Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 334 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Paliboron
Uživatelů dnes: 5
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 393
Online návštěvníků
Návštěvníků: 330
Uživatelů: 4
Celkem: 334

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.11. 2009
Příspěvků: 9 | Témat: 5

12.11 2009 2:07


Zdravim mam problem u me A6 Allroad 2004 mi trvale sviti kontrolky ABS*, ESP* i hydraulika podvozku. Ve VAGu mi to pise ze je chybne kodovana jednotka, snazil jsem se ji nakodovat ale nepodarilo se mi login do jednotky nevite nekdo jaky login pouzit dik za pomoc
nahoru

sponzor





12.11 2009 2:07


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

12.11 2009 17:37


Sadistik: Akú máš RJ ABS* ?:
1. Bosch 5.3 ABS*/EDS*/ASR*
2. Bosch 5.3 ABS*/EDS*/ASR*/ESP*
3. Bosch 5.7
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.11. 2009
Příspěvků: 9 | Témat: 5

12.11 2009 22:45


to nemam poneti. Nevis kde se to da vycist? Jediny co jsem nasel je rj ESP* a je na ni napsano: 4Z7 907 389 A
VERSION: D56
BOSCH
0 265 109 613
nahoru

AK senior
AK senior

Muž
Registrace: 6.5. 2008
Příspěvků: 2277 | Témat: 16

12.11 2009 23:36


V prílohe najdeš loginy + kodovanie. Po nakódovaní je nutné previeš základné nastavenie senzoru na volante G85.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 11.11. 2009
Příspěvků: 9 | Témat: 5

14.11 2009 10:58


Problem vyresen!! Uz jsem ani v to nedoufal, ale proste jste machri. Vsem dik moc.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 9.1. 2012
Příspěvků: 5 | Témat: 0

12.12 2012 21:20


Sklouznul jsem zlehka do příkopu a (ujelo na ledu zaparkované auto - tedy žádná rána)PP nárazník se opřel lehce o sloupek plotu.Čumákem bylo auto v příkopu PZ kolo mělo pevný podklad,ale levé bylo ve vzduchu a protáčelo se marně ve vzduchu.Přední kola ač obě měla pevný podklad,prosypaný řádně pískem,jakoby nic.Po vytáhnutí jsem měl mrtvej spadlej předek a připadá mi,že nefunguje ani přední náhon protože jinak by to muselo vyjet samo.Zadek je zvedlej na 1 stupeň,ale dál se mu také nechce.Kompresor* maká ale je zima a tomu přičítám tu neochotu se zvedat.Ten předek,ale je něco jiného.
První asi musím najít čidlo výšky,ale nevím kde je uloženo,ani jak jej překontrolovat...a co by to mohlo být jiného.
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.1. 2012
Příspěvků: 10 | Témat: 1

16.06 2013 10:58


mne nechce zobrat login mam audi a6 2,5TDI V6 132kw 6st.manual a ked zadam login 07455 alebo 07355 tak login neprijme... viete ci s tym je?
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 7.12. 2011
Příspěvků: 121 | Témat: 5

18.06 2013 7:06


kukino963: Pokud ovládáš trochu angličninu, doporučuji tenhle link. Když na té stránce pohledáš, určitě najdeš i video s podrobným návodem.
audiklub.cz
Zaregistrujte se nebo se Přihlašte do systému
nahoru

sponzor





18.06 2013 7:06


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 13.1. 2012
Příspěvků: 10 | Témat: 1

18.06 2013 10:33


TorchXR2i: dakujem za pomoc na tuto stranku som uz niekolko krat natrafil no moja znalost ang ma vzdy odradila no uz som nemal inu moznost tak aj za pomoci prekladaca ale aj videi uz vsetko slape ako ma... super stranka
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 308 | Témat: 8

01.02 2016 17:56


Lacle (12.12 2012 21:20) orig :
Sklouznul jsem zlehka do příkopu a (ujelo na ledu zaparkované auto - tedy žádná rána)PP nárazník se opřel lehce o sloupek plotu.Čumákem bylo auto v příkopu PZ kolo mělo pevný podklad,ale levé bylo ve vzduchu a protáčelo se marně ve vzduchu.Přední kola ač obě měla pevný podklad,prosypaný řádně pískem,jakoby nic.Po vytáhnutí jsem měl mrtvej spadlej předek a připadá mi,že nefunguje ani přední náhon protože jinak by to muselo vyjet samo.Zadek je zvedlej na 1 stupeň,ale dál se mu také nechce.Kompresor* maká ale je zima a tomu přičítám tu neochotu se zvedat.Ten předek,ale je něco jiného.
První asi musím najít čidlo výšky,ale nevím kde je uloženo,ani jak jej překontrolovat...a co by to mohlo být jiného.
Je mozny,ze ty chyby ESP*,ABS* a podvozku vypnou quattro*?To snad ne,ne?
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

01.02 2016 19:51


allroad bude mit 5.7 nejspise, kde se bude login a kodovani vypocitavat podle vybavy..z typu brzdicu, poctu valcu, palivat atd...

aspon co jsem delal allroady, tak tam myslim pokazde byla 5.7...
nahoru

AK allstar
AK allstar


Registrace: 3.10. 2006
Příspěvků: 12720 | Témat: 228

01.02 2016 19:51


ale uz je to dlouho, muzu se plest...
nahoru

AK junior
AK junior

Muž
Registrace: 8.10. 2008
Příspěvků: 931 | Témat: 25

01.02 2016 23:12


hlavně je to celkově dlouho....příspěvek z roku 2009.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.10. 2014
Příspěvků: 195 | Témat: 10

02.02 2016 5:21


Pindruse (01.02 2016 17:56) orig :
Je mozny,ze ty chyby ESP*,ABS* a podvozku vypnou quattro*?To snad ne,ne?

Nevypnou mezinapravovy Diferenciál*, ten je čistě mechanicky. Ale bohužel nemáme jako Subaru samosvor i mezi poloosama. Máme EDS*= Elektrickou uzávěrku a ta funguje pres snímače ABS*. Tož v praxi bude znamenat, že kola s malou trakci spolkne většinu točivého momentu a 4 kolu to z velké části zabije. Jediná výhoda je, že Torsen* neprenese 100 síly, tudíž něco zůstane přední /respektive zadní nápravě.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 308 | Témat: 8

02.02 2016 19:40


Jacques. (02.02 2016 5:21) orig :

Nevypnou mezinapravovy Diferenciál*, ten je čistě mechanicky. Ale bohužel nemáme jako Subaru samosvor i mezi poloosama. Máme EDS*= Elektrickou uzávěrku a ta funguje pres snímače ABS*. Tož v praxi bude znamenat, že kola s malou trakci spolkne většinu točivého momentu a 4 kolu to z velké části zabije. Jediná výhoda je, že Torsen* neprenese 100 síly, tudíž něco zůstane přední /respektive zadní nápravě.
Diky,me se prave stalo pri jizde do kopce v hlubokym snehu,ze se rozsvitilo ABS*,ESP* i podvozek a auto uz nebylo schopny se hnout dal,zahrabalo se a konec,tak jsem potupne s quattrem musel couvat z5
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.10. 2014
Příspěvků: 195 | Témat: 10

02.02 2016 20:51


Tak to je chyba no. ABS* svítit nesmí.
Já se zase s Quattrem nemohl dostat ze zahrady co byla plná bláta. Hold 4 kolu zabili sjete letní gumy
A pokud něco s Quattrem nejde vyjet, je dobré zkusit pořádně šlápnout na plyn. Tím se opravdu začnou točit všechna kola, jelikož EDS* funguje až když se kola začnou trochu točit. A ještě vypnout ty nesmysly jako ESP* a ASR*
nahoru

sponzor





02.02 2016 20:51


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 308 | Témat: 8

02.02 2016 21:30


Priste se toho teda nebudu bát a nalozim tomu,ted me ty tri varovny kontrolky rozhodily Diky.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.10. 2014
Příspěvků: 195 | Témat: 10

02.02 2016 22:08


Ale pokud Ti svítilo ABS* tak je to špatně. ABS* při sepnutí nemá svítit. ABS* svítí vždy jen když je něco špatně.
Pokud začne fungovat ESP* (asi i ASR*) tak začne blikat kontrolka s autem ve smyku-to je signalizace,že ESP* přebírá stabilizaci podvozku.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 308 | Témat: 8

03.02 2016 19:45


Nic neblikalo,proste to zustalo vse svitit ABS*,ESP* a podvozek a to i pri jizde domu,cca jeste 1km,odvezl jsem to do teply garaze a druhej den to uz bylo ok.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 3.10. 2014
Příspěvků: 195 | Témat: 10

03.02 2016 19:59


Aha. Tak jen asi kus ledu u čidla ABS*.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 6.4. 2014
Příspěvků: 308 | Témat: 8

03.02 2016 20:07


Jn,jeste jednou diky.
nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email