrát dělal...
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email