Jste anonymní uživatel! Přihlásit se nebo Registrovat, Dnes je čtvrtek, 25 dubna 2024
Celkem je zde 230 lidí (3 přihlášení)
Nyní online
Přihlásit se /Registrovat
Přezdívka:
Heslo:
Bezpečnostní kód: Bezpečnostní kód
Opište kód::

Informace o serveru
Nejnovější: JPokorny1
Uživatelů dnes: 0
Uživatelů včera: 2
Uživatelů celkem: 48 424
Online návštěvníků
Návštěvníků: 227
Uživatelů: 3
Celkem: 230

Jste anonymní uživatel. Můžete se zdarma zaregistrovat zde

Diagnostika VAG-COM

Téma: Úpravy & Opravy Autor: frantacech (Čtvrtek, 12.10. 2006 - 00:00:00)
Tento text napsal Reesha - a je zde prevzat tak jak je uvedem na DIESELPOWER.cz s laskavym svolenim Reeshy.

Tak tady je malinký přehled nastavení některých hodnot pomocí VAGu:

Systém sání: váha vzduchu (MAF)
- Motor  měřící blok 003
- nahrávat data
- na vyšší převodový stupeň 4/5, dejte plný plyn od 2500 až do 3500 otáček
- otevřete Log soubor
- zobrazte graf
- jestliže aktuální hodnota je nejméně 850-900 mg/h při 3500 ot., je MAF ok


Systém sání: Turbo
- Motor  měřící blok 011
- nahrávat data
- na vyšší převodový stupeň 4/5, dejte plný plyn od 1500-2000 až do 3500-4000 otáček
- otevřete Log soubor
- zobrazte graf
- u sériového vozu je možno zpozorovat špičku při 2.1 baru, rychle zregulovanou na 1.9 v celém rozsahu otáček


Nastavení časování vstřiku:
- motor musí být zahřátý (teplota chladící kapaliny nad 85°C)
- motor  měřící blok 000
- přepnout na základní nastavení
- poznamenejte si hodnoty v poli 2 (časování) a 9 (teplota paliva)
- porovnejte s následujícím grafem
- norma je v rámci šedé oblasti mezi modrou a červenou čárou
- abyste trochu zvýšili předvstřik, musíte se dostat do horní poloviny šedé oblasti
- nastavení se děje mechanicky, mírným otáčením hřídele čerpadla po povolení třech šroubů
- časování se nesmí nastavovat mimo normu!!




Speciální nastavení: Login 12233 (26262 - A6 C5 rv98):
- abyste mohli nastavit následující věci (kromě volnoběhu), potřebujete použít funkci Login
- vložte 12233 jako Login code
- varování: špatné použití těchto funkcí může vést k poruše na motoru

[Vyberte]
[01 - Motor]
[Login - 11]
vložte 12233 abyste aktivovali speciální nastavení,
[Udělat]

[Úprava - 10]
Vložte číslo kanálu
Vložte návrh nové hodnoty do pole nová hodnota
[Test]
Pozorujte testovací hodnotu, abyste se přesvědčili, zda je akceptovatelná
[Uložit]

Kanál 1: vstřikované množství paliva:
- zkontrolujte vstřikované množství při volnoběhu, motor zahřátý a všechna zařízení spotřebovávající výkon vypnutá
- norma je 2.5 až 9 mg/h
- jestliže máte s rozjezdy problémy, můžete zvýšit množství na 3-4 mg/h
- pro jemné zvýšení odezvy plynu můžete vyzkoušet snížení hodnoty

Kanál 2: rychlost motoru na volnoběh
- sériové nastavení by mělo být 32768 (asi 903 ot./min)

Kanál 3: EGR
- pro snížení doby EGR, zvyšte číslo na nejvyšší možnou hodnotu (typicky 33768)
- toto sníží zanášení sacího potrubí a zredukuje kouř

Kanál 4:
- ?? & nepoužívat

Kanál 5: startovací podmínky
- nezdokumentováno
- tento kanál ovlivní vstřikované množství paliva při startu motoru
- můžete s tím zkusit experimentovat a zkusit tím opravit špatné startování

Aktivace tempomatu na nové jednotce (DBW):
Nové jednotky většinou mají vypnutý automat
[Vybrat]
[01 - Motor]
[Login - 11]
Vložit 11463 pro aktivaci automatu
[Udělat]

- Úpravy provedl reesha dne: Oct 18, 2003 11:56:45 am

Jettka olejka.. (už budu dávat snad motor)
www.dieselpower.cz/reesha

zarytý TDI ladič
RACE trysky, RACE chipy, RACE turba...

Související odkazy
· Více o tématu Úpravy & Opravy
· Další články od Kriznik

Nejčtenější článek na téma Úpravy & Opravy:
Diagnostika VAG-COM
Hodnocení článku
Průměrné hodnocení: 5
Účastníků: 2

Výborný
Zvolte počet:
(více je lépe)
Výborný
Velmi dobré
Dobré
Povedený
©patné

Možnosti

 Vytisknout článek Vytisknout článek

Související témata:
Rady & Návody & Nápady


nohylmartin - Čtvrtek, 12.10. 2006 - 00:00:00
jsi fakt třída,martin
darkwhite - Čtvrtek, 12.10. 2006 - 00:00:00
http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/tdi.html tady jsem našel to samý a upozorňují že by se to nemělo dělat u PD..? ...Setting Injection Timing: The current Release of VAG-COM contains the TDI Timing Checker. See this page for more information. This procedure does NOT apply to the PD engines! ...Special adaptations: Login code 12233: These procedures do NOT apply to the PD engines, which use a completely different type of EGR system and for which there is no known modification. !

myjz2012 - Čtvrtek, 12.10. 2006 - 00:00:00
Today, there are several indian remy hair for sale [www.ebesthair.com] tips that you may find indian remy hair for cheap [www.ebesthair.com] on how to make hair grow indian remy hair extensions [www.ebesthair.com] faster naturally in journals, indian remy hair extensions [www.ebesthair.com] health books, and particularly on the net. By following a few of these simple indian remy hair [www.ebesthair.com] ideas, not just will you be able to increase the length of your hair, but you will also be able improve your overall wellness.
AUDIKLUB.cz | AUDI KLUB - Vše co potřebujete vědět o vozech značky AUDI
Veškeré příspěvky vyjadřují názory a přesvědčení každého autora. Bez souhlasu autora je zakázáno příspěvky a články šířit, kopírovat nebo jinak zveřejňovat.
K odběru novinek použijte dle libosti: RSS 0.91 - 0.92 - 2.0 nebo Atom.
© 2006 - 2018 Audiklub.cz / Kontakt: Soukromá zpráva nebo email