Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je úterý, 16 dubna 2024
Celkem je zde 171 lidí (6 přihlášených)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: MilanA6 c6
Uživatelů dnes: 1
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 411
Online návštěvníků
Návštěvníků: 165
Uživatelů: 6
Celkem: 171

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde
AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.1. 2007
Příspěvků: 364 | Témat: 34

11.09 2008 18:40


Tak to auto mi asi nedá nikdy pokoj. Teď mám zase 2 problémy, které se týkají pro změnu elektriky.
1.) čas od času se sám od sebe vypne Tempomat*. Sice to bývá opravdu občas (tak 1x - 2x do měsíce) a to ten Tempomat* používám prakticky porád, ale stejně.. Bude to nějakej kontakt nebo se to může stát? Tenhle problém mě ale zas tolik netrápí.

2.) v úterý při cestě do Polska mi najednou začalo cvakat relátko pro blinkry. Prostě slyším ten zvuk, jak pro zapnutých blinkrech, ale jednou to cvaká opravdu rychle, pak vůbec, pak občas, prostě úplně náhodně. Jenom když začnu blinkry, tak to funguje normálně. Čím to může být? Je to na výměnu toho relátka, respektive složitá oprava?
nahoru

sponzor





11.09 2008 18:40


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

11.09 2008 19:02


pre.vit:
Tak to auto mi asi nedá nikdy pokoj. Teď mám zase 2 problémy, které se týkají pro změnu elektriky.
1.) čas od času se sám od sebe vypne Tempomat*. Sice to bývá opravdu občas (tak 1x - 2x do měsíce) a to ten Tempomat* používám prakticky porád, ale stejně.. Bude to nějakej kontakt nebo se to může stát? Tenhle problém mě ale zas tolik netrápí.

2.) v úterý při cestě do Polska mi najednou začalo cvakat relátko pro blinkry. Prostě slyším ten zvuk, jak pro zapnutých blinkrech, ale jednou to cvaká opravdu rychle, pak vůbec, pak občas, prostě úplně náhodně. Jenom když začnu blinkry, tak to funguje normálně. Čím to může být? Je to na výměnu toho relátka, respektive složitá oprava?


Ahoj, tak já ti něco povim

1. problém mam skoro stejnej ale až poslední dobou a taky občas a jen když DAM* blinkr doleva, vidim to na špatej kotakt ěkde, asi

2. problém jsem měl taky, začalo mi to taky dělat po použití blinkrů a pořád to cvakalo, né pravidelně ale rychlejc než normálně ale blinkry fungovali normálně a až po 2 měsících mi začali blbnou, pravá strana ok a když jsem dal levou tak blikaly obě strany. Dělaj to většinou 2 věci a to páčka na přepínání blinkrů a nebo relé ve kterým to slyšíš cvakat, je pod tlačítkem na výstražný blinkry. No u mě to nebylo ani jednou věcí a nakonec to dělal alarm, někde se uklepl drátek kde to je napojený na blinkry.

Relé stojí 1000 v Audi a jinde ho asi nemaj a páčka 1300 SWAG v Elitu..
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.1. 2007
Příspěvků: 364 | Témat: 34

11.09 2008 19:16


tfbilly:
Ahoj, tak já ti něco povim

1. problém mam skoro stejnej ale až poslední dobou a taky občas a jen když DAM* blinkr doleva, vidim to na špatej kotakt ěkde, asi

No já nemusím udělat vůbec nic aby se vypnul, prostě si tak jedu piánko po dálnici a auto najednou začne zpomalovat. Řešení bylo zatím jednoduchý - znova to zapnout, ale bojím se aby to nezačlo dělat častějc...

tfbilly:
2. problém jsem měl taky, začalo mi to taky dělat po použití blinkrů a pořád to cvakalo, né pravidelně ale rychlejc než normálně ale blinkry fungovali normálně a až po 2 měsících mi začali blbnou, pravá strana ok a když jsem dal levou tak blikaly obě strany. Dělaj to většinou 2 věci a to páčka na přepínání blinkrů a nebo relé ve kterým to slyšíš cvakat, je pod tlačítkem na výstražný blinkry. No u mě to nebylo ani jednou věcí a nakonec to dělal alarm, někde se uklepl drátek kde to je napojený na blinkry.

Relé stojí 1000 v Audi a jinde ho asi nemaj a páčka 1300 SWAG v Elitu..

Přesně to samé, cvaká to občas rychlejc než blinkry, občas si to jednou dvakrát cvakne aby se neřeklo.. Dá se nějak zdiagnostikovat co to dělá, anebo oprava stylem origo servisu - vyměníme a uvidíme?
nahoru

AK batole
AK batole


Registrace: 7.6. 2007
Příspěvků: 625 | Témat: 24

12.09 2008 8:11


pre.vit:

Přesně to samé, cvaká to občas rychlejc než blinkry, občas si to jednou dvakrát cvakne aby se neřeklo.. Dá se nějak zdiagnostikovat co to dělá, anebo oprava stylem origo servisu - vyměníme a uvidíme?


S tim tempomatem to zkus na diagnostiku, nevim jestli to něco ukáže, může to být třeba jen zaesený nebo tak, je tam dost kontaktů...

S těma blinkrama se to asi dá vyřešit. Buď v Audi, tam se s nima dá domluvit aby ti zkusili vyměit to relé, mě to taky udělali, testli to a když to tim nebylo tak nic, nic jsem neplatil ale moc se jim do toho nechtělo, vždyť to znáš a nebo bych ti mohl dát kontakt na kluka kterej na to přišel mě a říkal že jsem ani nemusel měnit páčku, že stačí jít po vedení a zjistí se kde je chyba, každopádě si to nechá zaplatit a neni nejlevnější, má servis v Liberci a má dost natřískáno...

Nebo ještě zkus to relé rzdělat, je pod tim tlačítkem a výstražý ja jsem ti říal, vydej ho a pročisti, vim že tu někdo psal že t taky pomohlo... A jestli máš dodělávanej alarm ta si zkontroluj elektriku jestli ti třeba někdwe neupadl drátek..
nahoru

AK nováček
AK nováček


Registrace: 24.2. 2008
Příspěvků: 50 | Témat: 11

13.09 2008 19:56


Mi taky začly blbnout blinkry,tak jsem to relatko rozdělal,vyčistil kontakty na relatkach (jsou tam dvě),zapojil konektory a skoušel a dolaďoval frekvenci přerušovaní. Ono to jde,ale chce to trpělivost a hlavně opatrně-je to dost citlivé.Mi to tedy pomphlo a fachá to bez problemu.
Jsou tady o tom napsane příspěvky,tak pohledej.
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 15.2. 2008
Příspěvků: 155 | Témat: 7

13.09 2008 20:06


měl jsem ten samej problém s cvakáním relátka při jízdě po dálnici a už jsem na to neměl nervy a na odpočívadle jsem do toho spínače jak jsou výstr.blinkry udeřil a už to bude tak tři měsíce co mi to necvaká a vše OK
nahoru

AK fanda
AK fanda


Registrace: 5.12. 2007
Příspěvků: 4000 | Témat: 60

13.09 2008 21:56


Tempomat*:
ak si po jeho nahodnom vypadnuti pamata navolenu rychlost > je to ne-kontakt spojky, brzdy ak si nemapata, je to kontakt zapnutia tempomatu (packa).
nahoru

AK batole
AK batole

Muž
Registrace: 8.1. 2007
Příspěvků: 364 | Témat: 34

20.09 2008 18:01


Tsk relátko pod výstražnýms to nebylo ale byla to páčka. Ale po výměně páčky mám zase jinej problém. Dal jsem tam novější, tu s tím kolíbkovým přepínačem a všechno v pohodě funguje, jenom občas když dám dálkové (myslím tím jen to probliknutí) tak mi to občas kompletně vyresetuje budíky. Jako kdyby do nich na vteřinku, dvě přestal jít proud. Pak zase naskočí.

Může to být tím, že tam je ta nová páčka?
nahoru

sponzor





20.09 2008 18:01


reklama se zobrazuje pouze neregistrovaným/nepřihlášeným

nahoru

Zobrazit příspěvky z předchozích:   
Přidat nové téma Zaslat odpověď Pomohl vám tento příspěvek? Poděkujte autorovi
Nejčastější tagy na fóru (řazeno abecedně)
[vyřešeno] 1.2tdi 1.4i 1.6 1.6td 1.8 1.8t 1.9tdi 100 2.0fsi 2.0tdi 2.0tfsi 2.2t 2.5tdi 2.7t 2.7tdi 2.8 3.0tdi 3.3tdi 4.2 4.2tdi 4b 4f 80 8e 8l 8p a2 a3 a3 8p a4 a5 a6 a6 4f a7 a8 abs aditiva afs airbag ak certifikace ak eshop ak garáž ak karta ak kšiltovka ak servis ak svp ak vlajka ak znak alarm allegro allroad alternátor alu kola ami antiradar anténa asr audi audiklub audio autobaterie automat automaticka prevodovka autopotahy autorádio b2 b3 b4 b5 b6 b7 b8 baterie bezpečnostní šrouby bioethanol biturbo bixenon blacklist blikající kontrolky bliká žhavení blinkry blow off blow-off ventil bluetooth bmk bns bose bov brake fault brzdová kapalina brzdové světlo brzdy budíky bílý dým c3 c4 c5 c6 c7 cabrio canbus cd changer centrální zamykání changer chcípá chip chiptuning chladič chladící kapalina chladící systém chorus chrom chyba climatronic cng coming home comming home common-rail concert cukání cívka d1s d2 d2r d2s daylight demontáž denní svícení destičky dešťový senzor diagnostika diferenciál displej dobíjení dpf drl dsg dvb-t dvd dveře dx dálkové ovládání e85 ecu eds egr elektrická okna elektrika elektromobil elsa emise epc esp et ethanol facelift filtr filtr pevných částic fis fsi fólie g71 geometrie gps gufera h1 h4 h7 hagusy haldex hallův snímač halogen handsfree headup hid hodiny homelink hučení hydroměnič hydroštel imobilizér insp intercooler ipad iphone ipod iso isofix jak na to k-jetronic kabel kamera kapota karburátor kardan karoserie katalyzátor keyless klepání klepání motoru klika klima klimatizace klub klubová karta klínový řemen klíč kola kolísání otáček komfortni jednotka kompresor konektor kontrolka kontrolka airbagu kontrolka brzd kontrolka mazání kontrolka motoru kotouče kouřivost kufr kód rádia kůže lambda lambda sonda lampy leaving home led letní pneu lišty dveří ln2 log loketní opěrka low-range ložiska ložisko lpg manuál manžeta mapy maska maxidot mazání mlhovky mlžení oken mmi mmi 2g mmi 3g montáž motor mp3 mtm multifunkční volant multitronic měchy měrka oleje n75 napínací kladka napínák nastavení nastavení hodin navigace naviplus nefunguje nejede nestartuje netopí netáhne netěsnost nezávislé topení neřadí nouzový režim nádrž náklon světel náprava nárazník návod odblokování odtok odvzdušnění odvětrání klikové skříně oel okno olej olejnička olejová měrka olejová vana ostřikovač osvětlení osvětlení spz otáčkoměr otáčky palivoměr palivová soustava palivové čerpadlo palivový filtr palubní deska palubní pc parkovací brzda parkovací senzory parkovačky pd pdc phatnoise plnění plovák plynový pedál pneu podsvícení podtlak podvozek pojistka pojistky pojištění pomoc prosim popis pojistek posilovač počátek vstřiku pružiny pylový filtr párování klíče přehřívání přepínač světel přestavba převodovka příručka přístrojová deska q5 q7 quattro radar radio ramena redukce regulace turba relé blinkrů relé světel renovace disků repase repro rns rns-d rns-e rozvodový řemen rozvody rs4 rs6 ruční brzda rádiem řízené hodiny rádio s-line s-tronic s2 s3 s4 s6 s8 safe safe kód schéma sd karta sedačky senzor service servis servisní interval servo servo olej servotronic servořízení setrvačník seřízení hodin seřízení světel silentbloky sklo skryté menu snímač teploty spojka sportovní podvozek spotreba spotřeba spotřeba oleje spínací skříňka sraz ssp stahovačka start start-stop startování startér stk studený start stěrače střešní nosič střešní okno subwoofer svetla svody svolávací akce svítivost svíčky světla symboly symphony syčení sání síto sacího koše tachometr tažné zařízení tdi telefon tempomat teploměr teplota motoru teplotní snímač teplý start termostat teče servo olej tfsi tiptronic tlak tlak oleje tlak turba tlumiče topení torsen tpms trippling tt tuning turbo tuzing tv tuner táhlo tónování těsnění těsnění pod hlavou třetí brzdové světlo usb v8 vag vag chyby vačky vcds vdcs ventilakce ventilakcička ventilátor ventilátor chladiče vibrace vif vin vlnovec voda vodní pumpa volant volnoběh vrzání vstřik vstřikovací čerpadlo vstřikovače vstřiky vyhřívání vyhřívání okna vyhřívání sedaček vynechává vypíná vyčištění vzduchový filtr váha vzduchu víko ventilů výfuk výkon výměna vývěva větrák w12 wastegate webasto xcarlink xenon zadní stěrač zadní světla zamrzání zapalování zapojení zatékání zdvihátko ventilu zesilovač zimní pneu zpátečka zpětné zrcátko zrcátka zrcátka-ovládání zrcátka-stmívání zrcátka-vyhřívání zrcátko ztráta oleje zvýšení výkonu základní nastavení zámek dveří zámek kufru zásuvka únik oleje čelní sklo čep černý kouř čerpadlo čeština čidlo oleje čidlo teploty čidlo teploty oleje čištění čištění trysek řazení řemen řemenice řídící jednotka řízení řízení motoru škrtící klapka škube šíbr žhavení žhavící svíčky žárovky

 
Přejít na:
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email