Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 28 března 2024
Celkem je zde 334 lidí (4 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: Wejdík
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 0
Uživatelů celkem: 48 388
Online návštěvníků
Návštěvníků: 330
Uživatelů: 4
Celkem: 334

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2007
Příspěvků: 301 | Témat: 20

11.02 2013 15:47


Ahoj klubáci, prosím o radu, třeba se s tím někdo už setkal nebo bude vědět. Když mám zařazenou rychlost a pustím plynový pedál, tak celé auto "zavibruje", zatím to není nic strašného, ale cítit to rozhodně jde, děje se to na všechny rychlostní stupně a hlavně pouze kolem 2tis. otáček.

Myslíte, že se začíná ozývat Kardan*? Nějaké ložisko, nebo nevím to je první co mě napadlo.. Nechci to nechat být, ať něco neprošvihnu a pak budou následky třeba jen horší.

Do auta jsem nedávno nechal namontovat LPG*, myslel sem, že to má souvislost právě s tím, ale dělá to i při pohonu na benzín.

Prosím poraďte, pokud někdo víte, díky
Naposledy upravil remix dne 12.02 2013 7:20, celkově upraveno 1 krát. (5% původního příspěvku)
nahoru

sponzor





11.02 2013 15:47


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.2. 2013
Příspěvků: 21 | Témat: 0

11.02 2013 18:25


Myslím že pokud je to závislý na otáčkách tak to Kardan* nebude..tomu je uplně jedno jaký máš otáčky když to dělá na každej kvalt...ale jen moje uvaha.Myslím že Kardan* logicky vibruje v závislosti na rychlosti než otáčkách...ale zasvědcení mě třeba opraví pokud plácám nesmysly..
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 27.8. 2007
Příspěvků: 301 | Témat: 20

12.02 2013 7:31


Tak máš pravdu Pavle, kdyby to byl Kardan*, vyvážení kol, rozhozená geometrie a podobně, tak by to bylo závislé na rychlosti při které auto zavibruje. Ale ono to dělá opravdu jen při 2tisících otáčkách, na každý kvalt, při různých rychlostech a dnes jsem zkoušel, tak ne jen při ubrání plynu, ale i když je motor v tahu.

Zapalovací kabely mi měnili nedávno při montáži LPG*, zkusím vyměnit svíčky jestli to náhodou nepomůže

Ještě mě napadlo, jestli to jakýmsi způsobem nemůže dělat to, že je motor zahřátý maximálně na 70°C (mám špatný termostat) budu ho měnit společně s rozvodama hned jakmile to počasí dovolí
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 1.2. 2013
Příspěvků: 21 | Témat: 0

12.02 2013 8:43


Já ti nevim..myslím že hledáš chybu uplně jinde..koukal bych spiš po držení motoru atd..nebo nějaký rotující části...spojka přítlačák atd..kabely ani palivo to nebude.pokud sundáš nohu z plynu stejně tam palivo nejde..
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.5. 2012
Příspěvků: 44 | Témat: 4

17.02 2013 17:50


remix:
Tak máš pravdu Pavle, kdyby to byl Kardan*, vyvážení kol, rozhozená geometrie a podobně, tak by to bylo závislé na rychlosti při které auto zavibruje. Ale ono to dělá opravdu jen při 2tisících otáčkách, na každý kvalt, při různých rychlostech a dnes jsem zkoušel, tak ne jen při ubrání plynu, ale i když je motor v tahu.

Zapalovací kabely mi měnili nedávno při montáži LPG*, zkusím vyměnit svíčky jestli to náhodou nepomůže

Ještě mě napadlo, jestli to jakýmsi způsobem nemůže dělat to, že je motor zahřátý maximálně na 70°C (mám špatný termostat) budu ho měnit společně s rozvodama hned jakmile to počasí dovolí



Tak co přišel jsi na to čím to je? Ptám se, protože mám ten samý problém. Vibrace auta v rozmezí 1800 - 2000ot. na všechny stupně. Od kol to asi nebude, když to souvisí z otáčkama. Jediný co vím, že je KO váha vzduchu, ale tím nevím jestli to může bejt
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 6.7. 2009
Příspěvků: 270 | Témat: 20

17.02 2013 20:14


len uvažujem ,,nemože to robit zotrvačnik????
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 3.12. 2012
Příspěvků: 305 | Témat: 14

17.02 2013 20:19


Já mám u sve AUDI 80 něco podobného...kolem 2000ot/min mírné vibrace na všechny rychlosti...Tipoval jsem, že je díra ve výfukovém potrubí co vede z motoru ke katalizátoru. Auto jsem zvednul a také že ANO je to tam prohnilé jak BRNO, zavařil jsem provizorně a je to lepší.
Zkus jestli to také náhodou není tvůj problém.
nahoru

AK nováček
AK nováček

Muž
Registrace: 24.5. 2012
Příspěvků: 44 | Témat: 4

17.02 2013 21:02


Jak říkáte, budu muset nechat někoho na to celkově kouknout, páč sám tomu rozumím jak koza petrželi Díky za tipy, takhle mám alespoň nějakou představu, než vyrazím do servisu
nahoru

sponzor





17.02 2013 21:02


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email